Verstandig. Nederland wordt onleefbaar. Brussel heeft haar zin. Elk land verliest haar identiteit. Op naar de superunie. Bah....
@90Blijft staan: kwestie van goed lezen. Ik heb nergens gezegd dat je in a37 op a45 moest reageren. Heb alleen in a71 gewezen op jouw hypocris...
@98 Verdonschot was een presentator bij de VARA. Dan weet je wel hoe laat het is. 😅...
@97 Dan wordt het vast een voetballer. Bijzonder hè, zo'n piepklein mensje?...
@4 Ja, dat is eigenlijk de enige echte reden dat ik pro Trump was. Hillary wilde al giga oorlog voeren tegen Rusland. Als Hillary toen gewonnen ...
Ik heb liever dat je de Europese elites vermoordt Poetin. Nu ben je onschuldige mensen aan het vermoorden. Je moet achter de elites aangaan. Je ...
Beste hamas lovers, pleur asjeblieft op naar de gaza strook.Het zal me worst wezen hoe het verder met jullie gaat....
@21 En Nederland werft jongens in arme wijken met een gratis abonnement op een sportschool. Daaraan kan je dus goed zien hoe onvoorstelbaar slec...
boetalep en Markoesj, twee Trojaanse paarden...
Who the FUCK is leon verdomschot?En waarom is Geert verantwoording aan hem schuldig?...
We worden straal voor de gek gehouden.
Is dat een gedegen onderzoek of is dit de wens, de vader van de gedachte van alle Europese politici.
Zodra de aanschafprijs en het aantal af te leggen kilometers in de winter gelijk zijn aan mijn huidige auto wil ik er over denken.
Begrijpelijk. Een die je nu nieuw koopt heeft mss over 5 jaar nauwelijks nog inruilwaarde.
Ik heb mijn laatste diesel al 3 jaar geleden ingeruild voor een benzine auto. Vooruitziende blik gehad. En zo worden onze vrije keuzes steeds verder ingeperkt. Het Europese politbureau is er blij mee.
Werkt goed, zo'n bangmaak campagne
En Ik ben van plan een diesel aan te schaffen. WTF
@7
Dat doe je goed. Hopelijk hoef je nergens in een binnenstad te zijn.
* Verwijderd door de redactie *
Grote onzin. De enige reden waarom mensen geen diesel willen is omdat de overheid het niet wil en regeltjes verzint om diesels onaantrekkelijker te maken.
Maar kom niet met het verhaal alsof de mensen hier voor kozen. Het wordt indirect .
*indirect verplicht.
Wie vaak naar het buitenland reist, is beter af met een diesel óf benzine-auto.
In het buitenland is men nóg niet zó gek gedraaid als in Nederland.
Diesels zullen na verloop van tijd minder worden, maar benzine-auto's zullen er nóóit helemaal uit gaan.
Wat de laadpalen gekte in Nederland betreft, óók daar is in het buitenland nog absoluut géén sprake van.
Wie tijdens z'n vakantie naar het zuiden rijdt, vindt nog maar weinig laadpalen aan de snelwegen. Ga je de snelweg af, dan is het zoeken naar stekkers. In berggebieden en niet-toeristische plaatsen, al helemaal niet.
Bij lange afstanden, en bij hoge tropische temperaturen, is een batterij al snel leeg en opladen duurt nog vrij lang.
Óók hangen er in het buitenland verschillende voltages aan de stekkers, waardoor je langer moet laden, en als je pech hebt, de stroom uitvalt, wat in niet luxe gebieden vaak voorkomt.
Óók het betaalsysteem of abonnement is niet overal gelijk, waardoor je véél verschillende pasjes nodig hebt.
Nee, voorlopig dus nog géén reden om over te stappen op electrisch.
Je zal maar in the middle of nowhere staan met een lege batterij.
Wat dát betreft, heeft bijna elk dorp of gehucht, wel een benzinepomp waar je terecht kan voor benzine of diesel, maar die nog niet is aangesloten op de stekkergekte.
Ik ga zeker de komende jaren, nog niet electrisch de grens over.
Fijne vakantie in ieder geval.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.