Verstandig. Nederland wordt onleefbaar. Brussel heeft haar zin. Elk land verliest haar identiteit. Op naar de superunie. Bah....
@90Blijft staan: kwestie van goed lezen. Ik heb nergens gezegd dat je in a37 op a45 moest reageren. Heb alleen in a71 gewezen op jouw hypocris...
@98 Verdonschot was een presentator bij de VARA. Dan weet je wel hoe laat het is. 😅...
@97 Dan wordt het vast een voetballer. Bijzonder hè, zo'n piepklein mensje?...
@4 Ja, dat is eigenlijk de enige echte reden dat ik pro Trump was. Hillary wilde al giga oorlog voeren tegen Rusland. Als Hillary toen gewonnen ...
Ik heb liever dat je de Europese elites vermoordt Poetin. Nu ben je onschuldige mensen aan het vermoorden. Je moet achter de elites aangaan. Je ...
Beste hamas lovers, pleur asjeblieft op naar de gaza strook.Het zal me worst wezen hoe het verder met jullie gaat....
@21 En Nederland werft jongens in arme wijken met een gratis abonnement op een sportschool. Daaraan kan je dus goed zien hoe onvoorstelbaar slec...
boetalep en Markoesj, twee Trojaanse paarden...
Who the FUCK is leon verdomschot?En waarom is Geert verantwoording aan hem schuldig?...
Het enige struikelblok is nog de enorme lange kabels.
Accu's zijn niet efficient genoeg.
En wat voor een soort van aandrijving gaat dat dan worden vraag ik me af? Waarschijnlijk weer iets van propellers of zo want straalmotoren lijkt me een beetje moeilijk.
@3 toevoeging
Daar zo het eventueel stuk op kunnen lopen want qua snelheid zullen ze met een propellervliegtuig nooit en te nimmer dezelfde snelheid kunnen halen als met een straalmoter. Het schijnt dat boven een bepaalde snelheid de lucht rond de propeller zoveel weerstand gaat geven dat het eigenlijk net als dikke stroop gaat worden. Ten minste dat heb ik ooit gelezen dus als ik lieg dan lieg ik in commissie.
zo = zou
@2 Aangezien vliegtuigen op zeer grote hoogte vliegen zullen er ongetwijfeld een soort van zonnepanelen gebruikt gaan worden aangezien op die hoogte veel zonlicht/energie te vangen is
Mag hopen dat we over tientallen jaren een totaal andere aandrijving/ energiebron zullen hebben gevonden.
Siemens heeft een propeller vliegtuig(je) met een elektromotor van 250 kW. De motor weegt slechts 50 kg en is maar 40 bij 30 cm groot!
Siemens heeft als doel vliegtuigen een maximaal bereik van 1000.
@3 Misschien blaasbalgen.
@3 @4 De Tupolev Tu-95 haalt 950 km/u. Dit is een groot militair propeller vliegtuig. Net zo snel als passagiersvliegtuigen nu.
@1 Misschien komen er bovenleidingen die aan zeppelins hangen.
@9
Vlak de kracht van een elastiek ook niet uit!
@11
Inderdaad, een soort superhoogspanningen.
Bovendien, waarom vragen ze niet gewoon aan die ufo's die hier overal rondvliegen hoe zij dat doen?
@10
Ja maar de snelheid die jij nu opnoemt is trouwens volgens al veel eerder gehaald met propeller jachtvliegtuigen. En dat is ook zo een beetje de maximale haalbare snelheid om reden van zie @4 Met een propellervliegtuig zul je dus nooit de geluidsbarrière doorbreken en ruimschoots sneller dan het geluid kunnen vliegen zoals de Concorde jaren geleden al deed. Dit vliegtuig had een maximale snelheid van rond de 1.920 km per uur. En voor militaire toepassingen zoals bijvoorbeeld van de F-16 met een snelheid van Mach 2 of de Sukhoi 27 (Flanker) met een snelheid van mach 2.35 heb je natuurlijk niks aan propelleraandrijving.
@10
Maar voor passagiersvliegtuigen zo het een uitkomst zijn. Dat moet ik eerlijk toegeven. Want uiteindelijk vonden ze de voordelen van supersonische passagiersvliegtuigen zoals de Concorde toch niet opwegen tegen de vreselijk hoge kosten ervan.
Verdomme alweer zo = zou
Het lijkt hier godverdomme wel alsof de u niet goed werkt op dit toetsenbord.
Dan wordt reizen een echte cardio, trappen totdat je erbij neervalt.
@17
Wegflikkeren dat ding en bij alibaba een nieuwe bestellen, kunt u over 8 weken weer verder tiepen.
@19
D*s ik moet me nog 8 weken me met dit toetsenbord behelpen. Nou dat is dan wel mooi helemaal volkomen k*t. En Jan met de korte achterl*l goed schrijven gaat n* nat**rlijk ook al niet meer. Nou ja daar maak ik dan wel Jan met de korte achtertampeloeris van.
@16 Maak wel een pokkeherrie dat ding.
@12 "Vlak de kracht van een elastiek ook niet uit!"
http://www.duurzaambedrijfsleven.nl/future-transportmobility/13047/duurzaam-vliegen-in-2050-de-visie-van-airbus
Zie kopje over katapult als duurzame lanceerinstallatie.
Zijn alleen ideeën maar op zich niet zo een gek idee.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.