@30 Hij zegt dat ie de deep state moet hebben, daar spreek ik hem op aan. Hij heeft ruzie met de super elites. Ga dan vechten met de super elite...
@22Bij burgemeesters is die "verering voor de Islam", niet alleen aan moslim-burgemeesters voorbehouden. Wat te denken van Halsema en Dijksm...
@105 Whahahahahaha ... Hilarisch, dat ontkennen, dat kronkelen, dar kermen, dat huiliehuiliie. :) ...
@5 Jij denkt dat Poetin ook maar iets geeft om het plebs???? 🤣 🤣 🤣...
Wederom een hoop bullshit van dissident.one met als kers op de taart een oproep om een WO te starten....
Duidelijker en eerlijker dan deze opinie kun je het niet krijgen.Goed verwoord en wederom de bekende spijker op z'n kop! Eyeopener voor dieg...
@102 Aan @6 is niks gelogen. Draadjes om zeep helpen? dat kan jij als de beste, dus dat laat ik aan jou over, heb jij ook eens iets waar je goed...
En velen zijn 7 oktober 2023 inmiddels vergeten. . . . https://www.youtube.com/watch?v=s0VgUDSHvpIVoor deze terroristen stonden ze in ...
@1Dit briefje sluit hier naadloos aan . 👍https://www.nieuwskoerier.nl/news/984164-briefje-van-jan-aan-eva-vlaardingerbroek-buttkickennl...
@19 Hij was in feite zijn tijd vooruit om het zo maar eens te zeggen. Het komt er bij die moslims op neer dat hoe westers of dat ze ook mogen og...
Jammer dan.
En dat niet alleen maar de vluchten MOETEN dan verspreid worden over andere Nederlandse vliegvelden. Er gaan echt niet minder mensen op vakantie.
gejank van de Schiphol-lobby....
Smoezen.
Daarnaast het gros gaat 1 of 2 keer per jaar als ze dat al halen.
Die elke week gaan doen het zakelijk dus boeien die kosten niet.
Onzin!! Flauw excuus om de tickets weer duurder te maken!!
** gebruiker verwijderd **
De grootste hoeveelheid vluchten op Schiphol zijn transitvluchten: de passagiers komen Schiphol niet af; van de KLM is dat zelfs 70% van de passagiers. Schiphol is er derhalve niet voor de Nederlander, ook niet via belastingen want de getankte kerosine (veel, héél veel) is belastingvrij net zoals de tickets én de landingsbanen waar geen OZB over betaald wordt (want "openbare weg"!).
De genoemde berekeningen gaat louter over FTE's. Hetzelfde SEO heeft uitgerekend dat als SPL met de helft van het huidige aantal vliegbewegingen moet werken de werkgelegenheid hooguit met 10% afneemt.
Wat búiten de berekeningen blijft zijn de sociale lasten van de luchthaven zoals daling van de waarde van huizen waaroverheen gebulderd wordt, de toename van hart- en vaatziekten en de problemen met ademhaling vanwege de extreme hoeveelheid fijnstof.
Ook wordt er niet meegerekend welke kosten er zijn gemoeid met het compenseren van de CO2 uitstoot die luchtvaart veroorzaakt. "Ja maar wij zijn héél groen t.o.v. andere luchthavens!" roept de Nederlandse luchthaven sector alsof het de burger uitmaakt of hij/zij door 10 kogels wordt vermoord of door 30 kogels.
Luchtvaart in Nederland is list & bedrog: willens en wetens worden relevante cijfers buiten beschouwing gelaten. En dit alles omdat er een select groepje mensen is dat diep en heel gemakkelijk graait uit de enórme subsidiestroom die de luchtvaart in Nederland jaarlijks krijgt toebedeeld. Er zijn nérgens in Nederland ambtenaren te vinden die zoveel geld verdienen als die die betrokken zijn bij luchtvaart.
En de Tweede Kamer laat zich weer in de luren leggen. Ondanks klimaatakkoord of wat dan ook. De lobby is té machtig.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.