Sunweb biedt klanten die zijn getroffen door een cyberaanval op de reisorganisatie geen compensatie. Daarbij raakte een onbekend aantal vakantiegangers hun geld kwijt. Ook zijn veel reizigers bezorgd ...
Zoekresultaten voor: 28000 klanten getroffen
13 resultaten gevonden
- 0
Sunweb geeft reizigers die phishinglink hebben gevolgd geen geld terug - 0
Sunweb geeft geen geld terug aan reizigers die phishing link hebben gevolgdSunweb biedt geen compensatie aan de getroffen klanten van een cyberaanval op de reisorganisatie. Daarbij raakte een onbekend aantal vakantiegangers geld kwijt. Ook zijn veel reizigers bezorgd over hu ... - 0
Grote stroomstoring in Den Haag, meer dan 32.000 klanten getroffenDoor een grote stroomstoring in Den Haag zijn ruim 32.000 klanten zaterdagochtend vroeg getroffen. Dat meldt netbeheerder Stedin. Rond 7.15 uur had iedereen weer stroom, zegt een woordvoerster. ... - 0
Grote stroomstoring in Den Haag, ruim 32.000 getroffen klantenDoor een grote stroomstoring in Den Haag zijn ruim 32.000 klanten getroffen. Dat meldt netbeheerder Stedin op de website. De oorzaak is nog onbekend. De netbeheerder verwacht dat tussen 08.00 en 09.00 ... - 0
Stroomstoring Berlijn na 48 uur nog niet voorbij, nog 20.000 huishoudens zonder stroomDe grote stroomstoring die Berlijn in de nacht van maandag op dinsdag trof, is na 48 uur nog niet helemaal verholpen. Naar verwachting wordt de stroomvoorziening voor alle getroffen klanten in de loop ... - 0
Klanten Odido lachen om bijzonder lage vergoeding voor urenlange storing: ‘Wat triest zeg’Odido compenseert klanten in de regio Rotterdam en delen van Noord-Holland voor de langdurige storing met mobiel bellen, sms’en en internet van vorige week. Alleen de hoogte van de wettelijk verplic ... - 0
Air France-KLM getroffen door datalek, gegevens van klanten gestolenEr zijn gegevens van passagiers buitgemaakt. Air France-KLM roept klanten op om scherp te zijn op phishingberichten. ... - 0
Air France-KLM getroffen door datalek, gegevens van klanten gestolenEr zijn gegevens van passagiers buitgemaakt. Air France-KLM roept klanten op om scherp te zijn op phishingberichten. ... - 8
Cyberaanval treft Australische vliegmaatschappij Qantas: ‘Significant deel klantgegevens gestolen’De Australische luchtvaartmaatschappij Qantas is maandag getroffen door een cyberaanval. Op een extern klantendienstplatform dat gebruikt wordt door een Qantas-callcenter, werd verdachte activiteit op ... - 0
KPN kampt met grote storing op mobiele netwerk: 28.000 klanten melden problemenKPN kampt zaterdagavond met een storing op het mobiele netwerk. ... - 0
Storing ABN AMRO verholpen, pinnen en internetbankieren werkt weerABN AMRO is dinsdagmiddag getroffen door een grote storing. Klanten van de bank hadden problemen met pinnen in winkels en bij geldautomaten. Ook ervoeren klanten problemen met internetbankieren en mob ... - 0
Storing treft ABN AMRO: klanten ervaren problemen met pinnen en bankierenABN AMRO is dinsdagmiddag getroffen door een grote storing. Klanten van de bank melden dat ze niet kunnen pinnen in winkels en bij geldautomaten. Ook ervaren klanten problemen met internetbankieren en ... - 0
Betalingsbedrijf Adyen meerdere keren getroffen door cyberaanvalBetaalbedrijf Adyen is gisterenavond en vannacht getroffen door meerdere ddos-aanvallen, waardoor klanten last konden hebben van betalingsproblemen in winkels, horeca of bij online winkels. In een upd ...
Vorige
Pagina van 1
Volgende