@100 Waar blijft je beroemde gevoel voor humor?...
@99 Dat zei ik ook niet toch?...
@91 " Precies! Het houdt niet op. Ook niet als je eropin blijft gaan. Juist dan niet." Dus is de lol er wel af. Meer narigheid ...
@98 Tja, jij bent degene die aandacht geeft. ...
@94 Volgens mij ben ik hier juist zo'n beetje de enige die NIET jankt. ...
@95 1 aandacht koekje voor jou....
@92 " aandacht trekkende kneus " Schelden, beledigen, op de persoon spelen → gemeld...
@84 andere forumleden zullen denken dat het klopt wat hij/zij/x zegt.Precies wat jij probeert.Hypocriet....
@92 Ik tel er wel vijf. En nu? ...
@93 Zo is dat. Maar dan ook niet janken als een ander schik heet he....
Wat een rampending.
Triest dat zo een grote VW groep de slag verliest en zo achter loopt.
Nu gaan Tesla en bijvoorbeeld de Kona met de winst lopen.
VW gaat hierdoor een hele hoge boete krijgen van de EU omdat ze niet de gemiddelde 95g CO2/km eis halen van de EU.
In 2018 zaten ze op ca. 120 g/km met meer dan 4 miljoen verkochte auto's in de EU. Voor elke gram per auto bovenop de 95g eis wordt € 95,- boete opgelegd.
Nu we dat weten kunnen we gaan rekenen.
25g x 4 miljoen x € 95.- = 9,5 miljard boete.
Met de ID3 was het de bedoeling van VW om die boete te vermijden omdat daarmee de gemiddelde emissie per verkochte auto in de EU omlaag zou gaan.
Aanvulling op @3 , het gaat om de volkswagen group waar Audi/Seat/Skoda ook onder vallen. Zie https://www.jato.com/2021-co2-targets-would-generate-e34-billion-euros-in-penalty-payments-within-europe/ voor meer toelichting.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.