@131 Waarom hebben vrouwen kleinere voeten dan mannen? Zodat ze dichter bij het fornuis kunnen staan.Er zitten veel vrouwelijke hormonen...
Kunnen al die alpha aapjes niet ten strijde trekken, dan hoeven de gewone man en vrouw zich verder niet meer druk te maken. ...
@2698Blijft vreemd dan dat je daar bij de aanmelding dan niet op geattendeerd wordt en dat daar ook niets in de huisregels over vermeld staat....
katootje huisman 12:58 (0 minuten geleden)aan redactieHierbij geef ik de opdracht aan Nieuwskoerier mijn gegevens te verwijderen , inhou...
@15 Als ik iemand vertel dat ik de bijbel aan het lezen ben, dan denken autochtonen dat ik gek ben. Misschien kunnen we dit ook realiseren voor ...
@15 Tijdens de geschiedenislessen op school meer aandacht voor het foute verleden van de islam?...
@33 Je hebt de verkeerde persoonsvorm gekozen, het is namelijk de 1e persoon enkelvoud....
@6Het MO valt ons op een andere manier en via een andere weg aan.En daar zijn ze al goed ingeslaagd....
Misschien meer aandacht voor de holocaust tijdens geschiedenislessen. En misschien meer geschiedenis lesuren?...
@32 Er is geen rugzakje. Je kletst. ...
Nu de voordeeltjes in stappen gaan verdwijnen zal de verkoop van die dingen ook wel afremmen.
Hoeveel % hybride en hoeveel waterstof? Hoeveel privé-auto’s gekocht waren electro en hoeveel bedrijfs-lease waren elecro?
Het wordt heel lastig met een caravan er achter.
@1
Precies..
van 4 naar 8% bijtelling
iets met een stukje worst voor houden ???
kansloze actie om elektrisch rijden te stimuleren..
Wacht maar tot het elektriciteitsnet opblaast.
@3 valt mee er zijn elektrische auto's die een caravan trekken en er is zelfs al een elektrische vrachtwagen. De auto's worden per jaar ook beter. 600 kilometer is al mogelijk en de goedkoopste zitten rond de 10.000 euro. Maar een beetje goede kost zon 17.000
@5 Dat is ook een dingetje maar je kan zelf zorgen dat je genoeg kan laden thuis. Zonnepanelen op je dak
@6 Een ander minpuntje is dat je volledig afhankelijk bent van het net. Een benzineauto kan je altijd bijvullen, een elektrische auto kan dat niet overal en helemaal niet in een minuut tijd. En zodra het net uitvalt tijdens bijvoorbeeld een crisis, kan je er niets meer mee doen.
** gebruiker verwijderd **
** gebruiker verwijderd **
** gebruiker verwijderd **
Helaas kan ik zo'n elektrische bak niet betalen. Als je een idioot bent heb je nou eenmaal niet veel te makken.
Propaganda gestuurd door de klimaatmaffia.
Dat het meeste daarvan dikke lease-auto's waren, wordt er voor het gemak maar even niet bij verteld.
@6
Niet alle caravans zijn geschikt, om achter een electrisch wagen te hangen.
Óók zijn er verzekeringen, die dit bij eventuele schade uitsluiten.
Zeker nóg een probleem is het feit, dat in bergachtige gebieden, het problemen geeft, om caravans te trekken.
Veel mensen, waaronder veel ouderen die over een caravan beschikken, krijgen met deze problemen te maken en deze caravanliefhebbers, gaan nu niet ineens allemaal electrisch rijden, of hun caravan verkopen.
Vraag mij nog steeds af hoe je ermee naar het buitenland rijdt. Langere afstanden dus. Kun je dan overal opladen?
@12 Waarom is dit propaganda? Het zijn gewoon feiten. Of mogen die niet verteld worden?
Overigens is meer dan de helft van alle nieuw verkochte auto’s een lease auto.
@15 Herstel, het zijn geen feiten maar een verwachting. Ik had even niet goed gelezen
Jammer, die elektrische auto's vervuilen enorm.
Zowel voor de productie als na het gebruik, als hij moet worden opgeruimd.
@17 oh ja, petrolbakken worden volledig schoon geproduceerd en zonder bijvoorbeeld olieresten, accu's, plastics roestend blik, etc. opgeruimd, da's waar ook. Volledig circulair.
@7
Ach, ik kan me nog herinneren toen de benzine op de bon ging. Electriciteitsafname was toen niet beperkt.
subsidie
@14
Op de meeste snelwegen wel, maar mondjesmaat.
Het gaat óók schelen in de reistijd.
Zeker als deze plekken bij benzinepompen, zeker in het hoogseizoen, bezet zijn.
In bergachtige gebieden in hetzuidrn, kom je ècht géén laadpaal regen.
In de bergdorpen vind je ook niemand die electrisch gaat rijden.
Men houdt daar vast aan de diesel of benzine die beter voldoet voor deze gebieden.
Men doet in Europa net, of ieder land flink meedoet aan deze gekte, maar het tegendeel is waar.
In bijvoorbeeld Italië, krijg je geen Italiaan uit zijn diesel of benzineauto, ivm de grote afstanden die vaak gereden moeten worden.
En oplaadpalen zie je dan ook maar bij enkele benzinepompen.
Electrisch auto's worden daar alleen maar verkocht in de steden. Daarbuiten koopt niemand ze.
De snelheden op de autostrada's worden dan ook voorlopig niet aangepast.
@8 Ik zie mezelf nog niet zo gauw met een elektrische vrachtwagen voor de caravan Spanje binnen rijden.
@7 Dat is waar maar de meeste auto' s op elektra daar kan ik een week mee naar mijn werk rijden. Als de stroom dan een keer uitvalt is dat niet zo erg. En je kan zonnepanelen leggen dan laad je hem zelf op.
@14 er zijn 2 mannen voor een experiment van Amsterdam naar Thailand gereden en die zijn aangekomen daar met hun elektrische auto. Overal konden ze laden maar ik raad het niet aan. In India moet je vaak bij de mensen thuis laden met een verlengsnoertje.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.