@6 Ze zijn al een eind op weg....
@19 Het zal een enorme uitdaging zijn om het antisemitisme onder moslims terug te dringen. Als dat thuis al fout gaat wordt het heel lastig. Net...
@3 Men zegt van woke Amerika dat het de VS wil opheffen / vernietigen ...
@49 Je hebt werkelijk het IQ van een eencellige met je meldingen. Maar goed, ik geef je het laatste woord. Meld me maar. ...
@3 Misschien willen ze die wel afbreken?...
@1Geen min, wèl gefeliciteerd! 🎗️...
Over een paar jaar kan dit teruggedraaid worden, tav de autochtone Nederlander.. 😉...
@47 Graag gedaan hoor! Ik geef je graag waar je zo naar solliciteert hoor. Kleine moeite, groot plezier. :-) ...
@41 "Sukkel" Bijna vergeten. Ach, je weet het onderhand wel. Jij scheldt enz, ik meld. ...
@46 Ooooo nou daar ben ik blij mee zeg!!!Hoeraaaa!!! ...
** gebruiker verwijderd **
good riddance!
Alle luie donders op de zelfde weg!
Mee eens, verplicht de rijbaan op met die ondingen
ja, daar gaan doden mee vallen.
Goed voor de orgaanhandel
Dan moet je binnen de bebouwde kom de snelheid voor alle wegverkeer wel gelijkschakelen.
Die snelle e-bikes is niks voor ons drukke wegennet.
@4 dat is misschien ook de bedoeling, dat scheelt weer AOW uitbetalen en zo...
Ze horen in elk geval niet thuis tussen fietsers, en dat geldt ook voor alle brommers. Brommers die slechts 25 km per uur gaan zijn een uitzondering en daarom ook duidelijk en gevaar voor fietsers.
Nu deze fietsers op de rijbaan gaan komen vallen ze ook niet langer onder de bescherming van fietsers. Wil je de zelfde rechten als een auto dan zul je je ook als auto moeten gaan gedragen. Bij een aanrijding zal dus ook de fietser fout kunnen gaan zijn, en is deze niet meer beschermt als zwakke verkeersdeelnemer. Raar dat ik daar Koos Spee niet over hoor praten.
Je kunt niet elk vervoersmiddel wat bedacht word op de weg toelaten.
Ik vind het eigenlijk levensgevaarlijke vehikels. Alleen op een eigen snelfietspad zou je hier veilig mee kunnen rijden, zolang je tenminste een helm en goede kleding draagt. En dan nog heeft zo'n fiets remlichten nodig zodat achterliggers er niet bovenop rijden.
In 30km zones wordt ik met de auto af en toe zelfs ingehaald door dit soort fietsen die zich niet aan de snelheid (hoeven te?) houden. in 50km zones gaan ze dan net weer te langzaam om erachter te blijven maar te snel om vlot in te kunnen halen, en de eerstvolgende keer dat je moet vertragen voor een zebrapad of afslag zitten ze opeens weer links of rechts van je.
@12 Hinderlijk hè, medeweggebruikers.
Dat vind ik op de fietspaden dus ondraaglijker dan in de auto.
@6 Dat wil ik wel sterker stellen. voorrangswegen 50 de rest 30.
gelijkwaardige kruisingen 30! max en misschien moeten al die kut drempels wel gewoon op de kruisingen gelegd worden ipv erna/tussen.
Soms denk ik wel eens dat 17miljoen inwoners denken dat die straten/paden er alleen voor hun liggen.
We willen allemaal gezond aankomen op de plaats van bestemming en dus vertrek maar eens wat eerder en hou je rust
En de sporters in die homo broekjes: koop een hometrainer en zout op met je maffe fetisj!
Misschien moet ik die laatste opmerking nuanceren want homo's durven zo'n pakje nog niet eens aan. Het is geen tour de france, je gaat hem niet rijden, je wordt geen team member van de rabobank dus doe normaal en ga sporten op een plek waar je geen gevaar oplevert voor je zelf en anderen
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.