@3 Die dus de doorslag kunnen geven ja, en/of de boel traineren, waarvan akte. ...
@68 Daar zouden pro-Palestijnen zelf over kunnen demonstreren. Maar ik zie alleen mensen demonstreren die zich compleet vereenzelvigen met een...
@47 Ik reageer op jouw niveau , veel meer wordt t niet bij jouw want dan snap je t weer niet.Dus hou ik t simpel bij je....
Let's get ready to MUBLEEEE!!!Maar goed, die man zuigt zoveel uit zijn duim, het is niet liegen maar zijn verhaal wat aankleden : P...
Zie:https://dissident.one/biden-vertelt-dat-hij-zes-mensen-van-de-verdrinkingsdood-heeft-gered-toen-hij-badmeester-was-en-dat-hij-werd-gearres...
@11 Bij Boekestein geven ze ook toe dat de oorlog de schuld is van het westen. Ze weten het heus wel, maar ze denken vooral aan hun eigen hachje...
@2882 Ha die Inter , alles goed ?...
@2878 Je hebt m zeker al verstuurd Olivia ? Zelfs t intrekken van de toestemming gegevens te gebruiken zou genoeg moeten zijn.Ja dat account w...
@44 Ach - hadden ze je vanochtend op het kleedje gelegd, maar zelfs voor 50 cent niet meegenomen. Moet je weer een jaar in de kennel....
Poetin gaat opschalen van 30000 nieuwe troepen per maand naar 60000 nieuwe troepen per maand....
Wat had men nou verwacht?
Dat de jeugd zich de avondklok laat wijsmaken?
Dat zij lekker thuis blijven?
Degene die nauwelijks last van het inmiddels ver overtrokken virus hebben?
Daar ging het ook niet om, want er waren nauwelijks mensen buiten na negen 's avonds.
En dan nog verlengen in een tijd waarin de temperatuur -10 graden is, alsof dat een pretje is om dan nog buiten te komen.
Nee, het is de bedoeling om te kijken of we ons er allemaal wel aan houden.
Kneden, bewerken, bemoeien, indoctrineren, hersenspoelen.
Dát is de reden dat de avondklok is ingesteld.
Tedros heeft goed gekeken hoe China zijn burgers in de tang heeft.
Dat heeft ie letterlijk doorgevoerd naar de rest van de wereld middels de WHO.
Ophouden met die achterlijke maatregelen, en zeker voor jongeren.
Politiehonden zijn ingezet.
Dan moet je toch een misdaad begaan hebben waar de bezigheden van Taghi bij verbleken.
Aso gedrag in deze tijd en zo te zien was het in een bunker die alleen maar toegankelijk is tijdens open Monumentendag. Hoe kwamen ze dan in die bunker als het de bunker is die ik ken.
De overheid toch met het inperken van vrijheden met een middel dat wetenschappelijk nooit onderbouwd kan worden maar puur opgelegd is door de WHO?
De overheid toch met het inperken van vrijheden met een middel dat wetenschappelijk nooit onderbouwd kan worden maar puur opgelegd is door de WHO?"
Dat statement kan je vast wel onderbouwen met wat bewijs.
Verwacht niet dat je het zal doen.
Dat statement kan je vast wel onderbouwen met wat bewijs.
Verwacht niet dat je het zal doen."
As WHO and others have stressed, promoting a robust health infrastructure in every country is the most effective long-term preparedness strategy for global health emergencies.1,6 Health infrastructure includes not only the physical structures of public health agencies, clinics and hospitals and the human resources to operate them, but also countries’ legal infrastructure – the laws and policies that empower, obligate and limit government and private action concerning health. A health emergency tests how effectively regulatory strategies, social contract principles and human rights norms have been embodied in the written laws of a country, and how closely, in turn, those legal embodiments guide action.7,8 Disease outbreaks, for example, require a wide range of actions (e.g. disease reporting, surveillance, quarantine, social distancing, curfews, import of medical supplies and personnel, and vector control), all of which are effected through, or subject to, national laws. Governments are also obliged to protect the human rights of individuals affected by an outbreak. This requirement in the IHR for preparedness can be understood as a requirement on Member States to develop the laws and regulations needed to carry out these measures.9 Direct assistance to countries to help them develop their own legal infrastructure and capacity would be more helpful to emergency response than any changes in the wording of the IHR, which were already substantially revised in 2005."
Vrij vertaald in het Nederlands:
"Nationale juridische infrastructuur
Zoals de WHO en anderen hebben benadrukt, is het bevorderen van een robuuste gezondheidsinfrastructuur in elk land de meest effectieve langetermijnstrategie voor paraatheid bij wereldwijde noodsituaties op gezondheidsgebied.1.6 De gezondheidsinfrastructuur omvat niet alleen de fysieke structuren van openbare gezondheidsinstanties, klinieken en ziekenhuizen en de menselijke hulpbronnen om ze uit te voeren, maar ook de juridische infrastructuur van landen - de wetten en beleidsmaatregelen die overheids- en privé-acties op het gebied van gezondheid machtigen, verplichten en beperken. Een noodsituatie op het gebied van de gezondheid test hoe effectief regelgevingsstrategieën, sociale contractprincipes en mensenrechtennormen zijn belichaamd in de geschreven wetten van een land, en hoe nauw die juridische uitvoeringsvormen op hun beurt leiden tot maatregelen.7,8 Ziekte-uitbraken vereisen bijvoorbeeld een breed scala aan acties (bijv. ziektemelding, bewaking, quarantaine, sociale afstand nemen, avondklok, invoer van medische benodigdheden en personeel, en vectorbestrijding), die allemaal worden uitgevoerd door middel van of onderworpen zijn aan nationale wetten. Overheden zijn ook verplicht om de mensenrechten te beschermen van personen die door een uitbraak zijn getroffen. Deze vereiste in de IGR voor paraatheid kan worden opgevat als een vereiste voor de lidstaten om de wet- en regelgeving te ontwikkelen die nodig is om deze maatregelen uit te voeren.9 Rechtstreekse hulp aan landen om hen te helpen hun eigen juridische infrastructuur en capaciteit te ontwikkelen, zou nuttiger zijn bij noodgevallen. antwoord dan eventuele wijzigingen in de formulering van de IGR, die al in 2005 aanzienlijk waren herzien."
As WHO and others have stressed, promoting a robust health infrastructure in every country is the most effective long-term preparedness strategy for global health emergencies.1,6 Health infrastructure includes not only the physical structures of public health agencies, clinics and hospitals and the human resources to operate them, but also countries’ legal infrastructure – the laws and policies that empower, obligate and limit government and private action concerning health. A health emergency tests how effectively regulatory strategies, social contract principles and human rights norms have been embodied in the written laws of a country, and how closely, in turn, those legal embodiments guide action.7,8 Disease outbreaks, for example, require a wide range of actions (e.g. disease reporting, surveillance, quarantine, social distancing, curfews, import of medical supplies and personnel, and vector control), all of which are effected through, or subject to, national laws. Governments are also obliged to protect the human rights of individuals affected by an outbreak. This requirement in the IHR for preparedness can be understood as a requirement on Member States to develop the laws and regulations needed to carry out these measures.9 Direct assistance to countries to help them develop their own legal infrastructure and capacity would be more helpful to emergency response than any changes in the wording of the IHR, which were already substantially revised in 2005."
Vrij vertaald in het Nederlands:
"Nationale juridische infrastructuur
Zoals de WHO en anderen hebben benadrukt, is het bevorderen van een robuuste gezondheidsinfrastructuur in elk land de meest effectieve langetermijnstrategie voor paraatheid bij wereldwijde noodsituaties op gezondheidsgebied.1.6 De gezondheidsinfrastructuur omvat niet alleen de fysieke structuren van openbare gezondheidsinstanties, klinieken en ziekenhuizen en de menselijke hulpbronnen om ze uit te voeren, maar ook de juridische infrastructuur van landen - de wetten en beleidsmaatregelen die overheids- en privé-acties op het gebied van gezondheid machtigen, verplichten en beperken. Een noodsituatie op het gebied van de gezondheid test hoe effectief regelgevingsstrategieën, sociale contractprincipes en mensenrechtennormen zijn belichaamd in de geschreven wetten van een land, en hoe nauw die juridische uitvoeringsvormen op hun beurt leiden tot maatregelen.7,8 Ziekte-uitbraken vereisen bijvoorbeeld een breed scala aan acties (bijv. ziektemelding, bewaking, quarantaine, sociale afstand nemen, avondklok, invoer van medische benodigdheden en personeel, en vectorbestrijding), die allemaal worden uitgevoerd door middel van of onderworpen zijn aan nationale wetten. Overheden zijn ook verplicht om de mensenrechten te beschermen van personen die door een uitbraak zijn getroffen. Deze vereiste in de IGR voor paraatheid kan worden opgevat als een vereiste voor de lidstaten om de wet- en regelgeving te ontwikkelen die nodig is om deze maatregelen uit te voeren.9 Rechtstreekse hulp aan landen om hen te helpen hun eigen juridische infrastructuur en capaciteit te ontwikkelen, zou nuttiger zijn bij noodgevallen. antwoord dan eventuele wijzigingen in de formulering van de IGR, die al in 2005 aanzienlijk waren herzien.""
Of waar is je bewijs dat Nederland bevelen opvolgt?
Of waar is je bewijs dat Nederland bevelen opvolgt?"
Ken je het debakel met Loekasjenko uit Wit_Rusland nog?
"Maar in het begin stonden we wel onder enorme druk! De Wereldgezondheidsorganisatie raadde onmiddellijke quarantaine, avondklok, grensafsluiting en sluitingen aan. Zoals je vandaag ziet, kon ik het niet, 'zei Aleksander Loekasjenko."
En zie, wat heeft Nederland gedaan?
Alles.
De WHO heeft een dwingende macht.
Maar jij mag het anders zien.
Ken je het debakel met Loekasjenko uit Wit_Rusland nog?
"Maar in het begin stonden we wel onder enorme druk! De Wereldgezondheidsorganisatie raadde onmiddellijke quarantaine, avondklok, grensafsluiting en sluitingen aan. Zoals je vandaag ziet, kon ik het niet, 'zei Aleksander Loekasjenko."
En zie, wat heeft Nederland gedaan?
Alles.
De WHO heeft een dwingende macht.
Maar jij mag het anders zien."
Het WHO geeft een advies, niet meer en niet minder.
Dat is heel iets anders als opleggen.
En als je de volgende keer weer lappen tekst kopieer, geef dan ook even een link naar de bron erbij.
Het WHO geeft een advies, niet meer en niet minder.
Dat is heel iets anders als opleggen.
En als je de volgende keer weer lappen tekst kopieer, geef dan ook even een link naar de bron erbij."
Dan zien we je tekst ook weer als een stukje huisvlijt van een wappie.
Dan zien we je tekst ook weer als een stukje huisvlijt van een wappie."
Zo zien we dat er voor sommigen een avondklok plus handhaving nodig is want je vrijwillig aan de afspraken houden is kennelijk niet mogelijk. Waar een normaal mens bij strenge vorst zich niet buiten waagt vinden de anderen het spannend om in een bunker of duinpan samen te hokken. En natuurlijk een hoop rotzooi achterlaten. Pis, stront, lege blikjes, papier,verpakkingen etc.
En ze houden zich er toch niet aan.
Dat kon je toch op je klompen aanvoelen?
Maar daar was het toch niet om te doen, heel die avondklok.
En ze houden zich er toch niet aan.
Dat kon je toch op je klompen aanvoelen?
Maar daar was het toch niet om te doen, heel die avondklok."
Serieus, leg mij eens uit wat je daarmee bedoelt?
Serieus, leg mij eens uit wat je daarmee bedoelt?"
Of bedoel je als je een festiviteit waar iedereen mag komen wilt organiseren?
Dan heb je uiteraard een vergunning nodig.
Maar het is nooit geweest dat je een vergunning moet hebben om met zijn allen in een kroeg te feesten.
Dat zou wat zijn...
Alhoewel: ik zie dat in de toekomst wel komen. Complete controle !!
Of bedoel je als je een festiviteit waar iedereen mag komen wilt organiseren?
Dan heb je uiteraard een vergunning nodig.
Maar het is nooit geweest dat je een vergunning moet hebben om met zijn allen in een kroeg te feesten.
Dat zou wat zijn...
Alhoewel: ik zie dat in de toekomst wel komen. Complete controle !!"
https://www.nu.nl/algemeen/441137/man-komt-om-bij-brand-op-illegale-houseparty-video.html
https://www.nu.nl/algemeen/441137/man-komt-om-bij-brand-op-illegale-houseparty-video.html"
Die had wel een vergunning.
En daar was niets illegaals aan de hand, behalve een deur die gesloten was.
Die had wel een vergunning.
En daar was niets illegaals aan de hand, behalve een deur die gesloten was."
https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/3342997/politie-beeindigt-illegale-feesten-in-nuenen-en-wouwse-plantage-wij-snappen-dat-het-moeilijk-is
Ook hier.
Dus de avondklok, waarvan elke weldenkend mens weet dat de jeugd zich daar geen bal van aantrekt (en naar mijn mening gerecht), wordt gewoon ingevoerd. Sterker: ondanks de vrieskou wordt ie nog verlengd ook.
Zonder wetenschappelijk bewijs dat het werkt.
Het bewijs is inmiddels geleverd: het helpt niets, want de jeugd blijft pogen elkaar op te zoeken.
Tedros heeft dit soort streken gezien in China, en middels de WHO aangemoedigd aan overheden om dit ook te doen.
Niet vanwege corona-bestreiding, maar omwille van vrijheidsberoving, ten faveure van de rijkste der Aarde.
Ook hier.
Dus de avondklok, waarvan elke weldenkend mens weet dat de jeugd zich daar geen bal van aantrekt (en naar mijn mening gerecht), wordt gewoon ingevoerd. Sterker: ondanks de vrieskou wordt ie nog verlengd ook.
Zonder wetenschappelijk bewijs dat het werkt.
Het bewijs is inmiddels geleverd: het helpt niets, want de jeugd blijft pogen elkaar op te zoeken.
Tedros heeft dit soort streken gezien in China, en middels de WHO aangemoedigd aan overheden om dit ook te doen.
Niet vanwege corona-bestreiding, maar omwille van vrijheidsberoving, ten faveure van de rijkste der Aarde."
Eeehhhh..., die mag je even uitleggen....
Bloemendaal, hè? Prachtig. Daar wonen veel al dan niet aspirant VVD politici.
Bloemendaal.......tja altijd weer die Juppies.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.