U blokkeert onze banners :(

Wij zien dat u een adblocker gebruikt waardoor u alleen advertenties ziet die door uw adblocker worden goedgekeurd. Dit vinden wij jammer, want Nieuwskoerier.nl is mede dankzij onze advertenties gratis toegankelijk. Help ons door Nieuwskoerier.nl te whitelisten

Verkeer
  • 0
Staatssecretaris van Infrastructuur Stientje van Veldhoven gaat bekijken of een snellere treinverbinding tussen Amsterdam en de Duitse hoofdstad Berlijn mogelijk is. Nu doe je er nog zes uur en twintig minuten over om van de hoofdstad naar onze oosterburen te komen, omdat de trein onderweg ...

10 maanden geleden door Barbapapa-7,5

REAGEER MET EEN EMOJI

Maak er gelijk maar een hyperloop van.

1 Reagurius    
10 maanden geleden door Reagurius
1
Meld

Is toch snel genoeg? Of zijn de betonnen wanden het manco qua tijdspan.

2 caso    
10 maanden geleden door caso
0
Meld

Stien noemt enkele opties. Stien noemt niet het feit dat het wisselen van de electrische locomotief aan de Duits-Nederlandse grens al zo'n 20 minuten van de reis afsnoept.

3 Barbapapa-7,5    
10 maanden geleden door Barbapapa-7,5
16
Meld

Een trein naar het oosten .. doen : D

4 Schildpad    
10 maanden geleden door Schildpad
0
Meld

Stientje van Veldhoven is van D66. Dat maakt veel duidelijk. Die zijn heel innovatief in dingen verzinnen waar de burger niet gelijk op zit te wachten. Er zijn toch wel wat belangrijkere punten die aandacht vergen. Neem de zorg en het ouderenbeleid eens onder de loep zou ik zeggen. Ik heb ook wel een idee voor D66. Schiet de illegalen toeristische krakers buiten de dampkring!

5 Verwonderd    
10 maanden geleden door Verwonderd
0
Meld

@5 Ik vind het merkwaardig om een staatssecretaris van infrastructuur te verwijten dat ze zich met infrastructuur bezighoudt, eigenlijk.

6 Smiling    
10 maanden geleden door Smiling
2
Meld

@6 mjah de boosmens is gewoon boos op de D'66

7 MarcusCole    
10 maanden geleden door MarcusCole
2
Meld

Drie jaar nadat het verzakte traject Bodegraven-Alphen compleet is vernieuwd, is het weer mis. Reizigers en conducteurs klagen over 'wiebeltreinen'.

Vanwege de veiligheid heeft de NS de maximumsnelheid moeten terugbrengen van 140 naar 100 kilometer per uur. Inspecteurs van spoorbeheerder ProRail rijden geregeld met machinisten mee om te zien hoe zij het traject ervaren.

En dan een snelle verbinding naar Berlijn?
Laat me niet lachen.

8 Hein2    
10 maanden geleden door Hein2
0
Meld

Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten

Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.
Trending vandaag
Live: de exitpoll van Ipsos bij de NOS
Kijk hier mee naar de uitslagenavondLIVEDe NO...

14 uur geleden door Schildpad

DWDD-tafel kotst half uur lang op Baudet en W...
Matthijs van Nieuwkerk en zijn vrienden waren...

1 dag geleden door Moskowfiets

De Volkskrant doet oproep om Thierry Baudet t...
De Volkskrant toont een wel héél opmerkelijke...

23 uur geleden door Spraypaint

'Atheïsme is niet te verenigen met...
Interview met Marcelo Gleiser over hoe belang...

15 uur geleden door progressiefliberaal

FvD-voorman Baudet ageert in speech tegen &ls...
De grote winnaar van de provinciale verkiezin...

3 uur geleden door Aardbezie


ADVERTENTIE


Laatste reacties
datkanjijmakkelijkzeggen
'Atheïsme is niet te verenigen met de wetens...
@161 tja, als iemand het zelf niet begrijpt /...

minder dan een minuut geleden door datkanjijmakkelijkzeggen

TouchScreen
Hiddema: een nieuwe lente, een nieuw geluid...
@25Je begint tegen jezelf te lullen....uurt...

1 minuut geleden door TouchScreen

JavierdeValdez
Forum alsnog nog groter geworden dan VVD...
@113 Wat een ironie. FvD wil een andere "EU"....

1 minuut geleden door JavierdeValdez

MARCUSAURELIUS
'Atheïsme is niet te verenigen met de wetens...
@186 klopt dat wel?Mijn bron geeft een 1 op...

1 minuut geleden door MARCUSAURELIUS

Aardbezie
Nieuwe strategie, boodschappers en boodschap ...
De nekslag voor het CDA was Mona met haar uit...

1 minuut geleden door Aardbezie

Binnenland      Buitenland      Politiek      Economie      Internet      Technologie      Sport      Showbizz      Wetenschap      Gezondheid      Lifestyle      Cultuur      Media      Film      Games      Verkeer      Overig