@1
De ervaring met elektrische automotoren is veel minder lang als die van benzinemotoren.
Dus die elektro motoren en ook "batterijen" zullen nog wel lichter worden.
zoals:
https://www.technischweekblad.nl/nieuws/friese-elektromotor-is-veel-lichter
Friese elektromotor is veel lichter
Er zijn ook nog allerlei verbrandingsmotoren niet dieper onderzocht volgens mij, alleen oppervlakkig, zoals het verbranden van metaaldeeltjes. (zoals ijzerpoeder-> roest).
Lijkt me trouwens ook niet ideaal voor grootschalig gebruik, maar wel voor lokaal.
@2 eh,
denkende aan de biogascentrales / houtcentrales welke de overheid zo graag ziet, de volgende koppeling voor het "moderne" vervoer:
https://www.lowtechmagazine.be/2010/01/houtgas-als-alternatieve-brandstof-voor-autos.html
Voordeel: er hoeft niet eerst hout omgezet te worden in stroom welke de accu's van auto's laadt maar direct van de boom in de auto.
Veel efficiënter.
Wacht maar tot de covid toestand voorbij...
Zoals een arts onlangs zei wat draagt di...
Dat kleur bekennen hebben ze vrij snel g...
Doodstraf = Moord...
Vandaar dat ik ook schrijf, dat deze ech...
Hoe kun je nu iemand in de val lokken al...
Mogen we jou voortaan inschakelen om de ...
Ja, er zijn vele manieren waarop een men...
Maar er veranderd helemaal niets. Dus ni...
Prima van die piloot wel een aantekening...
DATUM