Tientallen klachten over aperte leugens basisarts op Museumplein (nos.nl)


De hoogste baas van de Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd reageert boos op de leugens die een homeopathisch arts gisteren op het Museumplein uitte tijdens een demonstratie tegen de coronamaatregelen. "Ik vind het een slag in het gezicht van al die professionals die op dit moment dag en nac ...

door Wilmama in Gezondheid  ·  162 Reacties

  • 8
  • 1410x gelezen
Reageer met een Emoji
4
2
2

Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten

Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.

Corona bestaat wel degelijk en is erger dan de gemiddelde jaarlijkse influenza of rhino virus, maar het valt mij wel op dat zowel in 2016 / 2017 / 2018 / 2019 er in Nederland gemiddeld ruim 9000 mensen stierven aan de griep, en afgelopen jaar en dit jaar (tot nu toe) maar enkele.

Ic's lagen ook de afgelopen jaren tot de nok vol met mensen.
Voor een buitenstaander zoals ik lijkt het dan ook dat het sars cov 2 virus de rest heeft vervangen.

15
1 Snuggles

Snuggles schreef: "Corona bestaat wel degelijk en is erger dan de gemiddelde jaarlijkse influenza of rhino virus, maar het valt mij wel op dat zowel in 2016 / 2017 / 2018 / 2019 er in Nederland gemiddeld ruim 9000 mensen stierven aan de griep, en afgelopen jaar en dit jaar (tot nu toe) maar enkele.

Ic's lagen ook de afgelopen jaren tot de nok vol met mensen.
Voor een buitenstaander zoals ik lijkt het dan ook dat het sars cov 2 virus de rest heeft vervangen."

Snuggles Hoe weet je dat er nauwelijks griep-uitbraken zijn? Voor griep is geen vermeldingsplicht.

7

sockknitter    
meer dan 3 jaar geleden door sockknitter

sockknitter schreef: "Hoe weet je dat er nauwelijks griep-uitbraken zijn? Voor griep is geen vermeldingsplicht."

sockknitter Voor Corona is er ook geen meldingsplicht...

De arts die het overlijden vast stelt geeft aan waaraan de overledene is gestorven. In voorgaande jaren waren er dus best veel mensen die aan de griep overleden, tot vorig jaar.
Vrijwel geen enkel overlijden door griep, alles wordt op Corona geschoven.

13

MeneerRontgen    
meer dan 3 jaar geleden door MeneerRontgen

Snuggles schreef: "Corona bestaat wel degelijk en is erger dan de gemiddelde jaarlijkse influenza of rhino virus, maar het valt mij wel op dat zowel in 2016 / 2017 / 2018 / 2019 er in Nederland gemiddeld ruim 9000 mensen stierven aan de griep, en afgelopen jaar en dit jaar (tot nu toe) maar enkele.

Ic's lagen ook de afgelopen jaren tot de nok vol met mensen.
Voor een buitenstaander zoals ik lijkt het dan ook dat het sars cov 2 virus de rest heeft vervangen."

Snuggles Het is gewoon logisch dat er minder griep voorkomt in een lock-down periode.

En let maar op: als we uit de lockdown gaan dan komt het influenza virus gewoon weer terug. Dubbel en dwars want het immuunsysteem zal minder alert zijn na 2 jaar zonder influenza blootstelling.

7

provo    
meer dan 3 jaar geleden door provo

provo schreef: "Het is gewoon logisch dat er minder griep voorkomt in een lock-down periode.

En let maar op: als we uit de lockdown gaan dan komt het influenza virus gewoon weer terug. Dubbel en dwars want het immuunsysteem zal minder alert zijn na 2 jaar zonder influenza blootstelling."

provo We vaccineren al tien jaar tegen influenza met een dekkingsgraad tussen de 20 en 60% en nog gaan er veel dood.
Slaap je ergens ?

10

Alexis    
meer dan 3 jaar geleden door Alexis

Alexis schreef: "We vaccineren al tien jaar tegen influenza met een dekkingsgraad tussen de 20 en 60% en nog gaan er veel dood.
Slaap je ergens ?"

Alexis Waar heeft u het over? Ik heb echt het gevoel dat ik net heb gesteld dat 1 1=2 en dat u reageert met dat hoort met 'dt'.

4

provo    
meer dan 3 jaar geleden door provo

provo schreef: "Waar heeft u het over? Ik heb echt het gevoel dat ik net heb gesteld dat 1 1=2 en dat u reageert met dat hoort met 'dt'."

provo Hmm de = pakt-ie wel maar de 'plus' niet.

2

provo    
meer dan 3 jaar geleden door provo

Snuggles schreef: "Corona bestaat wel degelijk en is erger dan de gemiddelde jaarlijkse influenza of rhino virus, maar het valt mij wel op dat zowel in 2016 / 2017 / 2018 / 2019 er in Nederland gemiddeld ruim 9000 mensen stierven aan de griep, en afgelopen jaar en dit jaar (tot nu toe) maar enkele.

Ic's lagen ook de afgelopen jaren tot de nok vol met mensen.
Voor een buitenstaander zoals ik lijkt het dan ook dat het sars cov 2 virus de rest heeft vervangen."

Snuggles Tel het jaar 2015 er ook maar bij op:

Afgelopen winter waarde de langdurigste griepgolf ooit gemeten rond in Nederland. De epidemie duurde in totaal 21 weken. Tijdens de griepepidemie stierven in totaal ruim 65.000 mensen. Dat waren er ruim 8600 meer dan verwacht.

Redactie 01-10-15, 08:02 Laatste update: 16:34 Bron: ANP

9

Kamaugurka    
meer dan 3 jaar geleden door Kamaugurka

sockknitter schreef: "Hoe weet je dat er nauwelijks griep-uitbraken zijn? Voor griep is geen vermeldingsplicht."

sockknitter RIVM 2021
https://www.rivm.nl/griep-griepprik/feiten-en-cijfers

RIVM 2018
https://www.rivm.nl/documenten/griep-in-beeld-winter-20172018

0

Snuggles    
meer dan 3 jaar geleden door Snuggles

provo schreef: "Het is gewoon logisch dat er minder griep voorkomt in een lock-down periode.

En let maar op: als we uit de lockdown gaan dan komt het influenza virus gewoon weer terug. Dubbel en dwars want het immuunsysteem zal minder alert zijn na 2 jaar zonder influenza blootstelling."

provo In de 1e 3 maanden zouden we toch op zijn minst een griepgolfje moeten hebben, maar nee, niet zoals de eerdere 4 jaren.

5

Snuggles    
meer dan 3 jaar geleden door Snuggles

Kamaugurka schreef: "Tel het jaar 2015 er ook maar bij op:

Afgelopen winter waarde de langdurigste griepgolf ooit gemeten rond in Nederland. De epidemie duurde in totaal 21 weken. Tijdens de griepepidemie stierven in totaal ruim 65.000 mensen. Dat waren er ruim 8600 meer dan verwacht.

Redactie 01-10-15, 08:02 Laatste update: 16:34 Bron: ANP"

Kamaugurka Precies, en ook toen lagen de IC's al overvol.

https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/2660844/situatie-in-brabantse-ziekenhuizen-ernstig-honderden-behandelingen-uitgesteld-door-griepgolf

https://nos.nl/artikel/2084678-ziekenhuizen-hebben-handen-vol-aan-grieppatienten.html

5

Snuggles    
meer dan 3 jaar geleden door Snuggles

MeneerRontgen schreef: "Voor Corona is er ook geen meldingsplicht...

De arts die het overlijden vast stelt geeft aan waaraan de overledene is gestorven. In voorgaande jaren waren er dus best veel mensen die aan de griep overleden, tot vorig jaar.
Vrijwel geen enkel overlijden door griep, alles wordt op Corona geschoven."

MeneerRontgen .....Vrijwel geen enkel overlijden door griep, alles wordt op Corona geschoven.

Sar 2 coronavirus is veel besmettelijker dan de andere gangbare griepvirussen die we kennen .
Het virus dringt makkelijker in cellen , en in de cellen vermenigvuldigd het virus zich ook veel sneller dan de gangbare griepvirussen .
Als je een gangbaar griepvirus in een lab wilt vermeerderen gaat dit moeizaam , echter bij het Sars 2 coronavirus gaat dit super snel .
Dat maakt dat de gangbare griepvirussen door beleid geen tot weinig kans krijgen tot besmetting over te gaan , echter het besmettelijkere en snel in cellen vermeerderende Sars2 coronavirus krijgt die kans wel .

0

Olivia    
meer dan 3 jaar geleden door Olivia

Snuggles schreef: "Corona bestaat wel degelijk en is erger dan de gemiddelde jaarlijkse influenza of rhino virus, maar het valt mij wel op dat zowel in 2016 / 2017 / 2018 / 2019 er in Nederland gemiddeld ruim 9000 mensen stierven aan de griep, en afgelopen jaar en dit jaar (tot nu toe) maar enkele.

Ic's lagen ook de afgelopen jaren tot de nok vol met mensen.
Voor een buitenstaander zoals ik lijkt het dan ook dat het sars cov 2 virus de rest heeft vervangen."

Snuggles https://www.rivm.nl/monitoring-sterftecijfers-nederland

2

RobP    
meer dan 3 jaar geleden door RobP

Snuggles schreef: "Corona bestaat wel degelijk en is erger dan de gemiddelde jaarlijkse influenza of rhino virus, maar het valt mij wel op dat zowel in 2016 / 2017 / 2018 / 2019 er in Nederland gemiddeld ruim 9000 mensen stierven aan de griep, en afgelopen jaar en dit jaar (tot nu toe) maar enkele.

Ic's lagen ook de afgelopen jaren tot de nok vol met mensen.
Voor een buitenstaander zoals ik lijkt het dan ook dat het sars cov 2 virus de rest heeft vervangen."

Snuggles De maatregelen die we hebben om Corona in te perken, helpen ook heel adequaat tegen de gewone griep.

2

Weet geen naam    
meer dan 3 jaar geleden door Weet geen naam

RobP schreef: "https://www.rivm.nl/monitoring-sterftecijfers-nederland"

RobP Dank voor de link.

"In de winter van 2019/2020 was de influenza-epidemie kort en mild (week 5 tot en met 7 2020). De oversterfte was in deze periode met 404 veel lager dan de gemiddelde oversterfte in de afgelopen 5 griepepidemieën (6.443). Een korte opleving van de griepepidemie in week 10 en11 2020 overlapte met de eerste 2 weken van de COVID-19 epidemie. De oversterfte in week 10 tot en met 19 van de COVID-19 epidemie was 9.768, waarvan 213 in de eerste 2 weken. "

Als ik het goed begrijp dan is de griep sinds 2019/2020 dus duidelijk op zijn retour.

0

DWZ    
meer dan 3 jaar geleden door DWZ

DWZ schreef: "Dank voor de link.

"In de winter van 2019/2020 was de influenza-epidemie kort en mild (week 5 tot en met 7 2020). De oversterfte was in deze periode met 404 veel lager dan de gemiddelde oversterfte in de afgelopen 5 griepepidemieën (6.443). Een korte opleving van de griepepidemie in week 10 en11 2020 overlapte met de eerste 2 weken van de COVID-19 epidemie. De oversterfte in week 10 tot en met 19 van de COVID-19 epidemie was 9.768, waarvan 213 in de eerste 2 weken. "

Als ik het goed begrijp dan is de griep sinds 2019/2020 dus duidelijk op zijn retour."

DWZ 2019/2020 was een mild griepseizoen. De maatregelen van 2020 mbt Corona hebben een zeer grote invloed op de verspreiding van griep.
De grafiek laat duidelijk zien wat er aan de hand is in vergelijking met voorgaande jaren.

1

RobP    
meer dan 3 jaar geleden door RobP

RobP schreef: "2019/2020 was een mild griepseizoen. De maatregelen van 2020 mbt Corona hebben een zeer grote invloed op de verspreiding van griep.
De grafiek laat duidelijk zien wat er aan de hand is in vergelijking met voorgaande jaren."

RobP De maatregelen van 2020 mbt Corona hebben een zeer grote invloed op de verspreiding van griep,
maar niet op de verspreiding van corona.
Waar de maatregelen dus eigenlijk voor bedoeld zijn.

1

DWZ    
meer dan 3 jaar geleden door DWZ

DWZ schreef: "De maatregelen van 2020 mbt Corona hebben een zeer grote invloed op de verspreiding van griep,
maar niet op de verspreiding van corona.
Waar de maatregelen dus eigenlijk voor bedoeld zijn."

DWZ Jawel, echter de besmettelijkheid van Corona is een stuk hoger waardoor het effect navenant minder is.
Zonder de maatregelen zag het er een stuk slechter uit.

0

RobP    
meer dan 3 jaar geleden door RobP

RobP schreef: "Jawel, echter de besmettelijkheid van Corona is een stuk hoger waardoor het effect navenant minder is.
Zonder de maatregelen zag het er een stuk slechter uit."

RobP Als u dat zo zegt, dan zal ik dat maar moeten geloven....

4

DWZ    
meer dan 3 jaar geleden door DWZ

DWZ schreef: "Als u dat zo zegt, dan zal ik dat maar moeten geloven...."

DWZ Nee hoor, dat kunt u gewoon zelf beredeneren aan de hand van de genomen maatregelen.

1

RobP    
meer dan 3 jaar geleden door RobP

DWZ schreef: "De maatregelen van 2020 mbt Corona hebben een zeer grote invloed op de verspreiding van griep,
maar niet op de verspreiding van corona.
Waar de maatregelen dus eigenlijk voor bedoeld zijn."

DWZ Hoezo hebben ze geen invloed op corona?

0

dummydum    
meer dan 3 jaar geleden door dummydum

Een toparts, man naar mijn hart, hij is 1 van de weinige die niet als een zombie achter de big-farma aanhobbeld omdat geld belangrijker is dan gezondheid.
Hypocriet of hypocratus,..thats the question.

26
2 Rapunzel

Rapunzel schreef: "Een toparts, man naar mijn hart, hij is 1 van de weinige die niet als een zombie achter de big-farma aanhobbeld omdat geld belangrijker is dan gezondheid.
Hypocriet of hypocratus,..thats the question."

Rapunzel Dat deze arts liegt lijkt mij vrij duidelijk en dat zal heus wel aangetoond worden.

2

Prikkebeen    
meer dan 3 jaar geleden door Prikkebeen

Prikkebeen schreef: "Dat deze arts liegt lijkt mij vrij duidelijk en dat zal heus wel aangetoond worden."

Prikkebeen Oja?..waar liegt hij dan?

20

Rapunzel    
meer dan 3 jaar geleden door Rapunzel

Rapunzel schreef: "Oja?..waar liegt hij dan?"

Rapunzel Dat de IC's leeg zijn ?

3

Prikkebeen    
meer dan 3 jaar geleden door Prikkebeen

Prikkebeen schreef: "Dat de IC's leeg zijn ?"

Prikkebeen Doe jij een een onderzoek naar overvolle ic,s dan..

17

Rapunzel    
meer dan 3 jaar geleden door Rapunzel

Rapunzel schreef: "Doe jij een een onderzoek naar overvolle ic,s dan.."

Rapunzel Het is wel best met u hoor.
Alles is natuurlijk allemaal één groot globaal complot. Allemaaal fake news. Alles van A tot Z gelogen.
Proest .. !

2

Prikkebeen    
meer dan 3 jaar geleden door Prikkebeen

Rapunzel schreef: "Een toparts, man naar mijn hart, hij is 1 van de weinige die niet als een zombie achter de big-farma aanhobbeld omdat geld belangrijker is dan gezondheid.
Hypocriet of hypocratus,..thats the question."

Rapunzel Natuurlijk geloof je dit heerschap. Ik had ook niet anders verwacht.

2

sockknitter    
meer dan 3 jaar geleden door sockknitter

Rapunzel schreef: "Een toparts, man naar mijn hart, hij is 1 van de weinige die niet als een zombie achter de big-farma aanhobbeld omdat geld belangrijker is dan gezondheid.
Hypocriet of hypocratus,..thats the question."

Rapunzel Big Farma bestaat niet en is niet meer dan een hardnekkige complottheorie: https://hoax.fandom.com/nl/wiki/Big_Pharma

(**) Wanneer we spreken over complottheorieën omtrent Big Pharma, gaat het om kritiek op de farmaceutische industrie die niet langer geoorloofd is en al helemaal niet gestoeld is in de realiteit. De oorsprong van zulke complottheorieën ligt veelal bij complotdenkers, pseudowetenschappers en kwakzalvers. In hun verbeelding speelt Big Pharma de rol van de ultieme slechterik en vijand, die de wereldbevolking arm en ziek maakt (of houdt) of zelfs systematisch vermoordt. Kwakzalvers zoals Mike Adams en Joseph Mercola creëren opzettelijk een doorgedreven angst voor Big Pharma, om vervolgens hun eigen dure en niet-werkzame producten aan te bieden als schijnbaar "beter alternatief". Volgens complotdenkers en kwakzalvers zou Big Pharma "natuurlijke geneesmiddelen" onderdrukken voor aandoeningen zoals kanker, herpes, AIDS, diabetes, MS, CVS, ADHD en autisme[6]. (**)

Van Herten 'behandeld' onder meer autistische kinderen met CEASE, en dan ben je alleen al daardoor een regelrechte charlatan en geen toparts: https://pointer.kro-ncrv.nl/autistische-elijah-16-strijdt-tegen-cease-therapie-het-is-big-business

4

Wilmama    
meer dan 3 jaar geleden door Wilmama

sockknitter schreef: "Natuurlijk geloof je dit heerschap. Ik had ook niet anders verwacht."

sockknitter Deze man weet inderdaad waar hij het over heeft na een levenlang ervaring als huisarts.

18

Rapunzel    
meer dan 3 jaar geleden door Rapunzel

Wilmama schreef: "Big Farma bestaat niet en is niet meer dan een hardnekkige complottheorie: https://hoax.fandom.com/nl/wiki/Big_Pharma

(**) Wanneer we spreken over complottheorieën omtrent Big Pharma, gaat het om kritiek op de farmaceutische industrie die niet langer geoorloofd is en al helemaal niet gestoeld is in de realiteit. De oorsprong van zulke complottheorieën ligt veelal bij complotdenkers, pseudowetenschappers en kwakzalvers. In hun verbeelding speelt Big Pharma de rol van de ultieme slechterik en vijand, die de wereldbevolking arm en ziek maakt (of houdt) of zelfs systematisch vermoordt. Kwakzalvers zoals Mike Adams en Joseph Mercola creëren opzettelijk een doorgedreven angst voor Big Pharma, om vervolgens hun eigen dure en niet-werkzame producten aan te bieden als schijnbaar "beter alternatief". Volgens complotdenkers en kwakzalvers zou Big Pharma "natuurlijke geneesmiddelen" onderdrukken voor aandoeningen zoals kanker, herpes, AIDS, diabetes, MS, CVS, ADHD en autisme[6]. (**)

Van Herten 'behandeld' onder meer autistische kinderen met CEASE, en dan ben je alleen al daardoor een regelrechte charlatan en geen toparts: https://pointer.kro-ncrv.nl/autistische-elijah-16-strijdt-tegen-cease-therapie-het-is-big-business"

Wilmama Mens mens mens,..dat jij niet moe wordt van jezelf.

15

Rapunzel    
meer dan 3 jaar geleden door Rapunzel

Rapunzel schreef: "Mens mens mens,..dat jij niet moe wordt van jezelf."

Rapunzel Dat vraag ik me vaak bij jou af!

2

Nieuwsgierig    
meer dan 3 jaar geleden door Nieuwsgierig

Rapunzel schreef: "Oja?..waar liegt hij dan?"

Rapunzel Dat de artsen voor elk corona geval geld krijgen.

3

Gut    
meer dan 3 jaar geleden door Gut

Rapunzel schreef: "Doe jij een een onderzoek naar overvolle ic,s dan.."

Rapunzel Vandaag , (18 januari 2021) liggen er 1088 coronapatiënten op de ic's

1

Mies het zusje van Wim    
meer dan 3 jaar geleden door Mies het zusje van Wim

Rapunzel schreef: "Deze man weet inderdaad waar hij het over heeft na een levenlang ervaring als huisarts."

Rapunzel En wat geloof je van al die ervaren artsen, virologen, epidemiologen, ic artsen en andere onderzoekers?

3

Gut    
meer dan 3 jaar geleden door Gut

* Verwijderd door de redactie *

Rapunzel    
meer dan 3 jaar geleden door Rapunzel

Rapunzel schreef: "Een toparts, man naar mijn hart, hij is 1 van de weinige die niet als een zombie achter de big-farma aanhobbeld omdat geld belangrijker is dan gezondheid.
Hypocriet of hypocratus,..thats the question."

Rapunzel Hahahahahahahaha rapunzeltje toch..... Ben je echt zo onnozel?

3

LoydMorris    
meer dan 3 jaar geleden door LoydMorris

Rapunzel schreef: "Oja?..waar liegt hij dan?"

Rapunzel Om te beginnen dat hij als 80-jarige in elkaar geslagen is......

En een arts in hij ook niet!

3

LoydMorris    
meer dan 3 jaar geleden door LoydMorris

Rapunzel schreef: "Deze man weet inderdaad waar hij het over heeft na een levenlang ervaring als huisarts."

Rapunzel Van Herten is nooit huisarts geweest, want dat kan/mag niet als niet meer dan basisarts.

2

Wilmama    
meer dan 3 jaar geleden door Wilmama

Rapunzel schreef: "Deze man weet inderdaad waar hij het over heeft na een levenlang ervaring als huisarts."

Rapunzel Hij heeft geen lange ervaring als huisarts. Hij is in 2001 afgestudeerd. Vooral is hij homeopaat, maar ook dat is hij pas op latere leeftijd worden.

2

Smiling    
meer dan 3 jaar geleden door Smiling

Rapunzel schreef: "Doe jij een een onderzoek naar overvolle ic,s dan.."

Rapunzel Beweer jij net als deze pipo in het filmpje dat er geen Corona patiënten op de IC liggen?

2

Rare Rakker    
meer dan 3 jaar geleden door Rare Rakker

Rapunzel schreef: "Een toparts, man naar mijn hart, hij is 1 van de weinige die niet als een zombie achter de big-farma aanhobbeld omdat geld belangrijker is dan gezondheid.
Hypocriet of hypocratus,..thats the question."

Rapunzel tarieven van deze homeopathische huisarts:

Eerste consult € 150
Twee consult € 90
Telefonisch consult 15 minuten € 25
Telefonisch consult 40 minuten € 40

bron: zijn eigen site

3

Mies het zusje van Wim    
meer dan 3 jaar geleden door Mies het zusje van Wim

Mies het zusje van Wim schreef: "tarieven van deze homeopathische huisarts:

Eerste consult € 150
Twee consult € 90
Telefonisch consult 15 minuten € 25
Telefonisch consult 40 minuten € 40

bron: zijn eigen site"

Mies het zusje van Wim En?..werk jij voor niets?

11

Rapunzel    
meer dan 3 jaar geleden door Rapunzel

Mies het zusje van Wim schreef: "tarieven van deze homeopathische huisarts:

Eerste consult € 150
Twee consult € 90
Telefonisch consult 15 minuten € 25
Telefonisch consult 40 minuten € 40

bron: zijn eigen site"

Mies het zusje van Wim De pharma heksjes willen het liefst de man helemaal kapot maken online door zoveel mogelijk info te plaatsen.
Best ziek niet ?
Misschien wel interessant om jullie beweegredenen om alleen op pharma draadjes te reageren online te gooien.
Dan is de lol vast snel over.

14

Alexis    
meer dan 3 jaar geleden door Alexis

Rapunzel schreef: "Deze man weet inderdaad waar hij het over heeft na een levenlang ervaring als huisarts."

Rapunzel Deze "opa van Willem Engel" was en is GEEN huisarts......

2

LoydMorris    
meer dan 3 jaar geleden door LoydMorris

LoydMorris schreef: "Deze "opa van Willem Engel" was en is GEEN huisarts......"

LoydMorris De is arts en staat in het BIG.

https://zoeken.bigregister.nl/zoeken/kenmerken?name=herten

2

Prikkebeen    
meer dan 3 jaar geleden door Prikkebeen

Prikkebeen schreef: "De is arts en staat in het BIG.

https://zoeken.bigregister.nl/zoeken/kenmerken?name=herten"

Prikkebeen P.W.M. van Herten Arts (BIG nummer 39056672601)

2

Prikkebeen    
meer dan 3 jaar geleden door Prikkebeen

Rapunzel schreef: "Een toparts, man naar mijn hart, hij is 1 van de weinige die niet als een zombie achter de big-farma aanhobbeld omdat geld belangrijker is dan gezondheid.
Hypocriet of hypocratus,..thats the question."

Rapunzel "Hypocriet of hypocratus,..thats the question..."

Klopt..! Beide antwoorden zijn fout....

0

Gremdaat    
meer dan 3 jaar geleden door Gremdaat

Rapunzel schreef: "En?..werk jij voor niets?"

Rapunzel Negeer je nou bewust mijn vraag omtrent corona patiënten op de IC?

0

Rare Rakker    
meer dan 3 jaar geleden door Rare Rakker

Prikkebeen schreef: "De is arts en staat in het BIG.

https://zoeken.bigregister.nl/zoeken/kenmerken?name=herten"

Prikkebeen Mooi.....


Gelukkig niet de mijne.... Moet er niet aan denken dat zo'n druïde aan m'n ziekbed zou staan.....

0

LoydMorris    
meer dan 3 jaar geleden door LoydMorris

Prikkebeen schreef: "P.W.M. van Herten Arts (BIG nummer 39056672601)"

Prikkebeen Als basisarts. Met de prangende vraag erbij hoe dit heerschap aan zijn herregistratie is gekomen.

2

Wilmama    
meer dan 3 jaar geleden door Wilmama

Rapunzel schreef: "Oja?..waar liegt hij dan?"

Rapunzel Die €20.000,- per gemeld sterfgeval misschien...?
Ten zij er ondertussen -héél stiekem- al zo'n dikke €260.000.000,- is uitgekeerd aan ziekenhuisartsen....

0

Gremdaat    
meer dan 3 jaar geleden door Gremdaat

LoydMorris schreef: "Mooi.....


Gelukkig niet de mijne.... Moet er niet aan denken dat zo'n druïde aan m'n ziekbed zou staan....."

LoydMorris Hahahaha ... het zal je idd maar gebeuren zeg !

1

Prikkebeen    
meer dan 3 jaar geleden door Prikkebeen

Wilmama schreef: "Als basisarts. Met de prangende vraag erbij hoe dit heerschap aan zijn herregistratie is gekomen."

Wilmama Kennelijk komt hij aan zijn uurtjes ?

8

Prikkebeen    
meer dan 3 jaar geleden door Prikkebeen

Prikkebeen schreef: "Kennelijk komt hij aan zijn uurtjes ?"

Prikkebeen Dan heb je blijkbaar deze eerdere info niet of maar half gelezen of onvoldoende begrepen:
https://www.nieuwskoerier.nl/news/788625-ongeloof-om-zorgverlener-die-stelt-dat-artsen-alles-faken-inspectie-onderzoekt-meldingen?bekijk=r43376

1

Wilmama    
meer dan 3 jaar geleden door Wilmama

Wilmama schreef: "Dan heb je blijkbaar deze eerdere info niet of maar half gelezen of onvoldoende begrepen:
https://www.nieuwskoerier.nl/news/788625-ongeloof-om-zorgverlener-die-stelt-dat-artsen-alles-faken-inspectie-onderzoekt-meldingen?bekijk=r43376"

Wilmama Test:
https://www.nieuwskoerier.nl/news/788625-ongeloof-om-zorgverlener-die-stelt-dat-artsen-alles-faken-inspectie-onderzoekt-meldingen?bekijk=r43376

3

Wilmama    
meer dan 3 jaar geleden door Wilmama

Wilmama schreef: "Dan heb je blijkbaar deze eerdere info niet of maar half gelezen of onvoldoende begrepen:
https://www.nieuwskoerier.nl/news/788625-ongeloof-om-zorgverlener-die-stelt-dat-artsen-alles-faken-inspectie-onderzoekt-meldingen?bekijk=r43376"

Wilmama Voor een herregistratie telt de ureneis.
Nogmaals : kennelijk komt hij aan zijn uurtjes.

Werkervaringseis :
In een periode van 5 jaar moet u 2.080 uur als arts hebben gewerkt. Werkervaring telt alleen mee als deze voldoet aan de eisen van het beoordelingskader arts.
https://www.bigregister.nl/herregistratie/criteria-per-beroep/arts

6

Prikkebeen    
meer dan 3 jaar geleden door Prikkebeen

Prikkebeen schreef: "Voor een herregistratie telt de ureneis.
Nogmaals : kennelijk komt hij aan zijn uurtjes.

Werkervaringseis :
In een periode van 5 jaar moet u 2.080 uur als arts hebben gewerkt. Werkervaring telt alleen mee als deze voldoet aan de eisen van het beoordelingskader arts.
https://www.bigregister.nl/herregistratie/criteria-per-beroep/arts"

Prikkebeen Nogmaals: https://www.kwakzalverij.nl/tijdschrift/tijdschrift-archief-2020/openbaarheid-van-de-big-registratie-rond-alternatieven/

(**) Deel 4. Aanbevelingen tot aanscherping herregistratieprocedures.

Onze Vereniging verwachtte dat de invoering van een verplichte 5-jaarlijkse herregistratie voor basisartsen zou leiden tot een sterke afname van het aantal BIG-geregistreerde basis- artsen. Dat effect is minder groot uitgevallen dan gehoopt en dat betekent daarmee dat de verhoopte verbeterde bescherming van de burger - door eliminatie van alternatieve artsen uit dat register – ook niet aan de verwachtingen heeft kunnen voldoen. De acht besproken casus illustreren dat. Aan die milde, al te milde beoordeling van de medische kwaliteiten van deze basisartsen, die de meerderheid van alle alternatieve artsen uitmaken, moet een einde komen.

Want, hoewel hun aantal numeriek en zeker in verhouding tot het totale aantal artsen in ons land geleidelijk afneemt: .............(**)

2

Wilmama    
meer dan 3 jaar geleden door Wilmama

Wilmama schreef: "Nogmaals: https://www.kwakzalverij.nl/tijdschrift/tijdschrift-archief-2020/openbaarheid-van-de-big-registratie-rond-alternatieven/

(**) Deel 4. Aanbevelingen tot aanscherping herregistratieprocedures.

Onze Vereniging verwachtte dat de invoering van een verplichte 5-jaarlijkse herregistratie voor basisartsen zou leiden tot een sterke afname van het aantal BIG-geregistreerde basis- artsen. Dat effect is minder groot uitgevallen dan gehoopt en dat betekent daarmee dat de verhoopte verbeterde bescherming van de burger - door eliminatie van alternatieve artsen uit dat register – ook niet aan de verwachtingen heeft kunnen voldoen. De acht besproken casus illustreren dat. Aan die milde, al te milde beoordeling van de medische kwaliteiten van deze basisartsen, die de meerderheid van alle alternatieve artsen uitmaken, moet een einde komen.

Want, hoewel hun aantal numeriek en zeker in verhouding tot het totale aantal artsen in ons land geleidelijk afneemt: .............(**)"

Wilmama Het zal allemaal wel hoor.
Ik geef u de feiten,
Ik ben er wel klaar mee.

7

Prikkebeen    
meer dan 3 jaar geleden door Prikkebeen

Rapunzel schreef: "Een toparts, man naar mijn hart, hij is 1 van de weinige die niet als een zombie achter de big-farma aanhobbeld omdat geld belangrijker is dan gezondheid.
Hypocriet of hypocratus,..thats the question."

Rapunzel Nou, da's makkelijk:
Hypocriet.

0

RobP    
meer dan 3 jaar geleden door RobP

Rapunzel schreef: "Oja?..waar liegt hij dan?"

Rapunzel o.a.
- autisme wordt veroorzaakt door vaccinaties
- autisme is te genezen.

0

RobP    
meer dan 3 jaar geleden door RobP

Rapunzel schreef: "Oja?..waar liegt hij dan?"

Rapunzel In dat gedeelte waar je zijn lippen ziet bewegen.

0

Weet geen naam    
meer dan 3 jaar geleden door Weet geen naam

LoydMorris schreef: "Hahahahahahahaha rapunzeltje toch..... Ben je echt zo onnozel?"

LoydMorris Eeeeh, JA, dat is ze. question

0

Weet geen naam    
meer dan 3 jaar geleden door Weet geen naam

Rapunzel schreef: "Doe jij een een onderzoek naar overvolle ic,s dan.."

Rapunzel Domme opmerking. Wie beweert, bewijst. Je loopt te trollen.

0

Zwartwit    
meer dan 3 jaar geleden door Zwartwit

Rapunzel schreef: "Mens mens mens,..dat jij niet moe wordt van jezelf."

Rapunzel ditto, kan jij jezelf met droge oogjes in de spiegel aanschouwen?

Duidelijk dat je geen mensen in je omgeving hebt die in een IC heeft gelegen, of die uberhaubt een flinke tik van Covid-19 heeft gehad. Dat is geen pretje. Niet ieder krijgt, als trumpemansje, een cocktail van medicijnen om covid-19 de baas te worden.

0

Zwartwit    
meer dan 3 jaar geleden door Zwartwit

Rapunzel schreef: "Oja?..waar liegt hij dan?"

Rapunzel Op het moment dat hij begint te praten

0

dummydum    
meer dan 3 jaar geleden door dummydum

Prikkebeen schreef: "De is arts en staat in het BIG.

https://zoeken.bigregister.nl/zoeken/kenmerken?name=herten"

Prikkebeen Dan had hij zich moeten speciaiseren als huisarts!

0

dummydum    
meer dan 3 jaar geleden door dummydum

Rapunzel schreef: "Oja?..waar liegt hij dan?"

Rapunzel .....Oja?..waar liegt hij dan?

Liegen is als je je bewust van leugens bediend , je weet dat je liegt .
Ik ben er van overtuigd dat de man zijn eigen hersensspinsels geloofd .

0

Olivia    
meer dan 3 jaar geleden door Olivia

Olivia schreef: ".....Oja?..waar liegt hij dan?

Liegen is als je je bewust van leugens bediend , je weet dat je liegt .
Ik ben er van overtuigd dat de man zijn eigen hersensspinsels geloofd ."

Olivia Danku.
U hebt een definite van liegen, ik heb een andere.
Volgens mij is liegen niet de waarheid vertellen, zo eenvoujdig is het.
Het kan nauurlijk later blijken dat iemand zich simpelweg vergist, maar dat lijkt mij bij deze arts niet het geval.
Dat die man zeer snel zeer grondig geëvalueerd mag worden staat buiten kijf.

0

Prikkebeen    
meer dan 3 jaar geleden door Prikkebeen

Prikkebeen schreef: "Danku.
U hebt een definite van liegen, ik heb een andere.
Volgens mij is liegen niet de waarheid vertellen, zo eenvoujdig is het.
Het kan nauurlijk later blijken dat iemand zich simpelweg vergist, maar dat lijkt mij bij deze arts niet het geval.
Dat die man zeer snel zeer grondig geëvalueerd mag worden staat buiten kijf."

Prikkebeen ....U hebt een definite van liegen, ik heb een andere.....

Nee , als je overtuigd bent dat het gene je verkondigd de waarheid is dan is het geen leugen of liegen enkel onwetendheid van de werkelijkheid .
Liegen doe altijd je bewust , bewust leugens verkondigen een ander te misleiden .

Die man verkondigde zijn eigen waarheid , dat hij zichzelf door zijn uitspraken landelijk belachelijk maakt heeft hij niet door want hij is overtuigd dat zijn visie de enige waarheid is

0

Olivia    
meer dan 3 jaar geleden door Olivia

Het is er Wilmama alles aan gelegen om de arts in diskrediet te brengen. Zij wil kost wat kost de tegenstanders van de maatregelen tegen corona belachelijk maken door dit soort berichten voor de zoveelste maal te plaatsen. Het mag niet vergeten worden.
Maar Wilmama, het is maar 1 persoon. Hij is niet maatgevend voor de rest van de mensheid.
Er waren ook mensen die niet geloofden dat mensen op de maan waren geweest.

Ik vraag mij af waarom jij telkens deze man bekritiseerd, nu al over zeker drie draden. Wat is jouw belang. Durf je daar voor uit te komen.

21
3 rlw

rlw schreef: "Het is er Wilmama alles aan gelegen om de arts in diskrediet te brengen. Zij wil kost wat kost de tegenstanders van de maatregelen tegen corona belachelijk maken door dit soort berichten voor de zoveelste maal te plaatsen. Het mag niet vergeten worden.
Maar Wilmama, het is maar 1 persoon. Hij is niet maatgevend voor de rest van de mensheid.
Er waren ook mensen die niet geloofden dat mensen op de maan waren geweest.

Ik vraag mij af waarom jij telkens deze man bekritiseerd, nu al over zeker drie draden. Wat is jouw belang. Durf je daar voor uit te komen."

rlw Ja, het begint inmiddels op verdomd veel op gaslighting te lijken.

19

Rapunzel    
meer dan 3 jaar geleden door Rapunzel

rlw schreef: "Het is er Wilmama alles aan gelegen om de arts in diskrediet te brengen. Zij wil kost wat kost de tegenstanders van de maatregelen tegen corona belachelijk maken door dit soort berichten voor de zoveelste maal te plaatsen. Het mag niet vergeten worden.
Maar Wilmama, het is maar 1 persoon. Hij is niet maatgevend voor de rest van de mensheid.
Er waren ook mensen die niet geloofden dat mensen op de maan waren geweest.

Ik vraag mij af waarom jij telkens deze man bekritiseerd, nu al over zeker drie draden. Wat is jouw belang. Durf je daar voor uit te komen."

rlw Dit is een apart hoofdstuk van het verhaal, dat in het andere draadje ( maar1/een) teveel ondergesneeuwd zou raken.
https://www.nieuwskoerier.nl/news/788625-ongeloof-om-zorgverlener-die-stelt-dat-artsen-alles-faken-inspectie-onderzoekt-meldingen

5

Wilmama    
meer dan 3 jaar geleden door Wilmama

Wilmama schreef: "Dit is een apart hoofdstuk van het verhaal, dat in het andere draadje ( maar1/een) teveel ondergesneeuwd zou raken.
https://www.nieuwskoerier.nl/news/788625-ongeloof-om-zorgverlener-die-stelt-dat-artsen-alles-faken-inspectie-onderzoekt-meldingen"

Wilmama Wilmama, je begint zielig te worden in je gaslichting.

17

Rapunzel    
meer dan 3 jaar geleden door Rapunzel

rlw schreef: "Het is er Wilmama alles aan gelegen om de arts in diskrediet te brengen. Zij wil kost wat kost de tegenstanders van de maatregelen tegen corona belachelijk maken door dit soort berichten voor de zoveelste maal te plaatsen. Het mag niet vergeten worden.
Maar Wilmama, het is maar 1 persoon. Hij is niet maatgevend voor de rest van de mensheid.
Er waren ook mensen die niet geloofden dat mensen op de maan waren geweest.

Ik vraag mij af waarom jij telkens deze man bekritiseerd, nu al over zeker drie draden. Wat is jouw belang. Durf je daar voor uit te komen."

rlw Wat een onzin. Daar heeft deze "arts" (ik hou even een slag om de arm) Wilmama helemaal niet voor nodig. Iedereen met een béétje gezond verstand weet dat deze wappiedokter liegt alsof het gedrukt staat.

3

Bop    
meer dan 3 jaar geleden door Bop

rlw schreef: "Het is er Wilmama alles aan gelegen om de arts in diskrediet te brengen. Zij wil kost wat kost de tegenstanders van de maatregelen tegen corona belachelijk maken door dit soort berichten voor de zoveelste maal te plaatsen. Het mag niet vergeten worden.
Maar Wilmama, het is maar 1 persoon. Hij is niet maatgevend voor de rest van de mensheid.
Er waren ook mensen die niet geloofden dat mensen op de maan waren geweest.

Ik vraag mij af waarom jij telkens deze man bekritiseerd, nu al over zeker drie draden. Wat is jouw belang. Durf je daar voor uit te komen."

rlw Die man liegt dat het gedrukt staat.
Er zijn niet voor niets tientallen klachten over zijn uitspraken bij de IGJ binnengekomen.

3

Mies het zusje van Wim    
meer dan 3 jaar geleden door Mies het zusje van Wim

Mies het zusje van Wim schreef: "Die man liegt dat het gedrukt staat.
Er zijn niet voor niets tientallen klachten over zijn uitspraken bij de IGJ binnengekomen."

Mies het zusje van Wim Kijk daar komt de tweede pharma troll die ook enkel en alleen op dit soort draadjes zit.
Wat schuift dat nu ?

11

Alexis    
meer dan 3 jaar geleden door Alexis

Alexis schreef: "Kijk daar komt de tweede pharma troll die ook enkel en alleen op dit soort draadjes zit.
Wat schuift dat nu ?"

Alexis Meer dan jij in één jaar omzet in je bedrijfje.

2

Mies het zusje van Wim    
meer dan 3 jaar geleden door Mies het zusje van Wim

Mies het zusje van Wim schreef: "Meer dan jij in één jaar omzet in je bedrijfje."

Mies het zusje van Wim Ik zet meer in een jaar om dan jou familie ooit bij elkaar gewerkt heeft miesje.
Gewoon onafhankelijk zonder ergens propaganda te hoeven spuien, dus die strijd zou ik zeker niet aan gaan dat niveau haal je niet 😊

10

Alexis    
meer dan 3 jaar geleden door Alexis

Alexis schreef: "Kijk daar komt de tweede pharma troll die ook enkel en alleen op dit soort draadjes zit.
Wat schuift dat nu ?"

Alexis Echt he, Die gast zit zich gisteren mijn geplaatst artikel : 'een gezonde leefstijl beschermt je tegen Corona' omlaag te stemmen. WTF, dan ben je toch echt totaal farma geradicaliseerd als je wil ontkennen dat een gezonde leefstijl je weerstand verhoogd waardoor je lichaam (infectie) ziekten beter kan weerstaan en aankan.

Nee Mies, echt ALLEEN het vaccin beschermt, echt ALLEEN van het vaccin krijg je een betere weerstand. En echt...ALLEEN door iedereen te vaccineren gaan we dit drama overleven. 🤣🤡

6

Ignatia    
meer dan 3 jaar geleden door Ignatia

Ignatia schreef: "Echt he, Die gast zit zich gisteren mijn geplaatst artikel : 'een gezonde leefstijl beschermt je tegen Corona' omlaag te stemmen. WTF, dan ben je toch echt totaal farma geradicaliseerd als je wil ontkennen dat een gezonde leefstijl je weerstand verhoogd waardoor je lichaam (infectie) ziekten beter kan weerstaan en aankan.

Nee Mies, echt ALLEEN het vaccin beschermt, echt ALLEEN van het vaccin krijg je een betere weerstand. En echt...ALLEEN door iedereen te vaccineren gaan we dit drama overleven. 🤣🤡"

Ignatia Daarom, zulk soort vraagt zich niet af waarom meer dan 99% geen last heeft.
Ze moeten weer zoveel mogelijk pillen douwen van hun baasje dan krijgen ze weer een tegoed bonnetje van de Blokker.

8

Alexis    
meer dan 3 jaar geleden door Alexis

Bop schreef: "Wat een onzin. Daar heeft deze "arts" (ik hou even een slag om de arm) Wilmama helemaal niet voor nodig. Iedereen met een béétje gezond verstand weet dat deze wappiedokter liegt alsof het gedrukt staat."

Bop Vanuit zijn (de arts) perspectief liegt hij waarschijnlijk niet. Hij denkt een waarheid te verkondigen. De vraag is waarom door Wilmama hiervoor zoveel aandacht wordt gevraagd. Wat is haar belang.

7

rlw    
meer dan 3 jaar geleden door rlw

rlw schreef: "Vanuit zijn (de arts) perspectief liegt hij waarschijnlijk niet. Hij denkt een waarheid te verkondigen. De vraag is waarom door Wilmama hiervoor zoveel aandacht wordt gevraagd. Wat is haar belang."

rlw Hoe kan je in vredesnaam beweren dat er geen patiënten met Corona op de IC liggen en dat de artsen dat allemaal faken? Dat doet die man namelijk en je kan toch onmogelijk geloven dat dat de waarheid is?

0

Rare Rakker    
meer dan 3 jaar geleden door Rare Rakker

rlw schreef: "Vanuit zijn (de arts) perspectief liegt hij waarschijnlijk niet. Hij denkt een waarheid te verkondigen. De vraag is waarom door Wilmama hiervoor zoveel aandacht wordt gevraagd. Wat is haar belang."

rlw Dat is niet haar belang, dat is ieders belang.
Als een arts zover is afgetakeld dat hij de realiteit niet meer onder ogen kan zien dan zou hij niet meer als arts werkzaam mogen zijn.

0

Snorrie    
meer dan 3 jaar geleden door Snorrie

rlw schreef: "Vanuit zijn (de arts) perspectief liegt hij waarschijnlijk niet. Hij denkt een waarheid te verkondigen. De vraag is waarom door Wilmama hiervoor zoveel aandacht wordt gevraagd. Wat is haar belang."

rlw Ik denk dat het in ieders belang is dat deze "arts" maar eens achter de geraniums gaat zitten. Hij heeft er de leeftijd voor. Deze man hoort wat mij betreft in de categorie "charlatans". Goed dat er, door wie dan ook, voor gewaarschuwd wordt!

0

Bop    
meer dan 3 jaar geleden door Bop

rlw schreef: "Het is er Wilmama alles aan gelegen om de arts in diskrediet te brengen. Zij wil kost wat kost de tegenstanders van de maatregelen tegen corona belachelijk maken door dit soort berichten voor de zoveelste maal te plaatsen. Het mag niet vergeten worden.
Maar Wilmama, het is maar 1 persoon. Hij is niet maatgevend voor de rest van de mensheid.
Er waren ook mensen die niet geloofden dat mensen op de maan waren geweest.

Ik vraag mij af waarom jij telkens deze man bekritiseerd, nu al over zeker drie draden. Wat is jouw belang. Durf je daar voor uit te komen."

rlw Het staat je vrij om dit soort draadjes te mijden.

0

RobP    
meer dan 3 jaar geleden door RobP

rlw schreef: "Het is er Wilmama alles aan gelegen om de arts in diskrediet te brengen. Zij wil kost wat kost de tegenstanders van de maatregelen tegen corona belachelijk maken door dit soort berichten voor de zoveelste maal te plaatsen. Het mag niet vergeten worden.
Maar Wilmama, het is maar 1 persoon. Hij is niet maatgevend voor de rest van de mensheid.
Er waren ook mensen die niet geloofden dat mensen op de maan waren geweest.

Ik vraag mij af waarom jij telkens deze man bekritiseerd, nu al over zeker drie draden. Wat is jouw belang. Durf je daar voor uit te komen."

rlw Wilmama vertegenwoordigd hier waarschijnlijk de skeptici die we kunnen vinden op de site kloptdatwel.nl.
De skeptici zijn tegenwoordig onbetrouwbare factcheckers geworden die overduidelijk worden betaald door big pharma , overheid etc.
Ik heb ze nog nooit kunnen betrappen ook maar 1 maal kritisch te zijn over onze eigen overheid.
Ook steken ze erg veel energie in ´´t volledig kapotmaken van klokkenluiders..
Op homeopathie werkt voor hen als ´´ n rode lap op´ n stier. ...

1

Chat Baker    
meer dan 3 jaar geleden door Chat Baker

Alexis schreef: "Kijk daar komt de tweede pharma troll die ook enkel en alleen op dit soort draadjes zit.
Wat schuift dat nu ?"

Alexis Daar hebben we weer een virus wappie!

0

dummydum    
meer dan 3 jaar geleden door dummydum

rlw schreef: "Vanuit zijn (de arts) perspectief liegt hij waarschijnlijk niet. Hij denkt een waarheid te verkondigen. De vraag is waarom door Wilmama hiervoor zoveel aandacht wordt gevraagd. Wat is haar belang."

rlw Ik zie aleen maar het belang van een homeopatisch wappie die geld wil "verdienen" door niet werkende geschudde watertjes te verkopen aan onnozele mensen!

0

dummydum    
meer dan 3 jaar geleden door dummydum

Ik zou btw graag zien dat deze arts bv samen met Jaap Goudsmit op tv uitgenodigd wordt.
Mensen met kritiek moeten we niet wegmoffelen onder het kleed, laat iedereen gewoon zijn zegje doen.

12
4 Snuggles

Snuggles schreef: "Ik zou btw graag zien dat deze arts bv samen met Jaap Goudsmit op tv uitgenodigd wordt.
Mensen met kritiek moeten we niet wegmoffelen onder het kleed, laat iedereen gewoon zijn zegje doen."

Snuggles Er wordt niemand uitgenodigd bij de MSM met enig onderbouwd tegengeluid.

17

Rapunzel    
meer dan 3 jaar geleden door Rapunzel

Rapunzel schreef: "Er wordt niemand uitgenodigd bij de MSM met enig onderbouwd tegengeluid."

Rapunzel Deze man heeft geen onderbouwd tegengeluid.

4

sockknitter    
meer dan 3 jaar geleden door sockknitter

Snuggles schreef: "Ik zou btw graag zien dat deze arts bv samen met Jaap Goudsmit op tv uitgenodigd wordt.
Mensen met kritiek moeten we niet wegmoffelen onder het kleed, laat iedereen gewoon zijn zegje doen."

Snuggles Kom nou, je mag begrip hebben voor andersdenkenden, maar je hoeft ze geen podium geven. Met hen praten over hun beweegredenen schijnt beter te zijn dan hen te negeren. Dat betekent niet dat je ze hun waanbeelden en publiek laat uiten.
Tenzij je een vermakelijk programma ala 'Show room' wilt maken. 😋
Via een familielid hoor ik het één en ander over zo'n complotter. Geen land mee te bezeilen. Die mensen moet je tegen henzelf beschermen, niet op tv laten verschijnen.

0

Myth63    
meer dan 3 jaar geleden door Myth63

Snuggles schreef: "Ik zou btw graag zien dat deze arts bv samen met Jaap Goudsmit op tv uitgenodigd wordt.
Mensen met kritiek moeten we niet wegmoffelen onder het kleed, laat iedereen gewoon zijn zegje doen."

Snuggles We hebben gezien wat we gebeurt wanneer je leugenaars een platform biedt.

1

Gut    
meer dan 3 jaar geleden door Gut

Myth63 schreef: "Kom nou, je mag begrip hebben voor andersdenkenden, maar je hoeft ze geen podium geven. Met hen praten over hun beweegredenen schijnt beter te zijn dan hen te negeren. Dat betekent niet dat je ze hun waanbeelden en publiek laat uiten.
Tenzij je een vermakelijk programma ala 'Show room' wilt maken. 😋
Via een familielid hoor ik het één en ander over zo'n complotter. Geen land mee te bezeilen. Die mensen moet je tegen henzelf beschermen, niet op tv laten verschijnen."

Myth63 Ik denk juist van wel, laat ze op tv maar eens hun mening verkondigen, velen zullen dan juist gaan denken: wat een een onzin dat die uitkraamt, maar op een aantal punten zullen de "mass-media" virologen geen duidelijk antwoord of weerwoord kunnen geven.

Iemand als Jaap Goudsmit is dan zeker geen mass-media persoon, maar hij legt op een hele duidelijke manier uit wat de stand van zaken is en hij zal deze wappie-arts heel makkelijk kunnen betrappen op onwaarheden.

1

Snuggles    
meer dan 3 jaar geleden door Snuggles

Rapunzel schreef: "Er wordt niemand uitgenodigd bij de MSM met enig onderbouwd tegengeluid."

Rapunzel Ze worden best wel uitgenodigd, maar ze willen/durven niet te komen omdat ze complete onzin verkopen.

0

dummydum    
meer dan 3 jaar geleden door dummydum

Behoorlijk hypocriet deze reacties.

De man is een homeopaat, dus een charlatan.


Er is nooit tegen dit soort kwakzalvers opgetreden en nu in eens staat men op de achterste benen.

12
5 MARCUSAURELIUS

MARCUSAURELIUS schreef: "Behoorlijk hypocriet deze reacties.

De man is een homeopaat, dus een charlatan.


Er is nooit tegen dit soort kwakzalvers opgetreden en nu in eens staat men op de achterste benen."

MARCUSAURELIUS En huisarts,..dat vergeet je even voor het gemak..gaslichting lijkt de trent^^

14

Rapunzel    
meer dan 3 jaar geleden door Rapunzel

** gebruiker verwijderd **

Geen huisarts
Basis arts, zit nogal wat jaren opleiding verschil in.

verwijderd234324    
meer dan 3 jaar geleden door ** gebruiker verwijderd **

Rapunzel schreef: "En huisarts,..dat vergeet je even voor het gemak..gaslichting lijkt de trent^^"

Rapunzel Hij blijft toch een charlatan, want homeopathie is gewoon kwakzalverij.

1

MARCUSAURELIUS    
meer dan 3 jaar geleden door MARCUSAURELIUS

MARCUSAURELIUS schreef: "Behoorlijk hypocriet deze reacties.

De man is een homeopaat, dus een charlatan.


Er is nooit tegen dit soort kwakzalvers opgetreden en nu in eens staat men op de achterste benen."

MARCUSAURELIUS Ik begrijp niet waarom kwakzalvers hun praktijken nog altijd een geneeswijze mogen noemen.

1

Myth63    
meer dan 3 jaar geleden door Myth63

Myth63 schreef: "Ik begrijp niet waarom kwakzalvers hun praktijken nog altijd een geneeswijze mogen noemen."

Myth63 Dat is politiek.


Heel veel politici geloven in kwakzalverij.

2

MARCUSAURELIUS    
meer dan 3 jaar geleden door MARCUSAURELIUS

Rapunzel schreef: "En huisarts,..dat vergeet je even voor het gemak..gaslichting lijkt de trent^^"

Rapunzel https://www.dumpert.nl/item/8047371_72a13398
Niet eens huisarts.

0

sockknitter    
meer dan 3 jaar geleden door sockknitter

Rapunzel schreef: "En huisarts,..dat vergeet je even voor het gemak..gaslichting lijkt de trent^^"

Rapunzel NEE, GEEN HUISARTS!!!!!

1

dummydum    
meer dan 3 jaar geleden door dummydum

Het valt me ook op dat de gaslichters geen donder gevoel in hun lijf hebben, dus die vallen onder de noemer hypocriet,..waarschijnlijk weten ze niet eens wie hypocratus is.

13
6 Rapunzel

** gebruiker verwijderd **

Je kan in plaats van proberen het goed te praten door anderen aan te vallen, misschien ook kunnen bedenken dat je zelf er naast zit te harken.

verwijderd234324    
meer dan 3 jaar geleden door ** gebruiker verwijderd **

Rapunzel schreef: "Het valt me ook op dat de gaslichters geen donder gevoel in hun lijf hebben, dus die vallen onder de noemer hypocriet,..waarschijnlijk weten ze niet eens wie hypocratus is."

Rapunzel Aan de ene kant arts aan de andere kant kwakzalver. Is dat ook niet hypocriet?

1

Myth63    
meer dan 3 jaar geleden door Myth63

Rapunzel schreef: "Het valt me ook op dat de gaslichters geen donder gevoel in hun lijf hebben, dus die vallen onder de noemer hypocriet,..waarschijnlijk weten ze niet eens wie hypocratus is."

Rapunzel De man heette dan ook HypocratEs...en die naam heeft helemaal geen donder te maken met hypocrisie, onnozeltje....

0

Gremdaat    
meer dan 3 jaar geleden door Gremdaat

Rapunzel schreef: "Het valt me ook op dat de gaslichters geen donder gevoel in hun lijf hebben, dus die vallen onder de noemer hypocriet,..waarschijnlijk weten ze niet eens wie hypocratus is."

Rapunzel Niet goed in het woordenboek gekeken.Hoe je het schrijft en de verklaring zijn beiden door u verkeerd gelezen en dan de maat proberen te nemen van mensen die wel weten waar ze het over hebben dat is hypocriet.

0

jantje van leiden    
meer dan 3 jaar geleden door jantje van leiden

Rapunzel schreef: "Het valt me ook op dat de gaslichters geen donder gevoel in hun lijf hebben, dus die vallen onder de noemer hypocriet,..waarschijnlijk weten ze niet eens wie hypocratus is."

Rapunzel Over gaslight gesproken, deze door jou opgehemelde arts is daar een voorbeeld van, hij ontkende nl. dat hij dat van die 20000 euro gezegd had. Etc.

De gaslighter zal de werkelijkheid glashard ontkennen, of precies het tegendeel beweren van eerder door hem gedane uitspraken.

0

lisaaatjuh    
meer dan 3 jaar geleden door lisaaatjuh

Ga elkaar maar lekker bevestigen, trollen, op het zoveelste gaslichting draadje van Wilmama.

18
7 Rapunzel

Rapunzel schreef: "Ga elkaar maar lekker bevestigen, trollen, op het zoveelste gaslichting draadje van Wilmama."

Rapunzel Doe es niet zo gefrustreerd, je "topdokter" is duidelijk vergeten dat hij ooit een eed heeft afgelegd (als hij dat al gedaan heeft..)

2

MacGu    
meer dan 3 jaar geleden door MacGu

MacGu schreef: "Doe es niet zo gefrustreerd, je "topdokter" is duidelijk vergeten dat hij ooit een eed heeft afgelegd (als hij dat al gedaan heeft..)"

MacGu Deze dokter kent zijn eed tenminste.

14

Rapunzel    
meer dan 3 jaar geleden door Rapunzel

Rapunzel schreef: "Deze dokter kent zijn eed tenminste."

Rapunzel Dat blijkt anders niet uit zijn uitspraken

2

MacGu    
meer dan 3 jaar geleden door MacGu

Rapunzel schreef: "Deze dokter kent zijn eed tenminste."

Rapunzel alsof jij iets snapt van waar die eed voor staat.... anders had je dit niet zo lichtvaardig gezegd.

2

Gekste Henkie    
meer dan 3 jaar geleden door Gekste Henkie

Rapunzel schreef: "Ga elkaar maar lekker bevestigen, trollen, op het zoveelste gaslichting draadje van Wilmama."

Rapunzel Dat gaslichting moet je vol houden.
Staat vreselijk stoer.
Alleen jammer dat je geen flauw idee heb. 🤣 😄

0

Snorrie    
meer dan 3 jaar geleden door Snorrie

Snorrie schreef: "Dat gaslichting moet je vol houden.
Staat vreselijk stoer.
Alleen jammer dat je geen flauw idee heb. 🤣 😄"

Snorrie Tuurlijk^^

6

Rapunzel    
meer dan 3 jaar geleden door Rapunzel

Rapunzel schreef: "Tuurlijk^^"

Rapunzel Ja natuurlijk.
Zelf verzonnen woordjes moet je blijven volhouden

2

Snorrie    
meer dan 3 jaar geleden door Snorrie

Snorrie schreef: "Ja natuurlijk.
Zelf verzonnen woordjes moet je blijven volhouden"

Snorrie Misschien is het een overweging om je eens vrijwillig aan te melden bij een psych.

8

Rapunzel    
meer dan 3 jaar geleden door Rapunzel

Rapunzel schreef: "Misschien is het een overweging om je eens vrijwillig aan te melden bij een psych."

Rapunzel Misschien is het onderweging om eens wat onderwijs te volgen.

1

Snorrie    
meer dan 3 jaar geleden door Snorrie

Rapunzel schreef: "Ga elkaar maar lekker bevestigen, trollen, op het zoveelste gaslichting draadje van Wilmama."

Rapunzel Misschien moet je woorden geleend vanuit een vreemde taal eens leren spellen. Misschien snap je dan waarom je in alle reacties hieronder belachelijk gemaakt wordt.

1

Scholar008    
meer dan 3 jaar geleden door Scholar008

Scholar008 schreef: "Misschien moet je woorden geleend vanuit een vreemde taal eens leren spellen. Misschien snap je dan waarom je in alle reacties hieronder belachelijk gemaakt wordt."

Scholar008 Het is iets met een klok en een klepel.
Onzin proberen na te blaten zonder er ook maar iets van te begrijpen.

0

Snorrie    
meer dan 3 jaar geleden door Snorrie

Rapunzel schreef: "Ga elkaar maar lekker bevestigen, trollen, op het zoveelste gaslichting draadje van Wilmama."

Rapunzel Hij is en was geen huisarts!

1

dummydum    
meer dan 3 jaar geleden door dummydum

30 is al tientallen die heeft de pharma zo bij elkaar.
Ff wat apotheekjes lobbyen in de pauze.

11
8 Alexis

Het is voor homeopaat-oplichters natuurlijk bijzonder aantrekkelijk om basisarts te zijn.
Vooral als je dit beseft:

Een homeopaat hoeft NUL opleiding te doen
Doet een minimale arts-opleiding om zich formeel zo te kunnen noemen en dat kost veel MINDER tijd dan huisarts worden.

En daarna strijkt hij het 5-voudige per consult op t.o.v. een echte huisarts. En daarbij nog eens al zijn collega-artsen beschimpt voor de microfoon.

Mij is het duidelijk: opsluiten deze oplichter.

0
9 Gekste Henkie

Gekste Henkie schreef: "Het is voor homeopaat-oplichters natuurlijk bijzonder aantrekkelijk om basisarts te zijn.
Vooral als je dit beseft:

Een homeopaat hoeft NUL opleiding te doen
Doet een minimale arts-opleiding om zich formeel zo te kunnen noemen en dat kost veel MINDER tijd dan huisarts worden.

En daarna strijkt hij het 5-voudige per consult op t.o.v. een echte huisarts. En daarbij nog eens al zijn collega-artsen beschimpt voor de microfoon.

Mij is het duidelijk: opsluiten deze oplichter."

Gekste Henkie Dit is wat het heerschap zelf zegt op zijn site onder de noemer Curriculum Vitae:

"Aanvankelijk heb ik als wiskundeleraar in het middelbaar onderwijs gewerkt. Na een zeer ernstige ziekte en genezing door homeopathie ben ik me gaan verdiepen in deze vorm van alternatieve geneeskunst. Na een tiental jaren praktijk als homeopatisch genezer heb ik van 1995 tot 2001 aan de Universiteit Maastricht de opleiding tot regulier arts met goed gevolg afgelegd.

Ik ben dus nu arts die ook homeopatisch werkt, u maakt zelf de keuze. Indien er mijns inziens verder onderzoek nodig is, zal ik dat zelf doen: suiker, urine, bloeddruk e.a.. Vaak zal ik echter ook patiënten doorverwijzen naar het reguliere circuit voor verdere testen.

Ik wens u een vruchtbare en prettige samenwerking toe en hoop uw leven te kunnen verrijken.

Piet van Herten"

2

Wilmama    
meer dan 3 jaar geleden door Wilmama

Gekste Henkie schreef: "Het is voor homeopaat-oplichters natuurlijk bijzonder aantrekkelijk om basisarts te zijn.
Vooral als je dit beseft:

Een homeopaat hoeft NUL opleiding te doen
Doet een minimale arts-opleiding om zich formeel zo te kunnen noemen en dat kost veel MINDER tijd dan huisarts worden.

En daarna strijkt hij het 5-voudige per consult op t.o.v. een echte huisarts. En daarbij nog eens al zijn collega-artsen beschimpt voor de microfoon.

Mij is het duidelijk: opsluiten deze oplichter."

Gekste Henkie Basisarts 6 jaar opleiding.
Huisarts : nog 3 daar bovenop.

4

Prikkebeen    
meer dan 3 jaar geleden door Prikkebeen

Is die ouwe Sickbock al opgehaald? Wat een idioot, hup, direct naar de IC-longziekten AMC slepen ... 😡

2
10 Slavink

Ik ben bang dat er iets van waarheid zit in zijn verhaal. Anders werd er niet zo'n ophef over gemaakt. Ik vind het alleen maar mooi die ophef, nu komt het bij veel meer mensen aan.

15
11 Artikel39

Artikel39 schreef: "Ik ben bang dat er iets van waarheid zit in zijn verhaal. Anders werd er niet zo'n ophef over gemaakt. Ik vind het alleen maar mooi die ophef, nu komt het bij veel meer mensen aan."

Artikel39 Zodra iemand beweert dat er geen corona patienten op de IC liggen en dat de artsen in de ziekenhuizen dat allemaal faken, dan is zo'n persoon totaal niet serieus te nemen.......

2

Rare Rakker    
meer dan 3 jaar geleden door Rare Rakker

Artikel39 schreef: "Ik ben bang dat er iets van waarheid zit in zijn verhaal. Anders werd er niet zo'n ophef over gemaakt. Ik vind het alleen maar mooi die ophef, nu komt het bij veel meer mensen aan."

Artikel39 Wat is die waarheid dan? "Er ligt niemand op de IC"? "De artsen faken alles"? Of "Ze krijgen 20.000 euro per patiënt"?
Die poppendokter ziet ze vliegen. Dat ziet iedereen.

4

Bop    
meer dan 3 jaar geleden door Bop

Bop schreef: "Wat is die waarheid dan? "Er ligt niemand op de IC"? "De artsen faken alles"? Of "Ze krijgen 20.000 euro per patiënt"?
Die poppendokter ziet ze vliegen. Dat ziet iedereen."

Bop Mag je vinden, maar emotie veins je niet. En bij liegen past geen emotie.
En de man was emotioneel.

12

Artikel39    
meer dan 3 jaar geleden door Artikel39

Artikel39 schreef: "Mag je vinden, maar emotie veins je niet. En bij liegen past geen emotie.
En de man was emotioneel."

Artikel39 Deze trollen zijn zoiets als ,KOPZ gaat demonstreren bij de Carnaval optocht , te dom om voor de duvel te dansen. verder geen woord aan vuil maken.

14

Rapunzel    
meer dan 3 jaar geleden door Rapunzel

Artikel39 schreef: "Mag je vinden, maar emotie veins je niet. En bij liegen past geen emotie.
En de man was emotioneel."

Artikel39 We zijn allemaal weleens emotioneel.
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat wat je dan uitkraamt ook klopt.
Alles wat deze man uitbraakt is grote onzin. Dat durft zich nog arts te noemen ook. Idioot.

2

Bop    
meer dan 3 jaar geleden door Bop

Rapunzel schreef: "Deze trollen zijn zoiets als ,KOPZ gaat demonstreren bij de Carnaval optocht , te dom om voor de duvel te dansen. verder geen woord aan vuil maken."

Rapunzel Ben even wat tijd aan het doden. Komen vanzelf betere gesprekspartners.

12

Artikel39    
meer dan 3 jaar geleden door Artikel39

Bop schreef: "We zijn allemaal weleens emotioneel.
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat wat je dan uitkraamt ook klopt.
Alles wat deze man uitbraakt is grote onzin. Dat durft zich nog arts te noemen ook. Idioot."

Bop Iemand die keihard staat te liegen toont daar weinig tot geen emotie bij. Kijk maar naar Rutte, het levende bewijs.
Als je ergens emotioneel over bent, kan er wel wat overdrijving bij komen.
Ik ga het eens even afwachten wat hier verder nog achteraan gaat komen.

13

Artikel39    
meer dan 3 jaar geleden door Artikel39

Artikel39 schreef: "Iemand die keihard staat te liegen toont daar weinig tot geen emotie bij. Kijk maar naar Rutte, het levende bewijs.
Als je ergens emotioneel over bent, kan er wel wat overdrijving bij komen.
Ik ga het eens even afwachten wat hier verder nog achteraan gaat komen."

Artikel39 Het was een bizarre idiote emotie. 'Ik ben bijna tachtig en heb de laatste maanden meer gehuild dan in mijn hele leven'.

Die moet naar een goede psycholoog.

3

Violier    
meer dan 3 jaar geleden door Violier

Rapunzel schreef: "Deze trollen zijn zoiets als ,KOPZ gaat demonstreren bij de Carnaval optocht , te dom om voor de duvel te dansen. verder geen woord aan vuil maken."

Rapunzel Ga je lekker, wappie? 🤨

4

Bop    
meer dan 3 jaar geleden door Bop

Artikel39 schreef: "Ben even wat tijd aan het doden. Komen vanzelf betere gesprekspartners."

Artikel39 Val lekker omhoog. 💩

2

Bop    
meer dan 3 jaar geleden door Bop

Artikel39 schreef: "Iemand die keihard staat te liegen toont daar weinig tot geen emotie bij. Kijk maar naar Rutte, het levende bewijs.
Als je ergens emotioneel over bent, kan er wel wat overdrijving bij komen.
Ik ga het eens even afwachten wat hier verder nog achteraan gaat komen."

Artikel39 Joh die mafkees beweert zelfs dat hij autisme kan genezen.
Dat jij zo'n debiel gelooft zegt voldoende over jouw beperkte denkvermogen.

1

arcenist    
meer dan 3 jaar geleden door arcenist

Violier schreef: "Het was een bizarre idiote emotie. 'Ik ben bijna tachtig en heb de laatste maanden meer gehuild dan in mijn hele leven'.

Die moet naar een goede psycholoog."

Violier Dat moeten steeds meer mensen tegenwoordig vanwege de maatregelen. Maar daar ben je vast wel van op de hoogte. Een tweede reden waarom mensen psychisch in de knel komen nu is juist omdat ze hun verhaal niet mogen doen. Want dan ben je een slecht mens, om het maar even algemeen te zeggen.
Dan ben je vervreemd van de maatschappij. Nou, niet van mijn deel van de maatschappij.
Ik ben blij wanneer mensen nog kunnen huilen, dan ben je nog heel.

11

Artikel39    
meer dan 3 jaar geleden door Artikel39

Bop schreef: "Val lekker omhoog. 💩"

Bop Ik doe mijn best.

7

Artikel39    
meer dan 3 jaar geleden door Artikel39

arcenist schreef: "Joh die mafkees beweert zelfs dat hij autisme kan genezen.
Dat jij zo'n debiel gelooft zegt voldoende over jouw beperkte denkvermogen."

arcenist Ga je lekker? Ook nog iets te melden waar een beetje IQ voor nodig is?

10

Artikel39    
meer dan 3 jaar geleden door Artikel39

Artikel39 schreef: "Ik doe mijn best."

Artikel39 Dat gaat een zweverig type als jij vast lukken.

1

Bop    
meer dan 3 jaar geleden door Bop

Artikel39 schreef: "Ga je lekker? Ook nog iets te melden waar een beetje IQ voor nodig is?"

Artikel39 Goh valt mij al mee dat je IQ kan spellen..

1

arcenist    
meer dan 3 jaar geleden door arcenist

Artikel39 schreef: "Mag je vinden, maar emotie veins je niet. En bij liegen past geen emotie.
En de man was emotioneel."

Artikel39 Emotie veins je niet? Je moest eens weten hoeveel mensen die emotie misbruiken.

1

lisaaatjuh    
meer dan 3 jaar geleden door lisaaatjuh

Artikel39 schreef: "Mag je vinden, maar emotie veins je niet. En bij liegen past geen emotie.
En de man was emotioneel."

Artikel39 Een goede toneelspeler.

1

RobP    
meer dan 3 jaar geleden door RobP

Violier schreef: "Het was een bizarre idiote emotie. 'Ik ben bijna tachtig en heb de laatste maanden meer gehuild dan in mijn hele leven'.

Die moet naar een goede psycholoog."

Violier Wellicht is hij door Covid-19 al zijn kinderen, zijn kleinkinderen en ook zijn echtgenote verloren. Tja, daar kunnen 79 gewone jaren verdriet niet tegenop.

0

Zwartwit    
meer dan 3 jaar geleden door Zwartwit

Artikel39 schreef: "Ga je lekker? Ook nog iets te melden waar een beetje IQ voor nodig is?"

Artikel39 Wil je beweren dat jouw proza goed is voor een pullitzer?

0

Zwartwit    
meer dan 3 jaar geleden door Zwartwit

Artikel39 schreef: "Mag je vinden, maar emotie veins je niet. En bij liegen past geen emotie.
En de man was emotioneel."

Artikel39 Ja? Dus?

0

dummydum    
meer dan 3 jaar geleden door dummydum

Rapunzel schreef: "Deze trollen zijn zoiets als ,KOPZ gaat demonstreren bij de Carnaval optocht , te dom om voor de duvel te dansen. verder geen woord aan vuil maken."

Rapunzel Hij is en was geen huisarts!

0

dummydum    
meer dan 3 jaar geleden door dummydum

Sodemieter eens een dagje op met je leugens.

9
12 Mac Benac

Mac Benac schreef: "Sodemieter eens een dagje op met je leugens."

Mac Benac Ja, niet normaal, krijgt die vent nog een podium ook om z'n leugens te verspreiden.

1

RobP    
meer dan 3 jaar geleden door RobP

Een 80-jarige, seniele vent die wellicht ooit eens dokter is geweest en ergens op het pad Alzheimer in het verkeerde algoritme terecht is gekomen op internet.

Er circuleert nog ergens een artikel over deze dwaas waar hij aangefet autisme te kunnen genezen.

Zo iemand moeten ze gewoon niet uitzenden maar een beetje tegen zichzelf beschermen in zijn dementerende fase in het leven.

3
13 Weet geen naam

Weet geen naam schreef: "Een 80-jarige, seniele vent die wellicht ooit eens dokter is geweest en ergens op het pad Alzheimer in het verkeerde algoritme terecht is gekomen op internet.

Er circuleert nog ergens een artikel over deze dwaas waar hij aangefet autisme te kunnen genezen.

Zo iemand moeten ze gewoon niet uitzenden maar een beetje tegen zichzelf beschermen in zijn dementerende fase in het leven."

Weet geen naam Piet van Herten is naar eigen zeggen 75 jaar oud en het lijkt er niet op dat hij seniel is, maar wel een complotdenkende corona-ontkenner en anti-vaxxer. Hij is (helaas) niet de enige die dit soort bizarre uitspraken doet.

3

Wilmama    
meer dan 3 jaar geleden door Wilmama

Wilmama schreef: "Piet van Herten is naar eigen zeggen 75 jaar oud en het lijkt er niet op dat hij seniel is, maar wel een complotdenkende corona-ontkenner en anti-vaxxer. Hij is (helaas) niet de enige die dit soort bizarre uitspraken doet."

Wilmama Heb het filmpje nog eens een stukje terug gekeken.

Hij zegt inderdaad: Ik ben bijna 80.

Maar seniel of op een andere manier geestelijk instabiel. Maar helder in zijn kop is ie in ieder geval niet. question question

4

Weet geen naam    
meer dan 3 jaar geleden door Weet geen naam

Weet geen naam schreef: "Heb het filmpje nog eens een stukje terug gekeken.

Hij zegt inderdaad: Ik ben bijna 80.

Maar seniel of op een andere manier geestelijk instabiel. Maar helder in zijn kop is ie in ieder geval niet. question question"

Weet geen naam In dit interview van gisteren- dat inmiddels verwijderd werd door YouTube zo te zien- doet Van Herten lacherig over dat bijna 80 en zegt daar 75, dus bijna 76 te zijn: https://www.nieuwskoerier.nl/news/789224-dennis-overvalt-wappie-arts-ik-kan-mensen-met-autisme-genezen?bekijk=r43970

2

Wilmama    
meer dan 3 jaar geleden door Wilmama

Wilmama schreef: "In dit interview van gisteren- dat inmiddels verwijderd werd door YouTube zo te zien- doet Van Herten lacherig over dat bijna 80 en zegt daar 75, dus bijna 76 te zijn: https://www.nieuwskoerier.nl/news/789224-dennis-overvalt-wappie-arts-ik-kan-mensen-met-autisme-genezen?bekijk=r43970"

Wilmama Er stond een kapstok achter in zijn woonkamer.

1

Mac Benac    
meer dan 3 jaar geleden door Mac Benac

* Verwijderd door de redactie *

14 Chat Baker

Chat Baker schreef: "* Verwijderd door de redactie *"

Chat Baker Sinds wanneer worden griepgevallen geregistreerd? Zat mensen die voorgaande jaren met zelfs zeer zware griep thuis hebben gezeten en welke nooit geregistreerd zijn.

Nu moet je met lichte griepverschijnselen A) Thuisblijven totdat je getest bent op Covid-19 en B) jezelf na positief bevinding in quarantaine. Kans op besmetten is dan wel heel erg klein. Ook in het geval van gewone griep. Mensen kunnen elkaar bijna niet meer besmetten, omdat er geen sociale contacten kunnen en mogen plaatsvinden, buiten de contacten die in stringente regels zijn gevat.

Wordt nog moeilijker om griep op te lopen als de avondklok wordt ingesteld.

Zwartwit    
meer dan 3 jaar geleden door Zwartwit

* Verwijderd door de redactie *

15 Chat Baker

Als dat in de media gekomen is wat die arts gezegd heeft dan wordt meteen die hele vaccinatieactie één grote mislukking.
Het wordt ons in de media niet verteld dat er al doden en bijwerkingen gemeld zijn uit landen waar men al eerder met vaccineren is begonnen die niet verteld mogen worden.

2
16 Eindpenthode

Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten

Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.
Net binnen
Toon meer
Meest gelezen
Laatste reacties
Biscanna
Leon Verdonschot: 'Wilders, je bent een vriend van Orbán óf van de Joden'

@19 & @20 Grappig dat juist jullie je weer aangesproken voelen, als het om "geflipte linkse idioten" gaat. 😊...

zojuist geplaatst door Biscanna

wildersfan
Edwin de Roy van Zuydewijn, duidt verstrekkende macht van onze Koninklijke familie - Ongehoord Nederland

@13 Mja... als de Oranjes deze meneer kapot gestampd hebben, dan moeten ze er natuurlijk niet van op kijken dat hij zich zo gedraagt. Dat is ook...

4 minuten geleden geplaatst door wildersfan

Querido not
Leon Verdonschot: 'Wilders, je bent een vriend van Orbán óf van de Joden'

Dus Orban haalt uit naar Soros.En daarom mag Wilders geen contact hebben met Orban?Wat een vreemde redenering....

6 minuten geleden geplaatst door Querido not

spookrijder
Leon Verdonschot: 'Wilders, je bent een vriend van Orbán óf van de Joden'

@19 Niet? Komen je fascistoïde fantasietjes weer bovendrijven?...

9 minuten geleden geplaatst door spookrijder

VBOH
Pro-Palestina demonstranten blokkeren Piet Heinkade in Amsterdam: Koningsdag-vierders woedend

@12 Dit is geen schuren meer Bop, kom op nou. Dit is bewust de openbare orde verstoren om een punt pogen te maken waar de omstandigheden zich ...

11 minuten geleden geplaatst door VBOH

Wedergeboren
Leon Verdonschot: 'Wilders, je bent een vriend van Orbán óf van de Joden'

@17 "Kritiek op de persoon Soros gelijk stellen met Jodenhaat doen alleen geflipte linkse idioten." Dat hangt van de kritiek af lijk...

12 minuten geleden geplaatst door Wedergeboren

Bop
Leon Verdonschot: 'Wilders, je bent een vriend van Orbán óf van de Joden'

@17 Lekker voor die rechtsextremisten blijven opkomen hoor. Straks heb ook jij geen reet meer te vertellen. ...

13 minuten geleden geplaatst door Bop

Bop
Pro-Palestina demonstranten blokkeren Piet Heinkade in Amsterdam: Koningsdag-vierders woedend

@11 Ik zou er zelf niet aan meedoen maar ik begrijp wel dat, als je een punt wilt maken, je dat het beste doet als het ergens schuurt. Zoals nu...

17 minuten geleden geplaatst door Bop

Botlleneck
Klimaatactivisten blokkeren A10 bij voormalig ING-kantoor

@8 .Dan knuppelt de ME u snel van de snelweg.Dan wel....

18 minuten geleden geplaatst door Botlleneck

NK. App
Raylene PornPron Movie ComFry99Porn NancySfm Porn CompilationSexdolls PornBrcc Full VideoPorn Ster VideoPorn Marsha MayGonewild StoryXnxx ChinsesSaxy BfNatalia CoxxxUrsula Corbero NudeMan Fuck GoatFirst Night Sex XxxRecent Indian Sex VideosWww Hd Indian PornMature Ebony PornBlack Cousin PornHijaab PornWifeassBest Blow Job EberFellatrix PornMoms Huge TittsGents Gents XxxBengali Bf PhotoVideo Jenna HazeJpornBlack Com Sex MovieBbc69 ComDifferent Types Of Sex VideosSexy Video Download XxxVungtromPornô Gay Com HistóriaDiana Silvers NudeSky Freedom PornPretiest Porn StarsXmxx ComLes Porn MoviesTelugu Sex HdGay Sax VideoNadigai Sex PhotoNude StepMidnight Prowl PornForums.social Media GirlDesi Sexy Xxx ComRare XxxSexting On SnapchatLana The Plug BlackedFull Leangth PornChampsterFmous PornstarsHentai PreviewPornbimbosX VídeospornoUndressed WomenBig Tits Porn ComStacy BloomMom Hub PornPornographie Film GratuitSyren Be MerPorn WildlyEscortbabylon.netBubble Butt RedditNl Mature PornBog Tits SoloDoggystyle BlackedLesbian Porn Old On YoungBbc Xxx ComIndian Sex SeriesHantai HavanNaked Natalie DormerMilf ComXnxx 1 TimeBig Natural Boobs NudeBig Tits CastingAsian Bbc BlowjobViral Porn MmsIndian BootyXx Marathi VideoJenny2tabordaVanessa DeckerChristina Aguilera Nudes18 Porn TvCrystal Lust Onlyfans LeakedXxx Videos Your PriyaBest Desi SexTresome JapanGay Popper PornUyuna PornSiska.tbDr TubberHot Beautiful Girl XxxBangla Bhasha BfDagfsGujrati Sex MovieEva Lovia AssNaked WresSquirting SchoolJulia Ann Lesbian PornSex HqAtk NudesNude Mature MomsSdmua-063Man N Woman PornFc2-ppv-3116607Sex With Hindi AudioLeaked Celebrity Sex TapesClit GrindingBdsm Anal PornNew Porn MoviseHentais MomUniform XxxQueen Of Spades WifeLesbiian XxxPornolandia_xxxStraight Friend Gay PornHeavyonhotties ComBengali Maid SexLeena SkyDesi Anal MmsFrancety PornJapan Daughter PornMia Kahlifa HotMommy And Daughter Lesbian PornJqv Sub IndoBecomming FemmeXvideos HandjobPorn DisvordMiranda Cosgrove NudesChinese Kitty NudeHolly Peers NudeNri FuckSleeping Sister Xxx ComAlysa Hart PornLifeselecttorPornide ComPettite AnalAriella Ferrera BlowjobBengali Sex ChatCory Chase CreampiedTasty Blacks XxxLadyboy NuesJavcrRozario Dawson NudeYago XxxLas Mejores Actrices PornosXnxx MalayaliBlue Film Bhejo Blue Film