Grote oppervlakteschepen zijn bijzonder kwetsbaar. In deze tijd meer dan ooit. En de VS hadden dit enige jaren geleden zelf ook geconcludeerd. ...
Karma.. Velen zullen er niet rouwig om zijn. Deze "slager" heeft zoveel levens op zijn geweten, de aantallen zijn niet meer bij te houden....
@7 Je pruimde Sigrid Kaag ook , dan lukt Catherine Keyl helemaal 🙈...
"Je ben nog een paar draadjes vergeten.Die 350 plaatsingen die je nu heb gedaan is mogelijk niet voldoende."@5 Snorrie,Ik dacht als er...
Wat een nonsens. ...
@122 en @123Ik denk dat Timmermans erachter zit. Hij was de afgelopen weken nog steeds niet over z'n verlies heen.Misschien heeft hij gedach...
Catherine Keyl als minister of staatssecretaris? 😂😂 Zwarte humor....
Als de vader er geen problemen mee heeft wat kan het dan schelen dat dit niet volgens het boekje is , als maar iedereen zijn nachtrust krijgt . ...
@3Triest voor de man. Integriteit staat nu boven alles. Maar dat de media flink heeft zitten spitten, is ook nu wel duidelijk geworden....
@3 Het zijn de grote bedrijven die eisen dat ze toegang blijven krijgen....
En niet alleen in Duitsland, bepaalde Staten in Amerika willen er niet verder mee, autoverhuurbedrijf Hertz heeft zelfs in de USA al zijn E-cars verkocht 20.000 st met een enorm verlies. Koopt weer massaal brandstofauto's. En ze zijn niet de enigen.
Ze hebben groot gelijk, er is niets groen aan een e-car behalve de deugkneuzen-medaille.
@2 De bankrekeningen van diegene die het pushen worden ook steeds groener.
die @2 was voor@1
@3
Je hebt helemaal gelijk en het kan er beter vaker staan dan niet.
Voor en nadelen elektrische auto op een rij .
https://www.shell.nl/elektrisch-opladen/tips-voor-elektrisch-rijden/voor-en-nadelen-van-een-elektrische-auto.html#:~:text=Het%20voordeel%20van%20elektrische%20auto's,een%20benzine%20of%20dieselmotor%20is.
"Zullen de batterijen van deze voertuigen die maandenlang in de open ruimte blijven liggen, bovendien geen tikkende tijdbommen worden?"
Typisch dissident.one... Lekker suggestief.
"De vraag rijst echter ook hoe de ‘opslag’ van elektrische voertuigen in zulke open gebieden, die maanden kan duren, de accu’s en andere belangrijke onderdelen beïnvloedt. Ze worden immers langdurig blootgesteld aan weer en wind. Hoe goed is de vorst in de winter of de zin derende zomerhitte voor de voertuigen? Dit maakt zelfs het kopen van een nieuwe auto een gok, omdat niemand weet hoe lang deze voertuigen op open parkeerplaatsen wegkwijnden voordat ze de autodealers bereikten. Als elektrische voertuigen niet op de juiste manier worden opgeslagen, worden hun batterijen ook tikkende tijdbommen."
En het blijft maar doorgaan...
Wat een achterlijk geneuzel.
@6
Die site is gericht op de aller-domsten van de samenleving en die slakken die onzin als zoete koek.
Ze plaatsen het door naar allerhande fora en zo blijven de click binnen stromen.
"Om nog maar te zwijgen van het feit dat het ronduit krankzinnig is om nog meer elektriciteitsverbruikers de straat op te willen sturen zonder voldoende en stabiele stroomvoorziening"
Er staat zowaar nog wat redelijks in.
Misschien komt de stagnatie in de verkoop van EV's niet ongelegen. De Europese auto-industrie kampte met te grote achterstanden op de Chinezen en de Chinese automerken zijn te goedkoop vanwege staatssteun die Peking aan zijn autobouwers en hun toeleveranciers geeft.
En kijk nu eens: het intrekken van subsidies door Europese regeringen blijkt een zeer effectief middel om de verkopen van EV's te laten instorten. Effectiever dan protectionistische importmuren aan de grens.
DvD
We zullen zien welke kant het opgaat met die electrocarren.
Of ze net als die electrofietsen op een hoop belanden , blijkbaar wel.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.