@9Ja, dat is hem....
@2912Ik ga slapen, welterusten en tot op het MD.. 🪩🕺💃 daar kun je los gaan hoe je wilt haha.. 😘...
@2912Ik weet niet of dat laatste zo is. Denk toch, dat het "tegen de schenen trappen", wel vrij serieus was.Dat er door onze vriend gemene ...
Het is héél simpel, al die pro palestijnen hebben het alleen maar over wat Israël zou moeten doen.7 oktober zijn ze op een ongekende wrede ...
@2910Ja Buddleja heeft vooral veel over zich heen gekregen , maar ze gaf het hem ook weer terug .En als ze hem gekwetst heeft met haar uits...
@3 Grappig, om de haverklap komt de zgn 'betrouwbare media ' in het nieuws vanwege gewoon compleet liegen of de helft weglaten wat ook een vo...
En hoe werd daarop gereageerd in Afrika en het MO en Azië? Oh wacht, het zijn natuurlijk de bijna bedreigde soort, blanken die uit moeten ste...
https://www.nieuwskoerier.nl/news/976036-orcas-are-learning-terrifying-new-behaviors-are-they-getting-smarter?bekijk=c6472503&cid=6472503&page=1...
@2908Dat Orcadraadje was zo dubbelzinnig als het maar kon zijn en voor iedereen duidelijk, die van "de hoed en de rand" wisten. Misschien heef...
30.680.000.000 roebels. :) 1 A-50 = 33 M1's :) ...
En dan nog een autoloze zondag... dan kom je er wel...
100 km/u is net iets te langzaam om lekker door te kunnen rijden. Maak er dan 110 km/u van.
* Verwijderd door de redactie *
Teniet gedaan door het remsysteem bij vrachtwagens! Die (chauffeur) schrikt als auto voor hem richting afslag wordt afgesneden, en dan grijpt het systeem in. Waardeloos.
Vrachtwagens zouden ook eens wat makkelijker van links naar rechterbaan mogen invoegen bij de samenvoegende wegen. Triest hoe men blijft inhalen, links en rechts.
100 km/u op een 5 baans weg ...
Richting schiphol is dat het geval.
Rij ik 100 km/u op de meest rechtse baan rijden ze 4 rijen dik langs me en dus rijdt men op de meest linkse baan tussen de 130 en 140 km/u of zelfs harder (en dat kan ook makkelijk). Dit zie ik dagelijks.
Dat zijn heel wat (forse) snelheidsovertredingen en dus dikke boetes.
Ik zie dat als een verdienmodel voor de overheid ipv. een veiligheidsreden of zoals nu een millieu reden.
Groen beleid mag wat kosten (voor ons) maar kan meer opbrengen voor de overheid...
Als je het goed leest ligt het aan de snelheidsverschillen, dus het probleem zijn de idioten die GEEN 130 rijden.
Dus door 100 km/u te gaan tijden ben je eerder thuis dan door 130 km/u....?
Die logica snap ik niet.
Wat ik wel snap is dat als er aangegeven wordt dat als je 130/u mag rijden dat ook iedereen dat dan moet gaan doen.
Je moet mee met de flow....
-Vrachtwagens uitgezonderd-
Elke dag zie ik weer mensen op een stuk, waar je 130/u mag rijden, een vrachtwagen inhalen met
met amper 95 of 100 km/u op de teller.
Ze gooien de auto zo op de linker baan en hebben niet in de gaten dat de achterligger en zijn achterligger er met 130 km/u aankomt.
Die moeten vol in de ankers waardoor je een 'sneeuwbaleffect' krijgt.
50 auto's verder achteraan de stoet rijden dan al stapvoets.
Waarom?
Omdat iemand niet even kan wachten op een geschikt gaatje om in te halen met een te lage snelheid.
Fuck de kneuterige/bange rijders.
Als er aan wordt gegeven dat je 130 km/u mag rijden (zeker op de linker baan) dan moet je daar niet gaan tuffen met 95/100 op de teller terwijl er tig rijders vanachteren komen die wel die 130 km/u aan tikken.
Dan stagneert de zaak, krijg je files van.
Wat een onzin 160 op de cruise en af en toe seinen en je bent zo thuis
@8 Ik begrijp je wel hoor, en ben het ook wel met je eens. Maar zoals je aangeeft staat er dat je 130km/u MAG rijden. Het is een adviessnelheid.
@10 Dus het verkeer dan zich met 85 naar de linkerbaan gooit moet daar ook rekening mee houden
Heel vaak doen ze bumperkleven achter een vrachtwagen en dan zonder te kijken naar links
@11 Op een tweebaansweg kan je weinig anders dan links rijden om een vrachtwagen in te halen als je niet de maximumsnelheid rijd, maar wel harder dan 80.
Begrijp me niet verkeerd hoor, wat mij betreft is het geen adviessnelheid maar een snelheid die je MOET rijden, ook ik wordt gek van die langzaam rijdende auto's, en vooral van die schijtbakken die in de ankers gaan bij een vrachtwagen en héél rustig inhalen. Maar ja, ze mogen het nou eenmaal...
@12 Prima maar dan wel rekening met ander verkeer dat 130 rijdt en niet afsnijden dus
Dan blijf je dus maar achter de vrachtwagen totdat er ruimte is om met jouw snelheid in te halen
Nee Bluth dat mogen ze dus niet
Inhalen moet trouwens ook met gepast snelheid gebeuren
Dus niet inhalen met een paar kilometer verschil als de max snelheid veel hoger ligt
@12 Ze mogen best langzamer rijden van mij geen probleem maar niet het verkeer dat wel de max snelheid wil rijden hinderen
En daar gaat het in dit land veel mis
Waarschijnlijk ook omdat het gewoon veel te druk is
In Duitsland daar kan het wel
Op de A28 kan je b.v. heel goed 130 rijden als het rustig is, een genot, 100 km wordt weer slaapverwekkend.
@12
Adviessnelheden worden aangegeven op blauwe borden.
130 wordt aangegeven op een verbodsbord dat wil zeggen dat men niet harder mag dan 130 dus men mag wel langzamer.
De minimale snelheid op de snelweg is 60 km per uur.
Dat houd in dat u ook rekening moet houden met het overige wegverkeer
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.