@40 Lol, je schrijft nog steeds dezelfde onzin. Je bent dus gewoon een sneue antisemiet, daar hoeft niet meer over getwijfeld te worden. ...
@84 Maar dat is het 'm nu juist. Je moet het niet zo ver laten komen dat je eraf gegooid wordt want dan lachen sommige mensen in hun vuistje. J...
@82 "Als een ware NSB'er. Het feit dat mijn reacties blijven staan, betekend dat mijn reacties aan de huisregels voldoen. " Al weer sche...
Ze kunnen ook beter onder de grond liggen....
@79 Dank je Bop. Ik was het gisteren zo zat dat ik toen niet meer kon/wilde reageren. Gezien mijn vermoeden dat men mij ee...
@81 Nietes, jij 😂...
@66 Als een ware NSB'er. Het feit dat mijn reacties blijven staan, betekend dat mijn reacties aan de huisregels voldoen. 😇...
@78 "Dat is geen schelden maar een constatering" Ik constateer dat JIJ een klote trol bent. Dat is geen schelden, een constaterin...
@1 Nee die hebben geen ruimte in hun kapitale villas. Ook niet in hun overige panden. Ze gaan vast voorstellen om sociale huurhuizen op te delen...
@77 Mijn humor is leuker. 😁...
In Nederland verhogen ze de prijs van een treinkaartje.
Het NSB Trein Spoor in NL is onbetaalbaar voor werkenden.
Het is voor Studenten. Net als de bus. .Ik pak mooi de fijnstof diesel auto, welke ik 2x pm aftank bij de Makro. .En om de maand tanken in Duitsland ivm boodschappen daar.
Beter ook..
Ik kan me de tragische ramp met de ICE trein in 1998 nog goed herinneren waarbij meer dan 100 doden vielen.
''in 1991 klaagden passagiers over het feit dat zich bij hoge snelheid hinderlijke trillingen voordeden, vooral in het restaurantrijtuig waar als gevolg borden en glazen op "wandel" gingen. Deze trillingen waren het gevolg van onregelmatige slijtage en materiaalmoeheid van de monoblocwielen van de rijtuigen. De Duitse Spoorwegen besloot daarom voortaan wielen te gebruiken voorzien van een 20 mm dikke hardrubberlaag tussen de wielkern en de metalen buitenring om voor extra demping te zorgen. Deze wielen werden eind 1991 eerst op zeven restauratierijtuigen getest en begin 1992 werden nog eens een zestigtal rijtuigen omgebouwd. Volgens de directie verantwoordelijk voor de technische goedkeuring van de rijtuigen waren zeker nog twee jaar tests nodig vooraleer het hele rijtuigpark omgebouwd kon worden. In februari 1992 werd bij een van de geteste wielen een scheur vastgesteld, toch beschouwden de ingenieurs in juni 1992 de tests als succesvol en in oktober besloot de directie tot de ombouw van alle rijtuigen.
Op woensdag 3 juni 1998 liep het fout. Op die dag was de ICE 884 „Wilhelm Conrad Röntgen“ van München naar Hamburg met ca. 200 km/h ongeveer zes kilometer voor de plaats Eschede, toen om ongeveer 10.55 uur een wiel met het rubber en het metalen omhulsel door metaalmoeheid barstte aan de derde as van het eerste rijtuig. De gesprongen wielband wikkelde zich van het wiel af, de bovenkant schoot door de vloer en kwam in de trein net tussen twee stoelen terecht. De onderkant bleef echter onder de trein hangen. Een passagier die het voorval opgemerkt had ging naar de conducteur en probeerde deze over te halen de trein tot stilstand te brengen, maar deze wilde eerst zelf zien wat er aan de hand was. Zover is hij nooit gekomen.''
https://nl.wikipedia.org/wiki/Treinramp_bij_Eschede
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.