Binnenland
  • 3
Nederlanders doen steeds meer online aankopen, maar een derde van de consumenten is niet tevreden over de pakketbezorging van PostNL. ...

3 maanden geleden door DruppeltjeDrie

REAGEER MET EEN EMOJI
3
1
2
2

Hum, mijn pakketjes worden altijd wel keurig aan huis bezorgd, maar mijn brieven zijn n paar keer opengemaakt en leeggehaald.
En daar was ik niet blij mee.

1 Marrie    
3 maanden geleden door Marrie
0
Meld

Dit ligt geheel in de lijn der verwachting, aangezien in de onderste werknemerslaag van de pakketpostbrache (dus op de weg naar de klanten toe) goedkope krachten "werkzaam" zijn, die elders in het nationale arbeidsproces gefaald hebben / falen / zullen falen en in sollicitatieprocedures doorgaans terecht geweerd worden om hun slechte reputatie. Die reputatie maken ze hier ook weer waar.

2 DruppeltjeDrie    
3 maanden geleden door DruppeltjeDrie
7
Meld

@1 Kan goed zijn dat ze niet goed dicht waren en de inhoud eruit is gevallen. Vooral als het warm is komt dat voor.

3 VaY    
3 maanden geleden door VaY
7
Meld

Ik vind dat Post.nl wel goed werk verricht,
sterker nog Post.nl zou hun werknemers wel eens loonsverhoging mogen geven voor de goede service die hun werknemers verrichten.
Dan kan de media wel gaan verkondigen dat ´ wel 1/3 van de Nederlanders klaar is met post.nl´ , maar misschien is 1/3 van de Nederlanders wel een beetje klaar met oneerlijke loonbetalingen naar de mensen die goed werken en ondanks dat alles toch niet totaal voor hun werkinzet worden betaald.
En dat is wat anders dan wat de media hier nu probeert wijs te maken.

4 techcenter    
3 maanden geleden door techcenter
2
Meld

@3
Ik kon zien dat de bovenkant open gescheurd was. De punt van de enveloppe zat gewoon nog dichtgeplakt.

5 Marrie    
3 maanden geleden door Marrie
0
Meld

@5 Dat kan ook per ongeluk gebeuren. Was het iets met bankgegevens zaken die gevoelig zijn? Als dat het geval is moet je het altijd melden.

6 VaY    
3 maanden geleden door VaY
6
Meld

Er zijn heel veel dingen nu best goed aan PostNL.

1. De mogelijkheid om af te laten leveren in een 24/7 pakjesautomaat.
2. Chat functie op de website. Je hoeft niet meer te bellen (geen kosten en wachttijd) maar kunt met een medewerker gewoon op afstand praten.
3. Vaak kun je zelf bepalen online of je het op het postkantoor of bij je thuis laat bezorgen. Dat is fijn.




7 student1255    
3 maanden geleden door student1255
1
Meld

@6
Gelukkig niet, het waren felicitatie kaarten.
Dan had ik het zeker gemeld.

8 Marrie    
3 maanden geleden door Marrie
0
Meld

@7
Ja, dat is inderdaad prettig dat je kunt bepalen of je het pakket zelf ophaalt, of thuis laat bezorgen.

9 Marrie    
3 maanden geleden door Marrie
0
Meld

Ojee, er is waarschijnlijk een post.nl baas aan het minnen .
Tijd voor mn bedje.
Ik wens jullie een prettige nacht verder en al het geluk wat jullie nodig hebben of wensen.

10 techcenter    
3 maanden geleden door techcenter
2
Meld

dus geen gebep over de post meer

11 Beppie    
3 maanden geleden door Beppie
2
Meld

Over de pakketbezorging prima tevreden, hardwerkende en correcte mensen die naar mijn idee te weinig verdienen ! Over de brieven beetje twijfelachtig. Heb sterk idee dat er niet meer elke dag bezorgd wordt, wat afwisselend. ene keer wat vaker dan de andere keer. Maar denk dat die gasten ook slecht betaald worden. Vroeger hadden ze hier een autootje (platteland) en nu moet het op de scooter, geen lolletje in de regen en kou. Het wordt er allemaal niet leuker op.

12 oculus amet    
3 maanden geleden door oculus amet
1
Meld

@12 Dinsdag t/m zaterdag krijg je post. Woensdag en vrijdag minder zover ik weet.

13 VaY    
3 maanden geleden door VaY
1
Meld

@4 Klopt dat de bezorgers wel iets meer zouden mogen gaan verdienen, dan zouden er misschien ook iets serieuzere mensen met wat meer arbeidsethos op die baantjes af komen. De lieden die er nu al werken zouden misschien ook wat meer binding met en verantwoordelijkheid voor hun werkgever (en daarmee ook de klanten) krijgen. Marktwerking maakt dat moeilijk, zo niet onmogelijk, want marktwerking is alleen goed voor de toplaag in bedrijven. Alles daaronder profiteert er namelijk niet van. Het concept van PostNL is voor de klant eigenlijk best goed. Van alle pakketbezorgbedrijven krijg je als klant bij PostNL de meest accurate info over de status van je bezorging en heb je er ook enigszins invloed op. Alleen is het best raar dat ik in de Track & Trace een keer zag dat -in tegenstelling tot de realiteit- mijn pakje al bezorgd was (met handtekening en al) terwijl achteraf bleek dat het bezorgingsproces halverwege het traject gestremd was (kan van alles geweest zijn: ernstig oponthoud in het verkeer, autopech of plotselinge ziekte van een bezorger) en dat de 1e bezorger het pakje terug had overgedragen aan het depot voor latere bezorging, maar zelf alvast getekend had voor ontvangst van mijn pakje! Niet zoals het hoort. En dan druk ik me nog voorzichtig uit.

14 DruppeltjeDrie    
3 maanden geleden door DruppeltjeDrie
2
Meld

Ik krijg soms dagelijks pakjes aangeleverd..... Heb eerlijk gezegd, nog nooit problemen met de post gehad.

15 LoydMorris    
3 maanden geleden door LoydMorris
1
Meld

@13 Klopt. Woensdag en Vrijdag zijn dal dagen, dus minder post. Dinsdag, Donderdag en Zaterdag piek dagen, waarbij op Zaterdag ook nog de AH Bonus en Deen folders meekomen.

@1 Daar moet je melding van maken. Dat wordt dan waarschijnlijk door je postbode gedaan, aangezien het als het op het sorteercentrum gebeurt, dan wordt de brief in een plastic zakje gedaan met een excuuskaartje erbij.

16 Desphex    
3 maanden geleden door Desphex
0
Meld

@8 Dan waren ze op zoek naar eventueel geld wat erin zat

17 GOTCHA666    
3 maanden geleden door GOTCHA666
0
Meld

Heb liever dat Post.nl, UPS, DPD mijn pakketjes bezorgd (gaat hier 99,99% goed) i.p.v. D(ikke)H(onden)L(ullen)-brigade (gaat hier 99,99% fout).
De medewerkers/bezorgers van Post.nl, UPS, DPD gun ik van harte een beter loon.
De medewerkers/bezorgers van D(ikke)H(onden)L(ullen)-brigade gun ik geen cent erbij, wel er áf.

Over de postbezorging van PostNL, Sandd e.d. ben ik kort en krachtig; waardeloos (melden keer op keer helpt niet).

18 DagmarA    
3 maanden geleden door DagmarA
3
Meld

Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten

Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.
Trending vandaag
Annabel Nanninga (FvD): ‘Plaats asielzo...
Bij het huisvesten van asielzoekers in Amster...

12 uur geleden door Inter

Trump krijgt gelijk over China van Democraat...
Schumer heeft precies dezelfde zorgen over Ch...

21 uur geleden door Vageali6888

Warm huis wordt luxe
De energienota dreigt volgend jaar een groot...

1 dag geleden door chouffleur

Baudet tijdens Klimaatdebat: geen 1.000 milja...
Het Kabinet Rutte is van plan 1.000 miljard u...

20 uur geleden door PabloEscobar

Een op de drie auto's kreeg in 2017 boet...
Nederland telde vorig jaar ruim 9 miljoen aut...

1 dag geleden door Nu.nl


ADVERTENTIE


Laatste reacties
Mariska3
Een op de drie auto's kreeg in 2017 boete voo...
@102 ; Zie dus @110 . Het zijn juist de dure ...

minder dan een minuut geleden door Mariska3

Drs. Mezun
Trump noemt Obamacare 'ongrondwettig'...
@9 Dan wordt de verzekering of heel duur of z...

minder dan een minuut geleden door Drs. Mezun

E.Meel
Annabel Nanninga (FvD): ‘Plaats asielzoeker...
@204 Gut, dat beweert ze inderdaad. Echter, e...

1 minuut geleden door E.Meel

Montségur
Baudet tijdens Klimaatdebat: geen 1.000 milja...
Ik vraag me soms af of er een aantal "figuren...

1 minuut geleden door Montségur

alexandroepimenco
VIDEO: Hier ga je boos om worden, Kerst mag g...
@1 Mja... de islam rukt steeds verder op en d...

1 minuut geleden door alexandroepimenco

Binnenland      Buitenland      Politiek      Economie      Internet      Technologie      Sport      Showbizz      Wetenschap      Gezondheid      Lifestyle      Cultuur      Media      Film      Games      Verkeer      Overig