Er bestaan geen slechte soldaten. Er bestaan wél slechte officieren....
Verschrikkelijk!!!! Dit zal je als 101-jarige maar overkomen. . . (S.O.)...
@24 Ik heb niks verkeerd opgeschreven. Jij snapt gewoon weinig....
@23 Volgende maar leuke grapjes over jezelf maken dan....
@33 Geeft niet. Ik denk dat Strongoli @4 nog wel even zal reageren. 😉...
Ze heeft zeker wat aandacht nodig. Het is allemaal niets geworden dus wat moeten we er mee?...
@4 Naarmate de leeftijd hoger wordt, neemt het relatieve verschil af....
@28 Je opmerking "En verder kom je nu pas, na zovele jaren, oog in oog, met de bijwerkingen daarvan. " is dus voorbarig....
"Meeuwen zijn vanaf nu de meest gehate vogels (vkmag.com)" Tja PVV, misschien toch maar eens die meeuw, die nsb ook gebruikte, ...
@27Ik wacht de onderzoeken af. Tot die tijd (dat kan wel even duren), laat ik mij maar even niet meer "vol" spuiten. Heb nu wel even genoeg ge...
De co-locatie van beide verkeersleidingen levert een belangrijke bijdrage aan efficiënter gebruik van het luchtruim en legt daarmee een stevig fundament voor de herindeling van het Nederlandse luchtruim. Vanuit Schiphol-Oost wordt nu zowel het civiele als het militaire luchtverkeer tot ongeveer 7,5 km hoogte via één luchtverkeersleidingssysteem afgehandeld. Voor het hogere luchtruim is sinds april 2017 de militaire luchtverkeersleiding al geïntegreerd met Eurocontrol’s Maastricht Upper Area Control Centre (MUAC). Nederland kent daarmee nog twee in plaats van drie luchtverkeersleidingcentra.
Zo efficient dat 1 ziekmelding vliegveld/basis tot stilstand komt.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.