@81 Nietes, jij 😂...
@66 Als een ware NSB'er. Het feit dat mijn reacties blijven staan, betekend dat mijn reacties aan de huisregels voldoen. 😇...
@78 "Dat is geen schelden maar een constatering" Ik constateer dat JIJ een klote trol bent. Dat is geen schelden, een constaterin...
@1 Nee die hebben geen ruimte in hun kapitale villas. Ook niet in hun overige panden. Ze gaan vast voorstellen om sociale huurhuizen op te delen...
@77 Mijn humor is leuker. 😁...
@74 Die zie ik hier nu niet dus daar zeg ik maar niets over.Mag ik eerlijk zijn? Ik was verbaasd toen in de laatste reacties zag toen ik o...
Echt schandalig hoor.Zijn er nou echt geen genoeg linksmiegels die die arme zielige vluchtelingen kunnen opvangen?Schande....
@65 Dat is geen schelden maar een constatering, je snapt ook werkelijk niks he. Waarom denk je dat bijna iedereen je uitkotst, niet om je alt...
@75 Grappig is in mijn optiek anders maar ok ik kan tegen een grapje....
@73 nou heb ik je per ongeluk een plus gegeven dat moet een min zijn....
"Bol.com maakt zich er gemakkelijk vanaf
Volgens de Consumentenbond hoeft dat allemaal niet zo moeilijk te zijn en zou Bol.com gewoon zijn verantwoordelijkheid moeten nemen. "Zij zijn de partij waar je bestelt en waar je aan betaalt. Zij zijn dan ook degene die dit moeten oplossen en ze mogen niet doorverwijzen", zegt woordvoerder Gerard Spierenburg."
"Met andere woorden: als je als klant een probleem hebt met je via Bol.com bestelde product, moet je bij Bol.com je recht kunnen halen en niet bij een verkoper die je niet kent"
Leuk de kleine lettertjes op de site maar Bol.com is gewoon een internet winkel en de kleine lettertjes mogen nooit minder rechten aan een klant geven dan de wet en voor de wet is de winkel verantwoordelijk en ben je als klant niet degene die de fabrikant of zoals hier de partner verkoper hoeft aan te spreken maar is de winkel waar jij het kocht de eerste verantwoordelijke.
Dus marktplaats is verantwoordelijk voor wat iemand daar besteld?
Dat is het wel met die partnerverkopers Bol heeft daar verder niks mee van doen bied ze alleen een dienst aan net als marktplaats.
Ik zelf zoek eerst op google naar gebruikaanwijzing voor het product wat ik wi kopen.
Dure elektrische apparaten koop ik nooit online. Want als er iets mee is, waar kan ik dan terecht? Daarom koop ik liever in een elektronicazaak, al betaal je daar meer.
Koop nooit een duur product bij een internetbedrijf die het verkoopt voor iemand anders.
Dat wordt altijd ingewikkeld bij problemen .
Of ik nou gelijk heb of niet , zal me een zorg zijn .
Ik wil die trammelant niet .
En Bol.com is in veel dingen niet goedkoper dan een ander.
Integendeel soms.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.