@2785 Die naam van jou is geen eer aan te behalen.Ik zou me sowieso schamen jou te zijn....
@2783 👋Oww wacht..... jij bent diegene die altijd het laatste woord wil hebben. Nou hierna nog 1 reactie plaatsen, en dan krijg jij waar j...
@2784Gesproken als een echt tokkie. Je doet je naam eer aan....
@2775 Jij bent die hoop stront, wat maar niet weg wil spoelen. 💩...
@2781Gaap....
@2779Inderdaad. En op wie doel je?...
@2780 Mij best. Dan sta je toch lekker droog. Ook goed....
@2778Niets van jou, dank je....
SlachtofferrolManipuleren is voor iemand in die rol niet vreemd, want hij of zij wil aandacht. Dus zal die persoon er alles aan doen om die aa...
@2777 Kopje thee? Koffie? Water? Limonade?...
Dat is nou echt NS. Waait het een beetje harder laten ze minder treinen rijden zodat passagiers nog langer op tochtige perrons kunnen wachten. Heel sympathiek......... dan toch liever de auto.
@1 Je haalt me de woorden uit de mond. Het waait een keer hard en de NS is weer in paniek.
Je kunt beter extra treinen inzetten en ze langer maken...voor het geval dat er treinen uitvallen.
De NS kan niet tegen tegenwind kennelijk.
Dat was vroeger anders.
Zo'n log zwaar treinstel zal toch niet omwaaien? Waarom minder treinen dan???
Niemand die zich afvraagt waarom de NS minder treinen inzet?
@6 . Kan me er wel.iets bij voorstellen..het risico dat er omgewaaide bomen op de rails kunnen belanden...niet fijn voor een machinist om zoiets tegen te komen!als het echt een hele zware storm gaat worden..tja..dan rijden er minder treinen..Er zaldan ook veiligheid gewaarborgd moeten worden voor de reizigers immers!Duitse weermodellen voorspellen zelfs windstoten van 150km per uur!Hopelijk valt het mee..maar niets mis mee om maatregelen te treffen!
@7 Dat klopt precies.
Nederland heeft het drukste treinstelsel van de wereld.
Als er ergens iets mis gaat dan gaat het overal mis.
Om problemen te voorkomen dan maak je het iets minder druk op de rails. Dat is de gedachte er achter.
De NS verwacht begrijpelijk veel zooi op de rails wat geborgen moet worden. Met deze wind liggen er veel zware takken op de rails. En als er 1 trein uitvalt moet je dat gelijk kunnen opvangen. Dat kan niet door juist meer treinen. De meeste snappen niet dat de trein niet verder kan als er een boom op de rails ligt
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.