Jalinda

Jalinda @Jalinda

3 Volgers 0 Volgend


@441
Ik denk wel eens dat mijn reacties misschien te lang zijn.
Maar u sprant de kroon.
Als je zoveel omschrijving nodig hebt om je punt te maken ?
Doet dat duidelijk afbreuk aan de geloofwaardigheid.

Jalinda    
meer dan 7 jaar geleden door Jalinda

@419
Dat er etnische joden bestaan.
Dat klopt , dat heb ik ook gezegd , joden die in Israël wonen zijn Israëlies en joden die in Amerika wonen zijn Amerikaan.
Marokkanen die in Nederland wonen , behoren derhalve Nederlander te zijn.
Als Nederlander hoeven zij zich dus niet aangesproken te voelen , als er over Marokkanen in Nederland wordt gesproken ?
Want het gaat hen niet aan , zij zijn Nederlander ?
Verder moet u eens in Moskeeën gaan kijken of Marokkanen (Nederlanders van Marokkaanse afkomst) geen religieuze groepering zijn.
Iedere Nederlander van Marokkaanse afkomst is Moslim met de Islamitische godsdienst ?
Alle Nederlanders van Marokkaanse afkomst houden zich bewust buiten de Nederlandse samenleving , door een paralelle samenleving in stand te houden met huwelijken uitsluitend tussen geloofsgenoten uit het thuisland , zelfs Aboutaleb als voorbeeld van integratie eist van zijn kinderen dat zij met geloofsgenoten omgaan.
Nederlanders van Marokkaanse afkomst die Marokko alleen maar kennen van filmbeelden , zult u met een kaarsje moeten zoeken als een speld in een hooiberg.
Nederlanders van Marokkaanse afkomst hebben zo ontzettend veel welvaart te danken aan Nederland dat zij zich wel eens achter hun oor mogen krabben om zich zo snel beledigd te voelen.
U gaat er voor het gemak maar niet op in , dat het geen enkel probleem zou hebben opgeleverd als Wilders zou hebben gezegd dat hij minder Belgen of Duitsers in Nederland zou willen zien ?
Hij lijkt bedoeld te hebben.
Dat het aantal Marokkanen dat er nu is , meer dan voldoende is.
Dat hij er geen nieuwe lading bij wil zien komen.
Daar lijkt een heel groot deel van de bevolking het mee eens te zijn.

Jalinda    
meer dan 7 jaar geleden door Jalinda

Zou de man nou zelf niet zien wat een aperte onzin hij uitbraakt ?
Illegale asielzoekers die kansloos zijn.
Mogen hier niet in een asielprocedure terechtkomen ?
Die moeten gelijk rechtsomkeert uitgezet worden naar de grens van hun land , en daar moeten de autoriteiten van het land van herkomst maar zien wat ze doen met hun onderdanen.

Asielprocedures zijn voorbehouden aan vluchtelingen voor oorlogsgeweld.
Maar vluchtelingen uit een ander continent kunnen niet naar Nederland vluchten.
Zonder eerst een tiental veilige landen te passeren
Na het passeren van al die veilige landen is men geen vluchteling meer.
De echte vluchtelingen kreperen in de buurlanden.
Daar maakt niemand zich druk over.
Asielprocedures zijn er niet voor illegale migranten die een beter leven zoeken.
Voor een beter leven in een Europees land moet immigratie worden aangevraagd via de ambassades.

Hoe moeilijk kan het zijn om regels en wetgeving gewoon uit te voeren ?
Illegale migranten zijn niet ons probleem.
Die zijn het probleem van hun thuisland.
Illegaal betekent dat het verboden is.
Niemand mag zich zonder toestemming illegaal toegang verschaffen tot een land , of een huis , of wat dan ook.

Jalinda    
meer dan 7 jaar geleden door Jalinda

@407
U kunt joden niet vergelijken met Marokkanen ?
Joden zijn een religieuze groepering.
Marokkanen zijn inwoners uit Marokko , of afkomstig uit Marokko.
Marokkanen als religieuze groepering veelal islamitische arabieren.
Joden kunnen uit diverse landen afkomstig zijn.
Zoals ook islamitische arabieren uit diverse landen afkomstig kunnen zijn.

Marokkanen kun je wel vergelijken met Belgen of Duitsers.
Wie zou iemand voor de rechter dagen als hij zegt minder Belgen of Duitsers in Nederland te willen zien ?
Niemand natuurlijk.

Jalinda    
meer dan 7 jaar geleden door Jalinda

Omtzigt is een hele goede politicus , hij heeft al vele misstanden aan de orde gesteld.
Maar als Omtzigt denkt dat de 2e kamer de EU kan controleren , valt me dat tegen.
Het hele federale proces van de EU, is nu al veel te ver om als Parlement nog grip op te krijgen.
Eerst maar eens proberen grip te krijgen op de eigen regering , en daar eerlijke informatie eisen ?

Jalinda    
meer dan 7 jaar geleden door Jalinda

SS zijn heel beladen letters.
Het Stoomschip "De Rotterdam" moest de letters SS weghalen als beladen verwijzing naar WO2.
Lijkt er toch nog een connectie te zijn met nazie Duitsers ?
Neeeeee , dat mag natuurlijk niet.
Je mag de Duitsers absoluut niet aanspreken op hun nazie verleden.
Ook al is dat nog maar 70 jaar geleden.
Maar mensen die hier illegaal uitkeringen komen halen.
Mogen wel Nederlanders aanspreken op een slavernij verleden van een paar honderd jaar geleden ?
Het is maar wiens SS of EU belangen je behartigt.

Jalinda    
meer dan 7 jaar geleden door Jalinda

De kloe kwam niet uit de verf.
Wat te doen als de PVV de grootste partij wordt in maart 2017.
Klaver bleef bij zijn standpunt , Nooit met de PVV.
Daarmee alle Ned. Burgers die deze verziekte EU-politici zat zijn , naar de PVV sturend.
VVD + PvdA , samen regerend vind de "elite" wel kunnen.
Maar de PVV samen met een "elite partij" regerend kan blijkbaar niet.
Hoe duidelijk wil je het corrupte en "elitaire" EU-faciliterende gekonkel blootleggen ?

Jalinda    
meer dan 7 jaar geleden door Jalinda

Smeerlapperij uit eigen belang van zwaar zichzelf overschattende , zwaarlijvige , zwaar overbetaalde psychopaten.
Walgelijk persoon , zoals hij zonder aan de nabestaanden te denken emoties opriep over de laatste momenten van de slachtoffers met mondkapjes.
En daarna de walgelijke vertoning in de VN oor het oproepen van emoties over de rug van de nabestaanden met tranen en een snik.
Die nu weer vele Turken zowel in Nederland als in Turkije , in gevaar brengt.
Egocentrische Grootheidswaanzinnigen denken nooit aan de gevolgen van hun daden voor anderen.
Iemand die helemaal in de structuur van de EU en in de structuur van een dictatuur past.
Dit soort mensen verkopen de Nederlandse zelfstandigheid voor eigen belang.
Smerige lui , ik ken ze nog van "met kaalgeschoren hoofden" op een kar.
Nietsontziend als ze er zelf maar beter van worden , maar timiede zielige figuren eenmaal op de kar beland.

Jalinda    
meer dan 7 jaar geleden door Jalinda

@34
Lijken het niet eerder nog hele onzekere tijden te worden voor de EU ?
Waarom heeft de EU Engeland al die jaren zwaar gesubsidieerd ?
Omdat de EU Engeland nodig heeft ?
Heeft Engeland ook daarom vanaf het allereerste begin altijd een uitzonderingspositie gehad ?
Met nog steeds de eigen munt ?
Wat is het probleem als de subsidies wegvallen ?
Als daar tegenover staat dat de Brexit een Miljarden besparing aan lidmaatschap oplevert ?
Zowel Engeland als Nederland hebben honderden jaren lang , lang vóór de EU , altijd handel gedreven en zullen dat ook altijd blijven doen.
Met een besparing een tiental Miljarden , kun je best wat handelsverdragen afsluiten.
Angst , Angst , Angst ......... zie hier de enige drijfveer en motivatie waarmee men denkt de EU in stand te kunnen houden.
Maar de Angst indoctrinatie lijkt zijn tijd te hebben gehad.

Europese landen hebben de EU niet nodig.
De EU heeft de Europese landen nodig.
Allereerst om Macht te krijgen , door idiote uitbreidingen en inlijvingen.
Ten tweede voor de Miljarden die de EU opeist , voor de exorbitante inkomens van bestuurders.

Jalinda    
meer dan 7 jaar geleden door Jalinda

@9.
Wat een smerige en ophitserige uitspraak van u.
Waarschijnlijk komt u uit een ei , en hebt u geen ouders.
Bent u een Alian of zo ?
Anders zou u wel weten dat ouderen dit landje hebben opgebouwd voor hun kinderen ,, die de jongeren van nu zijn ,, en voor hun kleinkinderen ,, de jongeren van de toekomst.
De groep ouderen die u nu zo hartgrondig de grond intrapt.
Hebben in ieder geval nog een goed en welvarend opgebouwd land achtergelaten.
Dat moet uw generatie nog maar eens proberen.
Smerig om uw eigen onmacht bot te vieren op mensen die zich niet meer kunnen verdedigen.
Bahhhhhhhhhhhhh !!!

Jalinda    
meer dan 7 jaar geleden door Jalinda

@7
De gemiddelde leeftijd gaat al omhoog als er minder kinderen worden geboren.
Maar het is volkomen onbelangrijk of mensen ouder worden.
Daar gaat het helemaal niet om.
Het zal de regering een worst wezen of wij ouder worden of eerder doodgaan.
Het enige wat de regering interesseert is geld.
De Burgers hebben allemaal 40/50 jaar premie betaald om op 65 jarige leeftijd AOW te ontvangen.
Nu de tijd is aangebroken dat die aanspraken op AOW uitgekeerd moeten worden.
Krijgen ze het benauwd.
Deze regering - de regering van vooruitschuif techniek , heeft daar dus iets op gevonden.
Zij gaan de AOW 2 jaar later uitkeren.
Probleem vooruitgeschoven.
En dat allemaal onder het mom of onder de Leugen dat U en Uw buurman zo oud worden.
Wie om zich heen kijkt , ziet dat dat niet zo is.
Velen halen hun pensioen niet.
De Burgers , en vooral de oudere Burgers (die kunnen toch geen kant meer op) worden belazerd tot ze groen en scheel zien
Vandaag nog bij het vragenuurtje , Min.Schippers die er werk van maakt dat er wordt uitgezocht hoeveel continentiemateriaal (luiers) verstrekt mogen worden aan ouderen en gehandicapten.
Daarvoor wordt de toezichthouder ingeschakeld en daaronder nog 3 commissies die een rapport gaan opstellen.
In februari 2017 moet uit het rapport dan duidelijk zijn.
Hoeveel luiers per persoon verstrekt mogen worden.
Alles wat bezuinigd wordt door de AOW 2 jaar uit te stellen , wordt op deze manier weer weggegooid aan GrootGeldGraaiers. (vriendjespolitiek).
En die ouwetjes en die gehandicapten ?
Ach ....... die blijven gewoon wat uurtjes langer in hun luier liggen.

Jalinda    
meer dan 7 jaar geleden door Jalinda

Komt die Groningse burgemeester van een andere planeet ?
Hij zal toch zeker wel weten dat iedereen die hier ILLEGAAL één voet op Nederlandse bodem zet , NOOIT meert het land uit te krijgen is ?
Behalve als ze vrijwillig gaan.
Maar ze komen hier natuurlijk niet om vrijwillig weer terug te gaan.
Zelfs niet met 2.000 euro zakgeld.
Waar kunt u als Nederlander 2.000 euro halen ?
Wen er maar aan burgemeester.
Het criminele tuig is hier , en ze gaan nooit meer weg.

Jalinda    
meer dan 7 jaar geleden door Jalinda

Compleet van de ratten besnuffeld.
Is Europa een soort openlucht tentoonstelling ?
Met een toegangskaartje van 5 euro ?
Landen als de VS , Canada , Maleisië en Paraquay hebben klaarblijkelijk al visum vrijstelling ?
Kunnen wij ook allemaal visumvrij naar deze landen ?
Voor zover mij bekend moeten wij voor al die landen visum aanvragen , en dat kost heel wat meer dan 5 euro.
Voor die armzalige 5 euro , moet een heel ambtenaren apparaat worden opgetuigd voor 212 miljoen euro , maak er maar 250 miljoen van.
Met jaarlijkse kosten van 89 miljoen euro , maak er maar 100 miljoen van.
Hoe geschift wil je het hebben.
Geen grenscontroles.
Maar wel een peperduur ambtenaren apparaat optuigen , om 5 euro entree-geld voor de Europese Poppenkast te ontvangen.
Iedere keer als je denkt dat het niet gekker kan , ja hoor , ze verzinnen toch steeds weer iets wat nog absurder is.
Straks gaan ze nog grote posters ophangen op alle internationale vliegvelden.
Kom dat zien , kom dat zien !!
Voor maar 5 euro , kunt u 500 miljoen Europese Burgers imbecielige inwoners bewonderen.
Een heel apart soort , nog nooit vertoond op deze aarde.

Jalinda    
meer dan 7 jaar geleden door Jalinda

De Volksverraders in de 2e kamer vrezen altijd met grote vreze.
Voor alles.
Maar toch stemmen ze overal mee in.
Met de vermarkting van de Verplichte Volksverzekering , werd er ook met grote vreze gevreesd.
Met de omzetting van het Zorgstelsel , werd ook gevreesd.
Vrezen lijkt de "core-business" van de Volksverraders.
Maar alles waar zij ondanks hun vrees toch toestemming voor geven.
Komt met een grote klap en alle economische gevolgen terecht op het bordje van de Burgers.
Bankgegevens + Belanstinggegevens gaan aan elkaar worden gekoppeld.
Wat een mooi overzicht zal dat gaan opleveren over het doen en laten van de Burgers ?
Kunnen ze in 1 oogopslag zien of er nog ruimte is om nog wat te bezuinigen oftewel te stelen.

Jalinda    
meer dan 7 jaar geleden door Jalinda

De huidige EU is de meest valse ideologie (een sprookje kun je het niet noemen) die ooit aan iemands brein is ontsproten.
De EU is ook de grootste dictatuur ooit.
Die man met het snorretje uit de WO2 zou hier stinkend jaloers op zijn geweest.
Onder het Leugenachtige voorwendsel van democratie , worden 500 miljoen mensen onderdrukt.
Hetgeen ook de Oostbloklanden lijken te gaan herkennen.
Zij weten als geen ander hoe dictatuur werkt.

Jalinda    
meer dan 7 jaar geleden door Jalinda

Die Pechvogel staat bol van de grootheidswaanzin.
Hij verkondigt al vele jaren dat Nederland een speler op het wereldtoneel moet worden.
Hoeveel zelfoverschatting moet je daarvoor hebben.
Hij denkt zeker dat Trump onder de indruk zal zijn van zijn mening of van die van Rutte.
Pechvogel lijkt zijn hand te overspelen.
Hij is en blijft slechts een nietige politicus.

Jalinda    
meer dan 7 jaar geleden door Jalinda

Het zal toch niet zo zijn dat de verraders in Regering + Parlement.
Nog net even heel snel vóór de verkiezingen kans zien om een toetreding van Turkije bij de EU te bewerkstelligen ?
Met vrij reizen zonder visum van 80 miljoen Turken naar Europa.
Is DENK die overval van miljoenen Turken hier in Nederland al aan het voorbereiden ?
Met de aanvallen op onze cultuur en op onze samenleving.
Ik zag in het vragenuurtje vanmiddag de 2e kamer een half uur lang "ouwehoeren" over Trump.
Zij hadden beter wat zinnige vragen aan Rutte gesteld over dit onderwerp.
Maar als iets belangrijk is voor de Ned. Bevolking.
Hoor je er geen enkele Kamervraag over.
Klaarblijkelijk is het allemaal al in de bekende "achterkamertjes" beklonken , met een breedsmilende Pechtold + Rutte.
Verraders van het eerste uur.

Jalinda    
meer dan 7 jaar geleden door Jalinda

Timmermans is bang voor zijn baantje.
Dan gelooft hij alles wat je maar kunt bedenken.
Is hij degene die Turkije geloofwaardig moet maken ?
Om Turkije koste wat kost bij de EU in te lijven ?
Wordt hij bang voor de grote "klap" waarmee de EU uit elkaar zal spatten ?
Nu steeds meer Oost-Europese landen gaan beseffen dat zij belazerd zijn geworden , toen zij werden ingelijfd ?
Moet hij nu gaan verkondigen dat de dictator Erdogan alleen maar goede bedoelingen heeft.
Dat al die honderdduizenden mensen die onschuldig zijn opgepakt , terecht in de gevangenis zitten.
Arme , arme , Timmermans.
Het tij is niet meer te keren.
De geest is uit de fles , de Europese Burgers laten zich niet meer door stukken onbenul belazeren.

Jalinda    
meer dan 7 jaar geleden door Jalinda

@30
Wat bedoelt u met onteigening ?
Verder lijk ik meer te hebben onderbouwd dan u.
Uw enige reactie is dat u mijn standpunten verwerpt , ja idd. , zonder onderbouwing.
Uw link naar de zorgwijzer ondersteunt dit.
Dat is een lofzang op Min. Schippers , en idd. ook zonder onderbouwing.
Een losse flodder dat minimum inkomens nu minder betalen dan aan het ziekenfonds ?
De minimum inkomens betalen net zoveel premie als iedereen , alleen krijgen zij subsidie in de vorm van een toeslag.
Dat is heel gevaarlijk , als de Overheid beslist die toeslag te verlagen , moeten zij toch de volle premie betalen. En er worden nogal eens wat zaken door de Overheid op stel en sprong veranderd.
Dat zonder druk van verzekeraars op de "zorginkoop" , de zorg 12 miljard duurder zou zijn.
Omgerekend 300 euro p.persoon.
Lijkt niet te kloppen ? 15 miljoen x 300 euro = 4,5 miljard ?
Er zijn volgens de minister geen bezuinigingen in de Zorg ?
Velen hebben de bezuinigingen toch echt op allerlei gebied ondervonden.
Al helemaal de tienduizenden werknemers in de Zorgsector die ontslagen zijn.
De Zorgkosten moeten betaald worden uit premies , hier is geen potje voor , en u (maar ook anderen voor u) hebben het over hoeveel de Zorg de Staat kost , 70 miljard ?
Schippers vindt de kritiek op het ER niet terecht , omdat volgens haar nadat het ER verbruikt is , alle behandelingen verder betaald worden ?
Ja , tot 31 december. Daarna begint het nieuwe jaar , met het nieuwe ER.
En in de laatste maanden kun je ook nog geweigerd worden omdat de "ingekochte" Zorg is verbruikt.
Heb je dan pas 150 euro van je ER verbruikt , zou 235 euro voor je nieuwe behandeling voor je rekening komen , maar met doorschuiven naar het volgend jaar , krijg je het volgend jaar 385 euro te betalen.
Burgers worden aan alle kanten genaaid.
Volgens de minister moeten we bij de feiten blijven ?
In 2006 was het ziekenfonds 50 euro duurder dan het huidige stelsel ?
Waar zijn dan de feiten en de cijfers ?
Hoe transparant is het huidige systeem ?
Hebt u wel eens leesbare nota gezien ? , Of hebt u überhaupt wel eens een nota gezien ?
Het ziekenfonds heeft nooit een Eigen Risico gekend.
De "no claim" van 250 euro is ingesteld in 2006 , met inwerking treding van het huidige systeem.
Dat was gedurende 1 jaar om de Burgers te belazeren dat zij bij geen gebruik maken van hun polis , 250 euro terugkregen.
Velen dachten "goed idee - fantastisch , ik maak nooit gebruik van mijn polis" , maar zijn bedrogen uitgekomen.
Het 2e jaar werd de "no claim" omgezet in Eigen Risico van (geloof 120 of 150 euro).
Maar niemand kende dit fenomeen , en het heeft enige jaren geduurd voor Burgers in de gaten gingen krijgen wat dit betekende.
Wat u verplichte reserve noemt , noemen de Burgers doodgewoon winst.
Het Kartel maakt miljarden winst van onze premie afdrachten.
En als het Parlement zijn werk goed gedaan heeft , is nu voorkomen dat winstuitkeringen en investeringen van buitenlandse investeerders in deze private verzekeraars doorgang kunnen vinden.
Dan zouden buitenlandse investeerders winst gaan maken op onze zieken en gehandicapten.
Waar onze minister het wel mee eens was.

Het wordt steeds duidelijker dat teruggang naar een Nationaal Zorgstelsel noodzakelijk is.

Jalinda    
meer dan 7 jaar geleden door Jalinda

Een smeerlap die Jeroen.
Om die mensen uit te nodigen.
En dan kereltje Pechvogel met al zijn arrogantie op laten draven om die mensen vakkundig de wind uit de zeilen te nemen.
Kereltje Pechvogel die er prompt een verkiezingscampagne voor zichzelf van maakte.
Hij kon niet beter demonstreren dat hij volkomen lak had aan de Burgers.
Burgers die zich zorgen maken over een onbetaalbaar Zorgstelsel , over iedere keer weer Miljarden naar Griekenland (of welk ander land dan ook) , over een Associatie Verdrag met een totaal failliet en corrupt land als Oekraïne (met in de herinnering het Ass.Verdrag met Turkije van ruim 50 jaar geleden waar wij nu nog steeds honderden miljoenen naar exporteren) , over het door Overheids beleid kwijtraken van hun baan en inkomen , over het door de Overheid gesteunde kunstmatig laag houden van de rente door de ECB waardoor onze Pensioenen en ons Spaargeld in vliegende vaart verdampt.
Dat zijn allemaal reële zorgen , en de lijst is nog veel langer.

Jalinda    
meer dan 7 jaar geleden door Jalinda

@23
Hoe haalt zwart van het roet zijn , mijn redenatie onderuit ?
Roet of Roetvegen , hij blijft discrimineren als hij alleen maar bij de rijken in vrijstaande villa's mét schoorsteen langs gaat :-).

Jalinda    
meer dan 7 jaar geleden door Jalinda

@6
Wie kan er nu gelukkig zijn met Roetveeg Piet ?
Als er iemand mensen discrimineert en uitzondert , dan is het Roetveeg Piet wel.
Want bij al die kindertjes in die torenhoge flats waar het voetvolk keurig opgestapeld leeft.
Daar komt die Roetveeg Piet niet , want daar zijn geen schoorstenen.
Roetveeg Piet komt alleen maar bij de rijken , die in vrijstaande villa's wonen mét schoorsteen.
Die rijken zijn ook veelal de bestuurders , die Zwarte Piet in de ban hebben gedaan.
Puur uit eigen belang.

Jalinda    
meer dan 7 jaar geleden door Jalinda

@25
Het spijt me , maar ik concludeer dat u toch wat zaken uit zijn verband rukt.
En ik heb nog niet van u gehoord waar die 70 miljard euro van de Overheid aan uitgegeven wordt.
Waarom zou de zorgtoeslag moeten worden afgetrokken van de premie inkomsten van verzekeraars ?
Verzekeraars ontvangen gewoon van iedere Burger de nominale premie.
De zorgtoeslag moet betaald worden door de Burgers vanuit belastinggeld , en gaat via de ontvanger naar de verzekeraars.
Verzekeraars ontvangen derhalve ca. 2.000 euro gemiddeld p.persoon per jaar.
Bestaande uit ca.1.300 euro nominale premie + veel aanvullende polissen + veel Eigen Risico's.
2.000 euro x 15 miljoen verzekerden = ca. 30 miljard euro.
Dan is er nog de Verplichte afdracht via de werkgever , waarvan ik niet expliciet weet of die naar de verzekeraar gaat of naar de Overheid (wat erg vreemd lijkt als het zorgstelsel in handen van verzekeraars is).
De administratieve kosten voor het kartel van verzekeraars is vele malen groter dan de kosten voor de Overheid zouden zijn.
De verzekeraars hebben diverse immense kantoren met massa's personeel en massa's advertentiekosten (ieder jaar opnieuw).
Terwijl de Overheid een ambtenaren apparaat nodig heeft dat grotendeels nog bestaat.
En er rust zal komen voor de Burgers die pech hebben om ziek te worden , dat zij niet meer al hun energie moeten stoppen in het bestuderen van polissen.
Patiënten kunnen dan weer patiënt zijn , en hun energie gebruiken om beter te worden.

Toen dit systeem de Burgers in 2006 door de strot werd geduwd.
Konden diezelfde Burgers toen nog niet zeggen dat het Ziekenfonds een beter en goedkoper systeem was.
Omdat er geen vergelijkingsmateriaal was.
Het marktwerkingssysteem met private verzekeraars zou veel goedkoper worden ?
Kunt u het zich nog herinneren ?
En de wachtlijsten zouden verdwijnen.
De wachtlijsten zijn in 2016 in alle hevigheid terug.
En voor veel mensen met minimum inkomens zijn de polissen niet meer te betalen.
Maar ook de medicijnen via het Eigen Risico zijn niet meer te betalen.
Velen durven niet meer naar de dokter , ook al is die (nog) gratis.
Of het Ziekenfonds al of niet met budgetten werkte , er werden nooit mensen weggestuurd omdat de "ingekochte zorg" verbruikt was.
Dat de invoering oftewel terugschakeling van het huidige systeem naar een nationaal Zorgfonds , 4.000 euro p.persoon moet gaan kosten.
is natuurlijk waanzin.
Dat is alleen maar in de berekeningen waarin het kartel van Verzekeraars moet worden uitgekocht.
Maar die verzekeraars hebben zich nooit ingekocht , toen zij 15 miljoen Verplichte polissen risicoloos in de schoot geworpen kregen.
Zij kregen zelfs nog 3 of 4 miljard op de koop toe , die nog in kas waren van het Ziekenfonds.
Deze verzekeraars kunnen derhalve ook nooit aanspraak maken op uitkoping , als de Overheid beslist het systeem terug te draaien.
En met de vergelijkings mogelijkheid die er nu is tussen 2006 en 2016.
Is het heel erg duidelijk dat na invoering van een nationaal Zorgstelsel , er een efficiëntieslag zal plaatsvinden die de Zorg voor de Burgers weer betaalbaar zal maken.
Omdat dan ook weer de collectiviteit terug ingevoerd zal worden.
Waardoor niet meer de zieken of gehandicapten extra boete krijgen op ziekzijn.
Collectief allemaal evenveel betalen (zonder eigen risico) en collectief allemaal dezelfde rechten hebben.

Jalinda    
meer dan 7 jaar geleden door Jalinda

@23
Als er iets een tweedeling tussen arm en rijk veroorzaakt , is het deze constructie.
U denkt dat iemand met een riant inkomen , zich nu geen luxere zorg kan permitteren ?
Ik heb bewust 15 miljoen gehanteerd , omdat kinderen onder de ouders vallen en inderdaad geen premie betalen.
Het is trouwens ook maar "natte vingerwerk" wat het totaal enigszins moet duiden.
Het aandeel zorgtoeslag lijkt met geen mogelijkheid in de buurt van 70 miljard te komen ?
Ik ben heel benieuwd waar de Overheid 70 miljard zorgkosten aan uitgeeft.
Terwijl de uitvoering van de zorg is overgeheveld naar verzekeraars , die ook het inkomen uit de Verplichte Volksverzekering ontvangen.
Iedere verzekeraar die inkomsten uit polissen ontvangt , moet toch ook de uitgaven gerelateerd aan die polissen voor zijn rekening nemen ?
De vraag wie alles moet betalen = is de vraag beantwoorden.
Alle miljarden voor wat dan ook komen toch altijd op de bordje van de Burgers ?
Daarom terug naar een nationaal ziekenfonds.
Dat efficiënter en goedkoper zal zijn.
Wachtlijsten zijn nu ook lang en als je de pech hebt om eind van het jaar ziek te worden kun je niet eens behandeld worden omdat de ingekochte zorg (hoe idioot klinkt dat ingekochte zorg) al verbruikt is.
De huidige zorglevering staat in geen enkele verhouding tot de miljarden kosten.

Jalinda    
meer dan 7 jaar geleden door Jalinda

@19
Als ik u dus goed begrijp , betaalt de BV Nederland jaarlijks 70 miljard aan zorgkosten ?
Help mij even met rekenen ?
Op 15 miljoen betalende inwoners = 70.000.000.000 dan dus , ca. 4,500 euro p.persoon ?
Terwijl de inwoners zelf al 1.500 euro p.persoon betalen + een ER van 385 euro + een werkgeversbijdrage van ook ca. 1,500 euro ?
Is dat ongeveer 50.000.000.000 euro ?
Waarom dan die 50 miljard euro aan verzekeraars betalen ?
Als wij van belastinggeld ook nog eens 70 miljard moeten betalen ?
De kosten van de zorg moeten voor rekening van de verzekeraars komen ?
Toch niet ten laste van de BV Nederland ?
Of begrijp ik u verkeerd ?

Jalinda    
meer dan 7 jaar geleden door Jalinda

Wie bedoelt u met "we" in uw hamvraag ?
Wie heeft 70 miljard nodig ?

Jalinda    
meer dan 7 jaar geleden door Jalinda

Asscher heeft het vierkante wiel opnieuw uitgevonden.
Burgers uitschelden voor populist lijkt niet meer te werken.
Dan gaat hij het over een andere boeg gooien , hij gaat "begrijpen" dat de kiezers Onrecht ervaren.
Maar dat is niet de kloe , Asscher.
Je moet gaan begrijpen dat de PvdA , jij dus als vice-president , al 4 jaar bezig bent dat Onrecht bij de Burgers door de strot te duwen.
Dat kun je niet afdoen met "ik heb begrip voor jullie gevoel".
Het gaat niet om een gevoel , maar om daadwerkelijk Onrecht wat jij en jouw partij de Burgers hebben aangedaan.
Als je dat begrijpt , kom dan ook met oplossingen om een groot gedeelte van het aangedane Onrecht nu teniet te doen.
Als je niet met oplossingen komt , is al dat gebral van jou alleen maar lulkoek en Leugens.

Jalinda    
meer dan 7 jaar geleden door Jalinda

@15
U slaat de spijker op zijn kop, "de werkelijkheid is veel complexer dan cafépraat".
Terwijl de werkelijkheid heel transparant en begrijpelijk zou moeten zijn.
Weet u misschien ook waarom die werkelijkheid zo complex en ondoorzichtig is ?
Is dat omdat die complexiteit kan verhullen dat er miljarden Zorggeld worden onttrokken aan hun doelstelling ?
Burgers zitten niet te wachten op een enorme hoeveelheid polissen waarvan het grootste gedeelte allemaal valt onder het kartel van 4 verzekeraars.
Al die polissen dienen geen enkel nut.
Er zit nauwelijks verschil in , tenminste niet vindbaar dan ná een intensieve studie.
Zieken , patiënten dus , met grote of kleine gezondheidsproblemen , zitten niet te wachten op een Verplichte studie van polissen omdat zij anders bedrogen uitkomen.
Zieken en gehandicapten hebben al hun energie die zij nog hebben nodig om op de been te blijven in de vaak precaire situaties waarin zij buiten hun schuld zijn terechtgekomen.
Een Verplichte Volksverzekering zou juist die bureaucratische problemen moeten voorkomen.
Hoe mooi het ook omschreven wordt.
Het huidige stelsel is een stelsel waarmee de Burgers opgelicht en bestolen worden.

Jalinda    
meer dan 7 jaar geleden door Jalinda

We moeten niks met Zwarte Piet.
Gewoon ons eigen feest blijven vieren.
Wat anderen er van vinden is volkomen onbelangrijk.
Nederland is ons land , en Zwarte Piet hoort bij ons feest.
Maar wel massaal alle vieze oudbakken rotzooi van minstens 6 maanden oud , in de schappen laten liggen.
Chocola of Marsepein ,, het barst allemaal van de overmatige suikers.
Het zijn giftige suikerbommen.
Die volgens diverse programma's Puur Vergif zijn voor uw kinderen.
Gewoon 1 lekkere Echte chocolade letter kopen bij de bankerbakker.
In plaats van 3 smerige oudbakken nep-rotzooi van de multinatonals.
Gebruik uw macht als consument.
U bepaalt wat er verkocht moet worden.

Jalinda    
meer dan 7 jaar geleden door Jalinda

@20
U bedoelt zeker nog nooit zo welvarend geweest voor 20% van de Bevolking , voor de GrootGeldGraaiers ?
Al die blinde vinken van bankdirecteuren die voor 5 á 6 honderdduizend euro per jaar (of meer) ons spaargeld laten verdampen , en uit grootheidswaanzin de banken zover hebben opgeblazen zodat die met tientallen Miljarden euro's aan belastinggeld moesten worden gered ?
Egalitair lijkt een utopie ?
De verschillen tussen rijk en arm zijn nog nooit zo groot geweest.
Nog nooit zo gezond ?
U bedoeld dat er nog nooit zoveel mensen geen geld hadden om naar de dokter te gaan ?
De huisarts mag wel gratis zijn , maar het recept of de doorverwijzing zijn dat niet.
Nog nooit zo vrij geweest ?
U bedoelt dat wij nog nooit zo met handen en voeten geketend zijn geweest aan een vreemde mogendheid ?
Nog nooit zo lang zonder oorlog ?
U denkt dat een oorlog alleen met ouderwets wapentuig gevoerd kan worden ?
De economische oorlog die tegen ons gevoerd wordt , richt minstens zoveel schade aan.
Aan de samenleving en aan de economie.
Het is inderdaad te hopen dat de EU uiteenvalt.
En dat gaat ook absoluut gebeuren , de vraag is wanneer.
De opstand tegen de Amerikaanse + Europese elite die nog meer Miljarden willen binnenharken.
Zal niet tot Amerika alleen beperkt blijven.
Engeland heeft al de wil van het volk ondervonden.
En andere Europese landen zullen die afstraffing ook niet kunnen ontlopen.
De Burgers die U (uit grootheidswaanzin ?) jankerds noemt , hoeven het kind van de rekening niet meer te worden.
Dat zijn ze al jaren.
De banken hebben hun spaargeld vergokt.
Wat er nog over was wordt nu verdampt door een kunstmatig lage rente.
Ook hun pensioen waarvoor zij 40/50 jaar gewerkt en betaald hebben , verdampen door diezelfde kunstmatige lage rente.
Velen moeten hun heil zoeken bij voedselbanken.
Voor degenen die buiten hun schuld , door Overheidsbeleid , hun baan verliezen is er geen enkele hulp.
U zult tot de enkele " happy few " behoren ? die stinkend rijk zijn geworden van de ellende van de rest van de bevolking ?
U moet uw eigen levensstijl niet projecteren op anderen.

Jalinda    
meer dan 7 jaar geleden door Jalinda

Het CDA van nu is nog net zo'n globalist als de christelijke partijen (voorgangers van het CDA) die in 1963 het Associatie akkoord met Turkije hebben ondertekend.
Waarin de Turken allerlei privileges en rechten hebben gekregen , waarvoor wij ons nu nog blauw betalen.
Honderden miljoenen worden er geëxporteerd naar Turkije en ook naar Marokko.
Om daar al hun 2e , 3e, vrouwen + kinderen te onderhouden.
Zonder de "luis in de pels" , Jan Roos , was ook dit associatie akkoord met Oekraïne heel snel en heel stiekum geratificeerd.
CDA , PvdA , D66 , SGP , CU , Groen Links ,
Het zijn allemaal partijen die niets anders doen dan anderen rechten toekennen in Nederland die aan de Nederlanders worden ontnomen.
Nu er zwaar weer op komst is en zij de bui zien hangen.
Beginnen ze de Burgers uit te schelden.
Maar dat lijkt niet veel effect te sorteren.
"Populist" lijkt meer als compliment te worden ervaren.
Nu gaan ze het over een andere boeg gooien , ze gaan luisteren !! naar de Burgers.
Wie het gelooft , wint de hoofdprijs.
Ná maart 2017 , is zoals vanouds alles weer vergeten.
Gaan ze allemaal weer met frisse moed verder met de afbraak van Nederland.
Onthoud dit goed , bedenk goed wat voor U belangrijk is als u gaat stemmen.
Wat politici vertellen , zijn alleen maar Leugens.

Jalinda    
meer dan 7 jaar geleden door Jalinda

@59
Iedereen blijft maar zoeken naar motivatie om de ontkenning van de feiten te staven.
Burgers in Amerika en ook in Europa en helemaal in Nederland.
Zijn de opgelegde dictatuur van het neo-liberalisme helemaal, totaal zat.
Men denkt nog steeds dat ontkenning het probleem zal doen verdwijnen.

Jalinda    
meer dan 7 jaar geleden door Jalinda

Politiek + Regering gebruiken "Populisme" als een scheldwoord.
Zij proberen Burgers te onderdrukken door hen uit te schelden en te kleineren.
Maar Burgers zien "Populisme" inmiddels als een compliment.
Kom maar op politiek en media , met jullie scheldpartijen.
Wij zijn populisten en staan voor de belangen van de samenleving.
Een groter compliment kunnen jullie de Burgers niet maken.

Dit in navolging van de Politiek + Regering.
Geef een woord een andere betekenis , of geef een betekenis een ander woord.
En het probleem is opgelost.

Jalinda    
meer dan 7 jaar geleden door Jalinda

@38
Dat is bij elkaar officiëel 85.000 maar in ieder geval minstens 100.000 , aangezien alles mooier wordt voorgesteld.
Vermenigvuldig dat met 4 , voor de nareizende families.
Allemaal illegalen , die niet in hun eigen onderhoud kunnen voorzien.
Honderdduizenden die een aanslag doen op ons Sociale Stelsel en op onze Woningen.
Nederlanders hebben het nakijken.
Wat voor hulp krijgen Nederlanders die buiten hun schuld hun baan verliezen ?
Hooguit , voeding via de Voedselbank door privé personen georganiseerd.
Niet één migrant komt hier Legaal naar Nederland.
Nederlanders zouden eens moeten proberen om illegaal naar een land te gaan om daar een uitkering te halen.
Geen schijn van kans

Jalinda    
meer dan 7 jaar geleden door Jalinda

Triest dat dit niet onbevangen doorgegeven kan worden aan je kleinkinderen.

Wat een ellendig land en wat een ellendige puinzooi hebben ze er van gemaakt.
Al die regeringen vanaf Kok.

Jalinda    
meer dan 7 jaar geleden door Jalinda

Waarom zou een Bevolking empathie moeten hebben met 10-duizenden illegale migranten ?
Let wel ,,,, ze komen hier illegaal.
Ongevraagd binnenwandelen , eisen een uitkering , een huis , vervoer , internet , etc.

Jesse zou aandacht moeten vragen en empathie voor de Nederlanders die door regerings beleid hun baan verliezen , hun woonlasten en kosten van levensonderhoud niet meer kunnen betalen.
Dat zijn mensen die 10-20-30- jaar hebben gewerkt en betaald voor het Sociale Stelsel.
Die mensen worden uit huis gezet.
Ten behoeve van de huisvesting van illegalen.
Zelfs hun huisraad wordt toebedeeld aan illegalen.
Met deze mensen moeten Nederlanders empathie hebben.

Maar Jesse is helemaal Amerikaans geindoctrineerd.
Weg met de Ned. nationaliteit.
Hem zal ook wel een mooie baan in het verschiet zijn gesteld , net als Bakellende in 2005.
Maar beloftes zijn geen enkele garantie , vraag het maar aan Jan-Peter.

Jesse maakt verkeerde keuzes.
Hij is een Ned. Volksvertegenwoordiger.
Betaald van Ned. Belastinggeld.
Ook nog eens riant betaald.
Hij moet de belangen van de Ned. Burgers behartigen.
Verder niks.

Jalinda    
meer dan 7 jaar geleden door Jalinda

@26
Phoe - phoe.
U hebt al die media indoctrinatie niet meegekregen ?
Dat Clinton mijlenver voorstond op Trump ?
Dat Trump een (ja vul maar wat in) in ieder geval niet waard was om op te stemmen , omdat Clinton toch niet meer in te halen was ?
Ook hier in Nederland.
In alle talkshows , werd duidelijk gemaakt dat het Clinton zou worden ?
Was daarom de verwondering en teleurstelling niet zo immens ?
Aan de media lag het niet.
Dat Clinton niet gewonnen heeft.
De media hebben er alles aan gedaan wat binnen hun vermogen lag.
Zij zijn alleen even het grootste gedeelte van de Bevolking vergeten.
U weet wel ?
De onderlaag , die niets merkt van vooruitgang , die hun baan kwijtraken , hun huis kwijtraken , en die alleen maar mogen betalen , totdat ze in totale armoede vervallen.
Die miljoenen mensen hebben nu hun stem laten horen.
En het zou mij niet verbazen als dat in maart 2017 ook hier in Nederland gaat gebeuren.
En volgend jaar ook in Duitsland en in Frankrijk.
In Engeland is het al gebeurd.
Ook daarvan werd door onze media continue bericht dat een Brexit geen schijn van kans had.
Dus ja , de media hebben een grote vinger in de pap.
Nu ook weer met de protesten lijkt het.

Jalinda    
meer dan 7 jaar geleden door Jalinda

@56
P.S.: De Nederlandse regering is dood- en doodziek.
Zij moeten demonstraties verbieden bij de intocht van Sinterklaas.

Het is te geschift voor woorden.
Dat er miljoenen moeten worden uitgegeven voor de bescherming van een kinderfeest.

Als er problemen komen , is alleen de Ned. Regering verantwoordelijk.

Jalinda    
meer dan 7 jaar geleden door Jalinda

@38
Ik te simplistisch ?
Waar haalt u racistisch associaties vandaan bij een fictief figuur als Zwarte Piet ?
Zwarte Piet heeft geen enkele connectie met racisme.
Wie zijn die illegale migranten , om ons Nederlanders van racisme te beschuldigen ?
Slavenhandel is iets van een paar honderd jaar geleden.
Niemand kan mij verantwoordelijk stellen daarvoor.
Wij stellen de huidige Duitsers ook niet verantwoordelijk voor de oorlogszucht van hun ouders en voorouders , nog maar 70 jaar geleden ?
Wij stellen ook de Spanjaarden niet verantwoordelijk voor de 80-jarige oorlog een paar honderd jaar geleden , waarin half Nederland is uitgeroeid.
Sinterklaas met Zwarte Piet zijn een traditioneel fictief verhaal als basis voor een kinderfeest.
Wie hier illegaal komt teren op Sociale uitkeringen , heeft geen enkel recht om dit feest te veroordelen.
Niemand hoeft dit feest met ons Nederlanders mee te vieren.
Maar wie dat wel wil, mag dat doen.
Als ik naar Marokko ga , kan ik daar ook niet het Suikerfeest gaan veranderen om welke reden dan ook.
Dan heb je dat als vaststaand feit maar te accepteren.
Nederlanders willen dit feest niet veranderen , daar hebben de nieuwkomers het maar mee te doen.
Ze kunnen het meevieren , of thuis een spelletje "Zwarte Pieten" gaan doen.

Niemand kan ergens een ander land binnenwandelen , zich daar door de Bevolking laten onderhouden vanuit het Sociale Stelsel waarvoor de Nederlanders tientallen jaren betaald hebben , en dan ook nog eens de culturele tradities gaan veranderen.
Onze regering had al jaren geleden de media ter verantwoording moeten roepen dat dit NIET kan.
Natuurlijk veranderen tradities soms in de loop der jaren.
Maar alleen vanuit de Bevolking.
Niet van bovenaf opgelegd , en zeker niet opgelegd door mensen die hier illegaal zijn.

Jalinda    
meer dan 7 jaar geleden door Jalinda

Jesse Klaver heeft het ook goed verwoordt.
De Ned. traditionele volksfeesten moeten worden aangepast aan de illegale nieuwkomers.
Zwarte Piet wordt witte piet , paaseitjes worden verstopeitjes , 2e pinksterdag moet weg niks geen meubelboulevard kijken.
Maar zo werkt het niet.
Nederlandse Burgers vieren hun eigen Nederlandse feesten.
Nederlanders zijn tolerant.
Illegale nieuwkomers die dat willen mogen ONZE feesten meevieren.
Wie dat NIET wil , blijft gewoon lekker thuis.
Maar het liefst zou Jesse Klaver alle Ned. traditionele feesten inruilen voor één feestdag.
Onafhankelijkheidsdag , kassa voor de Multinationals.
Maar Jesse vergeet dat wij al 20 jaar niet meer onafhankelijk zijn.
Jesse werd door een vrachtwagenchauffeur uitgemaakt voor Lulhannes.
Die man had gelijk.
Jesse is het voorbeeld van de hele Ned. politiek , die er niets van begrijpen.
Die denken nog steeds alles af te kunnen dwingen.
Alle problemen over Zwarte Piet zijn afkomstig van onze eigen Overheid.
In samenwerking met de media.


Jalinda    
meer dan 7 jaar geleden door Jalinda

Trump lijkt volledig gelijk te hebben.
Het valt niet mee voor de media om zo te kijk te worden gezet.
Dat iedereen kan zien hoe ze de boel hebben opgehitst tegen Trump en vóór Clinton.
Ze zijn volledig door de mand gevallen , in Amerika en ook hier in Nederland.
De media lijkt nog steeds te denken dat zij de boel kunnen manipuleren door maar te blijven indoctrineren hoe fout degene is die ZIJ niet willen.

Jalinda    
meer dan 7 jaar geleden door Jalinda

Asscher moet zich kapot schamen.
Om hele jonge kinderen te misbruiken , hun feest te verpesten.
Alleen om stemmen te vergaren onder de parasieten van onze samenleving.
Hij kan de Ned. Bevolking wel uitschelden voor populisten.
Maar hopelijk onthoudt iedereen wat er nu gebeurt.
Nederlanders blijven het niet tot in de oneindigheid accepteren dat al hun rechten worden ontnomen , zelfs het recht op een onschuldig kinderfeest , ten gunste van parasieten die hier illegaal van onze Sociale Uitkeringen komen leven.

Jalinda    
meer dan 7 jaar geleden door Jalinda

Die Asscher moeten ze maar dwingen om met zijn eigen kinderen Verplicht naar die intocht van Sinterklaas te gaan.
Met zijn kinderen door de detectiepoortjes , en alsmaar over je schouder kijken of er niet ergens rellen uitbreken.
Ouders met kinderen doen verstandig om naar een intocht in een nabij gelegen plaats te gaan.
Waar geen TV bij is , en waar je normaal met je kinderen kunt genieten.
Asscher mag ook wel eens gedwongen worden om naar een psychiater te gaan.
Je spoort toch niet als je als minister je laat ringeloren door een handjevol probleemzoekers.
Het is niet te bevatten de ME bij een intocht van de Sint.
Hoeveel gekker moet het nog worden ?

Jalinda    
meer dan 7 jaar geleden door Jalinda

@85
Gasten komen bij mij alleen maar op uitnodiging van mij.
En ja , dan probeer ik het ze naar hun zin te maken.
Maar een vreemde die mij overvalt en onuitgenodigd bij mij aan tafel wil gaan zitten.
Vraag ik niet vriendelijk wat hij wil eten.
Die moet eerst mijn huis uit.
Gastvrijheid is een mooi ding , maar wel voor mensen die ik zelf uitnodig.

Jalinda    
meer dan 7 jaar geleden door Jalinda

Jesse heeft last van grootheidswaanzin en al zijn handen ruimschoots overspeeld.
Die denkt Burgers nog steeds weg te kunnen zetten als Populisten.
Die Burgers betalen jouw riante inkomen Jesse !
Vergeet dat niet.
Jij behoort hun belangen te behartigen , en hen niet uit te schelden.
Jij bent niet in dienst van de EU of Amerika.
Jij hoort Nederland niet vol te stouwen met ILLEGALE migranten die moeten teren op de uitkeringen uit de Ned. samenleving.
Jij hoort in het belang van de Ned. samenleving te zeggen dat het plafond van migranten opname bereikt is.
Er zijn geen woningen beschikbaar en er is geen werk beschikbaar.
Migranten zouden hier alleen maar moeten mogen komen en blijven als zij in hun eigen onderhoud kunnen voorzien.
Op een LEGALE manier via aanvragen bij de ambassades.
Jij zult straks in maart 2017 weer net zo "in shock" zijn als nu.
Ned. Burgers laten zich door jou of wie dan ook niet meer voorliegen.

Jalinda    
meer dan 7 jaar geleden door Jalinda

Misschien ging er niets verkeerd in de campagne van Hillary Clinton.
Maar was zij zelf verkeerd ?
Misschien willen de Amerikanen geen president meer (man of vrouw) die de hele wereld wil controleren.
Een president zoals de voorgaanden die overal ter wereld oorlog , armoe en ellende veroorzaakt.
Misschien willen de Amerikanen heel nationalistisch voor een federale staat , een president die zich bezighoudt met hun belangen , die oog heeft voor hun problemen.
Amerikanen lijken het oorlogvoeren moe te zijn.
Velen hebben vaders , mannen , zonen verloren aan onzinnige oorlogen.
Hillary heeft bewezen voorstander te zijn voor het voeren van oorlog in haar functie als minister van buitenlandse zaken.
Misschien daarom dat zij Trump zien als een mogelijkheid tot verandering.
Wat Trump wel of niet kan bewerkstelligen , zal de tijd leren.
Maar niet geschoten is altijd mis.

Jalinda    
meer dan 7 jaar geleden door Jalinda

Empatie tonen voor mensen met een andere mening is niet noodzakelijk.
Burgers serieus nemen volstaat.
Ook is begrip voor sentimenten in de samenleving nog altijd denigrerend.
Het zou journalisten sieren , als zij de les zouden trekken om weer eens onderzoek journalistiek te gaan betrachten.
Doodgewoon de waarheid achterhalen.
In plaats van als een verlangde van de regering , en derhalve ook een verlengde van de EU , alle voorgekauwde informatie voor waarheid de wereld in te slingeren.
In de politiek is links of rechts helemaal niet meer aan de orde.
De huidige politiek gaat om Leugens en Waarheden.
En politici doen er verstandig aan te beseffen dat de Leugens niet meer worden geaccepteerd.
Wie hier maling aan heeft.
Wacht een enorme afstraffing in maart 2017 , eindigend in een nog grotere nachtmerrie dan die van gisteren.

Jalinda    
meer dan 7 jaar geleden door Jalinda

Deze uitslag legt duidelijk bloot waar de Ned. politici staan.
Namelijk , als kippen zonder kop met oogkleppen op en een onverbrekelijke tunnelvisie , achter de Amerikaanse elite.
Het wordt hoog tijd dat de Ned. politici uit hun nachtmerrie ontwaken.
En met 2 benen op de grond gaan terugkomen.
Zij zijn er ten dienste van de Ned. Bevolking.
Geen enkele Bevolking laat zich tot in het oneindige indoctrineren , uitzuigen en wegzetten als onmondige lastige kinderen.
Ned. politici .... Leer uw les.
U bent in dienst van de Ned. Bevolking , geef gehoor aan de uitslag van het Oekraïne referendum.
Het is Bakellende gelukt om een referendum te negeren.
Dat gaat geen 2e keer lukken.
Anders zou maart 2017 wel eens een nog veel grotere nachtmerrie kunnen gaan opleveren.

Jalinda    
meer dan 7 jaar geleden door Jalinda

@229
Waar denkt u de grootheidswaanzin van Erdogan anders aan te relateren ?
Erdogan haalt het hele erfgoed van Ataturk onderuit , de doodstraf terug en de religie weer als maatstaf voor regering en samenleving.
@231
Natuurlijk hebben Turken onderling stromingen die het niet altijd met elkaar eens zijn.
Maar zodra er stromingen zijn die te veel afwijken zoals de Koerden , worden zij vakkundig buiten spel gezet.
En als er een ooit een situatie mocht ontstaan van "wij" tegen "zij" , kunt u er op rekenen dat alle 80 miljoen handen op één buik gaan liggen.

Ken uw tegenstanders.
Kijk naar Amerika.
Tegenstanders onderschatten is de grootste fout van een ongekende domheid en arrogantie , die men kan begaan.

Jalinda    
meer dan 7 jaar geleden door Jalinda

@220
Hebt u gezien hoe groot de islam is en hoe snel al die zachtaardige islamieten geactiveerd kunnen worden ?
Eén georganiseerde "nep-coupe" , en Erdogan krijgt miljoenen Turken de straat op.
Maar niet alleen dat.
In "no-time" zijn honderdduizenden mensen opgepakt om het land te zuiveren.

Turkije leek enkele jaren geleden redelijk democratisch naar westerse begrippen ?
Kijk nu eens.
Turkije is nu ongeveer nog erger dan de IS.
Vergis u niet.
Als er een bevel uit Turkije komt om de Europese landen te gaan overheersen.
Kan dat in rap tempo worden georganiseerd.
Vorig jaar zijn er miljoenen moslims naar Europa gekomen.
En als het visumvrij reizen voor Turken een feit wordt.
Zijn er binnen een week nog eens miljoenen hier.
Hopelijk gebeurt het nooit.
Maar doe niet of de mogelijkheden niet bestaan.
Tegenstanders onderschatten is de grootste fout die men kan begaan.

Jalinda    
meer dan 7 jaar geleden door Jalinda
Net binnen
Toon meer
Meest gelezen
Laatste reacties
Hendrianus
Poetin: "We vermoorden een groot aantal Britten en Fransen in Oekraïne" ! - Dissident.one

@120 Die oorlogsmisdadiger Poetin natuurlijk. De man zonder hart en ziel....

zojuist geplaatst door Hendrianus

wildersfan
GeenStijl: Hoera islam! Irak maakt homorelaties strafbaar

De islamitische gemeenschap boekt weer een succesje. ...

1 minuut geleden geplaatst door wildersfan

wildersfan
Boze Akwasi reageert op Anouk: ‘Nooit het N-woord gebruiken'

Negeren die hap....

2 minuten geleden geplaatst door wildersfan

RobP
Kampioen vaccineren én weinig besmettingen: in Portugal gaat het beter

"Begin dit jaar werd bekend dat Portugal kampte met forse oversterfte. "Vreemd, hier zitten ze al 1-2 jaar te zeiken over oversterfte......

5 minuten geleden geplaatst door RobP

sockknitter
'Oekraïne voert ónze oorlog, dus moeten we alles leveren wat we hebben

@13Hongarije hoeft niet meer veroverd te worden. Orban is zwaar bevriend met de Russen. Dan heeft Rusland er nog een exclave bij....

6 minuten geleden geplaatst door sockknitter

JackKropotkin
Leon Verdonschot: 'Wilders, je bent een vriend van Orbán óf van de Joden'

@156 De godsdienst zelf is niet echt ingewikkelder dan christendom of islam en itt die twee niet gericht op uitbreiding.‘Probleem’ zit hem...

7 minuten geleden geplaatst door JackKropotkin

21st Century Guy
Israëlische ministers: regering valt bij afzien van aanval Rafah

@4 En die Hamas figuren zullen zich niet overgeven, ze doden liever IDF-ers of sterven in de strijd en krijgen martelaren status , voor hen is d...

8 minuten geleden geplaatst door 21st Century Guy

Sarcoff
Boze Akwasi reageert op Anouk: ‘Nooit het N-woord gebruiken'

Hier 2 niggahs op de vuist:https://dissident.one/kijk-onverschrokken-donkere-man-valt-chauffeur-aan-waardoor-bus-tegen-gebouw-botst...

8 minuten geleden geplaatst door Sarcoff

21st Century Guy
Israëlische ministers: regering valt bij afzien van aanval Rafah

@4 Hamas heeft niet alleen mensen gegijzeld, ze hebben mensen gedood, ze bestoken Israël voortdurend met raketten , dus ik denk niet dat de kou...

11 minuten geleden geplaatst door 21st Century Guy

sockknitter
Kampioen vaccineren én weinig besmettingen: in Portugal gaat het beter

Wat een geluk voor de antivaxxers, dat ze geen kanker krijgen....

12 minuten geleden geplaatst door sockknitter

NK. App
Vicki Chase LesbianMature DoggingVideo Pornos AsiaticosX Videos BoobsA To Z Sex VideoPorn TeenassShila SexDoubellsitEmilyblack Onlyfans LeakPorntb.comHindi Uncut PornOld Lady Boy SexBen 10 Gwen NakedHistoiresdesexeAdulltworkXnxx StudentRed PornLobsterrubeVer Peliculasporno GratisDasi Sex XxxPotn StarPornô JaponesaFeer9Hard Sec VideoBur ChodiYui NagaseNikita PornPorn SnimeMomo YaoyorozupornDevar Bhabhi Ki Chudai Ka VideoWww NudeTamil Actress Nayanthara Sex VideosDomonique SimoneMy V IdsterIvana Knoll NakedLove Bites VideoShow Me SexJo Sex VideoPerky Little TitsDevar Bhabhi Sex Video HindiHindi Bilu FilmPussy IndiaFlash On PublicChristmas PornosKiara ColeSkip The Games South JerseyPoren HopMixamHd Sax VideoWww Nxnn ComPolished Jade BellJija And Sali XxxTerra MitzuXnxx DuonlodEkaterina NudeSwingtown ComMom Porn VideosSexuall PursuitPorn To TubeAubrey Plaza MasturbatingJanhvi Kapoor Hot SexyFollando A Mi HermanitaHerscanMost Erotic MoviesTindersexAl4a ComGrupos De Porn TelegramChicken PornhubAdriana Lima NudesWife Blackmail PornSimilarpornXxxcc VideoPron Hindi AudioCeleb Mudes3d Porn VideisMom Pics NakedMom 4k ComSunny Leone Xxx Hd Video DownloadEufrat LesbianAnime Hentais OnlinePrivate .comOne Bar PrisonAnastasiya KviPorn Hindi Sexy VideoPornvids TumblrPersonagem De Animes PeladasMangasexXxx Land PhotoCleopatra NakedKorean Big CocksChat Avenue AdultHot CreampiedFreeinceststoriesEbony Lesbians ScissorShared Wives VideosPorn Drunk WomanPussymagicBlack Teenage PornographyX Vedio HindiHd Sex Movies ComAmature Porn HdPink SexXxx Xxx Xxx SaxXxx Local VideosNude LeakedIndian Porns WebsiteLactating BigtitsMizz TwerksummHunter Hunter PornBrazilian With Big TitsNewgrounds Adult ToonsFree Porn AmaturesPorzocomPorn SeducingBig Tits DroppingChicagotrannyChina Full Sex MovieTapana Telugu MovieHindi Movie Sexy Full HdGay Porn WrestingXxx Videos ComSexy Xxxnx VideoViral PornBokep Model IndoSharing Bed With Step Mom PornSex Video Of PriyaFreak Mob HardcoreTentacles ImpregnateBest Indianporn VideosManila PornAi Generated PornographyTriple Sex Video ComIndian Railway SexSsbbw SexSexpoolSunny Leone BoyfriendSheikh SexGranny LesbianpornFfm ThreesomBootyexpoTop Transgender Porn StarsFoto De Mulheres Brancas PeladasCrystal Lust AnalEat A DickAsiadoll Nude18 Sal Ki Ladkiyon Ki BfMonique PornstarFolle A Mi TiaIndian Ladies Ladies SexDildodeepthroat