@135 Precies, Baba. Misschien vind je op het internet nog wel meer van die geweldige mopjes. Ze hebben de boel vast nog niet opgeschoond....
@2710Volgens mij is dat eerste punt bij alle sites een onderdeel van de overeenkomst.@2708Olivia, misschien heb je hier iets aan?https:/...
@2705De sfeer op het forum voordat Nieuwskoerier offline ging heb ik niet zo extreem ervaren als hoe de sfeer zich ontwikkeld heeft nadat Nieu...
@38 Ik begrijp er steeds minder van. Ik heb weleens genoemd dat ik mijn kinderen heb geadopteerd maar wat je nou steeds wil zeggen, en ook waar...
@14 Terug naar 1870 en een doorbraak weer uitbuiten met paarden?De tank is al meerdere malen in de moderne geschiedenis ongefundeerd afges...
@2708 Aan het verzoek tot verwijdering van je account moet men wettelijk gezien gevolg geven. Niet het verwijderen van reacties enz. ...
Hoezo moet ze zich zo voelen. Er is zelfs een serie over transachtige personen. Transformers wordt dit dacht ik genoemd. ...
@134 PS Degene die anderen onder losers scharen om wat mopjes die zij vrouwonvriendelijk vinden zijn dus waarschijnlijk feministen en tegenwoo...
@2705Ja, maar hoelang is dat niet geweest? Twee jaar ofzo. Je kunt op geen enkele wijze op ze op aan....
@2703 "het IP-adres kan uiteraard ook als bewijs dienen, omdat ook dat persoonlijk is." Dat betwijfel ik, want dat is het niet, ...
Eenzijdig een arbeidsovereenkomst of CAO wijzigen is alleen mogelijk wanneer de werkgever kan aantonen dat zijn belang zwaarder weegt dan het belang van zijn werknemers en wat de gewijzigde omstandigheden zijn op grond waarvan hij, als goed werkgever, de arbeidsvoorwaarden wil wijzigen.
Zonder overleg met de OR en/of vakbonden is er geen sprake van goed werkgeversschap en zal eenzijdige wijziging vrijwel altijd worden afgewezen door een rechter.
Het zou de KLM sieren als de directie & management zichzelf eens een loonsverlaging geeft.
@1 "dat zijn belang zwaarder weegt dan het belang van zijn werknemers"
Uiteindelijk is dit ook in het belang van de werknemer als geen loonsverhoging betekent dat je wel (meer) mensen in dienst kunt houden.
Wat hebben heb je aan een loosnverhoging vandaag als je volgende week je baan kwijt raakt?
De luchtvaart is structureel afhankelijk van subsidie.
Het is de hoogste tijd dat er eens een forse bezem door de sector gehaald wordt en de oneindige sloten aan subsidie ingedamd worden.
Nu verdampt er ongeveer 10 miljoen per dag, alleen al aan subsidie voor de KLM. Per dag. Belastinggeld. Met dank aan Wopke en Cora.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.