@132 "Jij bent te sneu voor dit onderwerp." En wederom op de persoon spelen. ...
Beheerd= bekeerd....
@128 "NAVO ... Het is nu een macht om iets te creëren. ... in Libië hebben we dat kunnen zien." Ah, die NAVO missie, op verzoek van...
@3 betwijfel ik.. gaat Putin vooral om 3 regio's ; heel Ukraine innemen is een mijl te ver volgens sommige experts...
@34Hoi, in dit artikel maakt ze duidelijk dat ze niet van Joodse afkomst is, maar zich wel tot het Joods heeft beheerd.https://blog.myheri...
"'Want als je een leider bent, dan durf je te staan voor de democratie en de rechtsstaat, dan durf je te staan voor datgene wat ons allemaal ver...
@128 Exact mijn idee.Daarbij kun je al die minners verdrinken in bewijzen, dan zien ze het, dankzij hun oogkleppen, nog niet, verloren moeite....
@121Het maakt mij niet uit.Jij mag gerust in Westerse prop geloven.Maar hoe kom jij erbij dat de Russen dat niet mogen?In zekere zin g...
@118 Helaas alweer geen inhoudelijkl antwoord op mijn eerdere, eenvoudige vragen. Máár ... deze zonder schelden. Dat is dan wel we...
Wel apart. Terwijl ik overal om mij heen hoor dat mensen moeilijk aan werk kunnen komen....
Pfffff! Ga iets nuttigs doen in plaats van alles proberen te verzieken.
De lucht bestaat al voor 78% uit stikstof.
Mooie gelegenheid om orde en duidelijkheid te scheppen in de chaos van maximum snelheden.
120 op de snelweg, 80 op doorgaande provinciale wegen, 50 op binnenweggetjes en in de bebouwde kom, en 30 in/op een woonerf.
Het clubje beroepszeurders heeft weer een onbenulligheid gevonden om over te kunnen drammen.
Het maakt mij niet uit wat de snelheid mag zijn, maar verander het niet om de kilometer,en dan ook nog eens veranderen per tijdseenheid ook.
Je weet op deze manier helemaal niet mer waar je aan toe bent.
Dat kon ook niet uitblijven.
@3 eens! Echter... dankzij die mooie spitsstrook langs de A2 mogen we meestal maar 100... hetgeen vaak sneller is dan 120...
Grappig dat de tegenstanders hier niet één inhoudelijk argument weten op te voeren, maar alleen maar vol op-de-man spelen. Opvallend weer; de beroepshardrijders roeren zich!
Die 130 had allang teruggedraaid moeten zijn, zeker in het kader van CO2-uitstoot en N2O-uitstoot. Verder ben je hooguit twee minuutjes eerder op je bestemming, bij 130, als je overal kunt doorrijden. Eén inhalende vrachtwagen (92 tegen 90, dat duurt wel effe...) en je tijdswinst is verdampt. Of een rood stoplicht onderaan de afrit en weg is je tijdswinst. 130 Rijden is allemaal emotie. Dat zag de VVD destijds heel sluw in, want het gaf ze meteen twee zetels winst, dit voorstel. Een typisch rechts, onnadenkend cadeautje voor niet-zo-slim Nederland...
De veiligheid zou verminderen met die 130. Klopt, er vallen meer doden bij 130 door grotere snelheidsverschillen. Gewoon bekend.
U verbruikt zo'n 10% extra brandstof, bij 130. En zo zijn er meer nadelen aan, maar de mensen die hard willen rijden wuiven al die argumenten weg. Omdat de emotie groter is dan hun verstand.
@2 :
Ongeveer, alleen dat is N2, dat is vrij inert (doet niet zoveel). Het probleem zit 'm in de stikstofoxiden (het zijn er een stuk of 7) die meststoffen vormen; nitraat en zo natuurgebieden overbemesten.
@5
100 op de snelweg en 80 op de B wegen.
Kunnen er 80.000 borden afgevoerd worden.
Maar dit graaikabinet spint garen bij die verwarring en incasseert liever boetes.
Ik sta vrijwel altijd met de 130km-rijders aan het stoplicht 40 km verderop. Wat een kinderen zijn het toch.
@10 Inderdaad, voor mijn part 80 even hard als vrachtwagens.
Mag ook 150 zijn, het zal mij een biet zijn, maar verander het niet overal en iedere keer.
@10 :
Zo simpel is het, of kan het zijn.
Veel veiliger, veel schoner, veel stiller en minder files.
Verbied hele grote varkensstallen en je hebt je reductie van de N2-uitstoot al te pakken.
Waarom toch altijd zo moeilijk doen?
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.