@55Ach, ze snapt het weer niet. Als je dan toch wil mierenneuken, zo is het ook gebruikelijk dat je verwijst naar diegene waar je graag op wil ...
Helaas laat de fysieke toestand vanBiden wat te wensen over....
Hahaha .. en nu wachten op het persbericht van zijn persafdeling waarin staat dat Biden dit niet zo bedoelde : P...
@54 Nou ja ik heb het geprobeerd. Maar ik ben niet te vertrouwen. Prima. Dan laten we dat zo.We hebben het er verder niet meer over.Voor w...
Amerika blij.Hoeven zij het niet te doen enSpanje koopt ze van Amerika.Een win-win situatie voor Amerika....
@53 Dat weet ik niet. Ik heb daar geen cijfers van hoeveel analfabeten er per jaar aan de Ter Apel poort staan. Wat ik wel weet is dat gepensi...
Die kunnen beter hier kunnen komen wonen : )...
Overigens zou ik sowieso niet snel een pizza bestellen. De korst is eigenlijk het lekkerst en die kun je zelf wel namaken door een kaiserbroodje...
Klinkt gezellig. Zou daar niet snel een pizza bestellen, wie weet wat voor gekke dingen ze er nog meer hebben staan....
"Murray Douglas " Gebruikelijk is : Douglas Murray, de voornaam eerst te zeggen. Nu lijkt het wel knip en plakwerk. ...
De maatschappijen ,zoals Shell , zullen toch de bonussen moeten kunnen doorbetalen en dan is een prijsverlaging niet aan de orde. De gigantische winsten die ze gemaakt hebben telt niet meer mee, want die zijn al op. We worden al jaren belazerd en dat zal ook wel zo blijven,
In Nederland wordt je altijd genaaid aan de pomp, ze verkopen E10 rommel voor de prijs van E5 kwaliteit, die ook al bedenkelijk is qua kwaliteit.
De keuze is dan ook E5 in Duitsland, laatste keer €1,25 moeten betalen.
Dus €0,42 gespaard per liter en meer kilometers per liter, beter voor de auto, is nog eens een extra reden om de Nederlandse pomp links te laten liggen.
Besparing gaat dan richting 50 cent per liter, is bij 50 liter toch mooi €25,00 bespaard.
Hebben we het niet eens over de lagere tabak en drogisterij prijzen en de beter kwaliteit voedsel.
Kunne we Nederland niet aan Duitsland verkopen?
**
@2 Afgelopen zaterdag nog getankt in Duitsland E5 €1,19 de benzine prijs van E10 was €1.16 en Super plus €1,23 de diesel lag op dat moment op €91 Eurocent per liter en nu op via de app even gekeken op €89 Eurocent voor de Diesel de benzine prijs ongewijzigd.
Bij mijn lokale pomp ligt de benzine prijs E10 op €1,51 per liter maar meestal zo veel mogelijk tank ik in Duitsland.
Benzine prijzen is verschillend in regio tijd dag deel en weekenden kan verschil in prijs zijn maar al met al stukken voordeliger dan in Nederland tel je de rest van je aankopen er bij op tel uit je winst vooral nu extra tijdelijke verlaging Mwst van 19% naar 16% tot aan eind december 2020.
Als je weet dat zo'n 73% van de literprijs bestaat uit accijns en BTW, dan snap je dat de rek er al snel uit is, want die belastingen gaan niet omlaag. Met rechts aan de macht is de belasting alleen maar omhoog gegaan, de laatste 30 jaar...
Tuurlijk, snapt de consumeerder (nu consuminder) dat een '... aangezien de vraag laag is en het de olieproducerende landen niet of nauwelijks lukt om het aanbod omlaag te krijgen" helemaal. Dat United Consumers dit dan niet snapt. (s/off)
Mss moet UC hier dan maar es een onderzoekje naar laten doen hoe deze gang (eigenlijk al jaren !) van zaken doen door die olieproducerende landen ongebreideld maar door kan (blijven !) gaan.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.