Roep om versoepeling coronamaatregelen neemt toe (nos.nl)


Dat blijkt uit onderzoek dat I&O Research met enige regelmaat doet naar het draagvlak van het coronabeleid. ...

door Havermout in Binnenland  ·  115 Reacties

  • 10
  • 519x gelezen
Reageer met een Emoji

Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten

Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.

"Het deel van de bevolking dat de lockdown wil handhaven of zelfs aanscherpen is overigens nog altijd het grootst, namelijk 52 procent. Al is het percentage voorstanders van zo'n aanscherping duidelijk teruggelopen: van 29 procent eind januari naar 9 procent nu.

Verreweg de meeste Nederlanders staan in grote lijnen nog altijd achter de coronamaatregelen, al is die steun wel iets teruggelopen, van driekwart drie weken geleden naar ruim twee derde (68 procent) nu."

8
1 BlackNinja

BlackNinja schreef: ""Het deel van de bevolking dat de lockdown wil handhaven of zelfs aanscherpen is overigens nog altijd het grootst, namelijk 52 procent. Al is het percentage voorstanders van zo'n aanscherping duidelijk teruggelopen: van 29 procent eind januari naar 9 procent nu.

Verreweg de meeste Nederlanders staan in grote lijnen nog altijd achter de coronamaatregelen, al is die steun wel iets teruggelopen, van driekwart drie weken geleden naar ruim twee derde (68 procent) nu.""

BlackNinja De jonge mensen en ondernemers echt niet, die onderzoeken zijn allemaal op niets gebaseerd ik ben wat ouder en hoef niet meer te werken dus voor mij is het ook heel makkelijk om te zeggen ik heb er geen last van, maar geloof mij de jonge garde en vooral de mensen die bedrijven runnen zijn werkelijk ten einde raad.

4

welofniet    
meer dan 3 jaar geleden door welofniet

welofniet schreef: "De jonge mensen en ondernemers echt niet, die onderzoeken zijn allemaal op niets gebaseerd ik ben wat ouder en hoef niet meer te werken dus voor mij is het ook heel makkelijk om te zeggen ik heb er geen last van, maar geloof mij de jonge garde en vooral de mensen die bedrijven runnen zijn werkelijk ten einde raad."

welofniet Deze cijfers zeggen toch ook niets over leeftijdsgroepen? Een meerderheid van de Nederlanders.

2

BlackNinja    
meer dan 3 jaar geleden door BlackNinja

BlackNinja schreef: ""Het deel van de bevolking dat de lockdown wil handhaven of zelfs aanscherpen is overigens nog altijd het grootst, namelijk 52 procent. Al is het percentage voorstanders van zo'n aanscherping duidelijk teruggelopen: van 29 procent eind januari naar 9 procent nu.

Verreweg de meeste Nederlanders staan in grote lijnen nog altijd achter de coronamaatregelen, al is die steun wel iets teruggelopen, van driekwart drie weken geleden naar ruim twee derde (68 procent) nu.""

BlackNinja Die helft plus een procentje boeit me niet veel. Bemoei je gewoon niet met anderen. Ga niet de deur uit, neem iedere week een vaccine, doe drie mondkapjes op als je onverhoopt toch de deur uit moet, hou tweeënhalve meter aan i.p.v. anderhalf. Bemoei je gewoon niet met anderen. Zo makkelijk is het..

2

Prometheus    
meer dan 3 jaar geleden door Prometheus

Prometheus schreef: "Die helft plus een procentje boeit me niet veel. Bemoei je gewoon niet met anderen. Ga niet de deur uit, neem iedere week een vaccine, doe drie mondkapjes op als je onverhoopt toch de deur uit moet, hou tweeënhalve meter aan i.p.v. anderhalf. Bemoei je gewoon niet met anderen. Zo makkelijk is het.."

Prometheus Boeiend.

0

BlackNinja    
meer dan 3 jaar geleden door BlackNinja

BlackNinja schreef: "Boeiend."

BlackNinja Ik weet het meid.
Ik weet dat het lastig is dan mensen allerlei andere dingen vinden en willen dan jij, maar je hebt gewoon niets over hen te zeggen..

1

Prometheus    
meer dan 3 jaar geleden door Prometheus

Ze gaan net zolang door tot alle ondernemers straks op apegapen liggen niet door Corona maar wel door de maatregelen die er tegen genomen zijn.
Geestelijke en lichamelijke martelingen zijn niet de oplossing schulden rijzen de pan uit veel ondernemers zijn ten einde raad slapen bijna niet meer ondanks dat sommigen wel wat compensatie ontvangen van de overheid maar dat is lang niet voldoenden om alle zorgen weg te nemen.

7
2 welofniet

welofniet schreef: "Ze gaan net zolang door tot alle ondernemers straks op apegapen liggen niet door Corona maar wel door de maatregelen die er tegen genomen zijn.
Geestelijke en lichamelijke martelingen zijn niet de oplossing schulden rijzen de pan uit veel ondernemers zijn ten einde raad slapen bijna niet meer ondanks dat sommigen wel wat compensatie ontvangen van de overheid maar dat is lang niet voldoenden om alle zorgen weg te nemen."

welofniet De gewone middenstander moet het veld ruimen voor de grote bedrijven, de grote supermarkten.

6

gaulette    
meer dan 3 jaar geleden door gaulette

gaulette schreef: "De gewone middenstander moet het veld ruimen voor de grote bedrijven, de grote supermarkten."

gaulette Zo is het ook Unilever en Delhaize AH, Bol.com profiteren als waanzinnigen van deze crisis het is letterlijk de een zijn dood is de ander zijn brood.
Maar ze liggen er niet wakker dat de hele middenstand de nek wordt omgedraaid.

5

welofniet    
meer dan 3 jaar geleden door welofniet

welofniet schreef: "Zo is het ook Unilever en Delhaize AH, Bol.com profiteren als waanzinnigen van deze crisis het is letterlijk de een zijn dood is de ander zijn brood.
Maar ze liggen er niet wakker dat de hele middenstand de nek wordt omgedraaid."

welofniet Dat is dan ook precies de bedoeling van deze lockdown.

5

Happy face    
meer dan 3 jaar geleden door Happy face

welofniet schreef: "Zo is het ook Unilever en Delhaize AH, Bol.com profiteren als waanzinnigen van deze crisis het is letterlijk de een zijn dood is de ander zijn brood.
Maar ze liggen er niet wakker dat de hele middenstand de nek wordt omgedraaid."

welofniet Als je boeken wilt kopen kun je dat beter doen via libris.nl dat is de website waar de meeste boekhandels bij aangesloten zijn ...

In plaats van supermarkt naar de bakkerij toe , voor vlees naar de vleeswinkel toe , voor groente naar de groenteboer toe die zijn nog open , maar meeste mensen zijn gemakzuchtig en kijken op de centen (en ja ik maak daar ook deel van weet ik) ...

0

MarcusCole    
meer dan 3 jaar geleden door MarcusCole

gaulette schreef: "De gewone middenstander moet het veld ruimen voor de grote bedrijven, de grote supermarkten."

gaulette Hoezo? De levensmiddelenwinkels zijn gewoon open. Ik koop mijn brood bij de bakker, mijn groente bij de groenteboer en mijn vlees bij de slager. Zouden meer mensen moeten doen. Dan kunnen deze winkels ook overleven.

0

sockknitter    
meer dan 3 jaar geleden door sockknitter

welofniet schreef: "Ze gaan net zolang door tot alle ondernemers straks op apegapen liggen niet door Corona maar wel door de maatregelen die er tegen genomen zijn.
Geestelijke en lichamelijke martelingen zijn niet de oplossing schulden rijzen de pan uit veel ondernemers zijn ten einde raad slapen bijna niet meer ondanks dat sommigen wel wat compensatie ontvangen van de overheid maar dat is lang niet voldoenden om alle zorgen weg te nemen."

welofniet Wat? Weet je wel hoeveel miljarden er intussen verstrekt zijn? Ook was het aantal faillisementen over 2020 beduidend lager dan in 2019.

2

BlackNinja    
meer dan 3 jaar geleden door BlackNinja

MarcusCole schreef: "Als je boeken wilt kopen kun je dat beter doen via libris.nl dat is de website waar de meeste boekhandels bij aangesloten zijn ...

In plaats van supermarkt naar de bakkerij toe , voor vlees naar de vleeswinkel toe , voor groente naar de groenteboer toe die zijn nog open , maar meeste mensen zijn gemakzuchtig en kijken op de centen (en ja ik maak daar ook deel van weet ik) ..."

MarcusCole Bij mijn weten zijn slagers, bakkers, groentenwinkels etc etc 0 keer dicht geweest vanwege coronamaatregelen de afgelopen 12 maanden....

0

BlackNinja    
meer dan 3 jaar geleden door BlackNinja

BlackNinja schreef: "Bij mijn weten zijn slagers, bakkers, groentenwinkels etc etc 0 keer dicht geweest vanwege coronamaatregelen de afgelopen 12 maanden...."

BlackNinja Al ik mijn mening over het huidige corona beleid even in het midden laat , met enige regelmaat dat ik een visje koop bij de lokale visboer , daar tegenover zit een kippie waar ik een broodje kip heb gekocht , ik heb net nog bij een bakkerij vers brood gekocht , en ik wil van het weekend nog even op stap naar een dorp verderop waar ze een keten van boerderij winkels hebben ...

Daarnaast slijterijen zijn ook nog 'gewoon geopend' ...

Sterker nog dankzij deze crisis ben ik mij meer bewust geworden van die winkels dan ik hier voor deed ,sterker nog ik kocht veel sneller iets bij een bol.com , en nou probeer ik toch weleens meer af te wisselen met lokale winkels ...

0

MarcusCole    
meer dan 3 jaar geleden door MarcusCole

MarcusCole schreef: "Al ik mijn mening over het huidige corona beleid even in het midden laat , met enige regelmaat dat ik een visje koop bij de lokale visboer , daar tegenover zit een kippie waar ik een broodje kip heb gekocht , ik heb net nog bij een bakkerij vers brood gekocht , en ik wil van het weekend nog even op stap naar een dorp verderop waar ze een keten van boerderij winkels hebben ...

Daarnaast slijterijen zijn ook nog 'gewoon geopend' ...

Sterker nog dankzij deze crisis ben ik mij meer bewust geworden van die winkels dan ik hier voor deed ,sterker nog ik kocht veel sneller iets bij een bol.com , en nou probeer ik toch weleens meer af te wisselen met lokale winkels ..."

MarcusCole Ook voor andere spullen, kun je eerst kijken of er een lokale zaak is waar je online kunt bestellen.

Heb dat laatst ook gedaan voor een fotolijst. Ipv via bol.com oid, gewoon even naar de site van de lokale fotozaak.

Had ik het ook nog dezelfde dag in huis, omdat ze het aan het eind van de dag meteen even kwamen langs brengen. question

0

Weet geen naam    
meer dan 3 jaar geleden door Weet geen naam

BlackNinja schreef: "Bij mijn weten zijn slagers, bakkers, groentenwinkels etc etc 0 keer dicht geweest vanwege coronamaatregelen de afgelopen 12 maanden...."

BlackNinja Bakker, daar kan ik naar toe. Groenteboer hebben ze hier al de nek omgedraaid.

2

gaulette    
meer dan 3 jaar geleden door gaulette

Weet geen naam schreef: "Ook voor andere spullen, kun je eerst kijken of er een lokale zaak is waar je online kunt bestellen.

Heb dat laatst ook gedaan voor een fotolijst. Ipv via bol.com oid, gewoon even naar de site van de lokale fotozaak.

Had ik het ook nog dezelfde dag in huis, omdat ze het aan het eind van de dag meteen even kwamen langs brengen. question"

Weet geen naam Sterker nog ik heb nou een trui aan van mijn favoriete lokale museum via dat museum zelf besteld ...

0

MarcusCole    
meer dan 3 jaar geleden door MarcusCole

BlackNinja schreef: "Wat? Weet je wel hoeveel miljarden er intussen verstrekt zijn? Ook was het aantal faillisementen over 2020 beduidend lager dan in 2019."

BlackNinja En toch is het niet toereikend voor kleinere ondernemers die net om welke reden ook nog eens buiten de boot vielen en geen enkele compensatie hebben ontvangen.

4

welofniet    
meer dan 3 jaar geleden door welofniet

gaulette schreef: "Bakker, daar kan ik naar toe. Groenteboer hebben ze hier al de nek omgedraaid."

gaulette Dat was dan waarschijnlijk vóór de coronacrisis, omdat de mensen vaker naar de super gaan.

1

sockknitter    
meer dan 3 jaar geleden door sockknitter

gaulette schreef: "Bakker, daar kan ik naar toe. Groenteboer hebben ze hier al de nek omgedraaid."

gaulette Dat kan, maar staat los van Corona

0

BlackNinja    
meer dan 3 jaar geleden door BlackNinja

Komende week is de verwachting dat de besmettingen weer gaan stijgen.
Het viel me op dat Koopmans daar ook zo stellig in was, afgelopen week.
Die lui die nu al versoepelingen willen, zijn niet goed op de hoogte.

OMT-lid Kluytmans: 'kantelpunt' daling besmettingscijfers nabij
https://www.nporadio1.nl/homepage/29699-omt-lid-kluytmans

6
3 Liz

Liz schreef: "Komende week is de verwachting dat de besmettingen weer gaan stijgen.
Het viel me op dat Koopmans daar ook zo stellig in was, afgelopen week.
Die lui die nu al versoepelingen willen, zijn niet goed op de hoogte.

OMT-lid Kluytmans: 'kantelpunt' daling besmettingscijfers nabij
https://www.nporadio1.nl/homepage/29699-omt-lid-kluytmans"

Liz Mevr Koopmans die onafhankelijk zou moeten zijn, maar is ze dat ook daadwerkelijk?

https://thenationalpulse.com/news/exc-who-covid-investigator-is-chinese-cdc-advisor-who-accepted-ccp-research-grants/

5

Happy face    
meer dan 3 jaar geleden door Happy face

Happy face schreef: "Mevr Koopmans die onafhankelijk zou moeten zijn, maar is ze dat ook daadwerkelijk?

https://thenationalpulse.com/news/exc-who-covid-investigator-is-chinese-cdc-advisor-who-accepted-ccp-research-grants/"

Happy face Dat weet ik niet, maar dat heeft niets te maken met de komende stijgingen.

0

Liz    
meer dan 3 jaar geleden door Liz

Liz schreef: "Dat weet ik niet, maar dat heeft niets te maken met de komende stijgingen."

Liz "Het viel me op dat Koopmans daar ook zo stellig in was, afgelopen week."
Het heeft er wel degelijk iets mee te maken, als zij niet onafhankelijk is komt ze ook niet geloofwaardig over is het niet?

5

Happy face    
meer dan 3 jaar geleden door Happy face

Happy face schreef: ""Het viel me op dat Koopmans daar ook zo stellig in was, afgelopen week."
Het heeft er wel degelijk iets mee te maken, als zij niet onafhankelijk is komt ze ook niet geloofwaardig over is het niet?"

Happy face Zij is niet de enige die dit zegt. En wat voor een belang zou zij hebben als zij waarschuwt voor stijgingen binnenkort.
En dan nog. Je gaat uit van 1 artikel waarin staat dat zij onbetrouwbaar is?

0

Liz    
meer dan 3 jaar geleden door Liz

Happy face schreef: "Mevr Koopmans die onafhankelijk zou moeten zijn, maar is ze dat ook daadwerkelijk?

https://thenationalpulse.com/news/exc-who-covid-investigator-is-chinese-cdc-advisor-who-accepted-ccp-research-grants/"

Happy face Dus de Chinezen betalen mevrouw Koopmans om te vertellen dat besmettingen weer gaan stijgen? En waarom zouden de Chinezen dat dan zogenaamd willen?
Moet ik alvast op zoek naar een aluhoedje? 👲

2

BlackNinja    
meer dan 3 jaar geleden door BlackNinja

Opnames gaan trouwens ook weer stijgen.

5
4 Liz

De opnames gaan nu al stijgen, bedoel ik.

3
5 Liz

Wie slaapt in een democratie, wordt wakker in een dictatuur.

7
6 Happy face

Happy face schreef: "Wie slaapt in een democratie, wordt wakker in een dictatuur."

Happy face Dat is een hele oude wijsheid.
Aristoteles volgens mij.

0

Querido not    
meer dan 3 jaar geleden door Querido not

Happy face schreef: "Wie slaapt in een democratie, wordt wakker in een dictatuur."

Happy face "Wantrouwen is een teken van zwakheid"
Mahatma Gandhi

1

BlackNinja    
meer dan 3 jaar geleden door BlackNinja

BlackNinja schreef: ""Wantrouwen is een teken van zwakheid"
Mahatma Gandhi"

BlackNinja "Vertrouwen hebben in de overheid is een teken van domheid"
Ik

0

flabbergast    
meer dan 3 jaar geleden door flabbergast

flabbergast schreef: ""Vertrouwen hebben in de overheid is een teken van domheid"
Ik"

flabbergast Sorry dit was een beetje een flauwe opmerking van me, maar wat ik bedoel is dat ik denk dat het niet meer dan redelijk is als we gezagdragers met enige argwaan bekijken. Zij zijn immers de mensen die beslissingen nemen over onze toekomst, en de geschiedenis leert ons dat macht rare dingen kan doen met mensen.

Ik ben het er overigens wel mee eens dat onderling vertrouwen erg belangrijk is in een samenleving... zie bijvoorbeeld China, waar het wantrouwen dusdanig beschadigd is door decennia Maoïsme dat mensen gewoon over je heen stappen als je op straat onwel wordt, omdat men bang is verantwoordelijk gehouden te worden voor wat er gebeurd is.

0

flabbergast    
meer dan 3 jaar geleden door flabbergast

Niet versoepelen, maar al die onzin gewoon afschaffen. Per direct!

11
7 xtremy

xtremy schreef: "Niet versoepelen, maar al die onzin gewoon afschaffen. Per direct!"

xtremy Nog steeds slecht op de hoogte dus..

7

Liz    
meer dan 3 jaar geleden door Liz

Liz schreef: "Nog steeds slecht op de hoogte dus.."

Liz De verkeerde hoogte.

5

Nurse Ratched    
meer dan 3 jaar geleden door Nurse Ratched

Nurse Ratched schreef: "De verkeerde hoogte."

Nurse Ratched Zo kun je het ook bekijken 🤨

4

Liz    
meer dan 3 jaar geleden door Liz

Liz schreef: "Nog steeds slecht op de hoogte dus.."

Liz Waarvan?

5

xtremy    
meer dan 3 jaar geleden door xtremy

xtremy schreef: "Waarvan?"

xtremy Zo'n beetje alles.

1

Snorrie    
meer dan 3 jaar geleden door Snorrie

Snorrie schreef: "Zo'n beetje alles."

Snorrie Oh, geef eens een specifiek voorbeeld als je durft.

5

xtremy    
meer dan 3 jaar geleden door xtremy

xtremy schreef: "Oh, geef eens een specifiek voorbeeld als je durft."

xtremy Je steun aan complete losers zoals bv trump en jensen. Voor die lui ben je gewoon een simpele zak die wel zal blijven doneren.

1

Snorrie    
meer dan 3 jaar geleden door Snorrie

Snorrie schreef: "Je steun aan complete losers zoals bv trump en jensen. Voor die lui ben je gewoon een simpele zak die wel zal blijven doneren."

Snorrie Behoorlijk offtopic reactie van je.
Maar ja... jij bent het maar.

6

xtremy    
meer dan 3 jaar geleden door xtremy

xtremy schreef: "Behoorlijk offtopic reactie van je.
Maar ja... jij bent het maar."

xtremy Jij ga in alle topics volledig de mist in dus hoeft de reactie niet specifiek op 1 topic gericht te zijn.

1

Snorrie    
meer dan 3 jaar geleden door Snorrie

xtremy schreef: "Waarvan?"

xtremy Van wat er werkelijk in de wereld gebeurt.

0

Liz    
meer dan 3 jaar geleden door Liz

Snorrie schreef: "Jij ga in alle topics volledig de mist in dus hoeft de reactie niet specifiek op 1 topic gericht te zijn."

Snorrie Ach heeft zijn 4 min fame gehad bij Jensen met zijn fantasie.
Heeft er vast een natte onderbroek van overgehouden.

2

Nurse Ratched    
meer dan 3 jaar geleden door Nurse Ratched

xtremy schreef: "Niet versoepelen, maar al die onzin gewoon afschaffen. Per direct!"

xtremy Ga je nou stampvoeten? 😂

2

BlackNinja    
meer dan 3 jaar geleden door BlackNinja

xtremy schreef: "Waarvan?"

xtremy Psssst, Trump heeft de verkiezingen verloren 😂

1

BlackNinja    
meer dan 3 jaar geleden door BlackNinja

Snorrie schreef: "Jij ga in alle topics volledig de mist in dus hoeft de reactie niet specifiek op 1 topic gericht te zijn."

Snorrie Geen specifiek voorbeeld dus. Ook weer duidelijk dan.

4

xtremy    
meer dan 3 jaar geleden door xtremy

Liz schreef: "Van wat er werkelijk in de wereld gebeurt."

Liz Wat gebeurt er dan werkelijk volgens jou?

4

xtremy    
meer dan 3 jaar geleden door xtremy

BlackNinja schreef: "Ga je nou stampvoeten? 😂"

BlackNinja Nee. Jij?

4

xtremy    
meer dan 3 jaar geleden door xtremy

BlackNinja schreef: "Psssst, Trump heeft de verkiezingen verloren 😂"

BlackNinja Lekker offtopic weer. Kun je niet beter?

4

xtremy    
meer dan 3 jaar geleden door xtremy

xtremy schreef: "Lekker offtopic weer. Kun je niet beter?"

xtremy De stelling was dat jij ( weer eens) slecht op de hoogte bent. Jouw wedervraag:'waarvan?' Antwoord:' alles'. Ik geef een voorbeeld van dat 'alles'. Dus nee, niet off topic. 😁

1

BlackNinja    
meer dan 3 jaar geleden door BlackNinja

xtremy schreef: "Geen specifiek voorbeeld dus. Ook weer duidelijk dan."

xtremy Je mailtje aan jensen heeft feilloos laten zien hoe goed jij op de hoogte ben van de werkelijkheid.

Nu ga je natuurlijk beweren dat het sarcastisch en/of humoristisch bedoelt was maar helaas zal niemand dat geloven.

0

Snorrie    
meer dan 3 jaar geleden door Snorrie

xtremy schreef: "Wat gebeurt er dan werkelijk volgens jou?"

xtremy Belangrijke dingen, maar daar ga ik jou niet mee lastig vallen. Jij zit in een andere wereld 😎

1

Liz    
meer dan 3 jaar geleden door Liz

xtremy schreef: "Nee. Jij?"

xtremy Ik zit niet als een dreinend kind te janken over Corona maatregelen..Dus nee.

0

BlackNinja    
meer dan 3 jaar geleden door BlackNinja

Lekker laten waaien dat virus en weer beginnen met leven. Kwetsbaren en bange wezels isoleren zich maar.

7
8 gin-tonic

gin-tonic schreef: "Lekker laten waaien dat virus en weer beginnen met leven. Kwetsbaren en bange wezels isoleren zich maar."

gin-tonic Misschien reageer jij ook wel verkeerd op een besmetting. Ook gezonde mensen worden soms opgenomen op de IC.

5

Liz    
meer dan 3 jaar geleden door Liz

Liz schreef: "Misschien reageer jij ook wel verkeerd op een besmetting. Ook gezonde mensen worden soms opgenomen op de IC."

Liz Hij drinkt gin tonic en door de alcohol gaat het virus kapot als hij besmet wordt (sarc).

1

Reagurius    
meer dan 3 jaar geleden door Reagurius

Liz schreef: "Misschien reageer jij ook wel verkeerd op een besmetting. Ook gezonde mensen worden soms opgenomen op de IC."

Liz Ja, misschien wel. Dat is dan jammer. De dood hoort nu eenmaal bij het leven.

4

gin-tonic    
meer dan 3 jaar geleden door gin-tonic

Reagurius schreef: "Hij drinkt gin tonic en door de alcohol gaat het virus kapot als hij besmet wordt (sarc)."

Reagurius En anders wel door de kinine in de tonic. Mij kan niks gebeuren (sarc).

2

gin-tonic    
meer dan 3 jaar geleden door gin-tonic

Reagurius schreef: "Hij drinkt gin tonic en door de alcohol gaat het virus kapot als hij besmet wordt (sarc)."

Reagurius Oooh ja 😊

1

Liz    
meer dan 3 jaar geleden door Liz

gin-tonic schreef: "Ja, misschien wel. Dat is dan jammer. De dood hoort nu eenmaal bij het leven."

gin-tonic Nee, zo ga jij niet reageren voordat jij aan de beademing gaat en de arts waarschuwt dat hij niet zeker weet of je nog bijkomt.

3

Liz    
meer dan 3 jaar geleden door Liz

gin-tonic schreef: "Ja, misschien wel. Dat is dan jammer. De dood hoort nu eenmaal bij het leven."

gin-tonic Je mag aan van alles en nog wat dood gaan, daar doet niemand moeilijk over. Behalve corona. Dat mág dus écht niet.
Je mag het niet krijgen, je mag er niet dood aan gaan.

Kanker, geen probleem. Dan wacht je maar wat langer voordat je behandeld wordt, er zijn nu eerst veel belangrijkere patiënten te redden. die met corona.

6

xtremy    
meer dan 3 jaar geleden door xtremy

Liz schreef: "Nee, zo ga jij niet reageren voordat jij aan de beademing gaat en de arts waarschuwt dat hij niet zeker weet of je nog bijkomt."

Liz U vult bepaalde zaken voor mij in.

5

gin-tonic    
meer dan 3 jaar geleden door gin-tonic

xtremy schreef: "Je mag aan van alles en nog wat dood gaan, daar doet niemand moeilijk over. Behalve corona. Dat mág dus écht niet.
Je mag het niet krijgen, je mag er niet dood aan gaan.

Kanker, geen probleem. Dan wacht je maar wat langer voordat je behandeld wordt, er zijn nu eerst veel belangrijkere patiënten te redden. die met corona."

xtremy Daar begint het wel steeds meer op te lijken overigens wel vreemd dat ze bij de eerste hulp toch nog 40.000 mensen hebben kunnen helpen met botbreuken ten gevolge van het schaatsen en glijpartijen.

4

welofniet    
meer dan 3 jaar geleden door welofniet

welofniet schreef: "Daar begint het wel steeds meer op te lijken overigens wel vreemd dat ze bij de eerste hulp toch nog 40.000 mensen hebben kunnen helpen met botbreuken ten gevolge van het schaatsen en glijpartijen."

welofniet Heel slim opgemerkt. 😉
Blijken de meeste mensen niet eens bij stil te staan. Ws verblind door ......Ach, laat ook maar. Begint langzamerhand allemaal zo eentonig te worden. 😕

4

Tante Annie    
meer dan 3 jaar geleden door Tante Annie

Tante Annie schreef: "Heel slim opgemerkt. 😉
Blijken de meeste mensen niet eens bij stil te staan. Ws verblind door ......Ach, laat ook maar. Begint langzamerhand allemaal zo eentonig te worden. 😕"

Tante Annie Ja Annie The show must go on denk ik dan maar.

4

welofniet    
meer dan 3 jaar geleden door welofniet

welofniet schreef: "Daar begint het wel steeds meer op te lijken overigens wel vreemd dat ze bij de eerste hulp toch nog 40.000 mensen hebben kunnen helpen met botbreuken ten gevolge van het schaatsen en glijpartijen."

welofniet Ja, de botbreuk artsen hoefden even niet bij te springen op de covid-afdeling.
Puur geluk natuurlijk.

3

xtremy    
meer dan 3 jaar geleden door xtremy

welofniet schreef: "Ja Annie The show must go on denk ik dan maar."

welofniet Nou ja, must go on ?! Het wordt de mensen gewoon allemaal door hun strotten geduwd. Gratis en voor niks aan de ene kant en kost kl**wen met geld aan de andere kant. Hele zorgwekkende ontwikkeling. 🙊

2

Tante Annie    
meer dan 3 jaar geleden door Tante Annie

gin-tonic schreef: "Ja, misschien wel. Dat is dan jammer. De dood hoort nu eenmaal bij het leven."

gin-tonic Ok. Dus als jij morgen van je fiets dondert, redelijk ernstig gewond en hulpeloos op straat ligt kan iedereen je gerust laten liggen. Hoort bij het leven.

0

BlackNinja    
meer dan 3 jaar geleden door BlackNinja

BlackNinja schreef: "Ok. Dus als jij morgen van je fiets dondert, redelijk ernstig gewond en hulpeloos op straat ligt kan iedereen je gerust laten liggen. Hoort bij het leven."

BlackNinja Daar wordt het hele land niet voor platgelegd.

1

gin-tonic    
meer dan 3 jaar geleden door gin-tonic

gin-tonic schreef: "Daar wordt het hele land niet voor platgelegd."

gin-tonic Ok. Dus het gaat niet om je filosofische 'de dood hoort bij het leven' maar het is een rekensommetje of het 'loont'. Duidelijk.

1

BlackNinja    
meer dan 3 jaar geleden door BlackNinja

BlackNinja schreef: "Ok. Dus het gaat niet om je filosofische 'de dood hoort bij het leven' maar het is een rekensommetje of het 'loont'. Duidelijk."

BlackNinja De schade van de maatregelen is vele malen groter dan een paar coronazieken die het niet redden. Men kan niet iedereen ten koste van heel veel ellende in leven willen houden. Als de IC-capaciteit beperkt is, en dat is het, gaan er wat meer mensen dood. Dat hoort bij het leven en vroeg of laat moeten we er allemaal aan geloven. Zoals het nu gaat is waanzin en gaat het hele land naar de verdommenis om een relatief ongevaarlijk virus. Noem het een rekensommetje, prima, maar om dat rekensommetje uit het oog te verliezen is wel heel kortzichtig.

2

gin-tonic    
meer dan 3 jaar geleden door gin-tonic

gin-tonic schreef: "De schade van de maatregelen is vele malen groter dan een paar coronazieken die het niet redden. Men kan niet iedereen ten koste van heel veel ellende in leven willen houden. Als de IC-capaciteit beperkt is, en dat is het, gaan er wat meer mensen dood. Dat hoort bij het leven en vroeg of laat moeten we er allemaal aan geloven. Zoals het nu gaat is waanzin en gaat het hele land naar de verdommenis om een relatief ongevaarlijk virus. Noem het een rekensommetje, prima, maar om dat rekensommetje uit het oog te verliezen is wel heel kortzichtig."

gin-tonic Precies. Worden gewoon een zelfgecreëerde crisis in geholpen. Doen net alsof corona de zwarte pest 2.0 is ofzo. 😑

2

foshizzle    
meer dan 3 jaar geleden door foshizzle

gin-tonic schreef: "Ja, misschien wel. Dat is dan jammer. De dood hoort nu eenmaal bij het leven."

gin-tonic dood gaan we... allemaal. vrij naar Adelheid Roosen.

0

t.rap.er.niet.in    
meer dan 3 jaar geleden door t.rap.er.niet.in

De laatste loodjes wegen het zwaarst.

Nu ff volhouden is beter dan straks weer opnieuw beginnen.

4
9 Weet geen naam

Weet geen naam schreef: "De laatste loodjes wegen het zwaarst.

Nu ff volhouden is beter dan straks weer opnieuw beginnen."

Weet geen naam Voor de hoeveelste keer roep je dat nu?

8

rlw    
meer dan 3 jaar geleden door rlw

rlw schreef: "Voor de hoeveelste keer roep je dat nu?"

rlw 2e keer.

Waarom?

3

Weet geen naam    
meer dan 3 jaar geleden door Weet geen naam

Weet geen naam schreef: "2e keer.

Waarom?"

Weet geen naam Omdat ik dit argument al sinds april 2020 lees (kan ook zijn mei 2020).
En iedere keer moeten wij volhouden. En iedere keer lukt dat blijkbaar niet. Toch vervelend, zo'n virus dat niet luistert maar zijn/haar eigen gang gaat.

7

rlw    
meer dan 3 jaar geleden door rlw

rlw schreef: "Omdat ik dit argument al sinds april 2020 lees (kan ook zijn mei 2020).
En iedere keer moeten wij volhouden. En iedere keer lukt dat blijkbaar niet. Toch vervelend, zo'n virus dat niet luistert maar zijn/haar eigen gang gaat."

rlw Die Rutte maakt er maar een potje van de ene keer prijst hij het volk en zegt zo blij te zijn dat iedereen zich aan de regels heeft gehouden, een paar weken later roept hij weer het gaat de verkeerde kant op en gaat dan op zoek naar wie de boosdoeners kunnen zijn, iedereen is al voorbij gekomen, maar zolang de kerk en moskee nog steeds een uitzonderingspositie hebben valt het allemaal wel mee denk ik dan.

5

welofniet    
meer dan 3 jaar geleden door welofniet

welofniet schreef: "Die Rutte maakt er maar een potje van de ene keer prijst hij het volk en zegt zo blij te zijn dat iedereen zich aan de regels heeft gehouden, een paar weken later roept hij weer het gaat de verkeerde kant op en gaat dan op zoek naar wie de boosdoeners kunnen zijn, iedereen is al voorbij gekomen, maar zolang de kerk en moskee nog steeds een uitzonderingspositie hebben valt het allemaal wel mee denk ik dan."

welofniet Vreemd dat je twee minnen krijgt als je de waarheid zegt. Het is gewoon waar dat Rutte het volk prijst als het goed gaat en zgt dat wij ons aan de maatregelen moet houden als het wat minder gaat.
Maar als je dat zegt - en waar geen speld tussen te krijgen is - krijg je minnen.

3

rlw    
meer dan 3 jaar geleden door rlw

rlw schreef: "Omdat ik dit argument al sinds april 2020 lees (kan ook zijn mei 2020).
En iedere keer moeten wij volhouden. En iedere keer lukt dat blijkbaar niet. Toch vervelend, zo'n virus dat niet luistert maar zijn/haar eigen gang gaat."

rlw "Omdat ik dit argument al sinds april 2020 lees (kan ook zijn mei 2020)."

Dat hoor je niet van mij in ieder geval.

En de maatregelen zijn er pas sinds medio maart. Dus ik denk dat je die stemmetjes in je hoofd hebt gehad in april al.

1

Weet geen naam    
meer dan 3 jaar geleden door Weet geen naam

rlw schreef: "Omdat ik dit argument al sinds april 2020 lees (kan ook zijn mei 2020).
En iedere keer moeten wij volhouden. En iedere keer lukt dat blijkbaar niet. Toch vervelend, zo'n virus dat niet luistert maar zijn/haar eigen gang gaat."

rlw De oplossing is ook al meermaals herhaald: vaccinatie met een minimale dekkingsgraad van 70%. De eerste schattingen waren wereldwijd dat een vaccin er niet voor medio 2021 kon zijn. Werd december 2020. Ik weet niet wie jou heeft verteld dat je 'moest volhouden tot mei', maar de overheid if wetenschap was het niet.

2

BlackNinja    
meer dan 3 jaar geleden door BlackNinja

rlw schreef: "Vreemd dat je twee minnen krijgt als je de waarheid zegt. Het is gewoon waar dat Rutte het volk prijst als het goed gaat en zgt dat wij ons aan de maatregelen moet houden als het wat minder gaat.
Maar als je dat zegt - en waar geen speld tussen te krijgen is - krijg je minnen."

rlw Die minnen trek ik mij niet veel van aan ik zeg wat ik wil zeggen ik ben recht door zee en meen wat ik zeg, wie het daar niet mee eens is, mint zich maar suf ik laat mij echt door niemand intimideren zelfs door Rutte en zijn kompanen niet, ik doe wat ik moet doen ik hou 1.5 afstand probeer zo veel mogelijk contact met vreemden te voorkomen, ontken het virus niet dus ik ben geen Wappie maar wel zeer kritisch op het gevoerde beleid en heb een gezonde achterdocht die ook gebaseerd is op een paar mensen die in het UMC in Amsterdam werken waar echt niemand met Corona op de IC ligt ook werden diverse verpleegsters over gehaald om zich te laten vaccineren maar die hebben geweigerd.
Ook is er een persoon overleden waarvan zij niet precies wisten waar hij werkelijk aan overleden is toen moest de dienstdoende arts maar vermeld reden van overlijden Corona familie stelt onderzoek in.
Als er dingen niet kloppen zal de waarheid wel een keer boven komen drijven.

2

welofniet    
meer dan 3 jaar geleden door welofniet

Tijd dat de bouwmarkten weer opengaan. Deze winkels vind ik net zo noodzakelijk als een supermarkt. Ik heb wat spullen nodig maar kan niet precies inschatten wat. Heb dus advies nodig.

0
10 Hendrianus

Hendrianus schreef: "Tijd dat de bouwmarkten weer opengaan. Deze winkels vind ik net zo noodzakelijk als een supermarkt. Ik heb wat spullen nodig maar kan niet precies inschatten wat. Heb dus advies nodig."

Hendrianus Daar ben ik het mee eens.

1

sockknitter    
meer dan 3 jaar geleden door sockknitter

Hendrianus schreef: "Tijd dat de bouwmarkten weer opengaan. Deze winkels vind ik net zo noodzakelijk als een supermarkt. Ik heb wat spullen nodig maar kan niet precies inschatten wat. Heb dus advies nodig."

Hendrianus Ja en de boerenbond hier is gewoon open , volgens mij dat ze de tuinafdeling wel afgesloten hadden maar ik heb er twee weken terug nog een paar nieuwe schoenen , en winterartikelen gekocht ...

0

MarcusCole    
meer dan 3 jaar geleden door MarcusCole

Hendrianus schreef: "Tijd dat de bouwmarkten weer opengaan. Deze winkels vind ik net zo noodzakelijk als een supermarkt. Ik heb wat spullen nodig maar kan niet precies inschatten wat. Heb dus advies nodig."

Hendrianus Zo vind ik dat de boekwinkels en winkels met breigaren weer open moeten. De bouwmarkten staan bij mij erg laag op mijn prioriteitenlijst. Mijn dochter heeft een nieuw bed nodig en staat te trappelen tot meubelmaker weer openen. En zo zal iedereen zijn eigen wensen hebben.

2

Smiling    
meer dan 3 jaar geleden door Smiling

Smiling schreef: "Zo vind ik dat de boekwinkels en winkels met breigaren weer open moeten. De bouwmarkten staan bij mij erg laag op mijn prioriteitenlijst. Mijn dochter heeft een nieuw bed nodig en staat te trappelen tot meubelmaker weer openen. En zo zal iedereen zijn eigen wensen hebben."

Smiling Mijn breiwinkel is ook dicht, maar ik kan gewoon bij hem kopen. Een mailtje of telefoontje dan kan ik het de volgende dag ophalen. Geen enkel probleem.

0

sockknitter    
meer dan 3 jaar geleden door sockknitter

Hendrianus schreef: "Tijd dat de bouwmarkten weer opengaan. Deze winkels vind ik net zo noodzakelijk als een supermarkt. Ik heb wat spullen nodig maar kan niet precies inschatten wat. Heb dus advies nodig."

Hendrianus De geur van verse Cubaanse sigaren in mijn favo-sigarenwinkel in 010 mis ik ook heel erg.

0

JackKropotkin    
meer dan 3 jaar geleden door JackKropotkin

Hendrianus schreef: "Tijd dat de bouwmarkten weer opengaan. Deze winkels vind ik net zo noodzakelijk als een supermarkt. Ik heb wat spullen nodig maar kan niet precies inschatten wat. Heb dus advies nodig."

Hendrianus Kijk op de klussite van bv karwei of praxis, werkte hier goed.

0

Nurse Ratched    
meer dan 3 jaar geleden door Nurse Ratched

Hendrianus schreef: "Tijd dat de bouwmarkten weer opengaan. Deze winkels vind ik net zo noodzakelijk als een supermarkt. Ik heb wat spullen nodig maar kan niet precies inschatten wat. Heb dus advies nodig."

Hendrianus Ja de bouwmarkten moeten weer open want Hendrianus wil nu weer eens klussen 😂

0

BlackNinja    
meer dan 3 jaar geleden door BlackNinja

Smiling schreef: "Zo vind ik dat de boekwinkels en winkels met breigaren weer open moeten. De bouwmarkten staan bij mij erg laag op mijn prioriteitenlijst. Mijn dochter heeft een nieuw bed nodig en staat te trappelen tot meubelmaker weer openen. En zo zal iedereen zijn eigen wensen hebben."

Smiling Boekwinkels zijn voor zover ik begrepen heb in Belgie geopend ...

Een tip is wel www.libris.nl daar zitten de meeste boekhandels bij aangesloten en kun je boeken bestellen via je lokale boekhandel ...

0

MarcusCole    
meer dan 3 jaar geleden door MarcusCole

sockknitter schreef: "Mijn breiwinkel is ook dicht, maar ik kan gewoon bij hem kopen. Een mailtje of telefoontje dan kan ik het de volgende dag ophalen. Geen enkel probleem."

sockknitter Online kan ik aan zoveel garen komen als mijn hartje begeert. Maar mijn hartje begeert ook het vasthouden van de strengen en de kleuren 'live' zien.

0

Smiling    
meer dan 3 jaar geleden door Smiling

MarcusCole schreef: "Boekwinkels zijn voor zover ik begrepen heb in Belgie geopend ...

Een tip is wel www.libris.nl daar zitten de meeste boekhandels bij aangesloten en kun je boeken bestellen via je lokale boekhandel ..."

MarcusCole België is wel een eindje uit de richting, vrees ik.

Ik bestel rechtstreeks via mijn eigen boekhandel, daar gaat het niet om. Ik kan ook met mijn boekwinkel bellen om advies, als dat nodig is. Maar dat is toch echt niet te vergelijken met in de winkel zelf kijken wat voor interessants er ligt.

0

Smiling    
meer dan 3 jaar geleden door Smiling

Smiling schreef: "Online kan ik aan zoveel garen komen als mijn hartje begeert. Maar mijn hartje begeert ook het vasthouden van de strengen en de kleuren 'live' zien."

Smiling Ik haal het ook af in de winkel en als de kleur van het garen niet bevalt, mag ik zelf een andere uitzoeken.

0

sockknitter    
meer dan 3 jaar geleden door sockknitter

sockknitter schreef: "Ik haal het ook af in de winkel en als de kleur van het garen niet bevalt, mag ik zelf een andere uitzoeken."

sockknitter De ene winkel is de andere niet.

Het ging me er meer om dat iedereen waarschijnlijk wel een soort winkel heeft waarvan-ie vindt dat-ie snel open moet.

0

Smiling    
meer dan 3 jaar geleden door Smiling

Smiling schreef: "België is wel een eindje uit de richting, vrees ik.

Ik bestel rechtstreeks via mijn eigen boekhandel, daar gaat het niet om. Ik kan ook met mijn boekwinkel bellen om advies, als dat nodig is. Maar dat is toch echt niet te vergelijken met in de winkel zelf kijken wat voor interessants er ligt."

Smiling Ik snap en begrijp dat hoor ...

0

MarcusCole    
meer dan 3 jaar geleden door MarcusCole

Nurse Ratched schreef: "Kijk op de klussite van bv karwei of praxis, werkte hier goed."

Nurse Ratched Uit ervaring weet ik dat ik met mijn twee linkerhanden zonder advies het verkeerde bestel of net dat ene dingetje vergeet. Niet erg als het niet twee kranen zijn die vervangen moeten worden. Dat moet toch ècht in een paar uur oude eruit en nieuwe erin zijn. Maar bedankt voor de tip, ik zal eens kijken of ik er wijzer wordt.

0

Hendrianus    
meer dan 3 jaar geleden door Hendrianus

JackKropotkin schreef: "De geur van verse Cubaanse sigaren in mijn favo-sigarenwinkel in 010 mis ik ook heel erg."

JackKropotkin Dat heb ik altijd jammer geevonden, dat ik een sigaar niet lekker vind. Zo'n droombeeld in mijn hoofd, open haard, sigaar, lekker glaasje en een goed boek. Die sigaar is het nooit geworden, misschien maar goed ook.

0

Hendrianus    
meer dan 3 jaar geleden door Hendrianus

sockknitter schreef: "Mijn breiwinkel is ook dicht, maar ik kan gewoon bij hem kopen. Een mailtje of telefoontje dan kan ik het de volgende dag ophalen. Geen enkel probleem."

sockknitter Ik had 2 knotten wol gehaald en wilde daar een Willy Warmer van maken maar ik kom te kort.

0

Bakgraag    
meer dan 3 jaar geleden door Bakgraag

Bakgraag schreef: "Ik had 2 knotten wol gehaald en wilde daar een Willy Warmer van maken maar ik kom te kort."

Bakgraag Dan bel je de eigenaar van de winkel om te vragen of hij/zij nog een knot kan regelen.

0

sockknitter    
meer dan 3 jaar geleden door sockknitter

BlackNinja schreef: "Ja de bouwmarkten moeten weer open want Hendrianus wil nu weer eens klussen 😂"

BlackNinja Ik vind bouwmarkten essentiële winkels. Net zo noodzakelijk als de slager en de groenteboer.

0

Hendrianus    
meer dan 3 jaar geleden door Hendrianus

Smiling schreef: "Zo vind ik dat de boekwinkels en winkels met breigaren weer open moeten. De bouwmarkten staan bij mij erg laag op mijn prioriteitenlijst. Mijn dochter heeft een nieuw bed nodig en staat te trappelen tot meubelmaker weer openen. En zo zal iedereen zijn eigen wensen hebben."

Smiling Als twee kranen in huis vervangen moeten worden omdat die regelmatig lekken dan vind ik een open bouwmarkt essentieel. Heb advies bij de vervanging nodig en dat ontbreekt bij online bestellen. Boeken kun je gemakkelijk online bestellen toch?

0

Hendrianus    
meer dan 3 jaar geleden door Hendrianus


1
11 sockknitter

Gewoon versoepelen en de oudjes niet opnemen in het ziekenhuis. Zo simpel kan het zijn.

10
12 Yizzle

Yizzle schreef: "Gewoon versoepelen en de oudjes niet opnemen in het ziekenhuis. Zo simpel kan het zijn."

Yizzle Die 15m2 kamer tast je hersentjes aan 😂

0

BlackNinja    
meer dan 3 jaar geleden door BlackNinja

BlackNinja schreef: "Die 15m2 kamer tast je hersentjes aan 😂"

BlackNinja Alles moet maar kapot voor die bejaarden. Dat is toch absurd.

9

Yizzle    
meer dan 3 jaar geleden door Yizzle

Yizzle schreef: "Alles moet maar kapot voor die bejaarden. Dat is toch absurd."

Yizzle Af en toe heb ik de indruk dat u hersens heeft, maar hier zijn ze weer verdwenen. 🤔

0

Pluten1    
meer dan 3 jaar geleden door Pluten1

Pluten1 schreef: "Af en toe heb ik de indruk dat u hersens heeft, maar hier zijn ze weer verdwenen. 🤔"

Pluten1 Dat zal me een rotzorg zijn, Pluto.

1

Yizzle    
meer dan 3 jaar geleden door Yizzle

Yizzle schreef: "Dat zal me een rotzorg zijn, Pluto."

Yizzle Woef

0

Pluten1    
meer dan 3 jaar geleden door Pluten1

Pluten1 schreef: "Woef"

Pluten1 😂

0

BlackNinja    
meer dan 3 jaar geleden door BlackNinja

Pluten1 schreef: "Woef"

Pluten1 Haha ik ga stuk.

1

Yizzle    
meer dan 3 jaar geleden door Yizzle

"Vooral jongeren van 18 tot 24 jaar hopen op versoepeling. Van alle leeftijdsgroepen hebben zij het meest last van de coronacrisis."

Maar zij zijn net juist de grootste verspreider van het virus. Nog niet op een leeftijd om je eigen handelen op waarde te schatten.

1
13 Mac Benac

Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten

Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.
Net binnen
Toon meer
Meest gelezen
Laatste reacties
Rinze
Poetin: "We vermoorden een groot aantal Britten en Fransen in Oekraïne" ! - Dissident.one

@2Nou inderdaad zeg wat doen die Russen in een land wat niet van hun is en waar ze de mensen niet kennen...

zojuist geplaatst door Rinze

wildersfan
NSC haalt uit naar Orbán: 'Land voldoet niet meer aan toelatingseisen EU' - NieuwRechts.nl

Internationaal recht dit, internationaal recht dat. Wat deden wij dan in Irak, Syrie, Libie, Afghanistan, erc...?...

1 minuut geleden geplaatst door wildersfan

benbenieuwd
NSC haalt uit naar Orbán: 'Land voldoet niet meer aan toelatingseisen EU' - NieuwRechts.nl

@45 Er zijn er maar een paar die beginnen met schelden en daar bent u er een van....

1 minuut geleden geplaatst door benbenieuwd

Schildpad
Sabotage door Supreme Court van 6 januarizaak gaat verder

Of is het juist zo dat die rechtzaken zo weinig grond blijken te hebben dat de hoogste rechters oordelen dat het niet de moeite waard is ofzo?...

2 minuten geleden geplaatst door Schildpad

Nicks R. Van
Piet (70) uit Dokkum weigert lintje: 'Heb helemaal niks het met koningshuis'

@7 Ook dat is dan een bewijs dat ze de man slecht kennen....

2 minuten geleden geplaatst door Nicks R. Van

benbenieuwd
NSC haalt uit naar Orbán: 'Land voldoet niet meer aan toelatingseisen EU' - NieuwRechts.nl

@44 Degenen bij wie Wedergeboren zijn meldingen doet. Iemand zal die meldingen toch ontvangen lijkt me. ...

3 minuten geleden geplaatst door benbenieuwd

Sarcoff
Poetin: "We vermoorden een groot aantal Britten en Fransen in Oekraïne" ! - Dissident.one

Wie laat er zich nou naar andere landen sturen om daar mensen trachten te doden die je helemaal niet kent, dan ben je toch van de pot gerukt....

3 minuten geleden geplaatst door Sarcoff

Rinze
Poetin: "We vermoorden een groot aantal Britten en Fransen in Oekraïne" ! - Dissident.one

Ik zou liever hebben dat Sarcoff de hoerenloper eens ophoud met die Russische agitprop...

3 minuten geleden geplaatst door Rinze

Wedergeboren
NSC haalt uit naar Orbán: 'Land voldoet niet meer aan toelatingseisen EU' - NieuwRechts.nl

@43 "Nog even en ze gooien je er uit." Dat zou dan volkomen onrecht zijn. Ik houd me aan de huisregels en begin niet met schelde...

4 minuten geleden geplaatst door Wedergeboren

benbenieuwd
Piet (70) uit Dokkum weigert lintje: 'Heb helemaal niks het met koningshuis'

@6 Of ze dachten dat hij niet zou durven weigeren voor de camera....

5 minuten geleden geplaatst door benbenieuwd

NK. App
Bengali Hot XxxHandjob HubThong TeasingPeek VidsSexocom CaféGillian Barnes NakedNataliexxxfabioBent Over UpskirtYoustripMature Porn PocsAssistir HentayHe Porn HubDesi Vergin SexPamela Rios New VideoEbony DeepthrotViagrapornSierra Williams NudeNicky Whelan NakedViral Video XxxAnasuya NudeMonique Alexander SexShinki_artAnal Fuck VideoDeep ThroughtShakka Fernandez PornCeleb NipleXxx JanJanuary HentaiFc2 Ppv 3637644Rita Stark PornhubSwinger Couple PornBen 10 Do Aliens Have Big DicksSexiest Teens NudeMaturalbumLexi Luna NudeXxx VisoWithstand PornKagney Linn Karter CreampieNude Latina TeenMilf Manor Free OnlineSexual RedditSensual Porn For WomenSwinger Porn VideosCoconutkitty PornSex143Sexy Naked ActressKarma Rx OnlyfansCfnm FamilyWeid PornCumon Her FaceThor XxxNakedness GifMia Malkova New Porn VideoMom Lesbain PornDouble Xxx VideoAmber Sophie DanielsWifecrazy ComIndian Porn MarathiSuper PundaiAmateur Pic PornPornhub LoginXxx Videos CarAdult Picture VideoLand Chusai VideoXnxx Porn TvMomporn ComicsHollywood Actress Sex MoviesLezbian PornNsfw PicsWicked Whims. ModGay Porn.hfRilry Reid PornX Video PicSsbbw Latina PornPornos.comFapheroPornstar Monroe갑딸남Indian Sex Video SiteAmerican Bf Hd VideoXxx Hot RapBully Fucks MomPregant CuckoldElla Reese ThundercockXxx With DadGf GangbangedChitrangada Singh HotIsabel IceXxx SusterBdsm PornographyPornoxJesse Jane PiratesNew Pron Video HdKerala Sexx VideosPussyspankH-gameTeenage MotherlessBig Cock ShemalePoun HubFlip Flap TiktokPorno AsiatFabswingers.conAcompanhantes TopsKim Lee NudeHd AltyazilipornoCheaters Porn VideosGay Bear SexFan Bus Onlyfans LeakedNicole Doshi LesbianAdultfreindfinderXvideosforyouPorn Pics FreePor N00Pornos ChinêsAngelina ValentineSpounge Bob PornNicolette Shea GifCelina Powell TwitterDeer Park SexJapanese Teen CreampieLily Rose JamesEbony Bbc ThreesomeCasca Akashova AnalTubesafriPeliculasporno.gratisScroll NudesFata ModelVídeos Grátis PornôLingeriaScarlett PainEva NootyTwerking StripSma PornElitebabes ComTwerk SexyWoodman Casting VideosStanding Doggy PornVideoporno LesbianasXxx PoonamHot Aunty Fucking VideosCum On Big TitsHxnxxBeach Sexy VideoFc2-ppv-3393451Tik Tok Porn ApplicationAnnie Wersching NudeXhamser GaySenior PornAirplane BlowjobSluty Gilfs