Na een hartoperatie is acteur Patrick Stoof (58) terug: als kerstknorrepot Scrooge in tv-spektakel Scrooge Live. Hij speelde in films, series en theater, maar het grote publiek kent hem vooral als de ...
Zoekresultaten voor: Fossiele reclame
20 resultaten gevonden
- 0
Acteur Patrick Stoof (uit Telfort-reclame) moest plots onder het mes: ‘We hebben nooit bedacht dat ik dood kon gaan’ - 0
Ik vind het schitterend om te zien hoe al die verschrikkelijke types eindelijk op hun nummer zijn gezetHet is niet netjes om van de ellende van anderen te genieten, weet Angela de Jong. ‘U kunt het niet zien, maar ik doe echt m’n best om mijn gezicht in de plooi te houden terwijl ik dit optik.’ M ... - 0
Ik vind het schitterend om te zien hoe al die verschrikkelijke types eindelijk op hun nummer zijn gezetHet is niet netjes om van de ellende van anderen te genieten, weet Angela de Jong. ‘U kunt het niet zien, maar ik doe echt m’n best om mijn gezicht in de plooi te houden terwijl ik dit optik.’ M ... - 0
Ik vind het schitterend om te zien hoe al die verschrikkelijke types eindelijk op hun nummer zijn gezetHet is niet netjes om van de ellende van anderen te genieten, weet Angela de Jong. ‘U kunt het niet zien, maar ik doe echt m’n best om mijn gezicht in de plooi te houden terwijl ik dit optik.’ M ... - 0
Ik vind het schitterend om te zien hoe al die verschrikkelijke types eindelijk op hun nummer zijn gezetHet is niet netjes om van de ellende van anderen te genieten, weet Angela de Jong. ‘U kunt het niet zien, maar ik doe echt m’n best om mijn gezicht in de plooi te houden terwijl ik dit optik.’ M ... - 0
Het is niet netjes om van de ellende van een ander te genieten, maar ik doe het tochHet is niet netjes om van de ellende van anderen te genieten, weet Angela de Jong. ‘U kunt het niet zien, maar ik doe echt m’n best om mijn gezicht in de plooi te houden terwijl ik dit optik.’ M ... - 0
Het is niet netjes om van de ellende van een ander te genieten, maar ik doe het tochHet is niet netjes om van de ellende van anderen te genieten, weet Angela de Jong. ‘U kunt het niet zien, maar ik doe echt m’n best om mijn gezicht in de plooi te houden terwijl ik dit optik.’ M ... - 0
AI in reclames: de toekomst of te nep?McDonald's Nederland heeft een AI-gegenereerde reclame offline gehaald na hevige kritiek op het neppe karakter ervan. De reclame viel bij velen niet in de smaak. Wat vind jij van AI in reclames? Haak ... - 0
McDonald's Nederland haalt AI-reclame offline na forse kritiekMcDonald's heeft een AI-gegenereerde commercial verwijderd. Online leidde die deze week namelijk tot veel ophef. Volgens de kritiek was de "AI-rommel" veel te nep. ... - 0
McDonald's Nederland haalt AI-reclame offline na forse kritiekMcDonald's heeft een AI-gegenereerde commercial verwijderd. Online leidde die deze week namelijk tot veel ophef. Volgens de kritiek was de "AI-rommel" veel te nep. ... - 0
Hoe een Nederlandse verzekeringsreus na 42 jaar uit ons land verdwijnt (en waarom jij daar niets van merkt)Opnieuw verdwijnt een bekende naam uit Nederland. Verzekeraar Aegon kondigde woensdag aan het hoofdkantoor naar de Verenigde Staten te verplaatsen en de naam te veranderen in Transamerica. De beursnot ... - 0
Eneco en Energie VanOns op vingers getikt vanwege CO2-compensatiebeloftenEneco en Energie VanOns hebben consumenten 'CO2-gecompenseerd gas' verkocht zonder die belofte goed te onderbouwen. Daarmee hebben ze reclameregels overtreden, oordeelt de Reclame Code Commissie. ... - 0
Reclame voor ongezonde snoeptroep is toch helemaal het probleem nietRenske Kruitbosch schrijft twee keer per week over wat haar bezighoudt. ... - 0
Voedingsindustrie maakt kinderen te dik, levensverwachting daalt schrikbarend naar slechts 39 jaar - Joop - BNNVARARoep om verbod op reclame voor ongezond eten en drinken. ... - 0
Jong kind met ernstig overgewicht 'wordt gemiddeld maar 39 jaar oud': artsen slaan alarm om groeiende groepKinderartsen zien een alarmerende stijging van het aantal kinderen met obesitas. Het heeft al geleid tot een verdubbeling van de wachtlijsten en vijf keer meer medicijngebruik. De artsen maken zich gr ... - -1
Verdubbelde wachtlijsten en vijf keer meer medicijngebruik: steeds meer jonge kinderen met obesitasKinderartsen zien een alarmerende stijging van het aantal kinderen met obesitas. Het heeft al geleid tot een verdubbeling van de wachtlijsten en vijf keer meer medicijngebruik. De artsen maken zich gr ... - 0
Albert Heijn berispt voor zuivelclaimsDe Reclame Code Commissie (RCC) heeft geoordeeld dat Albert Heijn consumenten misleid de met duurzaamheidsgeloofsbrieven op zuivelproducten ... ... - 0
16 minuten lang kerstcommercials: 'Goede manier om te zien dat reclame óók heel mooi is'Ontroering bij de Hema en de Staatsloterij, Love Actually-achtige gevoelens bij het Kruidvat of een glimlach bij de Jumbo, Aldi en Gall & Gall. Met twee reclameblokken vol ‘kerstpremières’ va ... - 0
Albert Heijn op de vingers getikt om misleidende groene claims over zuivelAlbert Heijn heeft klanten misleid met claims over duurzaamheid op zuivelverpakkingen. Dat oordeelt de Reclame Code Commissie donderdag na een klacht van Wakker Dier. ... - 0
BOOS onthult: BN’ers prijzen dure behandelingen van Master Oh aanMeerdere bekende Nederlanders zouden reclame maken voor de Zuid-Koreaanse spiritueel leider Master Oh, die dure behandelingen zou aanbieden aan kwetsbare mensen. Dat blijkt uit onderzoek van het BNNVA ...
Vorige
Pagina van 1
Volgende