Zoekresultaten voor: Zakelijke klanten

20 resultaten gevonden

  1. 0
    Thumbnail
    ING heeft minder zakenbankiers nodig
     ING heeft minder zakenbankiers nodig bij zijn Wholesale Bank, nu klanten terughoudender zijn met het doen van investeringen door de onzekere marktomstandigheden. Dat bevestigde de bank maandag aan A ...
    door Nieuwskoerier 4 uur geleden | Economie | 0 reacties
  2. 0
    Thumbnail
    Banken schaffen kruisverhoren af als je met contant geld betaalt
    Cash betalen zonder dat je meteen als witwasser wordt bekeken lijkt vanaf nu wat makkelijker te worden. Banken gaan klanten minder snel op de huid zitte... ...
    door Nieuwskoerier 1 dag geleden | Overig | 0 reacties
  3. 5
    Thumbnail
    Onherkenbaar met pet op: koning haalt kapsalon in Rotterdam, borrelt met gezin op terras
    Klanten en werknemers van restaurant de Ballentent in Rotterdam stonden vrijdag raar te kijken toen ineens de koninklijke familie een bezoekje kwam brengen. Ze namen plaats op het terras, waar geborre ...
    door Nieuwskoerier 1 dag geleden | Binnenland | 7 reacties
  4. -1
    Thumbnail
    Banken behandelen onschuldige klanten als criminelen
    Elke maand sluiten Nederlandse banken, in het bijzonder de Rabobank, de bankrekeningen van zo’n tienduizend mensen. ...
    door mbv 2 dagen geleden | Binnenland | 0 reacties
  5. 0
    Thumbnail
    Minder 'vervelende vragen' van banken als klanten contant geld gebruiken
    Banken zullen klanten minder vragen stellen als ze contant geld gebruiken. Criminelen gebruiken graag cash omdat het moeilijk te traceren is, maar klanten vinden de vragen vervelend. Banken moeten bet ...
    door Nieuwskoerier 3 dagen geleden | Economie | 0 reacties
  6. 3
    Thumbnail
    Banken gaan minder snel vragen stellen over gebruik cash
    Banken gaan hun klanten minder snel vragen stellen bij het gebruik van cash. Volgens de Nederlandse Vereniging van Banken (NVB) is dit afgesproken in overleg tussen banken, toezichthouder De Nederland ...
    door mbv 3 dagen geleden | Economie | 3 reacties
  7. 0
    Thumbnail
    Odido zegt dat nu echt iedereen weer online is na landelijke storing
    Alle mobiele klanten van Odido kunnen weer online, na een grote landelijke storing op woensdag. Die verstoring veroorzaakte problemen met bellen en internetten. Een kleine groep klanten hield last van ...
    door Nieuwskoerier 4 dagen geleden | Economie | 0 reacties
  8. 0
    Thumbnail
    Consumentenbond in actie tegen Booking.com: claim kan honderden euro’s opleveren
    De Consumentenbond en stichting CCC stappen samen in de strijd tegen Booking.com. Ze beschuldigen de populaire boekingssite van misbruik van macht, misleiding van klanten en het beperken van eerlijke ...
    door Nieuwskoerier 4 dagen geleden | Economie | 0 reacties
  9. 0
    Thumbnail
    1 op de 6 heeft moeite met digitale bankzaken en daar speelt ABN Amro met experiment op in
    Eén op de zes Nederlanders heeft problemen met internetbankieren. ABN Amro doet daarom samen met een ouderenorganisatie een experiment met kassabonnetjes in Waalwijk. „Senioren hebben soms iemand n ...
    door Nieuwskoerier 4 dagen geleden | Economie | 0 reacties
  10. 0
    Thumbnail
    Storing Odido voor 'kleine groep' klanten nog steeds niet voorbij
    De storing bij telecombedrijf Odido is woensdagavond nog steeds niet helemaal voorbij. Bij het merendeel van de klanten werkt alles weer, maar een kleine groep heeft nog steeds geen toegang tot het mo ...
    door Nieuwskoerier 5 dagen geleden | Economie | 0 reacties
  11. 0
    Thumbnail
    Odido brengt netwerk weer online na landelijke storing
    Telecombedrijf Odido heeft de grootschalige storing van woensdag verholpen. Klanten uit het hele land maakten melding van netwerkproblemen. Odido heeft geen aanleiding om te denken dat het om een cybe ...
    door Nieuwskoerier 5 dagen geleden | Economie | 0 reacties
  12. 0
    Thumbnail
    Tweede storing Odido verholpen, diensten werken geleidelijk weer
    Telecombedrijf Odido vermoedt ook bij de tweede grote storing bij zijn mobiele diensten woensdag geen cyberaanval. „We hebben tot nu toe geen reden om dat aan te nemen”, laat een woordvoerder woen ...
    door Nieuwskoerier 5 dagen geleden | Binnenland | 0 reacties
  13. 0
    Thumbnail
    Prosus wil met AI uitvissen wat kopers echt beweegt
    Prosus zet vol in op AI om beter te begrijpen wat klanten tot kopen aanzet en hoopt zo het grootste techbedrijf buiten de Verenigde Staten en China te worden. Dat is de boodschap van de twee eerste p ...
    door Nieuwskoerier 5 dagen geleden | Economie | 0 reacties
  14. 0
    Thumbnail
    Klanten van failliet Rivièra Maison krijgen bestellingen niet meer, winkels en webshop per direct gesloten
    Woonketen Rivièra Maison heeft haar acht Nederlandse winkels per direct gesloten na het uitgesproken faillissement van dinsdag. Ook de webshop is voorlopig dicht. Een curator onderzoekt of het bedrij ...
    door Nieuwskoerier 5 dagen geleden | Economie | 0 reacties
  15. 0
    Thumbnail
    Klanten van Odido hebben geen bereik door landelijke storing
    Provider Odido heeft woensdag last van grote problemen op zijn netwerk. Vanwege een langelijke storing kunnen mensen niet of nauwelijks gebruikmaken van het netwerk. ...
    door Nieuwskoerier 5 dagen geleden | Economie | 0 reacties
  16. 0
    Thumbnail
    Klanten van failliet Rivièra Maison krijgen bestellingen niet meer, winkels en webshop per direct gesloten
    Woonketen Rivièra Maison heeft haar acht Nederlandse winkels per direct gesloten na het uitgesproken faillissement van dinsdag. Ook de webshop is voorlopig dicht. De curator onderzoekt of het bedrijf ...
    door Nieuwskoerier 5 dagen geleden | Binnenland | 0 reacties
  17. 0
    Thumbnail
    Bruna en ReadShop starten met inkoop tweedehands boeken
    Bruna en ReadShop breiden hun diensten uit met een duurzame inruilservice voor tweedehands boeken. Klanten ontvangen direct een digitale waardebon voor hun ingeleverde exemplaren. ...
    door mbv 5 dagen geleden | Overig | 0 reacties
  18. 0
    Thumbnail
    Media: Worldline negeerde jarenlang fraudesignalen
     Het Franse betaalbedrijf Worldline, dat jaarlijks meer dan 500 miljard euro aan betalingstransacties verwerkt, heeft de afgelopen jaren structureel fraude door klanten toegedekt. Dit zou blijken uit ...
    door Nieuwskoerier 5 dagen geleden | Economie | 0 reacties
  19. 0
    Thumbnail
    NRC: betalingsdienst Worldline dekte jarenlang fraude toe van webwinkels
    Het Franse beursgenoteerde betaalbedrijf Worldline, ook actief in Nederland, heeft de afgelopen jaren structureel fraude door klanten toegedekt. Dat blijkt uit onderzoek van diverse mediabedrijven, wa ...
    door Nieuwskoerier 6 dagen geleden | Economie | 0 reacties
  20. 0
    Thumbnail
    Gebruik van tweestapsverificatie verdubbeld sinds 2017 - Emerce
    Steeds meer bedrijven nemen maatregelen om hun klanten of medewerkers veilig te laten inloggen op hun ICT-systemen, websites of apps. Het gebruik van tweestapsverificatie steeg van 26 procent in 2017 ...
    door technienieuws 10 dagen geleden | Technologie | 0 reacties