Ongeloof om zorgverlener die stelt dat 'artsen alles faken', inspectie onderzoekt meldingen (ad.nl)


Bij de Inspectie voor de Gezondheidszorg zijn diverse meldingen binnengekomen over een zorgverlener die vanmiddag ongefundeerde uitspraken heeft gedaan over de coronapandemie. De zelfverklaarde ‘homeopathisch arts’ uit Limburg beweert glashard voor de camera dat artsen ‘alles faken e ...

door Wilmama in Gezondheid  ·  219 Reacties

  • 12
  • 3415x gelezen
Reageer met een Emoji
1
1
20

Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten

Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.

Er is maar één die ongefundeerde shit de ether ingooit. And the winner is . . . . . . . . .

21
1 Mac Benac

Mac Benac schreef: "Er is maar één die ongefundeerde shit de ether ingooit. And the winner is . . . . . . . . ."

Mac Benac een zelfverklaarde ‘homeopathisch arts’ uit Limburg

8

MacGu    
meer dan 3 jaar geleden door MacGu

MacGu schreef: "een zelfverklaarde ‘homeopathisch arts’ uit Limburg"

MacGu Hij bestaat echt en staat zelfs nog in het BIG-register:

11

Wilmama    
meer dan 3 jaar geleden door Wilmama

MacGu schreef: "een zelfverklaarde ‘homeopathisch arts’ uit Limburg"

MacGu In alles zit een kern van waarheid.
Bewijs maar eens dat het niet zo is.
En geen bewijzen van het WHO, want dat is een instantie die met de elite meeheult.

26

Kamaugurka    
meer dan 3 jaar geleden door Kamaugurka

Wilmama schreef: "Hij bestaat echt en staat zelfs nog in het BIG-register:
"

Wilmama Knap hoor, helemaal zelf opgezocht,..en heeft het toegevoegde waarde?

19

Rapunzel    
meer dan 3 jaar geleden door Rapunzel

Rapunzel schreef: "Knap hoor, helemaal zelf opgezocht,..en heeft het toegevoegde waarde?"

Rapunzel Dacht het wel, een geregistreerd en vermoedelijk actief arts die achter complot theorieën aanloopt heeft wel een probleem ja.

5

Tussenderegels    
meer dan 3 jaar geleden door Tussenderegels

Tussenderegels schreef: "Dacht het wel, een geregistreerd en vermoedelijk actief arts die achter complot theorieën aanloopt heeft wel een probleem ja."

Tussenderegels Nuchtere boeren wijsheid.

14

Rapunzel    
meer dan 3 jaar geleden door Rapunzel

Kamaugurka schreef: "In alles zit een kern van waarheid.
Bewijs maar eens dat het niet zo is.
En geen bewijzen van het WHO, want dat is een instantie die met de elite meeheult."

Kamaugurka De federatie van heksen en tovenaars laten van zich horen.

5

jantje van leiden    
meer dan 3 jaar geleden door jantje van leiden

Rapunzel schreef: "Nuchtere boeren wijsheid."

Rapunzel "De zelfverklaarde ‘homeopathisch arts’ uit Limburg beweert glashard voor de camera dat artsen ‘alles faken en voor iedere patiënt 20.000 euro krijgen’. "
Jij denkt dus dat dit een voorbeeld is van nuchtere boerenwijsheid is?

4

Tussenderegels    
meer dan 3 jaar geleden door Tussenderegels

jantje van leiden schreef: "De federatie van heksen en tovenaars laten van zich horen."

jantje van leiden Dat mag jij vinden Jan, in welk onderdeel van de mensheid jij mij onderverdeelt zal mij een Unoxworst wezen.

16

Kamaugurka    
meer dan 3 jaar geleden door Kamaugurka

Kamaugurka schreef: "In alles zit een kern van waarheid.
Bewijs maar eens dat het niet zo is.
En geen bewijzen van het WHO, want dat is een instantie die met de elite meeheult."

Kamaugurka Bewijs jij maar eens dat er geen eenhoorns bestaan. Dat kun je niet. Bewijs maar eens dat god bestaat, Bewijs maar eens dat hij niet bestaat. Bewijs maar eens dat de maan niet gemaakt is van groene kaas. 😂.

2

samcash    
meer dan 3 jaar geleden door samcash

Kamaugurka schreef: "In alles zit een kern van waarheid.
Bewijs maar eens dat het niet zo is.
En geen bewijzen van het WHO, want dat is een instantie die met de elite meeheult."

Kamaugurka Ik mag toch (hoop ik) aannemen dat je betere redenen hebt om achter complottheorieën aan te lopen dan een vaag “er zit een kern van waarheid in“.

3

-Koeievla-    
meer dan 3 jaar geleden door -Koeievla-

-Koeievla- schreef: "Ik mag toch (hoop ik) aannemen dat je betere redenen hebt om achter complottheorieën aan te lopen dan een vaag “er zit een kern van waarheid in“."

-Koeievla- Geen reden nodig, je ziet en hoort het elke dag aan.

11

Kamaugurka    
meer dan 3 jaar geleden door Kamaugurka

Kamaugurka schreef: "Geen reden nodig, je ziet en hoort het elke dag aan."

Kamaugurka En? Is het je al gelukt om aan te tonen dan eenhoorns niet bestaan?

1

RobP    
meer dan 3 jaar geleden door RobP

* Verwijderd door de redactie *

Sarcoff    
meer dan 3 jaar geleden door Sarcoff

Tussenderegels schreef: ""De zelfverklaarde ‘homeopathisch arts’ uit Limburg beweert glashard voor de camera dat artsen ‘alles faken en voor iedere patiënt 20.000 euro krijgen’. "
Jij denkt dus dat dit een voorbeeld is van nuchtere boerenwijsheid is?"

Tussenderegels Hoeveel krijgen ze dan voor een corona patiënt, volgens jou?

11

xtremy    
meer dan 3 jaar geleden door xtremy

xtremy schreef: "Hoeveel krijgen ze dan voor een corona patiënt, volgens jou?"

xtremy Hoeveel verdien jij met fake artikelen en diensten?

2

Tussenderegels    
meer dan 3 jaar geleden door Tussenderegels

Tussenderegels schreef: "Hoeveel verdien jij met fake artikelen en diensten?"

Tussenderegels Gezien zijn 24/7-aanwezigheid hier, behoorlijk wat.
Of hij heeft überhaupt geen werk.

2

-Koeievla-    
meer dan 3 jaar geleden door -Koeievla-

-Koeievla- schreef: "Gezien zijn 24/7-aanwezigheid hier, behoorlijk wat.
Of hij heeft überhaupt geen werk."

-Koeievla- Hij heeft geen werk natuurlijk. Al doet hij altijd alsof hij goed verdient. question

1

Yizzle    
meer dan 3 jaar geleden door Yizzle

Tussenderegels schreef: "Hoeveel verdien jij met fake artikelen en diensten?"

Tussenderegels Daar gaat het niet om.
Maar je hebt dus geen antwoord?

7

xtremy    
meer dan 3 jaar geleden door xtremy

Kamaugurka schreef: "Dat mag jij vinden Jan, in welk onderdeel van de mensheid jij mij onderverdeelt zal mij een Unoxworst wezen."

Kamaugurka In ieder geval in een ondersoort van de mensheid.

1

Gut    
meer dan 3 jaar geleden door Gut

Yizzle schreef: "Hij heeft geen werk natuurlijk. Al doet hij altijd alsof hij goed verdient. question"

Yizzle Dat verdient ie dus hier.

1

RobP    
meer dan 3 jaar geleden door RobP

RobP schreef: "Dat verdient ie dus hier."

RobP Dan zal die dienstklopper wel overuren betaald krijgen.

1

-Koeievla-    
meer dan 3 jaar geleden door -Koeievla-

xtremy schreef: "Daar gaat het niet om.
Maar je hebt dus geen antwoord?"

xtremy Volgens mij is dat de kern van het verhaal. fake x "20.000" = 0 Je mag ook een ander bedrag invullen hoor, het resultaat is nog steeds 0.

1

Tussenderegels    
meer dan 3 jaar geleden door Tussenderegels

Aanvullende informatie via dit twitterdraadje:


"Piet van Herten uit Maasbree. Ik overweeg een klacht. Conduct unbecoming..."

Het is weer eens niet te filmen.

9
2 Wilmama

Wilmama schreef: "Aanvullende informatie via dit twitterdraadje:


"Piet van Herten uit Maasbree. Ik overweeg een klacht. Conduct unbecoming..."

Het is weer eens niet te filmen."

Wilmama Wilmama, in alles zit een kern van waarheid.
Aan jou de opdracht om dat te ontkrachten, ook al zal het je niet meevallen.
Mensen blijven niet gek.

30

Kamaugurka    
meer dan 3 jaar geleden door Kamaugurka

Wilmama schreef: "Aanvullende informatie via dit twitterdraadje:


"Piet van Herten uit Maasbree. Ik overweeg een klacht. Conduct unbecoming..."

Het is weer eens niet te filmen."

Wilmama Erg he, de waarheid.

27

Rapunzel    
meer dan 3 jaar geleden door Rapunzel

Kamaugurka schreef: "Wilmama, in alles zit een kern van waarheid.
Aan jou de opdracht om dat te ontkrachten, ook al zal het je niet meevallen.
Mensen blijven niet gek."

Kamaugurka Ik denk dat jij dan eerst maar eens moet laten zien wat daar voor "waarheid" in zit dan. Ik heb nog niet meer gehoord dan een verdachtmaking.

8

Tussenderegels    
meer dan 3 jaar geleden door Tussenderegels

Tussenderegels schreef: "Ik denk dat jij dan eerst maar eens moet laten zien wat daar voor "waarheid" in zit dan. Ik heb nog niet meer gehoord dan een verdachtmaking."

Tussenderegels Dan noem je het verdachtmaking, dan ben ik er vanaf.

13

Kamaugurka    
meer dan 3 jaar geleden door Kamaugurka

Rapunzel schreef: "Erg he, de waarheid."

Rapunzel Welke waarheid Rapunzul, wat die man daar staat te verzinnen? Of wat ie zelf van Jensen heeft gehoord?

8

Tussenderegels    
meer dan 3 jaar geleden door Tussenderegels

Kamaugurka schreef: "Dan noem je het verdachtmaking, dan ben ik er vanaf."

Kamaugurka Wat voor bewijzen heb jij vernomen?

3

Tussenderegels    
meer dan 3 jaar geleden door Tussenderegels

Tussenderegels schreef: "Wat voor bewijzen heb jij vernomen?"

Tussenderegels Is de opmerking van Wilmama een bewijs?
Als jij dat bevestigend beantwoordt, dan is mijn opmerking dat ook.

14

Kamaugurka    
meer dan 3 jaar geleden door Kamaugurka

Kamaugurka schreef: "Wilmama, in alles zit een kern van waarheid.
Aan jou de opdracht om dat te ontkrachten, ook al zal het je niet meevallen.
Mensen blijven niet gek."

Kamaugurka Bewijs eerste maar eens dat u niet gek bent.

4

jantje van leiden    
meer dan 3 jaar geleden door jantje van leiden

jantje van leiden schreef: "Bewijs eerste maar eens dat u niet gek bent."

jantje van leiden Ik vraag me af of ik mijn medische informatie met u moet delen.
Daarom snap ik ook niet dat u daarom vraagt, AVG, vriend.

14

Kamaugurka    
meer dan 3 jaar geleden door Kamaugurka

Kamaugurka schreef: "Is de opmerking van Wilmama een bewijs?
Als jij dat bevestigend beantwoordt, dan is mijn opmerking dat ook."

Kamaugurka "IC-boegbeeld Diederik Gommers is eveneens niet gecharmeerd van het interview. ,,Ik wil prima de dialoog aangaan. We leven in een vrij land waar iedereen mag demonstreren, maar deze video is gevaarlijk”, schrijft hij op Instagram. ,,We maken ons namelijk grote zorgen over de ‘Britse variant’. Zowel de prognose van LCPS als RIVM voorspellen dat de IC-afdelingen in Nederland gaan overlopen in april/mei als we binnenkort gaan versoepelen. Met elkaar kunnen we dit voorkomen door ons te houden aan de maatregelen, als ook te laten vaccineren. Het wordt een race tegen de klok.”

2

Tussenderegels    
meer dan 3 jaar geleden door Tussenderegels

Tussenderegels schreef: ""IC-boegbeeld Diederik Gommers is eveneens niet gecharmeerd van het interview. ,,Ik wil prima de dialoog aangaan. We leven in een vrij land waar iedereen mag demonstreren, maar deze video is gevaarlijk”, schrijft hij op Instagram. ,,We maken ons namelijk grote zorgen over de ‘Britse variant’. Zowel de prognose van LCPS als RIVM voorspellen dat de IC-afdelingen in Nederland gaan overlopen in april/mei als we binnenkort gaan versoepelen. Met elkaar kunnen we dit voorkomen door ons te houden aan de maatregelen, als ook te laten vaccineren. Het wordt een race tegen de klok.”"

Tussenderegels Volgens de heren lopen de IC's continue over.
Toevallig ben ik deze week zeer frequent in het ziekenhuis geweest.
Ik kan je vertellen dat de zolen van de verplegers/verpleegster nog niet zoveel te lijden hebben dan de zolen van de inpakkers en inpaksters van het bedrijf waar ik werk.
Zij zouden eens in het bedrijfsleven moeten werken, dan piepen ze wel anders.

18

Kamaugurka    
meer dan 3 jaar geleden door Kamaugurka

Kamaugurka schreef: "Ik vraag me af of ik mijn medische informatie met u moet delen.
Daarom snap ik ook niet dat u daarom vraagt, AVG, vriend."

Kamaugurka Er wordt gevraagd te bewijzen dat je niét gek bent. Niet dat je het wél bent.

4

-Koeievla-    
meer dan 3 jaar geleden door -Koeievla-

Kamaugurka schreef: "Ik vraag me af of ik mijn medische informatie met u moet delen.
Daarom snap ik ook niet dat u daarom vraagt, AVG, vriend."

Kamaugurka Hhmmm, 'bescherming' zoeken achter de AVG, geeft in ieder geval te denken. 😁

2

RobP    
meer dan 3 jaar geleden door RobP

Wilmama schreef: "Aanvullende informatie via dit twitterdraadje:


"Piet van Herten uit Maasbree. Ik overweeg een klacht. Conduct unbecoming..."

Het is weer eens niet te filmen."

Wilmama Niemand deugt. Alleen de Wilmama-sekte deugd.

10

Mac Benac    
meer dan 3 jaar geleden door Mac Benac

Kamaugurka schreef: "Volgens de heren lopen de IC's continue over.
Toevallig ben ik deze week zeer frequent in het ziekenhuis geweest.
Ik kan je vertellen dat de zolen van de verplegers/verpleegster nog niet zoveel te lijden hebben dan de zolen van de inpakkers en inpaksters van het bedrijf waar ik werk.
Zij zouden eens in het bedrijfsleven moeten werken, dan piepen ze wel anders."

Kamaugurka Goh, zit de GGZ bij jullie in hetzelfde pand als het ziekenhuis?

1

Gut    
meer dan 3 jaar geleden door Gut

Rapunzel schreef: "Erg he, de waarheid."

Rapunzel Inderdaad erg dat dat soort figuren bestaan, totaal los geslagen van enige realiteit en alle schaamte voorbij. Maar ja, dat heb je wel vaker met die homeopaten. Valt me nog mee dat hij niet meteen een homeopathisch anti-corona middel zit te promoten.

0

RobP    
meer dan 3 jaar geleden door RobP

Ik heb het gezien. Die man is volslagen van het padje,
Zijn vrouw trouwens ook.

9
3 Violier

Violier schreef: "Ik heb het gezien. Die man is volslagen van het padje,
Zijn vrouw trouwens ook."

Violier En zijn tante en nichtje, wat die allemaal vertellen, en zijn kennissenkring rond de hele wereld, ut is gewoon verschrikkelijk.

13

Proemevla    
meer dan 3 jaar geleden door Proemevla

Dat de man arts is (hij staat in het BIG-register), wil nog niet zeggen dat hij verstand heeft van de bestrijding van een pandemie.

9
4 Belazerd

Belazerd schreef: "Dat de man arts is (hij staat in het BIG-register), wil nog niet zeggen dat hij verstand heeft van de bestrijding van een pandemie."

Belazerd Staat hij in het BIG-register en is hij wel arts? Daar kom ik niet helemaal uit.

7

Violier    
meer dan 3 jaar geleden door Violier

Violier schreef: "Staat hij in het BIG-register en is hij wel arts? Daar kom ik niet helemaal uit."

Violier

Van Herten is dus zowel basisarts als homeopaat.

5

Wilmama    
meer dan 3 jaar geleden door Wilmama

Belazerd schreef: "Dat de man arts is (hij staat in het BIG-register), wil nog niet zeggen dat hij verstand heeft van de bestrijding van een pandemie."

Belazerd De man spreekt voor eigen parochie.Hij komt op voor zijn handeltje homeopathische kruiden.

7

jantje van leiden    
meer dan 3 jaar geleden door jantje van leiden

Wilmama schreef: "

Van Herten is dus zowel basisarts als homeopaat."

Wilmama Jij komt er alleen uit als het in het voordeel van de overheid is.
Dat is wel heel duidelijk, want jouw opmerkingen gaan alleen maar over medische zaken.
Dat valt wel heel erg op.

15

Kamaugurka    
meer dan 3 jaar geleden door Kamaugurka

Wilmama schreef: "

Van Herten is dus zowel basisarts als homeopaat."

Wilmama De man leek me volledig in de war.

3

Violier    
meer dan 3 jaar geleden door Violier

jantje van leiden schreef: "De man spreekt voor eigen parochie.Hij komt op voor zijn handeltje homeopathische kruiden."

jantje van leiden Wat zijn homeopathische kruiden?

3

Wilmama    
meer dan 3 jaar geleden door Wilmama

Kamaugurka schreef: "Jij komt er alleen uit als het in het voordeel van de overheid is.
Dat is wel heel duidelijk, want jouw opmerkingen gaan alleen maar over medische zaken.
Dat valt wel heel erg op."

Kamaugurka Nog wat zinnigs te melden?

4

RobP    
meer dan 3 jaar geleden door RobP

Wilmama schreef: "Wat zijn homeopathische kruiden?"

Wilmama Dat zijn kruiden die in een bak met water zijn gevallen en eruit gehaald. Daarna is die bak water gebruikt om homeopathische middelen te maken door het te verdunnen. Als ik me niet vergis is dat verdunnen minimaal een C20 (of is het 20C?).
De grote van die bak is in wezen niet relevant.
De kruiden kunnen opnieuw gebruikt worden nadat ze droog zijn.

😁 😂

1

RobP    
meer dan 3 jaar geleden door RobP

En dat moeten we aannemen van een homeopaat.... NEXT

7
5 Scholar008

Hij heeft in ieder geval een warm kloppend hart. Kun je nog van weinig mensen zeggen.
Lieve man is het.

20
6 Artikel39

Veel mensen creëren hun eigen wereldje. Een deel verbergt zich achter religie, anderen zinken weg in hun eigen droomwereldje. Het heeft geen zin om te proberen ze daar uit te halen. Zonder die droomwereld kunnen ze het leven niet aan. Genezing lijkt vooralsnog onmogelijk. Het zijn eigenlijk opiumverslaafden.

4
7 samcash

samcash schreef: "Veel mensen creëren hun eigen wereldje. Een deel verbergt zich achter religie, anderen zinken weg in hun eigen droomwereldje. Het heeft geen zin om te proberen ze daar uit te halen. Zonder die droomwereld kunnen ze het leven niet aan. Genezing lijkt vooralsnog onmogelijk. Het zijn eigenlijk opiumverslaafden."

samcash Dus de GGZ kan wel afgeschaft worden?

3

Reagurius    
meer dan 3 jaar geleden door Reagurius

Reagurius schreef: "Dus de GGZ kan wel afgeschaft worden?"

Reagurius Die mensen zijn geen client bij de GGZ, Ze gaan door voor normaal functionerende volwassenen. 😂

0

samcash    
meer dan 3 jaar geleden door samcash

Die meneer is trouwens strafbaar m.i. in arts een beschermde titel!
Zou mooi zijn als hij op grond daarvan werd opgesloten!
De idioot! 👹

5
8 Zie Hier

Zie Hier schreef: "Die meneer is trouwens strafbaar m.i. in arts een beschermde titel!
Zou mooi zijn als hij op grond daarvan werd opgesloten!
De idioot! 👹"

Zie Hier Hij is arts, staat in het BIG-register ingeschreven. Hij houdt ook nog praktijk - vooral als homeopaat.

2

Smiling    
meer dan 3 jaar geleden door Smiling

Smiling schreef: "Hij is arts, staat in het BIG-register ingeschreven. Hij houdt ook nog praktijk - vooral als homeopaat."

Smiling Word het tijd dat hij er uit gezet word!

4

Zie Hier    
meer dan 3 jaar geleden door Zie Hier

Zie Hier schreef: "Word het tijd dat hij er uit gezet word!"

Zie Hier Het zou me niet verbazen als de inspectie een onderzoek gaat doen. Ik hoop het in elk geval wel.

4

Smiling    
meer dan 3 jaar geleden door Smiling

Zie Hier schreef: "Die meneer is trouwens strafbaar m.i. in arts een beschermde titel!
Zou mooi zijn als hij op grond daarvan werd opgesloten!
De idioot! 👹"

Zie Hier Piet van Herten is basisarts en staat als arts ingeschreven in het BIG-register, dus is er geen sprake van titelfraude.

5

Wilmama    
meer dan 3 jaar geleden door Wilmama

Wilmama schreef: "Piet van Herten is basisarts en staat als arts ingeschreven in het BIG-register, dus is er geen sprake van titelfraude."

Wilmama Tja soms moet ingeval dementie iemand uitgeschreven worden!

3

Zie Hier    
meer dan 3 jaar geleden door Zie Hier

Zie Hier schreef: "Tja soms moet ingeval dementie iemand uitgeschreven worden!"

Zie Hier De man is 75 en niet dement, maar wel een vurig aanhanger van o.a. complotdenker Robert jensen.

4

Wilmama    
meer dan 3 jaar geleden door Wilmama

Wilmama schreef: "De man is 75 en niet dement, maar wel een vurig aanhanger van o.a. complotdenker Robert jensen."

Wilmama Ben jij z'n onderzoeker!!

7

Zie Hier    
meer dan 3 jaar geleden door Zie Hier

Het fascisme is er weer.

14
9 solidsteel

Mag die man die mening niet hebben, en heeft hij het recht al niet meer om die te uiten, wij hebben toch een land met vrije meningsuiting, of moet die altijd in lijn lopen met de mening van de overheid?
Anders word je door de liegende en bedriegende media, die in handen is van een paar super rijken, gedemoniseerd.
Of men laat er een stel idiote bejaardenmeppers op los, met paarden, honden en waterkanonnen.
Het AD heeft vol verve de voortrekkersrol van propaganda krant van Nederland op zich genomen, en is daarin zelfs de Volkskrant voorbij gestreefd, niet dat het veel uitmaakt, ze zijn in handen van hetzelfde clubje oplichters.

15
10 Sarcoff

Sarcoff schreef: "Mag die man die mening niet hebben, en heeft hij het recht al niet meer om die te uiten, wij hebben toch een land met vrije meningsuiting, of moet die altijd in lijn lopen met de mening van de overheid?
Anders word je door de liegende en bedriegende media, die in handen is van een paar super rijken, gedemoniseerd.
Of men laat er een stel idiote bejaardenmeppers op los, met paarden, honden en waterkanonnen.
Het AD heeft vol verve de voortrekkersrol van propaganda krant van Nederland op zich genomen, en is daarin zelfs de Volkskrant voorbij gestreefd, niet dat het veel uitmaakt, ze zijn in handen van hetzelfde clubje oplichters."

Sarcoff Hij mag zijn mening hebben. De vraag is wel of hij met deze mening geschikt is als arts.

5

Smiling    
meer dan 3 jaar geleden door Smiling

Sarcoff schreef: "Mag die man die mening niet hebben, en heeft hij het recht al niet meer om die te uiten, wij hebben toch een land met vrije meningsuiting, of moet die altijd in lijn lopen met de mening van de overheid?
Anders word je door de liegende en bedriegende media, die in handen is van een paar super rijken, gedemoniseerd.
Of men laat er een stel idiote bejaardenmeppers op los, met paarden, honden en waterkanonnen.
Het AD heeft vol verve de voortrekkersrol van propaganda krant van Nederland op zich genomen, en is daarin zelfs de Volkskrant voorbij gestreefd, niet dat het veel uitmaakt, ze zijn in handen van hetzelfde clubje oplichters."

Sarcoff O.a. smaad en laster zijn nog steeds verboden en dus strafbaar.

6

Wilmama    
meer dan 3 jaar geleden door Wilmama

Sarcoff schreef: "Mag die man die mening niet hebben, en heeft hij het recht al niet meer om die te uiten, wij hebben toch een land met vrije meningsuiting, of moet die altijd in lijn lopen met de mening van de overheid?
Anders word je door de liegende en bedriegende media, die in handen is van een paar super rijken, gedemoniseerd.
Of men laat er een stel idiote bejaardenmeppers op los, met paarden, honden en waterkanonnen.
Het AD heeft vol verve de voortrekkersrol van propaganda krant van Nederland op zich genomen, en is daarin zelfs de Volkskrant voorbij gestreefd, niet dat het veel uitmaakt, ze zijn in handen van hetzelfde clubje oplichters."

Sarcoff Met een mening hebben heeeft dit natuurlijk niets te maken .
Net zo min als u een mening kunt hebben of u in Nederland woont.
Of dat koffie bestaat.
Of dat de zon bestaat.
Of ...

Beweren dat de IC's leeg zijn, heeft NIETS te maken met het hebben van een mening.

4

Prikkebeen    
meer dan 3 jaar geleden door Prikkebeen

Prikkebeen schreef: "Met een mening hebben heeeft dit natuurlijk niets te maken .
Net zo min als u een mening kunt hebben of u in Nederland woont.
Of dat koffie bestaat.
Of dat de zon bestaat.
Of ...

Beweren dat de IC's leeg zijn, heeft NIETS te maken met het hebben van een mening."

Prikkebeen Dus die man mag dat niet beweren?
Dat is zijn mening, als jij de mening hebt dat ze vol liggen mag dat van mij ook.
Ik weet het niet, ik loop er niet rond, en mij maakt het eigenlijk niet uit ook.
Als jij beweerd dat het scheppingsverhaal juist is, mag je dat ook van mij beweren.
Alleen de felheid waar deze man mee aangevallen word, laat bij mij bepaalde alarmbellen afgaan.

11

Sarcoff    
meer dan 3 jaar geleden door Sarcoff

Sarcoff schreef: "Dus die man mag dat niet beweren?
Dat is zijn mening, als jij de mening hebt dat ze vol liggen mag dat van mij ook.
Ik weet het niet, ik loop er niet rond, en mij maakt het eigenlijk niet uit ook.
Als jij beweerd dat het scheppingsverhaal juist is, mag je dat ook van mij beweren.
Alleen de felheid waar deze man mee aangevallen word, laat bij mij bepaalde alarmbellen afgaan."

Sarcoff Mening tegen feit.
Zand bestaat. Feit. Over het bestaan van zand een mening hebben ? Mwah ...
Zand bestaat. Punt.

3

Prikkebeen    
meer dan 3 jaar geleden door Prikkebeen

Sarcoff schreef: "Dus die man mag dat niet beweren?
Dat is zijn mening, als jij de mening hebt dat ze vol liggen mag dat van mij ook.
Ik weet het niet, ik loop er niet rond, en mij maakt het eigenlijk niet uit ook.
Als jij beweerd dat het scheppingsverhaal juist is, mag je dat ook van mij beweren.
Alleen de felheid waar deze man mee aangevallen word, laat bij mij bepaalde alarmbellen afgaan."

Sarcoff Een leugen is geen mening.

4

RobP    
meer dan 3 jaar geleden door RobP

RobP schreef: "Een leugen is geen mening."

RobP Bewijs dat dan maar.

9

Sarcoff    
meer dan 3 jaar geleden door Sarcoff

Wilmama schreef: "O.a. smaad en laster zijn nog steeds verboden en dus strafbaar."

Wilmama Mensen online beschuldigen valt daar ook onder 😉

13

Alexis    
meer dan 3 jaar geleden door Alexis

Sarcoff schreef: "Bewijs dat dan maar."

Sarcoff Twijfel als argument? Heeft die seniele arts bewijzen?

4

Myth63    
meer dan 3 jaar geleden door Myth63

Sarcoff schreef: "Bewijs dat dan maar."

Sarcoff Niet nodig.

4

RobP    
meer dan 3 jaar geleden door RobP

Sarcoff schreef: "Mag die man die mening niet hebben, en heeft hij het recht al niet meer om die te uiten, wij hebben toch een land met vrije meningsuiting, of moet die altijd in lijn lopen met de mening van de overheid?
Anders word je door de liegende en bedriegende media, die in handen is van een paar super rijken, gedemoniseerd.
Of men laat er een stel idiote bejaardenmeppers op los, met paarden, honden en waterkanonnen.
Het AD heeft vol verve de voortrekkersrol van propaganda krant van Nederland op zich genomen, en is daarin zelfs de Volkskrant voorbij gestreefd, niet dat het veel uitmaakt, ze zijn in handen van hetzelfde clubje oplichters."

Sarcoff Da's geen mening joh

3

Gut    
meer dan 3 jaar geleden door Gut

Sarcoff schreef: "Bewijs dat dan maar."

Sarcoff Laat die zijn mening dan eerst bewijzen. Oh nee daar doet vetklep sarcoff niet aan.

5

Gut    
meer dan 3 jaar geleden door Gut

Wilmama schreef: "O.a. smaad en laster zijn nog steeds verboden en dus strafbaar."

Wilmama Inderdaad, en wat jij doet met mensen die jouw mening niet delen, nu ook weer deze arts, valt onder smaad en laster.

4

Rapunzel    
meer dan 3 jaar geleden door Rapunzel

Homeopatische arts is een contradictie in terminus.

4
11 griepje

griepje schreef: "Homeopatische arts is een contradictie in terminus."

griepje Artsen bestaan al duizenden jaren!

6

CoolMemories    
meer dan 3 jaar geleden door CoolMemories

CoolMemories schreef: "Artsen bestaan al duizenden jaren!"

CoolMemories Homeopatische “artsen” een jaar of 100. Het hele idee van homeopatische verdunning is belachelijk. Alleen omdat sommige stoffen die heel giftig zijn in lage doses geneeskrachtige werking kunnen hebben wat iets heel anders is dan dingen zodanig verdunnen dat er niks meer van terug te vinden is.

0

griepje    
meer dan 3 jaar geleden door griepje

Wat heeft die gommers nu op z’n bol?

8
12 Alexis

Alexis schreef: "Wat heeft die gommers nu op z’n bol?"

Alexis Een Trol?

7

Sarcoff    
meer dan 3 jaar geleden door Sarcoff

Sarcoff schreef: "Een Trol?"

Sarcoff Ga dan van zijn bol af!

0

dummydum    
meer dan 3 jaar geleden door dummydum

Van mij mogen ze dergelijke malloten een enorme boete verkopen. En dat geldt voor iedereen die de coronabestrijding in de wielen rijdt.

Het belang van de totale maatschappij om het virus kwijt te raken gaat ver boven het recht van meningsuiting van 1 malloot. Allen die door hem sterven kunnen hun mening namelijk ook niet meer uiten.

Gewoon daarom, leg ze het zwijgen op.

5
13 Gekste Henkie

Gekste Henkie schreef: "Van mij mogen ze dergelijke malloten een enorme boete verkopen. En dat geldt voor iedereen die de coronabestrijding in de wielen rijdt.

Het belang van de totale maatschappij om het virus kwijt te raken gaat ver boven het recht van meningsuiting van 1 malloot. Allen die door hem sterven kunnen hun mening namelijk ook niet meer uiten.

Gewoon daarom, leg ze het zwijgen op."

Gekste Henkie Is Kim Korea een broer van je ?
Je hebt hier VVM als de man ongelijk heeft bewijs je het tegendeel, kleine moeite voor een man als Gommers hoewel ik ook aan zijn gesteldheid ga twijfelen met zijn debiele hoofdbedekking.
Dit kan simpel door IC lijsten te publiceren met de naam afgedekt.
Alleen gebeurt er niets en worden er alleen excessen getoond die we bij geen enkel ziektebeeld ooit te zien krijgen.

Rechtspraak voert op beschuldigingen en bewijslast om het tegendeel te bewijzen.
Vooralsnog is dat een prima middel om zo iemand de mond te snoeren.

11

Alexis    
meer dan 3 jaar geleden door Alexis

Alexis schreef: "Is Kim Korea een broer van je ?
Je hebt hier VVM als de man ongelijk heeft bewijs je het tegendeel, kleine moeite voor een man als Gommers hoewel ik ook aan zijn gesteldheid ga twijfelen met zijn debiele hoofdbedekking.
Dit kan simpel door IC lijsten te publiceren met de naam afgedekt.
Alleen gebeurt er niets en worden er alleen excessen getoond die we bij geen enkel ziektebeeld ooit te zien krijgen.

Rechtspraak voert op beschuldigingen en bewijslast om het tegendeel te bewijzen.
Vooralsnog is dat een prima middel om zo iemand de mond te snoeren."

Alexis Aha dus je weet prima middelen om die man zijn mond te snoeren.
maar als ik zeg dat ie een vette boete moet krijgen ben ik Kim Korea?

gaat het wel lekker met je?

0

Gekste Henkie    
meer dan 3 jaar geleden door Gekste Henkie

Alexis schreef: "Is Kim Korea een broer van je ?
Je hebt hier VVM als de man ongelijk heeft bewijs je het tegendeel, kleine moeite voor een man als Gommers hoewel ik ook aan zijn gesteldheid ga twijfelen met zijn debiele hoofdbedekking.
Dit kan simpel door IC lijsten te publiceren met de naam afgedekt.
Alleen gebeurt er niets en worden er alleen excessen getoond die we bij geen enkel ziektebeeld ooit te zien krijgen.

Rechtspraak voert op beschuldigingen en bewijslast om het tegendeel te bewijzen.
Vooralsnog is dat een prima middel om zo iemand de mond te snoeren."

Alexis Ach germ, weer 1 van de VVM sekte...

2

Gut    
meer dan 3 jaar geleden door Gut

Gut schreef: "Ach germ, weer 1 van de VVM sekte..."

Gut Vervelend hé vvm. question

4

solidsteel    
meer dan 3 jaar geleden door solidsteel

solidsteel schreef: "Vervelend hé vvm. question"

solidsteel Nee hoor, gelukkig is er een duidelijk verschil tussen het spuien van leugens en het hebben van een mening.

2

Gut    
meer dan 3 jaar geleden door Gut

Gut schreef: "Nee hoor, gelukkig is er een duidelijk verschil tussen het spuien van leugens en het hebben van een mening."

Gut Maar vallen beide onder vvm.

4

solidsteel    
meer dan 3 jaar geleden door solidsteel

Gekste Henkie schreef: "Van mij mogen ze dergelijke malloten een enorme boete verkopen. En dat geldt voor iedereen die de coronabestrijding in de wielen rijdt.

Het belang van de totale maatschappij om het virus kwijt te raken gaat ver boven het recht van meningsuiting van 1 malloot. Allen die door hem sterven kunnen hun mening namelijk ook niet meer uiten.

Gewoon daarom, leg ze het zwijgen op."

Gekste Henkie Daarom trok Trump de subsidie terug voor het WHOomdat het WHO samen met de Chinese regering maanden lang loog over het virus waardoor het over de wereld kon verspreiden....!

0

CoolMemories    
meer dan 3 jaar geleden door CoolMemories

Die vent is gek. Opsluiten. En aangezien hij niet in z'n eentje is, zijn er daardoor al veel strengere maatregelen nodig. Die moeten echt van de straat af.

6
14 Liz

Liz schreef: "Die vent is gek. Opsluiten. En aangezien hij niet in z'n eentje is, zijn er daardoor al veel strengere maatregelen nodig. Die moeten echt van de straat af."

Liz Mevrouw Kim is ook aanwezig zie ik.
Doe eens normaal zeg

11

Alexis    
meer dan 3 jaar geleden door Alexis

Alexis schreef: "Mevrouw Kim is ook aanwezig zie ik.
Doe eens normaal zeg"

Alexis Laat mij maar lekker abnormaal zijn. Zolang dit soort gasten de boel opruien en zelfs ontkennen dat er coronapatienten in de ziekenhuizen liggen, ben je niet goed bij je hoofd. Erger is dat er nog mensen zijn die dit geloven.

0

Liz    
meer dan 3 jaar geleden door Liz

Alexis schreef: "Mevrouw Kim is ook aanwezig zie ik.
Doe eens normaal zeg"

Alexis ik denk dat je een spiegel moet pakken,

een hele grote....

1

Gekste Henkie    
meer dan 3 jaar geleden door Gekste Henkie

Ik ga er mee stoppen om op betaalde trollen, zoals EU lobbyisten, Farma lobbyisten, overheidslobbyisten en globalisten te reageren, die zijn mijn reacties en tijd niet waard.

10
15 Sarcoff

Sarcoff schreef: "Ik ga er mee stoppen om op betaalde trollen, zoals EU lobbyisten, Farma lobbyisten, overheidslobbyisten en globalisten te reageren, die zijn mijn reacties en tijd niet waard."

Sarcoff *Zwaait* 👋

5

lisaaatjuh    
meer dan 3 jaar geleden door lisaaatjuh

Sarcoff schreef: "Ik ga er mee stoppen om op betaalde trollen, zoals EU lobbyisten, Farma lobbyisten, overheidslobbyisten en globalisten te reageren, die zijn mijn reacties en tijd niet waard."

Sarcoff Valt daar iedereen onder met wie het niet met jou eens is? De wereld is dan veel rijker dan ik ooit had durven denken...

4

Scholar008    
meer dan 3 jaar geleden door Scholar008

Sarcoff schreef: "Ik ga er mee stoppen om op betaalde trollen, zoals EU lobbyisten, Farma lobbyisten, overheidslobbyisten en globalisten te reageren, die zijn mijn reacties en tijd niet waard."

Sarcoff Laat je niet wegjagen door die angsthazen joh. Gewoon de feiten onder hun neus blijven wrijven.
Uiteindelijk komen er steeds meer mensen aan de goede kant, en steeds minder aan de kant van die angsthazen.
De waarheid zal wel winnen.
Dus, geef de moed nog niet op.

15

xtremy    
meer dan 3 jaar geleden door xtremy

xtremy schreef: "Laat je niet wegjagen door die angsthazen joh. Gewoon de feiten onder hun neus blijven wrijven.
Uiteindelijk komen er steeds meer mensen aan de goede kant, en steeds minder aan de kant van die angsthazen.
De waarheid zal wel winnen.
Dus, geef de moed nog niet op."

xtremy Ik reageer wel op mensen waarvan ik denk dat ze niet tot die verfoeilijke club behoren.
Het zijn er een stuk of 12, negeren die hap.
Kunnen ze lekker elkaar plussen en veren in elkaars reet steken, de sukkels.

10

Sarcoff    
meer dan 3 jaar geleden door Sarcoff

Sarcoff schreef: "Ik ga er mee stoppen om op betaalde trollen, zoals EU lobbyisten, Farma lobbyisten, overheidslobbyisten en globalisten te reageren, die zijn mijn reacties en tijd niet waard."

Sarcoff Heel fijn.

2

Snorrie    
meer dan 3 jaar geleden door Snorrie

Sarcoff schreef: "Ik ga er mee stoppen om op betaalde trollen, zoals EU lobbyisten, Farma lobbyisten, overheidslobbyisten en globalisten te reageren, die zijn mijn reacties en tijd niet waard."

Sarcoff Het ga u goed!

Pingggggg weer 20 euro question

1

Gekste Henkie    
meer dan 3 jaar geleden door Gekste Henkie

Sarcoff schreef: "Ik reageer wel op mensen waarvan ik denk dat ze niet tot die verfoeilijke club behoren.
Het zijn er een stuk of 12, negeren die hap.
Kunnen ze lekker elkaar plussen en veren in elkaars reet steken, de sukkels."

Sarcoff Oké. Als je je maar niet laat wegjagen door dat clubje ......... (ik zal het geen naam geven).

9

xtremy    
meer dan 3 jaar geleden door xtremy

xtremy schreef: "Oké. Als je je maar niet laat wegjagen door dat clubje ......... (ik zal het geen naam geven)."

xtremy Natuurlijk niet, ik reageer wel op normale mensen waarvan ik denk dat ze niet bij dat abjecte gezelschap behoren.
De rest heeft gewoon een ban.

8

Sarcoff    
meer dan 3 jaar geleden door Sarcoff

Sarcoff schreef: "Natuurlijk niet, ik reageer wel op normale mensen waarvan ik denk dat ze niet bij dat abjecte gezelschap behoren.
De rest heeft gewoon een ban."

Sarcoff Zo negeer ik er ook een paar.

8

xtremy    
meer dan 3 jaar geleden door xtremy

Sarcoff schreef: "Natuurlijk niet, ik reageer wel op normale mensen waarvan ik denk dat ze niet bij dat abjecte gezelschap behoren.
De rest heeft gewoon een ban."

Sarcoff Abject, mooi woord toch. Komt alleen vervelend uit jouw muil

2

Gut    
meer dan 3 jaar geleden door Gut

** gebruiker verwijderd **

Vent is gek.
Zal terecht aangepakt worden.
Natuurlijk lopen de virus ontkenners meteen achter zo een vlakgummetje aan.

16 verwijderd234324

Als homeopathisch arts ben je overigens geen zorgverlener, maar een oplichter.

2
17 Yizzle

Yizzle schreef: "Als homeopathisch arts ben je overigens geen zorgverlener, maar een oplichter."

Yizzle Dat die combinatie nog is toegestaan is merkwaardig.

3

Myth63    
meer dan 3 jaar geleden door Myth63

Myth63 schreef: "Dat die combinatie nog is toegestaan is merkwaardig."

Myth63 Als iemand zijn artsentitel heeft behaald, dan mag die die voeren.
Zo vreemd is dat toch niet lijkt mij.
De beschermde titel 'arts' houdt geenzins enig verband met de homeopathie, die hij kennelijk op eigen gelegenheid is gaan studeren/praktizeren.

2

Prikkebeen    
meer dan 3 jaar geleden door Prikkebeen

Prikkebeen schreef: "Als iemand zijn artsentitel heeft behaald, dan mag die die voeren.
Zo vreemd is dat toch niet lijkt mij.
De beschermde titel 'arts' houdt geenzins enig verband met de homeopathie, die hij kennelijk op eigen gelegenheid is gaan studeren/praktizeren."

Prikkebeen Kwakzalverij en geneeskunde zijn onverenigbaar.

2

Myth63    
meer dan 3 jaar geleden door Myth63

Myth63 schreef: "Kwakzalverij en geneeskunde zijn onverenigbaar."

Myth63 Nogmaals : de titel arts heeft NIETS te maken met homeopathie, maar wel met het slagen voor de gangbasre acedemische opleiding tot arts.

2

Prikkebeen    
meer dan 3 jaar geleden door Prikkebeen

Prikkebeen schreef: "Nogmaals : de titel arts heeft NIETS te maken met homeopathie, maar wel met het slagen voor de gangbasre acedemische opleiding tot arts."

Prikkebeen Ik vergelijk het met een rijbewijs. Die moet je bij drankmisbruik inleveren. Het rijbewijs heeft niets met drank te maken, toch word die licentie ingetrokken. Bij kwakzalverij hoort minimaal het opheffen van de BIG registratie, zodat de arts nog steeds arts is maar dan wel onbevoegd 😉

2

Myth63    
meer dan 3 jaar geleden door Myth63

Myth63 schreef: "Ik vergelijk het met een rijbewijs. Die moet je bij drankmisbruik inleveren. Het rijbewijs heeft niets met drank te maken, toch word die licentie ingetrokken. Bij kwakzalverij hoort minimaal het opheffen van de BIG registratie, zodat de arts nog steeds arts is maar dan wel onbevoegd 😉"

Myth63 Die man is geslaagd, dus erkend arts, dus mag hij die titel voeren.
Dat het in uw (en mijn) ogen wellicht ongewenst is dat hij die titel nog steeds mag voeren als hij zich inlaat met homeopathie, dat is een heel andere kwestie.
Die man doet niets wat volgens de geldende regels niet mag.
Lullig wellicht, mar het is nu eenmaal zo.

2

Prikkebeen    
meer dan 3 jaar geleden door Prikkebeen

Prikkebeen schreef: "Die man is geslaagd, dus erkend arts, dus mag hij die titel voeren.
Dat het in uw (en mijn) ogen wellicht ongewenst is dat hij die titel nog steeds mag voeren als hij zich inlaat met homeopathie, dat is een heel andere kwestie.
Die man doet niets wat volgens de geldende regels niet mag.
Lullig wellicht, mar het is nu eenmaal zo."

Prikkebeen Een belangrijke kanttekening van Cees Renckens:
"Minister van Ark denkt niet dat alternatief werkende basisartsen ten onrechte hun registratie kunnen handhaven. Gister stond er weer een op het museumplein: de 75-jarige antivax homeopaat Piet van Herten. Keurig BIG-geregistreerd. (2)"

https://twitter.com/CeesNM/status/1351147526037110789
rijksoverheid.nl/documenten/kamerstukken/2020/11/11/beantwoording-kamervragen-over-over-de-big-registratie-van-alternatieve-artsen…. Lees de beantwoording van de minister. (3)

1

Wilmama    
meer dan 3 jaar geleden door Wilmama

Wilmama schreef: "Een belangrijke kanttekening van Cees Renckens:
"Minister van Ark denkt niet dat alternatief werkende basisartsen ten onrechte hun registratie kunnen handhaven. Gister stond er weer een op het museumplein: de 75-jarige antivax homeopaat Piet van Herten. Keurig BIG-geregistreerd. (2)"

https://twitter.com/CeesNM/status/1351147526037110789
rijksoverheid.nl/documenten/kamerstukken/2020/11/11/beantwoording-kamervragen-over-over-de-big-registratie-van-alternatieve-artsen…. Lees de beantwoording van de minister. (3)"

Wilmama Dank u.
De minister 'denkt'. U proeft ook het voorbehoud ? Dat het dus niet vaststaat ?

Tevens heeft de titel arts niet perse met een BIGregistratie te maken.
Een artsonderzoeker b.v. is wel degelijk een arts, maar hoeft absoluut niet in het BIG te staan.

2

Prikkebeen    
meer dan 3 jaar geleden door Prikkebeen

Prikkebeen schreef: "Dank u.
De minister 'denkt'. U proeft ook het voorbehoud ? Dat het dus niet vaststaat ?

Tevens heeft de titel arts niet perse met een BIGregistratie te maken.
Een artsonderzoeker b.v. is wel degelijk een arts, maar hoeft absoluut niet in het BIG te staan."

Prikkebeen [Dank u.
De minister 'denkt'. U proeft ook het voorbehoud ? Dat het dus niet vaststaat ?]

Ik denk dat jij een flink stuk van de film gemist hebt dan: https://www.knmg.nl/actualiteit-opinie/nieuws/nieuwsbericht/herregistratie-basisartsen-sinds-1-januari-2018.htm

Per 1 januari 2018 moeten veel basisartsen zich voor het eerst laten herregistreren in het BIG-register. Voorwaarde voor herregistratie is........

Aanvullend:
https://www.kwakzalverij.nl/nieuws/veel-alternatieve-artsen-raken-big-registratie-kwijt/
https://www.kwakzalverij.nl/tijdschrift/tijdschrift-archief-2020/openbaarheid-van-de-big-registratie-rond-alternatieven/

Het zou mij niet verbazen als ook Van Herten gesjoemeld heeft bij de verplichte herregistratie. Want zo eerlijk is dit heerschap aantoonbaar niet: https://www.kwakzalverij.nl/nieuws/igj-pakt-corona-ontkenners-berkelaar-en-tillema-aan/

Naschrift 18 januari 2021
Rare vaccin-uitspraken van homeopathisch basisarts Piet van Herten

(**) De Limburgse basisarts voegde zich eind vorig jaar bij twee andere dwaal-artsen - Marije Berkelaar en Renate Tillema - die bereid zijn briefjes te ondertekenen waarmee mensen zouden worden vrijgesteld van het dragen van een mondkapje, omdat de persoon bij het dragen ervan ernstige gezondheidsklachten kan verwachten, lezen we op hun gezondheidsverklaring. Deze is 'naar waarheid' opgemaakt, staat in de door Van Herten ondertekende verklaring. Hij heeft de patiënt niet gezien. (**)

1

Wilmama    
meer dan 3 jaar geleden door Wilmama

Wilmama schreef: "[Dank u.
De minister 'denkt'. U proeft ook het voorbehoud ? Dat het dus niet vaststaat ?]

Ik denk dat jij een flink stuk van de film gemist hebt dan: https://www.knmg.nl/actualiteit-opinie/nieuws/nieuwsbericht/herregistratie-basisartsen-sinds-1-januari-2018.htm

Per 1 januari 2018 moeten veel basisartsen zich voor het eerst laten herregistreren in het BIG-register. Voorwaarde voor herregistratie is........

Aanvullend:
https://www.kwakzalverij.nl/nieuws/veel-alternatieve-artsen-raken-big-registratie-kwijt/
https://www.kwakzalverij.nl/tijdschrift/tijdschrift-archief-2020/openbaarheid-van-de-big-registratie-rond-alternatieven/

Het zou mij niet verbazen als ook Van Herten gesjoemeld heeft bij de verplichte herregistratie. Want zo eerlijk is dit heerschap aantoonbaar niet: https://www.kwakzalverij.nl/nieuws/igj-pakt-corona-ontkenners-berkelaar-en-tillema-aan/

Naschrift 18 januari 2021
Rare vaccin-uitspraken van homeopathisch basisarts Piet van Herten

(**) De Limburgse basisarts voegde zich eind vorig jaar bij twee andere dwaal-artsen - Marije Berkelaar en Renate Tillema - die bereid zijn briefjes te ondertekenen waarmee mensen zouden worden vrijgesteld van het dragen van een mondkapje, omdat de persoon bij het dragen ervan ernstige gezondheidsklachten kan verwachten, lezen we op hun gezondheidsverklaring. Deze is 'naar waarheid' opgemaakt, staat in de door Van Herten ondertekende verklaring. Hij heeft de patiënt niet gezien. (**)"

Wilmama Die man is en blijft arts, ongeacht wat de minister daarover 'denkt'.
De minister gaat daat namelijk niet over.
Degene die daar over gaat is het tuchtcollege.
En wellicht gat dat nu e.e.a. onderzoeken, gevolgd door evetuele maatregelen.
Zolang het tuchtcollege niet anders heeft beslist, is die man arts.
Zo moeilijk is dat toch niet ?

2

Prikkebeen    
meer dan 3 jaar geleden door Prikkebeen

Wilmama schreef: "[Dank u.
De minister 'denkt'. U proeft ook het voorbehoud ? Dat het dus niet vaststaat ?]

Ik denk dat jij een flink stuk van de film gemist hebt dan: https://www.knmg.nl/actualiteit-opinie/nieuws/nieuwsbericht/herregistratie-basisartsen-sinds-1-januari-2018.htm

Per 1 januari 2018 moeten veel basisartsen zich voor het eerst laten herregistreren in het BIG-register. Voorwaarde voor herregistratie is........

Aanvullend:
https://www.kwakzalverij.nl/nieuws/veel-alternatieve-artsen-raken-big-registratie-kwijt/
https://www.kwakzalverij.nl/tijdschrift/tijdschrift-archief-2020/openbaarheid-van-de-big-registratie-rond-alternatieven/

Het zou mij niet verbazen als ook Van Herten gesjoemeld heeft bij de verplichte herregistratie. Want zo eerlijk is dit heerschap aantoonbaar niet: https://www.kwakzalverij.nl/nieuws/igj-pakt-corona-ontkenners-berkelaar-en-tillema-aan/

Naschrift 18 januari 2021
Rare vaccin-uitspraken van homeopathisch basisarts Piet van Herten

(**) De Limburgse basisarts voegde zich eind vorig jaar bij twee andere dwaal-artsen - Marije Berkelaar en Renate Tillema - die bereid zijn briefjes te ondertekenen waarmee mensen zouden worden vrijgesteld van het dragen van een mondkapje, omdat de persoon bij het dragen ervan ernstige gezondheidsklachten kan verwachten, lezen we op hun gezondheidsverklaring. Deze is 'naar waarheid' opgemaakt, staat in de door Van Herten ondertekende verklaring. Hij heeft de patiënt niet gezien. (**)"

Wilmama En NOGMAALS : men kan zeer wel arts zijn zonder een BIG-registratie te hebben.

Maar goed, we moeten wachten op het oordeel van het tuchtcollege.
En wat mij betreft mag die man uit het BIG verwijderd worden. Maar dan wel na een gedegen procedure met hoor

1

Prikkebeen    
meer dan 3 jaar geleden door Prikkebeen

Prikkebeen schreef: "Die man is en blijft arts, ongeacht wat de minister daarover 'denkt'.
De minister gaat daat namelijk niet over.
Degene die daar over gaat is het tuchtcollege.
En wellicht gat dat nu e.e.a. onderzoeken, gevolgd door evetuele maatregelen.
Zolang het tuchtcollege niet anders heeft beslist, is die man arts.
Zo moeilijk is dat toch niet ?"

Prikkebeen Ach ja, de feiten/waarheid is iemand weer eens onwelgevallig.

2

Prikkebeen    
meer dan 3 jaar geleden door Prikkebeen

Prikkebeen schreef: "En NOGMAALS : men kan zeer wel arts zijn zonder een BIG-registratie te hebben.

Maar goed, we moeten wachten op het oordeel van het tuchtcollege.
En wat mij betreft mag die man uit het BIG verwijderd worden. Maar dan wel na een gedegen procedure met hoor"

Prikkebeen [En NOGMAALS : men kan zeer wel arts zijn zonder een BIG-registratie te hebben.]

https://kennisbank.patientenfederatie.nl/app/answers/detail/a_id/279/~/arts-zonder-registratie-in-het-big-register

Volgens de wet mogen artsen die niet in het BIG-register staan hun vak niet uitoefenen.

1

Wilmama    
meer dan 3 jaar geleden door Wilmama

Wilmama schreef: "[En NOGMAALS : men kan zeer wel arts zijn zonder een BIG-registratie te hebben.]

https://kennisbank.patientenfederatie.nl/app/answers/detail/a_id/279/~/arts-zonder-registratie-in-het-big-register

Volgens de wet mogen artsen die niet in het BIG-register staan hun vak niet uitoefenen."

Wilmama Een arts-onderzoeker houdt zich niet met patiënten bezig, en voldoet dus niet aan de eisen om in het BIG te staan.En tóch is man een arts.

2

Prikkebeen    
meer dan 3 jaar geleden door Prikkebeen

Prikkebeen schreef: "Een arts-onderzoeker houdt zich niet met patiënten bezig, en voldoet dus niet aan de eisen om in het BIG te staan.En tóch is man een arts."

Prikkebeen Piet van Herten is geen arts-onderzoeker. Punt, punt, punt.

1

Wilmama    
meer dan 3 jaar geleden door Wilmama

Wilmama schreef: "Piet van Herten is geen arts-onderzoeker. Punt, punt, punt."

Wilmama De man is arts.
De man staat in het BIG.
Dus mag de man zijn beroep als arts uitoefenen.

Het tuchtcollege heeft de man niet zijn titel ontnomen.
Het tuchtcollege heeft de man niet zijn BIG-registratie ontnomen.
Het tuchtcollege heeft de man niet verboden zijn beroep uit te oefenen.
Het tichtcollege heeft de man niet eens onderzocht !
Dus is de man arts én mag hij zijn vak uitoefenen.

Punt, punt, punt. Punt, punt, punt. Punt, punt, punt. Punt, punt, punt. Punt, punt, punt. Punt, punt, punt.

2

Prikkebeen    
meer dan 3 jaar geleden door Prikkebeen

Prikkebeen schreef: "Als iemand zijn artsentitel heeft behaald, dan mag die die voeren.
Zo vreemd is dat toch niet lijkt mij.
De beschermde titel 'arts' houdt geenzins enig verband met de homeopathie, die hij kennelijk op eigen gelegenheid is gaan studeren/praktizeren."

Prikkebeen Maar een arts zwoer een eed om nooit kwaad te doen.

Als homeopathie niet werkt en zo'n arts suggereert wel dat het werkt, dan doet hij kwaad.
En dat lijkt me een prima reden om de artsentitel af te nemen.

1

Gekste Henkie    
meer dan 3 jaar geleden door Gekste Henkie

Prikkebeen schreef: "Die man is geslaagd, dus erkend arts, dus mag hij die titel voeren.
Dat het in uw (en mijn) ogen wellicht ongewenst is dat hij die titel nog steeds mag voeren als hij zich inlaat met homeopathie, dat is een heel andere kwestie.
Die man doet niets wat volgens de geldende regels niet mag.
Lullig wellicht, mar het is nu eenmaal zo."

Prikkebeen Hij wordt nu mogelijk vanwege de klachten van zijn collega's aangepakt. Dat betreft dan zijn werk als reguliere arts. Indirect wordt hij dan aanpakt vanwege zijn geloof in kwakzalverij.

'Alles sal reg kom as ons almal ons plig doen' 😀

1

Myth63    
meer dan 3 jaar geleden door Myth63

Gekste Henkie schreef: "Maar een arts zwoer een eed om nooit kwaad te doen.

Als homeopathie niet werkt en zo'n arts suggereert wel dat het werkt, dan doet hij kwaad.
En dat lijkt me een prima reden om de artsentitel af te nemen."

Gekste Henkie Oh, mij lijkt dat ook een prima idee hoor, laat daar geen twijfel over bestaan.
Maar zolang het tuchtcollege anders heeft beslist is deze man arts en mag hij zijn vak uitoefenen.

1

Prikkebeen    
meer dan 3 jaar geleden door Prikkebeen

Myth63 schreef: "Hij wordt nu mogelijk vanwege de klachten van zijn collega's aangepakt. Dat betreft dan zijn werk als reguliere arts. Indirect wordt hij dan aanpakt vanwege zijn geloof in kwakzalverij.

'Alles sal reg kom as ons almal ons plig doen' 😀"

Myth63 Persoonlijk vindt ik dergelijke figuren een potentieel gevaar, en vindt ik het onbestaanbaar dat zij hun vak mogen uitoefenen. Liever gisteren uit zijn vak gezet dan vandaag !
Maar dat is aan het tuchtcollege, na een zorgvuldige procedure.
Niet aan mij, niet aan Wilmama, niet aan een minister die 'iets denkt'.

1

Prikkebeen    
meer dan 3 jaar geleden door Prikkebeen

Prikkebeen schreef: "Oh, mij lijkt dat ook een prima idee hoor, laat daar geen twijfel over bestaan.
Maar zolang het tuchtcollege anders heeft beslist is deze man arts en mag hij zijn vak uitoefenen."

Prikkebeen Dan is de conclusie dus dat Wilmama en jij het in hoge mate eens zijn,

ik snap die discussie dan niet.

1

Gekste Henkie    
meer dan 3 jaar geleden door Gekste Henkie

Gekste Henkie schreef: "Dan is de conclusie dus dat Wilmama en jij het in hoge mate eens zijn,

ik snap die discussie dan niet."

Gekste Henkie Wilmama begon dit met de opmerking ""Minister van Ark denkt niet dat alternatief werkende basisartsen ten onrechte hun registratie kunnen handhaven"
Wat een minister of wie dan ook 'denkt', is een mening.
Mijn tegenwerping daarentegen, is het vaststaande feit dat zolang het tuchtcollege niet anders heeft beslist, deze man arts is en zijn vak mag uitoefenen.
En dat had het einde van deze discussie kunnen zijn, inderdaad. Dank u.

2

Prikkebeen    
meer dan 3 jaar geleden door Prikkebeen

Prikkebeen schreef: "Wilmama begon dit met de opmerking ""Minister van Ark denkt niet dat alternatief werkende basisartsen ten onrechte hun registratie kunnen handhaven"
Wat een minister of wie dan ook 'denkt', is een mening.
Mijn tegenwerping daarentegen, is het vaststaande feit dat zolang het tuchtcollege niet anders heeft beslist, deze man arts is en zijn vak mag uitoefenen.
En dat had het einde van deze discussie kunnen zijn, inderdaad. Dank u."

Prikkebeen Dat einde kan van 2 kanten,

over de uiteindelijke uitwerking, dat die man dit niet hoort te kunnen doen, zijn jullie het eens, het is een semantische discussie over wat is arts en niet. Maar over de aard van de zaak is overeenstemming.

En Wilmama stelt het hare en onderbouwt, jij doet hetzelfde, ik zie geen verschil, maar goed, daar is dit een discussieforum voor, laat je niet tegenhouden door mij question

Ik geef je gelijk, formeel is het een arts, iszo! En Wilmama denkt iets anders, die kijkt naar de autoriteit die dat woordje uitstraalt, waardoor zo'n "mening" ineens meer betekent. Tegelijk staat wat hij verkondigt HAAKS op wat een arts, ook volgens jou, hoort te doen.
Dan vind ik dat Wilmama een punt heeft in de praktijk. En jij qua regels.
Maar het komt wel op de PRAKTIJK aan nu, die man dient gestopt en wel asap.
En dat is weer mijn mening, en daar zijn we het dan met 3 over eens question

1

Gekste Henkie    
meer dan 3 jaar geleden door Gekste Henkie

Gekste Henkie schreef: "Dat einde kan van 2 kanten,

over de uiteindelijke uitwerking, dat die man dit niet hoort te kunnen doen, zijn jullie het eens, het is een semantische discussie over wat is arts en niet. Maar over de aard van de zaak is overeenstemming.

En Wilmama stelt het hare en onderbouwt, jij doet hetzelfde, ik zie geen verschil, maar goed, daar is dit een discussieforum voor, laat je niet tegenhouden door mij question

Ik geef je gelijk, formeel is het een arts, iszo! En Wilmama denkt iets anders, die kijkt naar de autoriteit die dat woordje uitstraalt, waardoor zo'n "mening" ineens meer betekent. Tegelijk staat wat hij verkondigt HAAKS op wat een arts, ook volgens jou, hoort te doen.
Dan vind ik dat Wilmama een punt heeft in de praktijk. En jij qua regels.
Maar het komt wel op de PRAKTIJK aan nu, die man dient gestopt en wel asap.
En dat is weer mijn mening, en daar zijn we het dan met 3 over eens question"

Gekste Henkie Hahaha ... spijker - kop, dank voor uw bijdrage.
Helaas zijn alternatieve geneeswijzen in NL toegestaan, waar wat mij betreft zsm een einde aan mag komen.
Een stap in de die richting zou zijn het schrappen uit het BIG van artsen/geneeskundigen die zich met dergelijke praktijken bezig houden. Dan mogen ze igg geen patienten meer behandelen.
Fijne avond !

2

Prikkebeen    
meer dan 3 jaar geleden door Prikkebeen

Prikkebeen schreef: "De man is arts.
De man staat in het BIG.
Dus mag de man zijn beroep als arts uitoefenen.

Het tuchtcollege heeft de man niet zijn titel ontnomen.
Het tuchtcollege heeft de man niet zijn BIG-registratie ontnomen.
Het tuchtcollege heeft de man niet verboden zijn beroep uit te oefenen.
Het tichtcollege heeft de man niet eens onderzocht !
Dus is de man arts én mag hij zijn vak uitoefenen.

Punt, punt, punt. Punt, punt, punt. Punt, punt, punt. Punt, punt, punt. Punt, punt, punt. Punt, punt, punt."

Prikkebeen Wij zijn het vaak oneens, maar hier heb je volledig gelijk, laat je niet in de luren leggen door wilmana en haar m.i. betaalde farmalobby club.
Ik ben ze volledige gaan negeren.

3

Sarcoff    
meer dan 3 jaar geleden door Sarcoff

Sarcoff schreef: "Wij zijn het vaak oneens, maar hier heb je volledig gelijk, laat je niet in de luren leggen door wilmana en haar m.i. betaalde farmalobby club.
Ik ben ze volledige gaan negeren."

Sarcoff Ik stel uw reactie op prijs en dank u zeer!
Prettige voortzetting toegewenst.

2

Prikkebeen    
meer dan 3 jaar geleden door Prikkebeen

Prikkebeen schreef: "Ik stel uw reactie op prijs en dank u zeer!
Prettige voortzetting toegewenst."

Prikkebeen Jij ook.
En pas op met de vermoedelijk ingehuurde trollen.

2

Sarcoff    
meer dan 3 jaar geleden door Sarcoff

Sarcoff schreef: "Jij ook.
En pas op met de vermoedelijk ingehuurde trollen."

Sarcoff 👍

1

Prikkebeen    
meer dan 3 jaar geleden door Prikkebeen

Piet van Herten uit Maasbree lijkt mij een heel geschikt persoon om minister VWS in het kabinet Baudet te worden....... question

3
18 HenkV

Als men het virus moedwillig uit een lab heeft laten ontsnappen waarna de Chinese regering moedwillig de constaterende arts monddood maakte, moedwillig loog over het virus en het virus zo dus gepland over de wereld kon verspreiden....dan heeft de arts in zekere zin gelijk: de plandemie had nooit plaats hoeven vinden en iedereen de de pandemie serieus neemt faket......

11
19 CoolMemories

CoolMemories schreef: "Als men het virus moedwillig uit een lab heeft laten ontsnappen waarna de Chinese regering moedwillig de constaterende arts monddood maakte, moedwillig loog over het virus en het virus zo dus gepland over de wereld kon verspreiden....dan heeft de arts in zekere zin gelijk: de plandemie had nooit plaats hoeven vinden en iedereen de de pandemie serieus neemt faket......"

CoolMemories Nu spreek je je eigen toch weer flink tegen

2

Snorrie    
meer dan 3 jaar geleden door Snorrie

Het verhaal gaat verder met berichtgeving van vandaag: https://www.1limburg.nl/onderzoek-naar-uitlatingen-limburgse-arts-bij-coronaprotest

De Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd gaat onderzoek doen naar uitlatingen van een homeopathisch arts uit Maasbree.

"We gaan eerst het gesprek met hem aan en gaan de zaak uitgebreid onderzoeken", laat een woordvoerder weten. In het uiterste geval kan er een tuchtzaak volgen.

Faken
Piet van Herten, zoals de arts heet, nam zondag deel aan een anti-coronademonstratie in Amsterdam. Tijdens een tv-interview met een regionale zender zei hij onder meer dat er nu geen corona meer in ons land is en dat er niemand met Covid-19 op de IC-afdelingen ligt. "Och man, laat je niets wijsmaken. Er ligt niemand op de IC. De artsen faken alles. Voor iedere patiënt krijgen ze .............................

2
20 Wilmama

Wilmama schreef: "Het verhaal gaat verder met berichtgeving van vandaag: https://www.1limburg.nl/onderzoek-naar-uitlatingen-limburgse-arts-bij-coronaprotest

De Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd gaat onderzoek doen naar uitlatingen van een homeopathisch arts uit Maasbree.

"We gaan eerst het gesprek met hem aan en gaan de zaak uitgebreid onderzoeken", laat een woordvoerder weten. In het uiterste geval kan er een tuchtzaak volgen.

Faken
Piet van Herten, zoals de arts heet, nam zondag deel aan een anti-coronademonstratie in Amsterdam. Tijdens een tv-interview met een regionale zender zei hij onder meer dat er nu geen corona meer in ons land is en dat er niemand met Covid-19 op de IC-afdelingen ligt. "Och man, laat je niets wijsmaken. Er ligt niemand op de IC. De artsen faken alles. Voor iedere patiënt krijgen ze ............................."

Wilmama Met zo'n uitspraak (niemand op IC) moet je je afvragen of de man nog wel toerekeningsvatbaar is. En als hij alle artsen begint af te vallen wordt het nog een graad erger.

Het zou goed zijn als er een snelle procedure komt om artsen tijdelijk op non actief te zetten als er een onderzoek tegen ze loopt.

Ik vind het onbestaanbaar dat die meneer dit nog maanden kan roepen.

2

Gekste Henkie    
meer dan 3 jaar geleden door Gekste Henkie

Zijn de alu-hoedjes in de aanbieding of zo. Niet te geloven zoveel onzin.

1
21 flauwekulallemaal

"De zelfverklaarde ‘homeopathisch arts’ uit Limburg ...." De eerste leugen van AD. Hij staat gewoon ingeschreven in het BIG register en is dus officeeel een arts.

" Een man ‘van bijna 80' die in volle overtuiging beweert dat er van de coronapandemie helemaal niets klopt en dat de overheid iedereen voor de gek houdt."

En wat klopt er dan niet aan deze uitspraak ?

"De Limburger blijkt een fervent tegenstander van het Nederlandse coronabeleid. Hij gelooft niet in de pcr-test en trekt het nut van de mondkapjes in twijfel."

En wat klopt er dan niet aan deze uitspraak ? Wie van de politici en van het RIVM heeft dan gezegd dat mondkapjes helpen ?

12
22 dwarsbalk

dwarsbalk schreef: ""De zelfverklaarde ‘homeopathisch arts’ uit Limburg ...." De eerste leugen van AD. Hij staat gewoon ingeschreven in het BIG register en is dus officeeel een arts.

" Een man ‘van bijna 80' die in volle overtuiging beweert dat er van de coronapandemie helemaal niets klopt en dat de overheid iedereen voor de gek houdt."

En wat klopt er dan niet aan deze uitspraak ?

"De Limburger blijkt een fervent tegenstander van het Nederlandse coronabeleid. Hij gelooft niet in de pcr-test en trekt het nut van de mondkapjes in twijfel."

En wat klopt er dan niet aan deze uitspraak ? Wie van de politici en van het RIVM heeft dan gezegd dat mondkapjes helpen ?"

dwarsbalk "En wat klopt er dan niet aan deze uitspraak ? "

Oh jij bent ook van mening dat er geen enkele Corona patiënt op de IC ligt en dat de artsen dat allemaal faken?

5

Rare Rakker    
meer dan 3 jaar geleden door Rare Rakker

Rare Rakker schreef: ""En wat klopt er dan niet aan deze uitspraak ? "

Oh jij bent ook van mening dat er geen enkele Corona patiënt op de IC ligt en dat de artsen dat allemaal faken?"

Rare Rakker Je moet beter lezen.

8

dwarsbalk    
meer dan 3 jaar geleden door dwarsbalk

dwarsbalk schreef: "Je moet beter lezen."

dwarsbalk Nee ik quote de beste man even. Hij roept dat er geen enkele corona patiënt op de IC ligt en dat de artsen het allemaal faken. Klopt dat volgens jou?

3

Rare Rakker    
meer dan 3 jaar geleden door Rare Rakker

dwarsbalk schreef: "Je moet beter lezen."

dwarsbalk Negeer die lieden, die werken voor het farma collectief.

7

Sarcoff    
meer dan 3 jaar geleden door Sarcoff

Sarcoff schreef: "Negeer die lieden, die werken voor het farma collectief."

Sarcoff Negeer de ongemakkelijke waarheid dus.

1

RobP    
meer dan 3 jaar geleden door RobP

En zo'n lul durft zich homeopathisch arts te noemen. Een volslagen dorpsidioot is het (en dat is eigenlijk een belediging voor alle dorpsidioten in dit land).

7
23 Christiaan

Artsen zijn ook mensen. Wat een opwinding om niks.

9
24 smurf

smurf schreef: "Artsen zijn ook mensen. Wat een opwinding om niks."

smurf Noem het maar niks.

1

-Koeievla-    
meer dan 3 jaar geleden door -Koeievla-

-Koeievla- schreef: "Noem het maar niks."

-Koeievla- Wat noem jij het?

4

solidsteel    
meer dan 3 jaar geleden door solidsteel

-Koeievla- schreef: "Noem het maar niks."

-Koeievla- Onnodig zaken uitvergroten. Gaat allemaal weer helemaal nergens over.

5

smurf    
meer dan 3 jaar geleden door smurf

smurf schreef: "Onnodig zaken uitvergroten. Gaat allemaal weer helemaal nergens over."

smurf Noem het maar 'onnodig uitvergroten'.
En dat zwaar onterechte gebagatelliseer begin ik evengoed behoorlijk zat te worden. Die man kan zijn verantwoordelijkheid gewoon nemen, ook nu nog. Ook al is ie 'ook maar een mens', misschien daarom juist!

1

-Koeievla-    
meer dan 3 jaar geleden door -Koeievla-

-Koeievla- schreef: "Noem het maar 'onnodig uitvergroten'.
En dat zwaar onterechte gebagatelliseer begin ik evengoed behoorlijk zat te worden. Die man kan zijn verantwoordelijkheid gewoon nemen, ook nu nog. Ook al is ie 'ook maar een mens', misschien daarom juist!"

-Koeievla- Hahaha... veel mensen zijn gewoon gek. Dat kan je niet veranderen... question Leven en laten leven. question

4

smurf    
meer dan 3 jaar geleden door smurf

Buurvrouw werkt in het AMC en zegt dat er wel geteld 1 op de IC ligt...

9
25 Tjeesus...,

Voor al die complot-debielen.

Haalbaarheid van een complot is afhankelijk van hoeveel mensen de mond moeten houden en mee moeten spelen.

Hoe meer mensen het geheim moeten houden, hoe onhaalbaarder het complot is.

En denk er nu maar eens bij na hoeveel mensen er weeldwijd onderdeel van jullie complot zouden moeten zijn.

4
26 Weet geen naam

Weet geen naam schreef: "Voor al die complot-debielen.

Haalbaarheid van een complot is afhankelijk van hoeveel mensen de mond moeten houden en mee moeten spelen.

Hoe meer mensen het geheim moeten houden, hoe onhaalbaarder het complot is.

En denk er nu maar eens bij na hoeveel mensen er weeldwijd onderdeel van jullie complot zouden moeten zijn."

Weet geen naam Dat je nog steeds niet snapt hoe het werkt.

4

solidsteel    
meer dan 3 jaar geleden door solidsteel

solidsteel schreef: "Dat je nog steeds niet snapt hoe het werkt."

solidsteel Ik snap het goed hoor. Jullie denken dat een complot waar duizenden mensen bij betrokken zijn in realiteit mogelijk is.

Zo debiel was jij al tijdens de 9/11 discussies en zo debiel ben jij nog steeds.

Niet alleen bij dit maar ook bij de Trumpdraadjes.

Daar ben jij ook zo debiel te denken dat Biden hooggeplaatste republikeinen en republikeinse rechters in de zak heeft. Want alleen dan kun je blijven volhouden dat er flink gefraudeerd is.

Dus ja, ik snap het nog steeds niet. Laten we het daar maar bij hiuden dan. Whatever makes you sleep well. question question



Next.

1

Weet geen naam    
meer dan 3 jaar geleden door Weet geen naam

Weet geen naam schreef: "Ik snap het goed hoor. Jullie denken dat een complot waar duizenden mensen bij betrokken zijn in realiteit mogelijk is.

Zo debiel was jij al tijdens de 9/11 discussies en zo debiel ben jij nog steeds.

Niet alleen bij dit maar ook bij de Trumpdraadjes.

Daar ben jij ook zo debiel te denken dat Biden hooggeplaatste republikeinen en republikeinse rechters in de zak heeft. Want alleen dan kun je blijven volhouden dat er flink gefraudeerd is.

Dus ja, ik snap het nog steeds niet. Laten we het daar maar bij hiuden dan. Whatever makes you sleep well. question question



Next."

Weet geen naam " Jullie denken dat een complot waar duizenden mensen bij betrokken zijn in realiteit mogelijk is."

Anderen misschien wel ik niet hoor.
Het is niet meer dan mensen sturen wat ze doen, en die mensen hebben geen idee waarheen.

3

solidsteel    
meer dan 3 jaar geleden door solidsteel

solidsteel schreef: "" Jullie denken dat een complot waar duizenden mensen bij betrokken zijn in realiteit mogelijk is."

Anderen misschien wel ik niet hoor.
Het is niet meer dan mensen sturen wat ze doen, en die mensen hebben geen idee waarheen."

solidsteel Zoals?

Weet je, eigenlijk heb ik best medelijden met mensen als jij, die met alle geweld overal een complot achter moeten zien.

En dan telkens dat tegenstrijdige.

Enerzijds zeggen dat Corona moedwillig de wereld in geholpen is om de "grote reset" te forceren, maar anderzijds even hard roepen dat Corona een hoax is en dat er helemaal niet veel mensen op de IC's liggen. (1 voorbeeld van jullie dom gelul wat je nooit stilgehouden krijgt omdat daar wereldwijd duizenden mensen dan over moeten zwijgen.)

Enerzijds schreeuwen dat we nooit meer van de maatregelen afkomen, maar anderzijds een vaccin dat ons defintief uit de maatregelen moet halen non-stop proberen weg te zetten als ondeugdelijk.

En waar komen jullie prutsers dan mee? Ojee, 5 mensen hebben allergisch erop gereageerd.

Nou, als DAT een reden moet zijn om een vaccin in twijfel te trekken, slik dan ook maar nooit meer een paracetamol. Maak nooit meer gebruik van penecilline / antibiotica. Want op ELKE medicatie zijn er mensen die er allergisch op reageren.

En dan noemen mensen als jij jezelf ook nog telkens wakker? Whahahahaha, pleur toch op man. Jij slaapt en bent doof en blind voor logica en argumenten.

Dat was je ten tijde van 9/11 discussies. Dat ben je als het op Trump aankomt. En dat ben je als het op Corona aankomt.

Beetje dom piepen over een NWO, grote reset, alles is een complot, fake news, bla bla bla. Maar als de discussie je te moeilijk wordt, begin je te kronkelen (zoals je nu doet) of komt met domme insinuaties met maar 1 doel: Aandacht afleiden van het feit dat je klemgeluld bent.

Dus hou je nu maar bij je mede-debielen met dezelfde geestelijke beperkingen.

En als je nu problemen hebt met mijn direct taalgebruik. Nu niet janken. Dat is namelijk iets wat je de afgelopen 4 jaar zo geweldig vond aan Trump. question question

1

Weet geen naam    
meer dan 3 jaar geleden door Weet geen naam

Weet geen naam schreef: "Zoals?

Weet je, eigenlijk heb ik best medelijden met mensen als jij, die met alle geweld overal een complot achter moeten zien.

En dan telkens dat tegenstrijdige.

Enerzijds zeggen dat Corona moedwillig de wereld in geholpen is om de "grote reset" te forceren, maar anderzijds even hard roepen dat Corona een hoax is en dat er helemaal niet veel mensen op de IC's liggen. (1 voorbeeld van jullie dom gelul wat je nooit stilgehouden krijgt omdat daar wereldwijd duizenden mensen dan over moeten zwijgen.)

Enerzijds schreeuwen dat we nooit meer van de maatregelen afkomen, maar anderzijds een vaccin dat ons defintief uit de maatregelen moet halen non-stop proberen weg te zetten als ondeugdelijk.

En waar komen jullie prutsers dan mee? Ojee, 5 mensen hebben allergisch erop gereageerd.

Nou, als DAT een reden moet zijn om een vaccin in twijfel te trekken, slik dan ook maar nooit meer een paracetamol. Maak nooit meer gebruik van penecilline / antibiotica. Want op ELKE medicatie zijn er mensen die er allergisch op reageren.

En dan noemen mensen als jij jezelf ook nog telkens wakker? Whahahahaha, pleur toch op man. Jij slaapt en bent doof en blind voor logica en argumenten.

Dat was je ten tijde van 9/11 discussies. Dat ben je als het op Trump aankomt. En dat ben je als het op Corona aankomt.

Beetje dom piepen over een NWO, grote reset, alles is een complot, fake news, bla bla bla. Maar als de discussie je te moeilijk wordt, begin je te kronkelen (zoals je nu doet) of komt met domme insinuaties met maar 1 doel: Aandacht afleiden van het feit dat je klemgeluld bent.

Dus hou je nu maar bij je mede-debielen met dezelfde geestelijke beperkingen.

En als je nu problemen hebt met mijn direct taalgebruik. Nu niet janken. Dat is namelijk iets wat je de afgelopen 4 jaar zo geweldig vond aan Trump. question question"

Weet geen naam Wie van de drie zou hij zijn ?
"Is gebleken dat 1 op de 3 Trumpaanhangers(/ virus- recalcitrante ) net zo dom is als die andere 2." question question

0

Defcte burger    
meer dan 3 jaar geleden door Defcte burger

Defcte burger schreef: "Wie van de drie zou hij zijn ?
"Is gebleken dat 1 op de 3 Trumpaanhangers(/ virus- recalcitrante ) net zo dom is als die andere 2." question question"

Defcte burger Ik denk dat hij dom voor 3 is. question question

0

Weet geen naam    
meer dan 3 jaar geleden door Weet geen naam

Weet geen naam schreef: "Zoals?

Weet je, eigenlijk heb ik best medelijden met mensen als jij, die met alle geweld overal een complot achter moeten zien.

En dan telkens dat tegenstrijdige.

Enerzijds zeggen dat Corona moedwillig de wereld in geholpen is om de "grote reset" te forceren, maar anderzijds even hard roepen dat Corona een hoax is en dat er helemaal niet veel mensen op de IC's liggen. (1 voorbeeld van jullie dom gelul wat je nooit stilgehouden krijgt omdat daar wereldwijd duizenden mensen dan over moeten zwijgen.)

Enerzijds schreeuwen dat we nooit meer van de maatregelen afkomen, maar anderzijds een vaccin dat ons defintief uit de maatregelen moet halen non-stop proberen weg te zetten als ondeugdelijk.

En waar komen jullie prutsers dan mee? Ojee, 5 mensen hebben allergisch erop gereageerd.

Nou, als DAT een reden moet zijn om een vaccin in twijfel te trekken, slik dan ook maar nooit meer een paracetamol. Maak nooit meer gebruik van penecilline / antibiotica. Want op ELKE medicatie zijn er mensen die er allergisch op reageren.

En dan noemen mensen als jij jezelf ook nog telkens wakker? Whahahahaha, pleur toch op man. Jij slaapt en bent doof en blind voor logica en argumenten.

Dat was je ten tijde van 9/11 discussies. Dat ben je als het op Trump aankomt. En dat ben je als het op Corona aankomt.

Beetje dom piepen over een NWO, grote reset, alles is een complot, fake news, bla bla bla. Maar als de discussie je te moeilijk wordt, begin je te kronkelen (zoals je nu doet) of komt met domme insinuaties met maar 1 doel: Aandacht afleiden van het feit dat je klemgeluld bent.

Dus hou je nu maar bij je mede-debielen met dezelfde geestelijke beperkingen.

En als je nu problemen hebt met mijn direct taalgebruik. Nu niet janken. Dat is namelijk iets wat je de afgelopen 4 jaar zo geweldig vond aan Trump. question question"

Weet geen naam Sorry dat ik op je lange tenen heb getrapt, was niet de bedoeling.
Ik wou je alleen maar wat duidelijk maken zodat je niet elke comment vol met aannames en beschuldigen moet zetten die nergens op slaan.

Betreft waar het over ging voordat je ging braken in een pavlov reactie:

Nee die mensen zijn daar niet allemaal rechtstreeks bij betrokken. Die doen gewoon wat hun gevraagd wordt en die weten allen niet wat het groter plaatje is.
Maar zal het proberen heel simpel voor je uit te leggen , dan kan je nog helpen in de toekomst.

Stel Groep X wilt iets , laten we het Y noemen, voor mekaar krijgen wat het volk niet wilt. Dan maken ze een plan om Y als oplossing te bieden voor een probleem, want dan accepteren mensen het wel.
Dus dan is het enkel een kwestie van het probleem te maken of een bestaand probleem zo te vergoten ,mbv media, dat de ernst veel groter lijkt zodat mensen oplossing Y willen.

Al deze mensen werken er dus mee aan zonder te weten waaraan ze meewerken.
En zo gaat het steeds keer op keer.

0

solidsteel    
meer dan 3 jaar geleden door solidsteel

solidsteel schreef: "Sorry dat ik op je lange tenen heb getrapt, was niet de bedoeling.
Ik wou je alleen maar wat duidelijk maken zodat je niet elke comment vol met aannames en beschuldigen moet zetten die nergens op slaan.

Betreft waar het over ging voordat je ging braken in een pavlov reactie:

Nee die mensen zijn daar niet allemaal rechtstreeks bij betrokken. Die doen gewoon wat hun gevraagd wordt en die weten allen niet wat het groter plaatje is.
Maar zal het proberen heel simpel voor je uit te leggen , dan kan je nog helpen in de toekomst.

Stel Groep X wilt iets , laten we het Y noemen, voor mekaar krijgen wat het volk niet wilt. Dan maken ze een plan om Y als oplossing te bieden voor een probleem, want dan accepteren mensen het wel.
Dus dan is het enkel een kwestie van het probleem te maken of een bestaand probleem zo te vergoten ,mbv media, dat de ernst veel groter lijkt zodat mensen oplossing Y willen.

Al deze mensen werken er dus mee aan zonder te weten waaraan ze meewerken.
En zo gaat het steeds keer op keer."

solidsteel "en die weten allen niet wat het groter plaatje is."

Maar gelukkig hebben we jou daar voor. Whahahahahahahaha

Ga toch weg man.

Even voor de duidelijkheid. Je hebt niet op mijn tenen getrapt hoor. Ik sprak je slechts even aan op de manier waarvoor je Trump al 4 jaar lang blind adoreert. question

Voor de rest: Ik heb jou nog nooit serieus genomen met je alu-gelul en dat zal ook niet gaan veranderen. question

0

Weet geen naam    
meer dan 3 jaar geleden door Weet geen naam

Weet geen naam schreef: ""en die weten allen niet wat het groter plaatje is."

Maar gelukkig hebben we jou daar voor. Whahahahahahahaha

Ga toch weg man.

Even voor de duidelijkheid. Je hebt niet op mijn tenen getrapt hoor. Ik sprak je slechts even aan op de manier waarvoor je Trump al 4 jaar lang blind adoreert. question

Voor de rest: Ik heb jou nog nooit serieus genomen met je alu-gelul en dat zal ook niet gaan veranderen. question"

Weet geen naam Heb geprobeerd, succes ermee.

2

solidsteel    
meer dan 3 jaar geleden door solidsteel

solidsteel schreef: "Heb geprobeerd, succes ermee."

solidsteel Ik wens jou ook veel wijsheid in de toekomst toe, slapend schappje van me. Je hebt het hard nodig aangezien dat momenteel je grootste gebrek is. question

0

Weet geen naam    
meer dan 3 jaar geleden door Weet geen naam

solidsteel schreef: "Heb geprobeerd, succes ermee."

solidsteel Ik wens jou ook veel wijsheid in de toekomst toe, slapend schaapje van me. Je hebt het hard nodig aangezien dat momenteel je grootste gebrek is. question

0

Weet geen naam    
meer dan 3 jaar geleden door Weet geen naam

Weet geen naam schreef: "Ik wens jou ook veel wijsheid in de toekomst toe, slapend schaapje van me. Je hebt het hard nodig aangezien dat momenteel je grootste gebrek is. question"

Weet geen naam Dank je wel, maar hou het maar hoor.
Ik lees dat je er meer behoefte aan hebt.

0

solidsteel    
meer dan 3 jaar geleden door solidsteel

solidsteel schreef: "Dank je wel, maar hou het maar hoor.
Ik lees dat je er meer behoefte aan hebt."

solidsteel Ik kan alleen maar houden wat ik al heb.

Dus feitelijk zei je nu dat ik de wijsheid heb. En dat klopt inderdaad. question

0

Weet geen naam    
meer dan 3 jaar geleden door Weet geen naam

Weet geen naam schreef: "Ik kan alleen maar houden wat ik al heb.

Dus feitelijk zei je nu dat ik de wijsheid heb. En dat klopt inderdaad. question"

Weet geen naam Meer dat je dat denkt. En dat braam je hiermee.

Maar je hebt het niet.

0

solidsteel    
meer dan 3 jaar geleden door solidsteel

solidsteel schreef: "Meer dat je dat denkt. En dat braam je hiermee.

Maar je hebt het niet."

solidsteel Kijk aan, de realiteit kwam zo hard bij je aan dat je nog geen fatsoenlijke zinnen en woorden meer voor elkaar krijgt. question question question

0

Weet geen naam    
meer dan 3 jaar geleden door Weet geen naam

Weet geen naam schreef: "Kijk aan, de realiteit kwam zo hard bij je aan dat je nog geen fatsoenlijke zinnen en woorden meer voor elkaar krijgt. question question question"

Weet geen naam Nee dat was de spellingchecker. blijkbaar.

0

solidsteel    
meer dan 3 jaar geleden door solidsteel

Ook een arts kan vroeg of laat dement worden en onzin uitkramen....... dat blijkt wel 😮

6
27 LoydMorris

LoydMorris schreef: "Ook een arts kan vroeg of laat dement worden en onzin uitkramen....... dat blijkt wel 😮"

LoydMorris Daar hoef je niet oud voor te zijn.
Spiegeltje ?

5

Alexis    
meer dan 3 jaar geleden door Alexis

Alexis schreef: "Daar hoef je niet oud voor te zijn.
Spiegeltje ?"

Alexis Wel opletten met de online lessen en niet zoveel hier rondspelen.

0

RobP    
meer dan 3 jaar geleden door RobP
28 Nole-1

En weer een smaad en laster draadje, deze man vewoord de mening van duizenden mensen.

10
29 Rapunzel

Rapunzel schreef: "En weer een smaad en laster draadje, deze man vewoord de mening van duizenden mensen."

Rapunzel Duizenden? Zijn er echt zoveel domme mensen joh?

3

Bop    
meer dan 3 jaar geleden door Bop

Bop schreef: "Duizenden? Zijn er echt zoveel domme mensen joh?"

Bop Ze zijn zelfs zo dom dat ze geen eigen mening hebben maar dat ze de sprookjes van de volksmenners als hun mening verkondigen.

5

Snorrie    
meer dan 3 jaar geleden door Snorrie

Snorrie schreef: "Ze zijn zelfs zo dom dat ze geen eigen mening hebben maar dat ze de sprookjes van de volksmenners als hun mening verkondigen."

Snorrie Je omschrijft jezelf ?

7

Alexis    
meer dan 3 jaar geleden door Alexis

Alexis schreef: "Je omschrijft jezelf ?"

Alexis Net wat jij wil.
Hoop wel dat de basisscholen snel weer open gaan want de kwaliteit van je reacties holt achteruit.
Je zit nu ongeveer op het niveau van groep 6.

3

Snorrie    
meer dan 3 jaar geleden door Snorrie

Snorrie schreef: "Ze zijn zelfs zo dom dat ze geen eigen mening hebben maar dat ze de sprookjes van de volksmenners als hun mening verkondigen."

Snorrie Ik begrijp dus echt niet dat mensen niet zelf kunnen nadenken en inzien dat deze pannenkoek maar wat uit zijn dikke duim zuigt. Dat is toch zo klaar als een klontje?

2

Bop    
meer dan 3 jaar geleden door Bop

Rapunzel schreef: "En weer een smaad en laster draadje, deze man vewoord de mening van duizenden mensen."

Rapunzel Volgens mij sprak hij weinig dingen uit die je als mening kunt kwalificeren. De opmerking dat artsen €2.000 per coronapatiënt krijgen en dat er niemand met corona op de ic's ligt, zijn simpelweg geen meningen. Dat zijn onjuiste feitelijke uitspraken.

1

RationeelRechts    
meer dan 3 jaar geleden door RationeelRechts

Snorrie schreef: "Net wat jij wil.
Hoop wel dat de basisscholen snel weer open gaan want de kwaliteit van je reacties holt achteruit.
Je zit nu ongeveer op het niveau van groep 6."

Snorrie Hopen dat ze 8 februari weer open mogen. Dat online is niks 🤣

0

RobP    
meer dan 3 jaar geleden door RobP

Rapunzel schreef: "En weer een smaad en laster draadje, deze man vewoord de mening van duizenden mensen."

Rapunzel "deze man vewoord de mening van duizenden mensen."

Dus van miljoenen verwoordt hij de mening niet.............

1

Weet geen naam    
meer dan 3 jaar geleden door Weet geen naam

Die ouwe gek is nog niet zo dement dat hij de bui nu niet ziet hangen.
Doet nu zijn uiterste best om zijn uitspraken terug te trekken of af te zwakken.

4
30 Snorrie

En dat kan natuurlijk niet waar zijn, want artsen/zorgverleners zijn mensen met een heiige roeping, die altijd het belang van de patient voorop zetten, vóór, ik noem maar wat, hun eigen belang om de verzekeraar te vriend te houden en hun contracten te ondertekenen en allerlei info over de patiënt door te spelen?

6
31 Wendel

Artsen behouden zich al lang het recht voor, patiënten te mishandelen zonder dat ze die patiënt vertellen wat ze in het dossier hebben gelezen, dat ze ertoe brengt. En de patiënt kan zelf maar beperkt het dossier inzien, alleen onder toezicht van de zorgverlener, niet zelf achter de computer, want als iemand achter je rug jou zwartmaakt bij je arts mag je dat niet weten. Net zo'n lekkere bron van informatie die tegen je kan worden gebruikt, de patiënt moet wel blijven geloven dat iemand een echte vriend(in) of een oprecht liefhebbend famielid is, anders droogt de info op. En als artsen patienten wèl op de hoogte zouden stellen, zodat die patiënt weet waar de rottigheid vandaan komt en de kans krijgt, aan te tonen dat het verhaal niet klopt, zou dat uitlekken en zouden er geen mensen meer achter de rug van patiënten om bij hun arts gaan klikken.

7
32 Wendel

Wendel schreef: "Artsen behouden zich al lang het recht voor, patiënten te mishandelen zonder dat ze die patiënt vertellen wat ze in het dossier hebben gelezen, dat ze ertoe brengt. En de patiënt kan zelf maar beperkt het dossier inzien, alleen onder toezicht van de zorgverlener, niet zelf achter de computer, want als iemand achter je rug jou zwartmaakt bij je arts mag je dat niet weten. Net zo'n lekkere bron van informatie die tegen je kan worden gebruikt, de patiënt moet wel blijven geloven dat iemand een echte vriend(in) of een oprecht liefhebbend famielid is, anders droogt de info op. En als artsen patienten wèl op de hoogte zouden stellen, zodat die patiënt weet waar de rottigheid vandaan komt en de kans krijgt, aan te tonen dat het verhaal niet klopt, zou dat uitlekken en zouden er geen mensen meer achter de rug van patiënten om bij hun arts gaan klikken."

Wendel Ben jij altijd zo argwanend?

2

Bop    
meer dan 3 jaar geleden door Bop

Bop schreef: "Ben jij altijd zo argwanend?"

Bop Argwanend? Ik was te naief en stonk er jarenlang in, liet van alles met me doen, daar pluk ik nu de wrange vruchten van.

4

Wendel    
meer dan 3 jaar geleden door Wendel

Wendel schreef: "Argwanend? Ik was te naief en stonk er jarenlang in, liet van alles met me doen, daar pluk ik nu de wrange vruchten van."

Wendel Het is dus een incidenteel geval. Jij doet het voorkomen of alle artsen zo zijn. Kwalijk is dat. Je moest je schamen.

3

Bop    
meer dan 3 jaar geleden door Bop

Wendel schreef: "Argwanend? Ik was te naief en stonk er jarenlang in, liet van alles met me doen, daar pluk ik nu de wrange vruchten van."

Wendel Moet je naar zo'n wappie gaan, die helpt je er wel weer bovenop. Die herstellen zo ongeveer alles wat de reguliere wetenschap verpest. Ze kunnen zelfs autisme genezen.
Het kost je €150,- per consult maar dan heb je ook wat. Met een beetje geluk krijg je nog wat flesjes links-gedraaide en rechts-geschudde homeopathische watertjes, en als je veel geluk hebt, dan zit er wat alcohol in.

3

RobP    
meer dan 3 jaar geleden door RobP

Bop schreef: "Het is dus een incidenteel geval. Jij doet het voorkomen of alle artsen zo zijn. Kwalijk is dat. Je moest je schamen."

Bop Nee, het is een rode draad die ik steeds weer tegenkom. Niet alleen bij mezelf. En wilt u ontkennen dat artsen zo ermee omgaan? U gooit de discussie handig om naar een discussie over mijn persoon en historie, daar trap ik niet in.

4

Wendel    
meer dan 3 jaar geleden door Wendel

RobP schreef: "Moet je naar zo'n wappie gaan, die helpt je er wel weer bovenop. Die herstellen zo ongeveer alles wat de reguliere wetenschap verpest. Ze kunnen zelfs autisme genezen.
Het kost je €150,- per consult maar dan heb je ook wat. Met een beetje geluk krijg je nog wat flesjes links-gedraaide en rechts-geschudde homeopathische watertjes, en als je veel geluk hebt, dan zit er wat alcohol in."

RobP Die Chinese wappies hebben anders meestal een normaal medisch diploma en daarnaast nog eens een opleiding in Chinese heelkunde, en inderdaad zijn zij daadwerkelijk geneesheren. En -dames. Wat de regulieren niet kunnen (of willen, op last van de verzekeraar en overheid bij onder drie keer modaal, ondanks dat ze er recht op hebben volgens de polis) wordt vaak wèl opgelost door de Chinese arts, in mijn ervaring. En ze zijn afhankelijk van je klandizie, hebben niks met de verzekeraar, dus ze behandelen je wèl goed.

3

Wendel    
meer dan 3 jaar geleden door Wendel

Wendel schreef: "Nee, het is een rode draad die ik steeds weer tegenkom. Niet alleen bij mezelf. En wilt u ontkennen dat artsen zo ermee omgaan? U gooit de discussie handig om naar een discussie over mijn persoon en historie, daar trap ik niet in."

Wendel Je begint er zelf over en hekelt en passant alle artsen. Daar trap ik dan weer niet in.

2

Bop    
meer dan 3 jaar geleden door Bop

Wendel schreef: "Die Chinese wappies hebben anders meestal een normaal medisch diploma en daarnaast nog eens een opleiding in Chinese heelkunde, en inderdaad zijn zij daadwerkelijk geneesheren. En -dames. Wat de regulieren niet kunnen (of willen, op last van de verzekeraar en overheid bij onder drie keer modaal, ondanks dat ze er recht op hebben volgens de polis) wordt vaak wèl opgelost door de Chinese arts, in mijn ervaring. En ze zijn afhankelijk van je klandizie, hebben niks met de verzekeraar, dus ze behandelen je wèl goed."

Wendel zeg wendel, de "arts" in kwestie trekt zijn keutel in. Waarom verdedig jij hem nog? Alleen disturbed en disposable volk doet zoiets...

2

Gut    
meer dan 3 jaar geleden door Gut

Bop schreef: "Je begint er zelf over en hekelt en passant alle artsen. Daar trap ik dan weer niet in."

Bop ALLE artsen? Nee hoor. Er zijn er alleen teveel, tegenwoordig, die zich zo gedragen. En het is volkomen relevant bij het artikel.

3

Wendel    
meer dan 3 jaar geleden door Wendel

Gut schreef: "zeg wendel, de "arts" in kwestie trekt zijn keutel in. Waarom verdedig jij hem nog? Alleen disturbed en disposable volk doet zoiets..."

Gut Wat je zegt, ben je zelf.

3

Wendel    
meer dan 3 jaar geleden door Wendel

Wendel schreef: "Wat je zegt, ben je zelf."

Wendel Ach wendel, je bent voor mij een niks, een nul, je gedraagt je als een baal hooi die op korte termijn aan de runderen gevoerd gaat worden. 40.000 reacties hier en geen één met een zinnige inhoud. Jouw soort sterft langzaam uit.

1

Gut    
meer dan 3 jaar geleden door Gut

Wendel schreef: "ALLE artsen? Nee hoor. Er zijn er alleen teveel, tegenwoordig, die zich zo gedragen. En het is volkomen relevant bij het artikel."

Wendel Gebaseerd op he-le-maal niks. Maar gewoon doorgaan met onze reguliere artsen in een kwaad daglicht te stellen. En charlatans de hand boven het hoofd houden. Koekoek.

0

Bop    
meer dan 3 jaar geleden door Bop
33 DWZ

DWZ schreef: "https://eindtijdklok.org/2020/12/14/verpleegkundigen-spreken-zich-uit-we-zijn-de-leugens-van-de-overheid-kotsbeu/
https://video.wakkeren.nl/videos/watch/974d25da-4d63-4227-b8e4-bdcb6a6e2d7a
https://www.newswars.com/epidemiologist-says-influenza-cases-are-being-counted-as-covid-19/"

DWZ En als je denk dat je alles gehad heb dan komen de reli's er nog achteraan hobbelen maar een partijtje leugens.

2

Snorrie    
meer dan 3 jaar geleden door Snorrie

DWZ schreef: "https://eindtijdklok.org/2020/12/14/verpleegkundigen-spreken-zich-uit-we-zijn-de-leugens-van-de-overheid-kotsbeu/
https://video.wakkeren.nl/videos/watch/974d25da-4d63-4227-b8e4-bdcb6a6e2d7a
https://www.newswars.com/epidemiologist-says-influenza-cases-are-being-counted-as-covid-19/"

DWZ Weer wat wappiesites opgeduikeld?

2

Bop    
meer dan 3 jaar geleden door Bop

Bop schreef: "Weer wat wappiesites opgeduikeld?"

Bop Goed he.
Hier nog 1 :
https://www.gezondheidenco.nl/niet-alles-geloven-waarom-zijn-goedgelovig/

0

DWZ    
meer dan 3 jaar geleden door DWZ

Snorrie schreef: "En als je denk dat je alles gehad heb dan komen de reli's er nog achteraan hobbelen maar een partijtje leugens."

Snorrie https://www.andries-advies.nl/wp-content/uploads/2020/04/Citaat-vertel-authentieke-verhalen-1-blog-Andries-300x200.png

1

DWZ    
meer dan 3 jaar geleden door DWZ

DWZ schreef: "Goed he.
Hier nog 1 :
https://www.gezondheidenco.nl/niet-alles-geloven-waarom-zijn-goedgelovig/"

DWZ 😴

0

Bop    
meer dan 3 jaar geleden door Bop

DWZ schreef: "https://www.andries-advies.nl/wp-content/uploads/2020/04/Citaat-vertel-authentieke-verhalen-1-blog-Andries-300x200.png"

DWZ Gezien de reacties op je bericht klopt dat aardig.

0

Snorrie    
meer dan 3 jaar geleden door Snorrie

Snorrie schreef: "Gezien de reacties op je bericht klopt dat aardig."

Snorrie https://www.tekst-plaatjes.com/leuke-tekst-plaatjes/het-is-moeilijk-om-de-waarheid-te-accepteren.jpg

0

DWZ    
meer dan 3 jaar geleden door DWZ

DWZ schreef: "https://www.tekst-plaatjes.com/leuke-tekst-plaatjes/het-is-moeilijk-om-de-waarheid-te-accepteren.jpg"

DWZ Een relifreak weet niets over de waarheid.

1

Snorrie    
meer dan 3 jaar geleden door Snorrie

Snorrie schreef: "Een relifreak weet niets over de waarheid."

Snorrie Wat een onzin.

0

solidsteel    
meer dan 3 jaar geleden door solidsteel

solidsteel schreef: "Wat een onzin."

solidsteel Vraag maar even aan iemand of die het je uitlegt.

0

Snorrie    
meer dan 3 jaar geleden door Snorrie

Snorrie schreef: "Een relifreak weet niets over de waarheid."

Snorrie Sorry, ik wist niet dat u er eentje was.

0

DWZ    
meer dan 3 jaar geleden door DWZ

Snorrie schreef: "Vraag maar even aan iemand of die het je uitlegt."

Snorrie Ik was fout idd. Een relifreak weet net zoals alle andere mensen niets over de waarheid.

0

solidsteel    
meer dan 3 jaar geleden door solidsteel

DWZ schreef: "Sorry, ik wist niet dat u er eentje was."

DWZ Nee, echt niet.
Ik ben niet van sprookjes en kindermisbruik.

0

Snorrie    
meer dan 3 jaar geleden door Snorrie

Snorrie schreef: "Nee, echt niet.
Ik ben niet van sprookjes en kindermisbruik."

Snorrie Is dit de waarheid?

0

DWZ    
meer dan 3 jaar geleden door DWZ

Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten

Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.
Net binnen
Toon meer
Meest gelezen
Laatste reacties
Nicks R. Van
Migratie geen prioriteit meer, klimaat nu wel. Wil de VVD niet gewoon een volgende kabinet-Rutte (maar dan zonder Rutte)?    - Wynia's Week

Als de immigratiestroom niet aan banden wordt gelegd is het Kabinet al gevallen nog voordat het werd geïnstalleerd!...

2 minuten geleden geplaatst door Nicks R. Van

sockknitter
Wat kan ons marineschip doen tegen de Houthi's? 'Ja, er zijn risico's'

@4In die schepen ziiten ook produkten voor Nederland....

2 minuten geleden geplaatst door sockknitter

eh
Mysterie eindelijk opgelost: op deze plek hingen uit Afrika vertrokken mensen 20.000 jaar rond voor ze verder gingen

Had vannacht al bijna een reactie klaar, maar toen de tekst verdween ben ik maar naar bed gegaan.Niet dat er zoveel instond het ging om mijn...

3 minuten geleden geplaatst door eh

FrisseBries
Wat kan ons marineschip doen tegen de Houthi's? 'Ja, er zijn risico's'

En zo zien we maar eens hier: de meerderheid heeft niets met Nederland. Ondanks wat ze zeggen. ...

3 minuten geleden geplaatst door FrisseBries

RobP
Wat kan ons marineschip doen tegen de Houthi's? 'Ja, er zijn risico's'

@2 Inderdaad, we moeten ons er niet mee bemoeien. Maar ja, ze bemoeien zich wel met ons......

3 minuten geleden geplaatst door RobP

baba jaga
Mona Keijzer is helemaal KLAAR met de linkse HAAT in de samenleving!

@3 Dankje nog wat meer bewijs voor op de aangifte....

4 minuten geleden geplaatst door baba jaga

baba jaga
Mona Keijzer is helemaal KLAAR met de linkse HAAT in de samenleving!

@2 Ik zie het ja nouja dat mag natuurlijk niet geplaatst worden van YT is ongewenst?...

5 minuten geleden geplaatst door baba jaga

Nicks R. Van
Beelden: Sarah van Soelen hangt de cowgirl uit

@4 Is gewoon de vrouwelijke vorm van de cowboy....

11 minuten geleden geplaatst door Nicks R. Van

FrisseBries
Asielzoekers gevaarlijk? Godfried heeft als buurman azc heel andere ervaringen

@43 voor @42 natuurlijk....

13 minuten geleden geplaatst door FrisseBries

NK. App
Indian Nude FilmKemono PartXnxx Step Sister And BrotherNhdtb-831New Bengali PornT S 4 RentAnnerose Witch Of SteelSexporn CartoonsDeja Babe PornLesbian HitchhikingSitus PornografiAsiaticas Al DesnudoAlexis Ren NudeShangerdanger OnlyfansXxx ViewAlexa Scout PornPakistani Sexse VideoAery TeiflingAmateur BlowjBig Boobies LatinaRussian PronstarLewdzonwXxnx Hd Video ComBangla NudeIndian Pussy TubeAdults In Diapers PornXxxvodeoLove XxxxxXxx Desi BanglaYoujizz.ckmMovies Sexy FreeBarely Legal PornKanojox Kanojo XkanojoXxx Hindi Story VideoPorn Of Cartoon NetworkSexo Com DesenhoBlowjobs In The CarBigxxxSerah VendellaBlanche BradburySuck BoobsForc Anal PornNew ChudaiGirl SrxIndian Outdoor Mms PornXvideos.coimسكس أسيويOdia Sex StoryRiey Reid PornAmateur TitfuckWww Xx VidéosAmarmaTik FapChat Porno OnlineLadka Ladki Ki SuhagratDesi Bhabi XxFutanariaHeather HarmonMadison Moores PornKim Badinger NudeBig Tittie EbonyKinkycuckoldingReddit SissiesBlackonblacksexHeidi SorensonNasty AnalKaralasaxLacey LennonBig Tits CartoonGal Gadot Hot SexySex IranEmma Rose TransgenderPorn Video Desi HdParis HiltonsexvideoMaserati CreampieMistress Stormy FartSexo Gay HentaiBella Thorne Only Fans LeakNude Teen GirlRani Mukherjee Sexy PhotoPornohd ComSeye VideoVaniitysPhoneporn GamesVideo Pornor LésbicasWetpussygamedDise XnxxTelugsexFriends Mom Hd PornMandy Flores AnalEbony Masturbate SquirtSexvdiosSexy Porn DownloadKatrina Kaif SxeSwapped PornScatophile PornoLeolietDami Moore NudeNight Sex Video Hd色情动画Blacl PornLive Cam SexuelleBaixar Filme PornografiaBrunettes With Big TittiesBbw XvideosLilly Krug NudeSex CinaGemsri Viral VideoStellavioletAmariah Morales LeakedIndian Porn In KitchenGroped AsianXbooksHentai JapanYuporVk QuicksandTamil Sex VStrip Chat VideoCatwoman PhubFree Cam PornWelovecockCockold KissingElenagenevinneTobie CinemaVan XxxGay FacefuckedAmber Ajami PornVideos Caseros PorrnoSexe érotismeKatrina Colt IafdBig Penis HeadKhalifa Ki Sexy BfJessica Vanessa TwerkCallof Duty PornAllxxxvideoKendra Lust TweetSwimsuit Succubus NudeTramparramSis Loves Me ComBlue Sexy Video MeinPorn GuerasHairyteensPorn DydeDoublelist ChicagoXxx Video Full HdX Photo VideoXhampster LiveLive Porn.Mrdeepfakes.vomXxx Hd P