@29 "Dus daarom wil wilders geen kinderen." Of hij geen kinderen wil, daar heb ik echt geen weet van. Maar als hij er eentje verwe...
@9 Bedankt voor de info ehDus 20% van de bevolking kunnen een land gijzelen en onderdrukken.Wat jammer dat die 80% het tij niet hebben kun...
Tja, chatGPT versus het CBS, en tal van publicaties op het internet. Zo is daar ook te vinden dat hij zijn haren verft om zijn afkoms...
@24Dus daarom wil wilders geen kinderen.Dat zouden dan allochtonen zijn volgens die definitie....
@26 Genoeg geluld . Blijkbaar ben jij de enige die het belangrijk vindt dat Geert een allochtoon is. Racist!...
@26 Hm ja Chat GPT is daar nogal dubbel over. Niet helemaal correct denk ik. Nu zegt het dit:Dat klopt, Geert Wilders' moeder is geboren in ...
#8 gevonden:"Dat heeft voornamelijk drie redenen. In de eerste plaats weet het regime tot in zijn botten dat het zelfs de norse berusting van ...
@22 "van wie beide ouders ook in Nederland zijn geboren" Zie 24, zie je 17. Nederlands-Indië was toch echt buitenland. ...
@2875 Ha die Ron, dankje kerel.RedBull staat koud....
Gehakt na gehackt..
@1 ze worden draadloos via internet geüpdate waardoor een hack zeker mogelijk is.
Maar ik verwacht niet dat dat hier de oorzaak had, er zitten gewoon nog te veel foutjes in.
Uiteindelijk zal het wel veiliger zijn dan mensen omdat er ook heel veel slechte chauffeurs zijn die toch een rijbewijs hebben en ook de beste kan een foutje maken. (als de auto's data met elkaar delen dan worden ze steeds beter)
Het updaten via internet vind ik wel extra gevaarlijk en ook dat de besturing in het zelfde gedeelte computer zit waar de auto onder het rijden ook verbonden is met internet.
Liever zou ik zien dat de besturing in een aparte computer zit en alleen met kabel geüpdate kan worden. (ook hier kan een kwaadwillende schade doen maar die moet dan alle auto's persoonlijk met kabel besmetten en heeft dan niet in 1 keer een heel leger)
@2 "Uiteindelijk zal het wel veiliger zijn dan mensen"
Ze zijn al lang veiliger dan mensen, maar nog niet perfect.
@3 ze mogen alleen nog maar op de snelweg automatisch rijden.
Komen ze ergens waar ze geen data hebben dan gaat het fout, Met sneeuw zien ze geen strepen op de weg.
Er is nog geen standaard afgesproken om de auto's onderling te laten communiceren (sommige kunnen het met eigen merk)
Er is maar 1 systeem ingebouwd en ik heb nog nooit een computer gehad die niet een keer vastliep. (militaire vliegtuigen hebben de belangrijke dingen in 2 tot 4 systemen draaien omdat er altijd wat kan uitvallen en bij hun is het 4 omdat ze ook last kunnen hebben van kogels)
Een gewoon vliegtuig heeft al 2 hoogtemeters maar de automatische auto heeft voor niets reserve sensoren en ook deze kunnen een fout melding geven.
Ik zie het er echt wel veiliger mee worden maar het is gewoon nog in de kinderschoenen en ik denk dat jij iets te veel vertrouwen hebt in een systeem waar je zelf niet in kunt kijken en wat nog redelijk nieuw is met foutjes zoals hier beschreven.
@4 Hoe kom je erbij dat ik er teveel vertrouwen in heb?
Zelfrijdende auto's kunnen inderdaad nog lang niet overal gebruikt worden.
En je andere argumenten kloppen ook.
Maar mensen hebben ook maar één systeem ingebouwd. Dat nog te vaak verstoord wordt door 'middelen', dat gemakkelijk afgeleid wordt door zaken die niets met rijden te maken hebben, een systeem dat de neiging heeft soms 'in slaap' te vallen, iets wat bij computers nog niet waargenomen is.
Waar zelfrijdende auto's wel ingezet kunnen worden doen ze het stukken beter dan hun biologische voorbeeld.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.