Lijkt wat op ‘queers for Palestine = chickens for KFC” ...
@4 Moet zijn: Valt op dat links altijd naar RECHTS wijst om de schuld te geven van antisemitisme!Maar ze zeggen niet dat het hun achterban...
Over rascisten en terroristen gesproken!!De beroeps raddraaiers laten weer van zich horen!Alleen laten ze duidelijk zien dat de toespraa...
@3 Ik betwijfel of dat helemaal klopt. Ik zie eigenlijk steeds meer dat ‘islamitische’ mannen van een jaar of 25-30 de organisatie leiden, v...
Nederland heeft een open grenzen beleid voor alle soorten criminelen!...
Lachen een netwerk van Hilversumse -inwoners!!Moet de kop niet gewoon zijn een steld extremistische rascisten wil bepalen wat er moet gebeur...
Ach Timmermans is het grote voorbeeld van de club waarbij links lullen en rechts de zakken vullen helemaal tot topsport is verheven!En dat a...
@2 Valt op dat links altijd naar links wijst om de schuld te geven van antisemitisme!Maar ze zeggen niet dat het hun achterban is die bij de...
De antisemitische Hamasfans worden steeds gekker en extremer. Opletten. ...
Dan is e vast de waarheid gezegd!...
Ah, geen socialisme voor de rijken!
Op zich wel duurzaam mbt levertijd etc. Alle auto's die gemaakt worden zijn al verkocht.
Gisteren was er op het nieuws dat ze Tesla's tweedehands ook leveren, zijn wel import. Is dubbel kassa voor de zakelijke rijder. De aanschaf is lager en je profiteert van de subsidie. Het schijnt tot 500 euro per maand te kunnen schelen, ik zou het wel weten als zakelijke rijder.
@1 , voor de minner, het is toch altijd socialisme voor de rijken, kapitalisme voor de armen|?
En als je alles bij elkaar optelt, alle vervuiling vanaf productie tot de auto bij de klant is, vraga ik me af of er milieutechnisch uberhaupt iets verdiend is met elektrisch rijden.
@3 , net als de matsumitsu outlander destijds.
@5
Ik zit zelf nog met het dilemma van de accu's. De rest van de auto zal niet heel veel uitmaken qua productie. Maar ik denk dat het met mijn Diesel (V40 D2) niet heel veel uitmaakt als je het gehele plaatje gaat bekijken.
@7 "De rest van de auto zal niet heel veel uitmaken qua productie."
Toch wel. De vraag is niet toereikend om productie "all over the world" lonend te maken.
En dan zit je dus met de situatie dat er slechts op zeer beperlte plekken op de wereld deze auto's worden gemaakt.
Dus voor de productie heb je weer veel meer schepen die grondstoffen / halffabrikaten vervoeren.
Na de productie weer veel meer scheepvaart voor de distributie over de hele wereld.
En vlak dat niet uit. Mitsubishi heeft eens een type auto gehad dat het allerschoonst was als je alleen keek naar het rijden.
Teld eje de extra uitstoot erbij op omdat ie maar op 1 plek in de wereld werd gefabriceerd, was dat een heel ander verhaal.
Of een auto onder aan de streep schoner is dan andere auto's hangt niet alleen af van het verbruik wanneer de auto eenmaal rijdt.
Als de vraag vele malen groter is dan het aanbod, dan is de prijs te laag....
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.