Begin met op te treden bij demonstratie stop met knuffelen van raddraaiers!...
Ja en natuurlijk vooral stil blijven zitten en niets doen!...
Veel woorden weinig zeggende inhoud!Leven is simpel als je zelf de beslissingen neemt en er voor staat!! Dan heb je dus je leven in je eig...
Begin dan eerst eens die demonstranten op en aan te pakken!...
Triest dat de rechter dit niet heeft doorzien....
@2 Antisemitisme is niet haat verspreiden over een geloof. Die opmerking is of gewoon onwetendheid of beweegt zich al richting antisemitisme zel...
Ach, een rondje ouwehoeren gaat domme lui écht niet laten inzien dat de Joodse gemeenschap in Nederland en de Israëlische regering totaal vers...
Een reclameslogan die een te optimistisch beeld schetst. Je verwacht het het niet hè?!/sarcasm off...
Voor de volledigheid: ik denk dat twaalf spelers plus een coach in aanmerking voor een transfer komen....
Eigenlijk volkomen geschift dat die Kremlin gekken miljoenen mensen gijzelen en naar believen kunnen inzetten in een krankzinnige oorlog. Vele v...
dankzij de subsidie en andere vrijstellingen worden ze verkocht.
.
Helaas, ik hoef geen Amerikaanse auto meer, de afwerking is belabberd, en het concept is vaak slecht doordacht.
Schrootbakken zijn het, en zeer slecht voor milieu in bijna elk opzicht, en bovendien vliegen ze spontaan in de hens
Bijstelling is de belangrijkste reden.
Volgend jaar gaat die voor elektrisch al flink omhoog en de jaren daarna ook.
https://www.ritassist.nl/kennisbank/bijtelling-belasting/bijtelling-elektrische-auto/
In andere landen marginaliseerde dit de verkoop.
** gebruiker verwijderd **
Hoe zit dat met die subsidie? Als ik hem hier koop en de subsidie heb geïnd, kan ik de auto dan doorverkopen/exporteren voor de prijs die hij eigenlijk zou kosten zonder subsidie. Lijkt me wel een geinig handeltje, hoorde dat dat in het verleden het ook zo met die toyota hybrides ging.
Niet alleen dankzij de subsidie. Je hebt erna bijna geen uitgaven meer. Zeer weinig garage onderhoud en een zeer goedkope apk. De motor behoeft geen onderhoud en de accu gaat zeker 8 jaar mee en in de toekomst 15 jaar. En je hoeft niet naar de benzinepomp. Voor veel zakelijke rijders is deze voordelig. S avonds aan de stekker en de hele dag rijden.
En als je het geld hebt en de keuze tussen een porsche of een Tesla zou ik een Tesla doen.
@7 En als je het geld hebt en de keuze tussen een porsche of een Tesla zou ik een Tesla doen.
Nou.... echt niet. Wat een lelijke bakken zijn die Tesla's. Maar over smaak valt niet te twisten....
@8 ja oke er zijn ook mooiere elektrische auto's De duurste is denk ik de Aston Martin. Maar een Nissan Leaf is ook niet verkeerd voor veel minder
@4 noem 1 land met fiscale bijtelling voor privé gebruik van de auto.
@2 Hun pick-ups zijn fijn hoor.
@5 ik krijg geen subsidie, alleen dr fiscale bijtelling is lager. En ik lach al die sufferdjes die zo hard lopen te klagen kei- en keihard uit. Heb voor allen een tip: schakel ook over, heb je in ieder geval niets meer te klagen.
@11 Het rijd best lekker, maar de kwaliteit is niet als een Duitse auto, daarbij te zwaar en vrij hoog brandstof gebruik.
Voor Amerika met lange afstanden en vrij goedkope brandstof inderdaad prima.
Hier met dure brandstof en hoge wegenbelasting ondoenbaar.
@13 Welnee, grijs kenteken en op diesel van de zaak is het prima te doen.
Maar wel buitenaf, inderdaad.
In een stadje rijd je je al gauw vast met de enorme draaicirkel.
@14 Dan wel, maar ik heb geen zaak.
@5 Die wagens komen na een paar jaar wel goedkoop op de markt dankzij de subsidies.
Ik heb amper geld voor een elektrische fiets laat staan een elektrische auto.
@15 Tijd om te netwerken.
@18 Geen idee hoe ik zoiets zou moeten aanpakken, te oud.
@19 Golf? Poker?
@20 Ik probeer wel eens Gop3, maar dat is gratis, en zelfs dan verlies ik.
De beurs zat ook tegen met het Fortis debacle, en auto handel is ook niet florissant.
Gelukkig verdiende ik vroeger heel goed.
@21 Het draait om het netwerk. Winnen of verliezen maakt niet uit.
Maar ik geef toe dat het ook verre van mijn ding is en ik het moest hebben van geluk; de juiste mensen op de juiste tijden die mijn vak konden zien.
Maar bevriende ondernemers willen je vast wel een leasebak geven in ruil voor wat werk, hoor. De transportsector staat te springen om volk.
@10 :
De particuliere verkoop is (nog) niet noemenswaardig.
In het artikel: "Bij het overgrote deel gaat het om leasewagens."
en over 12: Er is meer subsidie:
-geen wegenbelasting
-lagere BPM
-geen accijns op "brandstof"
-Tesla krijgt/kreeg voordelen, waardoor de verkoopprijs laag is/was. (deze weet ik niet precies)
De overheid zal uiteindelijk evenveel geld binnen willen halen van automobilisten.
Ik voorspel een dikke kilometerheffing in 2030. (of eerder)
@22 Nou, ik ga er maar niet meer aan beginnen met 64 jaar, maar wel bedankt voor het advies.
Ben juist aan het ontspullen, dus heb momenteel 2 auto s te koop.
** gebruiker verwijderd **
** gebruiker verwijderd **
@26 Over een paar jaar zijn ze goedkoper dan een diesel of benzine auto.
Een elektro auto is gewoon veel simpeler dan een benzine of diesel.
Alleen de toeters en bellen maken ze ingewikkeld.
Vertekend beeld omdat de verkoop hoofdzakelijk uit leasing bestaat.
Voor de particuliere markt is er weinig of géén markt.
De tweedehands markt van waaruit een groot deel van consumenten zijn auto's betrekt, is er nóg helemaal niet.
Óók moet je je afvragen, of zo'n tweedehandsmarkt straks net zo groot gaat worden, als de huidige.
Betwijfel dat ten zeerste.
Er zal nog een grote vraag en handel blijven bestaan in benzineauto's omdat dit voor velen goedkoper is dan de aanschaf van electrisch vervoer.
Verder is er in het buitenland nog niet zo'n klimaatgekte als hier, dus kun je daar nog overal terecht voor de "gewone man of vrouw".
Er zijn trouwens nu goede tweedehands benzine of diesels te verkrijgen. Die markt wordt straks wat meer uitgebreider, waarbij de prijzen zeker nóg gunstiger gaan uitpakken.
Mij krijgen ze in elk geval de electrische auto niet in en al helemaal niet bij deze belachelijke prijzen ..
** gebruiker verwijderd **
@29 Natuurlijk, dat word rekeningrijden, en hoge belastingen, maar de auto word goedkoop, en die accu s, worden gewoon gerecycled, beter en ook goedkoper.
Kijk eens naar de zonnepanelen.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.