@15 Sympathiseren met de moordenaars van onschuldige kinderen ook niet....
@14 Herhaald schofterig en lasterlijk gedrag ja. Zwartmaken, karaktermoord, zonder enig bewijs. Doet die reconquista ook, en cannabi...
@14 Vandaar dat ik zeg, dat je bij Hamas moet gaan klagen. . . Zij zijn het, die deze hele ellende veroorzaakt hebben. . . Als eerdaags ...
@13 Walgelijk, het afslachten van kinderen, wiens kinderen het ook zijn!!Maar jij hebt er geen moeite mee, als zij tot het Palestijnse volk b...
@19Klopt, het is vooropgezet plan om te voorkomen dat Rusland en de EU een te groot concurrerend blok zouden kunnen vormen.Het is niet v...
@51En wat is daar vreemd aan dat ze wel of niet willen werken , heb ik ook wel eens ,als witte, last van (gehad) ...
@11Vergeet niet, dat Israël strijd voert met een terroristische beweging.Die strijd tegen terrorisme, zal altijd gevoerd moeten blijven wor...
Ik heb ook liever dat jullie het G-woord niet meer gebruiken.Dat doet ons teveel denken aan de traumatische aardbevingen en de bijbehorende ...
@12 Kijk, ik weet inmiddels wel dat jij een klootzakkie bent, maar om nou te suggereren dat ik de wandaden van Hamas niet veroordeel maakt dat i...
The Adventures of Supernigger Episode I, The Final Chapterhttps://www.youtube.com/watch?v=C_UCvuRT69s...
Of je schaft de eerste klas af...
@1 Inderdaad. Zie vaak dat 1e klas meer leeg is, dan vol.
@2
Een kleine aanpassing en klaar is Kees.
Volgens de NS koop je alleen een vervoerbewijs.
@4 ,
Er zou een onderscheid moeten komen tussen een vervoerbewijs met zit- of - staanplaats. Is natuurlijk niet te verwezenlijken maar bijv. dagelijks een uur staan om op je werk te komen lijkt mij geen pretje om op deze wijze vervoerd te worden.
@5 Helemaal mee eens!!
@4 Als je wegens grote drukte op het perron mag blijven staan heb je zelfs daar niks aan.
@7 ,
De organisatie bij de NS is nog steeds niet op orde. Het is toch een schande dat reizigers op het perron blijven staan vanwege grote drukte. Het Nederlandse spoorwegnet is het drukst bereden spoor van de EU. De overheid wil vanwege milieu aspecten dat burgers meer per openbaar vervoer reizen. Maar meer geld steken voor meer treinen tijdens de spits of bepaalde drukte blijft dus achterwegen. En de reizigers dienen dit maar te accepteren omdat er geen vergelijkbaar alternatief is voor snelle vervoer. Snap heel goed dat burgers de voorkeur geven aan een auto om zich te vervoeren.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Nederlandse_Spoorwegen
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.