@90 Als ik maar schik heb. 😊...
Tel al snel 3 fouten in reactie 84.Wat een aandacht trekkende kneus is het toch....
@87 Precies! Het houdt niet op. Ook niet als je eropin blijft gaan. Juist dan niet....
@69 Marxisme eindigt altijd in totalitair communisme , dus dat klopt wel. Elke keer beloven ze wat anders en was het niet het echte communisme o...
@80 Daar valt over te twisten.....
Mja.... Je moet er niet van op kijken als Rusland dc Baltische staten opneemt in haar Federatie. Mja...dat is niet hetzelfde als Polen aanvallen...
Hebben ze dan nogsteeds geen computers bij de belastingdienst?...
Das weer knap binnenlopen voor de NGO s...
@3 Nou ja... D66 denkt wel in rangen en standen. Zo proberen wel te beteren. Maar het gaat moeizaam....
@2688 Het zou ook kunnen dat er zóveel gemaild werd, dat die mails al sinds een jaar automatisch in de spambox verdwijnen....
En wij terug naar 100 km. Hoezo 1 Europa.
* Verwijderd door de redactie *
* Verwijderd door de redactie *
@3 Nieuw verdienmodel he. Net als 't COA. De banenmotor VVD schurkt niet voor niets met links.
Dat lijkt me economisch wel logisch dat de Autobahn geen snelheidslimiet heeft, waar anders moeten mensen dan met hun AMG en dergelijke snelle autos heen?
Die autos moeten ook verkocht worden, anders kan je net zo goed een normale Mercedes kopen als je er niet op de Autobahn af en toe de snelheid waar die autos voor gemaakt zijn te ervaren.
Waar zou je zijn met bijvoorbeeld deze auto als de Autobahn niet zou bestaan?
788HP Mercedes AMG E63 S | 0-307km/h ACCELERATION & EXHAUST SOUND by AutoTopNL
1200HP Mercedes C63 AMG BLACK SERIES REVIEW POV on AUTOBAHN by AutoTopNL
@6 Zou net zo hard schreeuwen, als die vrouw vorige week in dat vliegtuig. Als ik in die auto zat
@8
Ja dat is een ervaring op zich waar je beter zelf achter het stuur zit ipv als passagier
@9 Ja dat is zeker
** gebruiker verwijderd **
25 Dan maken ze ze toch niet meer? Nou en?
@12 Grote aantallen arbeidsplaatsen die dan zullen verdwijnen.
@13 Welnee, dan kopen ze gewoon andere auto's.
Voor mijn werk naar Italië 1000 km, cruise door Duitsland met 150 kmh maakt toch een verschil!
@15 Je moet er wel lekker in kunnen zitten. Fiat/Lancia Nogal korte stoeltjes.
@14 Wat te denken van gehele ontwerp afdelingen die gericht zijn op performance of zelfs hele autofabrikanten, b.v. Porsche, die dan opgedoekt kunnen worden?
Afijn, Freiher Fahrt blijft, zoals viel te verwachten, gelukkig gewoon bestaan. Ik, als bewoner van het grensgebied, verstook regelmatig een tank benzine om voor het plezier met m'n Benz een paar uur op de Autobahnen te planken.
@17 190e? Wit? Lol
Met sportvelgen
@18 CLA AMG
@20 Doe normaal man
Ze hadden een Toyota:
Toyota Antigreen, volgens mij, volgens mij was ie groen toen reed best lekker...
Geef die milieuflapdrollen een scootmobiel. Die kunnen niet sneller dan zo'n 27km/u en rijden elektrisch. Misschien gaan ze zich dan nog eens bezinnen op die 100 km/u.........
Hier gaan we vanaf half maart 100 KM per uur rijden en daar mag je onbeperkt. Maar ja in Duitsland word het stikstof probleem anders aangepakt. Petroleum kachels en kolen kachels gaan er uit en de bruinkool centrales worden gesloten en er word gas ingevoerd. Daar is een enorme CO2 winst mee te behalen. Die luxe heeft Nederland niet want Nederland heeft alleen gas.
Dus Duitsland doet op die manier erg mee in het CO2 probleem.
@15 vraag me af waar. 'K rijd ook regelmatig die kant uit. A61 tussen Monchengladbach en Hockenheim max 130 km. A5 Hockenheim Karlsruhe max 120 km. A8 tussen Pforzheim en Ulm grote delen 100 km. Aantal baanvakken 120 km. Blijft de A7 over tussen Ulm en grensovergang waar je vol op het gas kan.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.