Puinhoop met stembiljetten: ‘Dit mag nooit meer gebeuren!' (ad.nl)


Op vele tientallen plaatsen konden mensen gisteravond niet meer stemmen: de stembiljetten waren op. Hoe kon dat gebeuren? ,,Dit was een onbegrijpelijke puinhoop.'' ...

door Rick Schurman in Politiek  ·  761 Reacties

  • 18
  • 1721x gelezen
Reageer met een Emoji

Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten

Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.

@664 "Er is niet één versie van de islam. De jouwe staat bv. haaks op wat alevieten vinden."

Noem 1 stroming in Islam die zegt dat het OK is om homosexueel te zijn en als dusdanig te leven!

Dat kan namelijk niet. Het gaat tegen de Koran in, en de Koran laat niks boven de Koan gaan. Iemand die dus zegt dat het ok is volgens de Koran, die zal op heel erg veel verzet stuiten vanui de Islamitische wereld!

7
701 Henkieaan

@679 "Excuses voor de autocorrect fouten."
lol, contradictio in terminis?

4
702 Henkieaan

@701
Weer verleg je doelpalen
de bewering was: homo's van gebouwen gooien.

Dat doen maar HEEL weinig moslims, anders leefde ik niet meer Henkie.....

2
703 HenkG

@701
Maar welke versie van de bijbel zegt nou dat het OK is om homo te zijn?
En waarom ben je daar niet druk mee?

2
704 HenkG

@698 Een citaat van je eigen teksten:

"Nederland kent het gelijkheidsbeginsel! En de Koran vloekt op veel gebieden met dat gelijkheidsbeginsel!

Vrouwen zijn gelijkwaardig aan mannen! - Maar de Koran ziet dat heel anders!

Geaardheid is geen issue! - Het is echter in de Koran een enorm issue!

Andersgelovigen zijn gelijkwaardig! - Volgens de Koran is alles dat niet-Moslim is minderwaardig of ronduit slecht!"

Als de koran volgens jou NIET leidt tot het schenden van grondrechten (overtreden van de wet), wat is dan jouw probleem met de koran? In je teksten geef je duidelijk aan dat je de koran linkt aan het schenden van grondrechten zoals ik schreef en wat jij maar blijft ontkennen.

2
705 Mrs. K

@692 Precies, wat jij vindt van moslimschap is niet relevant, wat een andere moslim vindt van moslimschap is niet relevant, wat de koran vindt van moslimschap is niet relevant; enkel wat de moslim in kwestie vindt van moslimschap is relevant. Dat gaat dus terug op een individueel niveau en komt niet neer op de koran wel of niet zegt. Je moet de koran niet letterlijk nemen, niemand legt dat je op. Een moslim bepaalt zelf over zijn geloof, punt. Niet elke gelovige volgt zijn geloof door zijn heilige boek letterlijk te interpreteren. Christenen niet, Joden niet en moslims niet.

Oh en ik verdraai je woorden niet, je snapt zelf gewoon niet wat je schrijft. Je kan je eigen woorden dan weer wel leuk verdraaien, dat moet ik je nageven.

2
706 Yisrael

@688 "Het maakt gewoon niet uit wat er in de koran staat."

Ah, als je daar daadwerkelijk achterstaat dan kan je dus ook iks hebben tegen een Koranverbod!


Maar het maakt wel degelijk ALLES uit wat er in de Koran staat voor een Moslim. Want hoe weet een Moslim anders of hij of zij goed-Moslim is of niet?



" Als iemand per se wil vind ie voor aanslagen en haat desnoods legitimatie in de Asterix. Snap dat toch eens."

Nee, je bent nu echt enorm vreemd aan het redeneren! Je zegt nu dat de aanslagpleger gewoon een aanslag wil plegen en de Koran als excuus gebruikt!

En dat is pertinente onzin! De aanslagen zijn veelal JUIST op Islam/de Koran gebaseerd! Zonder Koran was er geen reden geweest om die aanslag te plegen!

Je gaat voorbij aan het feit dat religie een dusdanige indruk heeft op veel mensen dat ze "slechte" dingen doen omdat ze er van overtuigd zijn dat het :'goede" dingen zijn omdat een religieus boek het zegt!

9
707 Henkieaan

@705 Noem dan eens een islamitisch land waar die grondrechten niet worden geschonden.

3
708 B55

@691 "Dat is wel christelijk bijgeloof hè.."

Het was ook maar een grapje.

5
709 Henkieaan

@699 "Het "moslimschap" wordt ook niet aan (het opvolgen van regeltjes uit) de koran ontleend."

O nee joh? Waar dan aan? Wiens woord gaat er boven dat van dat van Mohammed voor een Moslim?

7
710 Henkieaan

@702 Probeer jezelf niet slimmer voor te doen dan je bent door met termen te strooien die je niet kan onderbouwen en door compleet irrelevante opmerkingen te maken. Je brengt een discussie op zo'n laag niveau, daar ga ik verder niet in mee.

3
711 Yisrael

@701 Dit is echt lachwekkend. In de koran wordt enkel aan homofilie gerefereerd bij het verhaal van Lot. Hetzelfde als in de bijbel question

Snap je nu nog steeds niet dat er niet uitmaakt wat er in een boekje staat en dat het om gedrag gaat? Als dat gedrag volgt uit een tekst tekst zou je ook bang moeten worden voor christenen. Die hebben nl. precies hetzelfde verhaal in hun boek staan.

1
712 Mrs. K

@695 "nee doe je niet, je zegt dat een goede moslim zich er aan houdt. anders is het geen goede moslim. "

Ja, want dat is wat de Koran veelvuldig stelt! En voor een Moslim gaat er niks boven de Koran zegt de Koran! En zonder Koran kun je niet weten hoe je goed Moslim bent!

10
713 Henkieaan

geen der geloofsboeken ( joden christenen moslims) ) is positief over homo's.
in alle 3 godsdiensten zijn voorbeelden van het doden van homo's omdat ze homo zijn.
In alle 3 godsdiensten laat de meerderheid homo's met rust, hoewel er wat moslimlanden zijn waar dat anders ligt, maar de Nederlandse moslims doen dat weer niet, dus het is geen moslimprobleem.

In alle 3 de godsdiensten zijn positieve ontwikkelingen te zien, er is een homo-imam in Parijs, er varen boten met moslims mee in Amsterdam, er zijn homohuwelijken ingezegend in de synagoge in amsterdam, de Nederlands hervormde kerk bood homo's excuses aan voor alle discriminatie. En bij de gereformeeerden is een discussie gaande om dat ook te doen.
"homo" is in geen van die 3 godsdiensten handig...... Maar alleen de Islam ligt onder vuur bij de PVV en homo's worden daar als kogels gebruikt om mee op moslims te schieten.
Want in algemene zin zijn de homorechten totaal niet belangrijk voor de PVV. Alleen als een moslim die rechten schendt schieten ze wakker.

1
714 HenkG

@713
" En voor een Moslim gaat er niks boven de Koran zegt
dat is onzin anders hadden legio moslims mij allang vermoord.

hun eigen wil of boerenversand winde kennelijk van de dood-instructie in de koran
anders hadden we nu niet kunnen discussieren.

Je theorie is prima in orde maar de praktijk klopt niet henkie.

1
715 HenkG

winde? ik ben moe won question

1
716 HenkG

@708 Noem überhaupt eens een niet-westers land dat grondrechten van de mens naleeft? Hoe zit dat met China, Rusland, India, China, Kameroen, Mongolië, venuzuela en zelfs Polen en de VS?
Kom op beperking en schending van menselijke basisrechten kan je echt niet alleen op de moslim afschuiven. Dat is meer een probleem qua ontwikkelingsniveau.

2
717 Yisrael

@707 Omdat het me niet uitmaakt wat in de koran staat kan ik niet tegen een verbod op de koran zijn? Sorry, die logica snap ik niet. Als liberaal ben ik tegen alle boekverboden.

"Je zegt nu dat de aanslagpleger gewoon een aanslag wil plegen en de Koran als excuus gebruikt!"

Inderdaad. De Koran is namelijk geen tovermiddel dat mensen zover beïnvloed dat ze opeens wetten gaan overtreden. Nogmaals: er bestaat vrije wil. Ook religieuzen hebben een vrije wil. Jij doet alsof die afwezig is. Als jij die vrije wil ontkent vind ik dat prima maar het gevolg is wel dat je dan ook automatisch voor het vrijlaten van jihadisten bent. Want ontoerekeningsvatbaar.

2
718 Mrs. K

Tijd om te gaan slapen fijne voortzetting!

1
719 HenkG

@707 "Zonder Koran was er geen reden geweest om die aanslag te plegen!"
Oh jawel hoor. Dan is er nog altijd de haat omdat het Westen ooit kolonies heeft gehad, we er oorlog hebben gevoerd, wij er in sociaal-economisch opzicht beter voorstaan, we er anders uitzien, andere gebruiken hebben, etc. Ik zeg niet dat die redenen terecht zijn, maar het is gewoon een feit dat je als je per se wilt altijd een reden kunt vinden om te haten en aanslagen te plegen.

1
720 Mrs. K

Ik ga ook slapen, welterusten allemaal!

0
721 Mrs. K

@696 "Maar de koran zegt nergens wie een goede moslim is."
Ik kan maar 1 ding opmaken uit wat je zegt. Je hebt totaal geen kennis van wat er in de Koran staat! De Koran staat vol met wat het inhoudt goed Moslim te zijn!

2:165 "Onder de mensen zijn er, die voorwerpen van aanbidding buiten Allah nemen
en ze liefhebben,

zoals zij Allah behoren lief te hebben. Maar zij die geloven zijn sterker in hun
liefde voor Allah. En als zij die

overtreden (nu) de tijd kunnen zien wanneer zij de straf zullen zien, (dan
zouden zij beseffen) dat alle macht

aan Allah toebehoort en dat Allah streng is in het straffen."

3:151 ". Wij zullen de harten der ongelovigen met ontzag vervullen omdat zij aan
Allah deelgenoten

toeschrijven waarvoor Hij geen gezag heeft nedergezonden. Hun verblijfplaats is
het Vuur en slecht is de

woning der overtreders."

4:144 ". Wij zullen de harten der ongelovigen met ontzag vervullen omdat zij aan
Allah deelgenoten

toeschrijven waarvoor Hij geen gezag heeft nedergezonden. Hun verblijfplaats is
het Vuur en slecht is de

woning der overtreders."

6:157 "Of ingeval gij zoudt zeggen: “Voorzeker, als ons het Boek was
nedergezonden, zouden wij beter

zijn geleid dan zij.” Er is nu een duidelijk bewijs, leiding en barmhartigheid
van uw Heer tot u gekomen. Wie

is onrechtvaardiger dan hij die de tekenen van Allah verwerpt en er zich van
afkeert? Wij zullen degenen, die

zich van Onze tekenen afwenden met een vreselijke straf vergelden omdat zij zich
hebben afgewend."

Even een kleine snelle greep die je bewering volledig weerlegt!

En de Koran staat vol met wat het verwacht van Moslims!



" De koran zegt zelfs niet hoe teksten gelezen moeten worden."

2:2 "Of ingeval gij zoudt zeggen: “Voorzeker, als ons het Boek was
nedergezonden, zouden wij beter

zijn geleid dan zij.” Er is nu een duidelijk bewijs, leiding en barmhartigheid
van uw Heer tot u gekomen. Wie

is onrechtvaardiger dan hij die de tekenen van Allah verwerpt en er zich van
afkeert? Wij zullen degenen, die

zich van Onze tekenen afwenden met een vreselijke straf vergelden omdat zij zich
hebben afgewend."

Er is geen twijfel! Weet je wat dat betekent? Zo letterlijk mogelijk aannemen! De letterlijke woorden interpreteren tot iets dat er niet letterlijk staat is twijfelen!



" Of dat wat er staat uitgevoerd moet worden. Het is een beschrijving van opdrachten die honderden jaren terug op een bepaalde plek aan een bepaald volk met een bepaald volk werden gegeven."

Nee, Mohammed is de laatste profeet volgens Islam/Mohammed. Alle andere profeten zijn valse profeten! Er is geen twijfel aan de Koran, dat geldt dus zolang Mohammed niet terugkeert om zijn Koran aan te passen!



"Je kunt dus niet stellen dat die teksten hier en nu opgevolgd *moeten* worden.""

Ok, dus Moslims mogen gewoon varkensvlees eten van Mohammed? Hoeven niet te bidden 5 keer per dag? Hoeven niet 1 maal in hun leven de Hadj te voldoen?

Er zijn dus helemaal geen regels voor het Moslimschap? Moslim zijn is dus, Ach doe maar wat joh! Nergens staat dat die Koran nu ook nog geldt hoor!

Werkelijk? Beweer je dat?

12
722 Henkieaan

@700 "welja, eerst beredeneer je dat een goede moslim vanuit de koran homo''s van hoge gebouwen moet gooien maar dat maakt geen crimineel van hem."

Waar zeg ik dat? Even voor de duidelijkheid HenkG! Homo's van de daken gooien geldt enkel in een Islamitische Staat. En is dan per definitie niet crimineel want die Islamitische staat ziet het niet als crimineel gedrag!

Maar iemand die de Koran naleeft en voldoet aan het goed Moslim zijn volgens de Koran, kan geen vrienden zijn met homosexuelen bijvoorbeeld!

10
723 Henkieaan

@704 "Maar welke versie van de bijbel zegt nou dat het OK is om homo te zijn?
En waarom ben je daar niet druk mee?"

Maak maar een topic over Christendom, dan zal ik me daar er druk over maken!

10
724 Henkieaan

@705 "Als de koran volgens jou NIET leidt tot het schenden van grondrechten (overtreden van de wet), wat is dan jouw probleem met de koran? "

Ik zeg ook niet dat het NIET leid tot het schenden van "grondrechten". Ik zeg dat het er toe KAN leiden en soms toe leidt! Maar jij maakte er van dat ik beweer dat het er per definitie toe leidt!

En daar zit een enorm groot verschil!

8
725 Henkieaan

@706 "wat de koran vindt van moslimschap is niet relevant; enkel wat de moslim in kwestie vindt van moslimschap is relevant. "
Als de Koran niet relevant is, hoe weet een Moslim dan of hij/zij goed Moslim is? Wat maakt je Moslim? Jijzelf? of een eed(shahadda) op de Koran?

De Koran is heel relevant voor een Moslim. Maar jij staat achter

"wat de koran vindt van moslimschap is niet relevant; enkel wat de moslim in kwestie vindt van moslimschap is relevant." ??

Werkelijk? Dus een Moslim heeft geen enkele gegronde reden om tegen een Koran verbod te zijn dus!

10
726 Henkieaan

@711 "Probeer jezelf niet slimmer voor te doen dan je bent door met termen te strooien die je niet kan onderbouwen en door compleet irrelevante opmerkingen te maken. Je brengt een discussie op zo'n laag niveau, daar ga ik verder niet in mee."

Oh? Ik probeerde enkel de scherpe discussie een beetje luchtig te houden door een grapje te maken. Een auto-correct die fouten maakt is immers een contradictio in terminis.

Maar jij moet het weer aangrijpen om mij de grond in te trappen, en ziet er een mooie gelegenheid in je arrogantie naar mij toe te verspreiden!

Prima. Zijn we uitgepraat engerd!

14
727 Henkieaan

@712 "Als dat gedrag volgt uit een tekst tekst zou je ook bang moeten worden voor christenen. Die hebben nl. precies hetzelfde verhaal in hun boek staan. "

Maar ik zie Christenen nergens ter wereld homo's ophangen of van daken gooien. Ik zie nergens Christenen homo's bespugen hier in Nederland. Of kapottrappen. Etcetera!

11
728 Henkieaan

@715 "dat is onzin anders hadden legio moslims mij allang vermoord.

hun eigen wil of boerenversand winde kennelijk van de dood-instructie in de koran
anders hadden we nu niet kunnen discussieren.

Je theorie is prima in orde maar de praktijk klopt niet henkie."

Ik beweer ook nergens dat er (gelukkig) veel Moslims zijn die de Koran niet heel serieus nemen!
Echter eist de Koran wel dat de Moslim de Koran heel serieus neemt! Dat kan, omdat Nederland geen Islamitisch land is! Was je in Iran SA of een ander Islamitisch land, dan was het een heel ander verhaal!

8
729 Henkieaan

Ik ga ook pitten

4
730 Henkieaan

@524
En zoals je ziet, zijn er nog honderden reacties bijgekomen.

Mijn angst is dat door deze onterechte verdachtmakingen van onze democratische processen, onze politici, de EU, etc., bij groepen Nederlanders toch een beeld gaat ontstaan dat er ergens toch iets niet in orde is. Waar rook is, is tenslotte ook vuur.

Al die aanhoudende verdachtmakingen, zijn dus gevaarlijk voor de stabiliteit van onze samenleving. Dan komt onwillekeurig toch de gedachte op, wie heeft daar iets mee te winnen?

Het doet me ook denken aan de discussies over het neerhalen van de MH17. Elke vorm van logica wijst de Russen aan, maar uit die hoek komen constant de meest vage theorieën die dan de Ukrainers aanwijzen. Elke keer wordt zo'n theorie weerlegd, maar toch blijft er uiteindelijk het gevoel hangen van, misschien waren het toch niet de Russen.

De conclusie is dus, dat hoe overduidelijk nep je nieuws ook is, als je het maar vaak genoeg herhaald, wordt het toch een meer reële waarheid.

Zo dus ook of er gefraudeerd is tijdens onze tweede kamer verkiezingen. Nee natuurlijk niet! Maar door het vaak genoeg te herhalen, wordt het toch een mogelijke waarheid.

Komt weer de vraag, wie heeft hier iets mee te winnen? Zou er een verband zijn met de trollen fabriek van de Russen in St. Petersburg?

1
731 Realisme graag!

@724
"Maak maar een topic over Christendom, dan zal ik me daar er druk over maken!"

Henkie toch wat een zwaktebod. je bent al heel lang aan het fulmineren over de Islam en de koran.

Wat is het topic van deze draad?

1
732 HenkG

Help! ik hou de Henken niet meer uit elkaar!
Henkie's draadje; soort Henkies Dinner geworden.

Gebakken eieren met spek, friet en blueberry wafels met slagroom graag! question

yummy

0
733 A+++energiebewust

@731
Ja, dat is de leefwereld van de PVV. Er is een vermeend probleem. Dat wordt dan een "echt" probleem met als enige "onderbouwing"" 'het kan niet anders dan.....' Maar elk reëel bewijs of zelfs maar concrete aanwijzing, ontbreekt.

En zo is de EU kut, zo zijn de Nederlandse rechters kut , het parlement kut en nu ook de verkiezingen kut.
Wat leven we toch in een kutland! We gaan naar de kloten!
En niet alleen dat, het verwordt tot een vijand des volks. En heiland Geert verlost ons question
En wie niet in heiland Geert gelooft is een landverrader!
Je kunt op allerlei punten best kritiek leveren maar het is niet zo eenzijdig dat alles negatief is.
En mensen met een andere mening en landverraders, zijn totaal andere dingen maar niet bij de PVV die leven op een andere planeet of zo.

Ondertussen staat Nederland op zeer veel fronten hoog in de wereldtop en objectief gezien mag je op veel vlakken je handen dichtknijpen dat je hier bent geboren. Dat er altijd wel iets verbeterd kan, maakt het nog niet slecht.

Het is doodzonde, onterecht en sfeerverpestend dat het normaal is "D66 rechter" te roepen en daarmee de hele Nederlandse rechtspraak in de vuilbak te knikkeren. Niemand stelt de simpele vraag "zouden ze echt allemaal D66 stemmen?" Nee tuurlijk niet! Maar aan die vraag komen ze niet toe omdat ze al massaal ja knikken: rechters deugen niet, want ze zijn van D66 en D66 wil meer macht naar Brussel maar Brussel is kut dus rechters zijn kut. Het oogt alsof sekteleden naar een leider luisteren en niet meer normaal kunnen denken. Het heeft bijna religieuze trekken. Sociale media spelen daarbij een belangrijke rol omdat men elkaar hier, voor de dagelijkse zelfbevestiging, kan opzoeken.

In het echte leven werkt het net als een virus: dat zou uitsterven door kudde-immuniteit. Ik hoor namelijk niemand zich ook maar een beetje afvragen of de verkiezingen wel eerlijk zijn verlopen. 95% van de mensen zou roepen "doe normaal joh!"

Maar de Sekte van de Vrijheid is er heilig van overtuigd. Ondertussen maken ze zichzelf juist onvrij door steeds vanuit angst te redeneren. En daar is het meest recent verkiezingsfraude-angst aan toegevoegd question

Je stelt een boeiende vraag: wie heeft er belang bij. Het beste antwoord dat ik kan vinden: het leidt de aandacht af van andere dingen, ze houden "het" volk druk, waardoor je makkelijker met andere zaken weg komt.

Ik denk persoonlijk dat Wilders de rol speelt van de clown bij het stierenvechten. Als de stier moeilijk gaat doen leidt de clown hem af.

Maar los daarvan leiden veel zaken bij de aanhang ook een eigen leven, ingegeven door de continu negatieve kijk op dingen.

2
734 HenkG

@731 @734
Zo rollen trollen.
Kracht van de herhaling, net als reclame (ook vaak complete kul).
Als je het maar vaak genoeg hoort/leest op verschillende sites (zelfde bron/trol) en zelfs een Google zoekopdracht meerdere hits terug geeft (filterbubbel) moet het toch waar zijn.

Als je vervolgens niet instaat bent ook maar enigszins kritisch naar de resultaten te kijken en elke autoriteit of tegenbewijs als 'nep' of 'in het complot' bestempeld ontstaat er wel een erg vreemd wereldbeeld.
Dat geldt overigens voor meerdere groepen, anti-vaxers bedienen zich van dezelfde tactiek.


-* het is een soort kleutergedrag, met je vingers in je oren heel hard 'niet waar, niet waar, niet waar' roepen*-

1
735 kenny013

@734
Je hebt helemaal gelijk en dit zal ook voor heel veel mensen gelden.

Aan de andere kant blijf ik toch een komplottertje question

Volgens mij is nu wel aangetoond dat de Russen zich met de Amerikaanse verkiezingen bemoeid hebben, en er is geen enkele reden om aan te nemen dat ze niet proberen om onze samenleving ook te destabiliseren. Rusland heeft veel kast van de economische sancties en elk middel zal aangegrepen worden om die van de tafel te krijgen. Ons land onbestuurbaar maken is daartoe een effectieve methode. Sites zoals NK zijn een uitgelezen mogelijkheid om nepnieuws te promoten en zieltjes te winnen voor hun ontevredenheid.

En als ik dit allemaal kan bedenken, dan kan Putin het zeker!

0
736 Realisme graag!

Den Haag onderzocht 'verdwenen' PVV-stemmen in Ypenburg, geen bewijs voor fraude

https://www.nieuwskoerier.nl/news/95195-den-haag-onderzocht-verdwenen-pvv-stemmen-in-ypenburg-geen-bewijs-voor-fraude

1
737 Mrs. K

@736 De bron van @737 blijkt iig niet te achterhalen.

1
738 Mrs. K

@736
Daarom is het van belang dat er mensen zijn die 'de waarheid' blijven posten als tegenhanger van de trollen.
Anders hebben ze een vrij speelveld en kunnen hun idiote theorieën meer grond krijgen bij een niet zo kritisch publiek.

0
739 kenny013

@728 Vooral niet ingaan op wat ik schrijf, de vraag waarom dezelfde tekst niet tot dezelfde reactie leidt als het volgens jou aan het boekje ligt. Je geeft gewoon geen antwoord. Het lijkt er dus op alsof je dat ook niet hebt, maar ik laat me graag verassen.

2
740 Mrs. K

@728
- Dylann Roof, an avowed white supremacist, and a church-going Christian, killed nine people at Mother Emanuel Church in Charleston in June 2015.
- mass shooting at a Colorado Planned Parenthood clinic in November 2015 committed by Robert Dear, an anti-abortion Christian terrorist.
- Alexandre Bissonnette, a Trump loving terrorist and self-described Christian Crusader, who has been charged with six counts of murder after going on a shooting rampage at a mosque in Quebec late last month.
- Aug. 5, 2012 , Balbir Singh Sodhi, a Sikh immigrant from India who owned a gas station in Mesa, Arizona, was murdered by Frank Silva Roque, a racist who obviously mistook him for a Muslim.
- Dr. George Tiller, who was shot and killed by anti-abortion terrorist Scott Roeder on May 31, 2009, was a victim of Christian Right terrorism.

En de lijst gaat verder.

Bronnen:
http://www.patheos.com/blogs/progressivesecularhumanist/2017/02/white-house-attack-list-ignores-christian-terrorists/
http://www.alternet.org/tea-party-and-right/10-worst-terror-attacks-extreme-christians-and-far-right-white-men

0
741 kenny013

@728
"Maar ik zie Christenen nergens ter wereld homo's ophangen of van daken gooien. "
aha, een ander mag geen kritische vragen stellen over het christendom, jij mag er wel vrolijk over doorgaan.

En dan ga je maar weer eens met stropopjes-ontkenning spelen.

Ik spreek per jaar minstens 5 jonge mensen die ernstig in de knup zitten om hoe hun zwaar christelijke ouders ze behandelen. Alleen omdat ze homo zijn.
Het is niet slaan, maar het valt wel onder mishandeling. Maar als Henkie het niet ziet, bestaat het niet. Ik denk dat je geen idee hebt hoe lang die mensen nodig hebben om een beetje in het reine te komen met zichzelf. Doe wat aan je ogen, je hebt een tunnelvisie.
Een behoorlijke groep christenen hangt hun homoseksuele kind figuurlijk op. En ze hangen voor jaren in de strop. Dus hou alsjeblieft op over homo's je hebt geen idee wat er in Nederland achter christelijke voordeuren gebeurt.

0
742 HenkG

@737
Hoeveel mensen waren niet zeer verontwaardigd over dit verhaal? En de hamvraag: zouden ze iets leren van dit gebeuren? Ik denk het niet, het zijn wegkijkers, die zitten allang op een ander punt weer "Fraude!" te roepen. En dat heeft wederom nul onderbouwing.

Mooi is dat een PVV raadslid zegt: "Onze partij heeft een prima verkiezingsdag meegemaakt en er is geen bewijs voor onrechtmatigheden. Geen foto's, geen getuigen. De geruchten zijn, voor zover we kunnen uitzoeken, gewoonweg nergens op gebaseerd."

Eigenlijk is het best wel zorgelijk, 1 onverlaat stuurt een valse twitter de wereld in en half Nederland twijfelt aan het fundament van onze democratie.
( ja ik overdrijf best wat, maar toch! )

2
743 HenkG

@743 inderdaad zorgelijk dat duizenden Nederlanders zo sterk geneigd zijn om pertinente en niet onderbouwde leugens (zo mag je het noemen) als "waarheid" te zien.

Maar ja, wat wil je ook met een zo zwaar uitgeklede GGZ...

1
744 TedjeR

@743
Misschien is het ook wel zorgelijk dat er niemand meer op u reageert.
U hebt in ieder geval uw bijdrage geleverd.
Om maar te blijven herhalen en te indoctrineren dat er geen sprake is van fraude.
Misschien denkt iedereen --- lul maar een eind in de ruimte.
En blijft iedereen bij zijn eigen mening.
Misschien blijken mensen toch zo makkelijk te beïnvloeden --- als waarvan men Wilders beschuldigt.
Misschien bewijst dit dat mensen niet bereid waren op de PVV te stemmen voor Wilders.
Maar dat zij daar hun eigen redenen voor hadden --- en Wilders slechts zagen als een middel om hun eigen ongenoegen kenbaar te maken.

2
745 Jalinda

@745
Wat ik vind van dingen wordt niet beïnvloed door wat anderen over mijn bijdrages denken. Ik ben al mijn hele leven nogal eigengereid question

Ik ben het eens met uw afsluiting, ik denk inderdaad dat veel mensen uit protest zeiden op de PVV te gaan stemmen en dat niet deden toen puntje bij paaltje kwam. Er waren tot het laatst veel zwevende kiezers en ik denk dat die ook vrijwel allemaal een veilige haven hebben gekozen.

Dat effect is bij elke verkiezing nog opgetreden bij de PVV. ( te vroeg pieken ). En die verklaringen acht ik veel plausibeler dan fraude.
Dat Geert het interview met zijn broer aangreep om een debat te missen, heeft hem m.i. ook geen goed gedaan. Men ziet nu eenmaal liever doorzetters dan opgevers.
En persoonlijk vind ik het niet te verteren dat politici van alles roepen maar niet weten uit te leggen hoe. Lubach had daar gewoon een prima punt mee en ik denk dat ook die actie Geert parten heeft gespeeld.

Op het moment dat er 1 serieus te nemen aanwijzing voor fraude verschijnt, zal ik mijn oren spitsen. Dat zou een verschrikkelijke zaak zijn. Maar elke serieuze aanwijzing ontbreekt.

En de manier waarop men die TOCH uit het niets bij elkaar loopt te typen hier, vind ik ergerlijk.

1
746 HenkG

Mrs. K

@648

“Je ontkent het bestaan van de eigen wil door te doen alsof mensen door de koran veranderen in moordenaars, vrouwen-, homo- en jodenhaters. “

Die eigen wil wordt nou juist erg beperkt door de Islam. In de koran staat hoe je je moet gedragen, kleden en handelen, wat je moet eten en wat niet en hoe je moet denken wil je een goede moslim zijn. De Islam omvat het hele leven van moslims. Religie en zeker in de Islam is het ultieme middel om mensen in het gareel te laten lopen, opdat religieuze -en politieke leiders alles met ze kunnen doen wat ze willen en de macht kunnen behouden.

1
747 B55

@747
Als je gelijk had gooiden moslims in Nederland homo's van flats en vermoordden ze ongelovigen.

Of jij hebt ongelijk met wat je schrijft en de moslims in Nederland hebben een eigen wil, of het zijn geen moslims.

-----------------------
Wie zich alleen met theorie bezig houdt en niet naar de praktijk kijkt

slaat vaak de plank mis (c) Loesje
------------------------

1
748 HenkG

@748

Kan het ook niet zo zijn dat dit hier nog niet gebeurd omdat moslims nog verre in de minderheid zijn ?

2
749 B55

@746
Ik denk ook dat veel mensen op het laatste moment niet op de PVV hebben gestemd.
Maar die stemmen van Niet-PVV-stemmers zijn in geen geval naar de VVD gegaan.
Iemand die overweegt om PVV te gaan stemmen --- om daarmee te protesteren tegen het kabinet Rutte-2 ------ gaat niet op Rutte stemmen.
Dan blijft toch nog het raadsel bestaan van 2,5 miljoen VVD-stemmers.
En of dat ook maar iets met fraude van doen heeft -- zal de tijd wel uitwijzen.

1
750 Jalinda

Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten

Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.
Net binnen
Toon meer
Meest gelezen
Laatste reacties
Marrie1
Rien vergat waar hij zijn auto parkeerde, zijn familie zoekt nu al 10 dagen

Zit er geen T&T ding in een auto ?...

3 minuten geleden geplaatst door Marrie1

baba jaga
Boze Akwasi reageert op Anouk: ‘Nooit het N-woord gebruiken'

Het gebruik van het n-woord door een docent in educatief context is niet discriminerend. Stichting Open Schoolgemeenschap Bijlmer heeft genoeg g...

3 minuten geleden geplaatst door baba jaga

Reconquista
Boze Akwasi reageert op Anouk: ‘Nooit het N-woord gebruiken'

@10We leven nu in het heden. Als je de geschiedenis er bij wilt halen, joost mag weten waarom, dan kunnen we een heleboel woorden gaan verbied...

4 minuten geleden geplaatst door Reconquista

progressiefliberaal
Eerdmans (JA21) en oud-SP-Kamerlid clashen over asielaanpak: ‘Links heeft nooit een oplossing’

Dat klopt wel natuurlijk, wat Joost zeg.Het is vooral veel oplossingen van anderen afschieten. 'Verdragje zus en zo zegt dat die oplossing n...

5 minuten geleden geplaatst door progressiefliberaal

Wedergeboren
Boze Akwasi reageert op Anouk: ‘Nooit het N-woord gebruiken'

   "Veertig uur werkstraf voor 'neger-mail' over sollicitant?" https://archive.ph/Jw7Nx ...

5 minuten geleden geplaatst door Wedergeboren

Marrie1
Boze Akwasi reageert op Anouk: ‘Nooit het N-woord gebruiken'

Die Akwasi is n misselijke onvolwassen drama Qween, met die doorn kroon op zijn kop en n rode lap op zijn hoofd.Dat die man zich niet doodsc...

5 minuten geleden geplaatst door Marrie1

ongelovenloos
Iraaks parlement stemt in met antihomowet: ‘Morele verdorvenheid’

Is Jetten al op de hoogte gebracht?Het zal niet al te lang meer duren voordat het ook in niet islamitische landen waar veel moslims verblijven...

6 minuten geleden geplaatst door ongelovenloos

Querido not
Pro-Palestina demonstranten blokkeren Piet Heinkade in Amsterdam: Koningsdag-vierders woedend

@80 Volgens mij is het een absolute voorwaarde om Iran er heel nauw bij te betrekken.Zonder zo'n akkoord is jouw oplossing niet mogelijk....

11 minuten geleden geplaatst door Querido not

Wedergeboren
Boze Akwasi reageert op Anouk: ‘Nooit het N-woord gebruiken'

   Uitgelegd: Waarom is het gebruik van het woord ‘neger’ discriminatie? In de eerste plaats wordt een mens door gebruik van het ...

12 minuten geleden geplaatst door Wedergeboren

ongelovenloos
Ook tot jaren celstraf veroordeelden op vrije voeten door personeelstekort

En waar komt minister Weerwind plotseling vandaan aangewaaid?De grootste smoes van ministers is 'dan ben ik verkeerd ingelicht', de schuld bi...

20 minuten geleden geplaatst door ongelovenloos

NK. App
1st Time XxxGranny DildoingSite Rencontre Sexe_shy_cutieMona LovePorn Katie KoxKatdiorFat Black Porn3d Porn CarttonDyann LaurenButterfly PussySex With Friends WifePorn India HdBreastfeeding Sex MoviesIndian Teenage Girl PornNiggerdickPiss DeepthroatAnal First Time PainScrewing Mother In LawUnfaithful Housewife . Michelle AldreteFree Moble Porn VideosTransgender Lesbian PornChat AbenueChafurbateFeet WorshippornTexas 2kNinaphoenix PornH O R N B U N N YHottest Milfs In PornFree Hentie VideosLieuxde DragueUnder Desk BlowjobJapanese Family Sex MoviesSpicy Big TittiesYes PorneWintarroseHijap ColmekLove Porn VideoPublic Agent Xxx VideoXnxx VidioPorn Rape GayBest Porn Of All TimeXxx Sexy SongBig BubasHot Xxxx Video HdAdriana Chechik PissKang Hanna NudeDemonic Gay PornShruti Hassan Hot PicturesSeal Pack ChutObidentlyXx Video DaddyPorn Indian TeacherHamster Vids PornJayden Jaymes OnlyfansHumping FaceBranbros.comMssethiiLong Nips PornDeauxmMsajes EroticosRajasthani Xxx MovieGay Rapeing PornJapanede Wife PornMom Kissing SonParty Glory HoleNew Celeb NudesForbiden PornTubegalorieRetro. PornoBrazilian LesbianpornNew India PornStreaming Sex OnlineKareena Chopra Sexy VideosPlug Talk OnlyfansLstest PornBalance Ta NufrPunjabi Porn HdAmerican Mum And Son SexLatest Teen Porn VideosGirls Removing Clothes VideosFucking SisterXxx Porn MovueFemdom Hypno PornMaa Ki ChutSenior NudesTxreemarie NakedAishwarya Rai Nangi PhotoSex At RestaurantReal Sisters PornstarsMinachandesu0Erin Everheart AnalAsian Doll NakedMalayalam Sex Malayalam Sex Malayalam SexIndian Mumbai Sex VideoMom Strips For SonLesbian Porn InteracialEhentai.netBalls SuckedNikocado Avocado ButtholeDesi Chikni ChutNatalie Brooks PornKyler Qui.nVillage Sex ComNithya Menon Sexy VideosBlack.ail PornHot Naked Gals PicsEveelaurynn NudeTop Rated Porn MoviesSex Hindi Video Hd ComBest Manga HentaisComic Free XxxJennifer Lawrence SextapeChainez XnxxLenna LovingsVillage Mms SexIcespice LeakedAlekssecret LeakCathy Heaven XnxxBbw Porn MoviesCartoon Netwotk PornPorn Virgin First TimeLesbine XxxCoedcherry CimPornô Amador NovinhaAmanda Seyfried NudesFortniteporn.gamesX Video Hd MeinFsdss-650Nuru MassagepornDownload Porn VidPorn With MotherRed PornxxWoahsenpaiSarah Sahahi NudeWww Xvidei ComSex PicsIndian Rep Sex VideoPorn Free AsiaMommyblowsbestPornostar Video90 Day Fiance NudesGay Porn MasageChristian Aguilera NudeXhamater2English Sex DikhaoCock PictureLesbiansexfightBest Asian TittiesPorn Video Telegram