@107 De NS heeft zich helemaal niet stilgehouden.
https://nieuws.ns.nl/reactie-ns-op-verklaring-baudet/
"... levert de NS miljoenen op"
Wat een geweldige investering van de NS. Dat moeten ze vaker doen!!! ;-)
[ Sarc off]
Sinds jaren weer eens op Texel geweest. Ook laatste keer, ze weten de prijzen daar ook onderhand. Zo ook met per KWH betalen, en een pasje voor het watertappunt.
@2 "3 keer zoveel treinen inzetten"
Tuurlijk joh, wat geweldig idee, zo doordacht, chapeau !
En waar haalt de NS die vandaan ?
En waar haalt de NS het personeel vandaan ?
En waar haalt de NS de ruimte/tijd/capaciteit op het spoornet vandaan ?
Ejn waar haalt de NS het benodigde geld vandaan ?
En ...
Ach de NS is altijd al een foute club geweest.
https://www.metronieuws.nl/binnenland/2015/01/jodentransport-voor-nazis-spekte-kas-ns-in-woii
Moet de NS dat OV maar niet zo duur maken. Vieze inhalige uitzuigers dat NS is.
https://www.ovpro.nl/special/2019/08/16/ns-vanaf-2027-te-weinig-spoorcapaciteit/?gdpr=accept
De grenzen van groei op het Nederlandse spoor worden volgens spoorvervoerder NS al in 2027 bereikt. Dat is drie jaar eerder dan verwacht. Vanaf dat moment kan NS de dienstregeling nauwelijks meer uitbreiden en is een verlenging van de treinen op de drukste trajecten niet langer mogelijk. Dat stelt NS-topman Roger van Boxtel nu de halfjaarcijfers van NS zijn bekendgemaakt.
Wat wil je nou??
@16 En het NS personeel dienen ook duidelijk herkenbaar te zijn als NS personeel, anders krijg je dit soort incidenten.
NS verkoopt "vervoersbewijzen" (=het kaartje recht op vervoer); daarmee dekt NS zich in bij (evt.) gebrek aan zitplaatsen.
Ik hoorde dat de NS alle treinen hebben stil gelegd en is wel te begrijpen het is een chaos in Nederland veel sterkte NS.
@3 Bovenleidingen vallen niet onder NS. NS is één van de vervoerders, zoals ook VEOLIA. Voor bovenleiding moet u bij spoorwegbeheerder ProRail zijn.
@2 De NS zit ook in alle winkels op het station en ik weet niet of Jumbo City geheel zelfstandig is maar ik gok dat de NS er ook gedeeltelijk in zit of dat ze een deel van de winst aan de NS moeten betalen.
http://retail.nsstations.nl/formules
@1 NS = Overheid.
"De NS is onaangenaam verrast ..." Alsof het uit de lucht komt vallen. Wat een toneelstuk!
@46
De NS doet dat nu wel met ons geld.
https://nos.nl/artikel/2290792-ns-betaalt-tientallen-miljoenen-euro-s-aan-slachtoffers-holocaust.html
@20
2000 euro per watertappunt
Wil ik het wel voor maken in geheel nederland op elke school
Lekker verdienen zo
Buitenkraan/ watertappunt aansluiten kost gemiddeld niet meer dan 4/500 euro
wij hebben vorig jaar twee drinkfonteinen laten installeren omdat we ziek werden van de vele wandelaars en wielrenners die op het toilet even water kwamen drinken
2 drink fonteinen en een aparte kraan met drukknop (om flesjes/bidons te vullen) ,leiding materiaal plus arbeid kostte ons niet meer dan 1200 euro om te laten installeren
Vindt 2000 euro voor een simpel tappunt wel erg veel , maar ja het is de overheid en dan kan alles he
Er bleek een watertappunt te zijn (slechts eentje) maar die was defect. Toeval met dit hete weer ?
https://www.ovpro.nl/special/2019/08/16/ns-vanaf-2027-te-weinig-spoorcapaciteit/?gdpr=accept
De grenzen van groei op het Nederlandse spoor worden volgens spoorvervoerder NS al in 2027 bereikt. Dat is drie jaar eerder dan verwacht. Vanaf dat moment kan NS de dienstregeling nauwelijks meer uitbreiden en is een verlenging van de treinen op de drukste trajecten niet langer mogelijk. Dat stelt NS-topman Roger van Boxtel nu de halfjaarcijfers van NS zijn bekendgemaakt.
En nu???
Maar Prorail kan wel zoveel willen ! Maar dan zullen zij eerst toestemming moeten krijgen van NS!
Nederland telt 410 treinstations. Daarvan rijden er op 125 stations alleen regionale vervoerders en zijn er 27 samenloopstations, waar NS en een regionale vervoerder allebei stoppen. Het eigendom van stations is in 1995 verdeeld over ProRail (en haar voorgangers) en NS Stations (een honderd procent dochter van NS Groep). ProRail is eigenaar van de railverkeers- en vervoersinfrastructuur en NS is eigenaar van de stationsgebouwen.
https://www.spoorpro.nl/spoorbouw/2014/07/15/stations-blijven-in-handen-van-van-ns-en-prorail/?gdpr=accept
NS en Connexion .....
Aandeelhouders Connexxion: de NS en het Franse Keolis.
Conclusie: gewoon een slappe actie van NS dat af en toe de reizigers adviseert om thuis te blijven. Het handhaven van hun eigen vervoersplicht kunnen ze ook vaak niet.
als de ns toendertijd geweigerd had om die mensen te vervoeren dan was de kans groot
dat er mensen van de ns omgebracht werden,en uiteindelijk waren die transporten toch wel door gegaan.
wat @10 ook al aangeeft ,er was geen keus voor de ns.
@6Die "luttele weken" die bezet zijn, kuch.. kunnen gebruikt worden om nieuwe personen op te vangen, als de uitgeprocedeerden het land uitgeze...
Een man in een jurk, die kindertjes lokt. Zou eigenlijk verboden moeten worden. LOL...
https://www.youtube.com/watch?v=c56IJWgrkNEElton John Can you feel the love tonight...
KOZP vs het overgrote deel van NL 1-0 🤢...
Ik denk zelf dat het een heel wijs besluit is geweest toen onze verre voorouders besloten om ook vlees op het menu te zetten. Want dat is ten sl...
@1 Je bent vergeten "S.O." (sarcasm off) er bij te zetten. . . . ðŸ¤...
@10 Kijk even naar hun site , Hendrianus. Daar lees je het volgende:"DOE WAT NODIG IS om het verlies van biodiversiteit te stoppen en vermi...
Jetten kan beter inpakken en weg wezen....
Er moeten, vooral in het begin, flink wat exemplaren om zeep geholpen worden, anders dwingt ook het leger geen respect af bij die moslimmalloten...
In Zweden zijn ze er inmiddels ook achter gekomen wat ze de afgelopen jaren binnengehaald hebben. . . . 🤬...