Hebben ze dan nogsteeds geen computers bij de belastingdienst?...
Das weer knap binnenlopen voor de NGO s...
@3 Nou ja... D66 denkt wel in rangen en standen. Zo proberen wel te beteren. Maar het gaat moeizaam....
@2688 Het zou ook kunnen dat er zóveel gemaild werd, dat die mails al sinds een jaar automatisch in de spambox verdwijnen....
Aan zo n figuur aandacht is net als pissen tegen de wind in!...
@1 Dat ligt eraan welke vorm de stageplek heeft. Bij de ene werkgever is het een onderdeel van je opleiding en zal alles onder begeleiding m...
@43Zoek eerst de definitie maar eens op en laat je dat even uitleggen....
Een mooi artikel. Jammer dat ze het achter een betaalmuur hebben geplaatst. Maar DPG krijgt toch heel veel subsidie? Dus we hebben er eigenlijk ...
@88 " Domme trol." Schelden, beledigen, op de persoon spelen → gemeld ...
Als stagebegeleider ben je extra tijd kwijt om de student het een en ander bij te brengen. Daar moeten de studenten voor betaald worden? Heel vr...
Boeing heeft de productiebaan van de f35 gebruikt, voor de nieuwe 737. Zie hier het resultaat.
Klinkt als een probleem met de motor(en)
@1 Kun je misschien iets uitleggen wat ik niet begrijp? f35?
Weet wel dat er 157 mensenlevens naar de haaien zijn en evenzoveel of een viervoud ervan moeten familieleden gaan missen. Vreselijk!.
@3 het probleem is dat Boeing en andere bedrijven enorm bezuinigen op veiligheid met dit als gevolg. Bij Boeing was al bekend dat dit toestel een probleem had met de hoogtemeter, waardoor de automatische piloot een neusduik maakt.
De F35 heeft ook een zooi aan problemen en ook al een waardeloos Amerikaans vliegtuig.
Familieleden hadden ook dood kunnen gaan toen ze naar het vliegveld reden, shit happens
Gisterenavond op National Geograhic een vliegtuig crash, leek er veel op, doink recht naar beneden.
Piloot moest defecte linkergashandel tegenhouden anders schoof hij na opstijgen in de neutraal stand, was bekend maar oorzaak niet gevonden.
Maarja piloot kreeg hartverknettering, co piloot in paniek door wolken geen idee hoe hij vloog, ploink recht naar beneden niks meer van over...
Boeing is niet verantwoordelijk voor het plaatselijk onderhoud. Ook niet voor de training van piloten, ook niet voor hun alcoholpromillage.
@4 Dank voor je uitleg!
Bezuinigen terwijl je voor honderden verantwoordelijkheid draagt?
Ach het is de tijd om die niet meer op je te nemen.
@7 er waren al meerdere berichten dat de Boeing 737 niet veilig zou zijn. 5 piloten hadden dat ook doorgeven aan de FAA. De veiligheid verhogende maatregelen maken het juist onveiliger.
Boeing/Amerika doet er niet veel aan als ze een fout product leveren. Het enige wat ze doen is wetten maken om de daders te beschermen tegen gerechtsvervolging
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.