@2848 Heerlijk - dank je. Nu is het echt een vrijmibo !Proost!...
Dit was al te voorzien, alleen in de Haagse politiek, werd en wordt nog steeds de andere kant opgekeken, omdat zij diegenen zijn geweest, die er...
@2849 Gefeliciteerd met de geboorte van je neefje. ...
Ik ga lekker de stad in, ergens wat eten en dan de vrijmarkt over. ...
@2843 🥂 ☕ 🎂Gefeliciteerd! 🍼 🍻 🍷 🍾Voor de liefhebbers!...
@2847 Dankje Marie....
@2846 Nouja ik heb het geprobeerd....
@159 Hallo Mac, je snapt toch ook wel dat ik nu in jouw geval expres “communisme” gebruik. In dit geval trouwens nog geeneens zo vreemd. ...
@2839 1 glaasje merlot🍷+ schaaltje 🥣 snoeptomaatjes. 🍅 🍅(ze zouden theoretisch moeten inkrimpen naar meerdere mini's na de verzend...
* Verwijderd door de redactie *
Wordt vliegveld Lelystad een tweede Charleroi Metro welke nooit in gebruik is genomen? 33 metro gestript door koperstelende polen en niet meer ibetaalbaar in een werkende staat te krijgen
Flut @2 niet bij stilgestaan
Mea culpa
vvd beleid in achterkamertjes, en elkaar geld toestoppen is dit keer gestopt, voorlopig.
Ik vermoed dat in het artikel het afschaffen van het PAS als oorzaak wordt genoemd.
Natuurlijk ook oerstom en kortzichtig om de boel al uit te breiden en te bebouwen, nog vóór er ook maar één vergunning is gegeven, of een MilieuEffectRapportage gemaakt is, of bezwaren zijn afgehandeld. Ik hoop dat de aannemers netjes betaald zijn, dan kunnen de idioten die dit besloten voor de rechter, wegens verspilling van gemeenschapsgelden.
In de luchtvaartsector is men gewend de regelgeving zelf te bepalen mocht er juridisch iets in de weg zitten.
Zo is bijvoorbeeld de verkeerstoren bij de Kolderbaan op SPL zonder vergunning gewoon gebouwd. Ook betaalt SPL geen OZB over haar vastgoed. En dat mag allemaal van onze overheid, niemand die er iets over zegt.
Echter, Lelystad kreeg opeens met Brussel van doen en Cora heeft zich maar te houden aan de uitspraken van de internationale rechtspraak. En dat is voor het eerst dat dat in de Nederlandse luchtvaart plaatsvindt.
Ook de NL'se rechters hebben uitspraken gedaan, die zijn 1 voor 1 aan de kant geschoven. Een voorbeeld daarvan is de verplichting tot het opmaken van een statistisch causaal model om het risico van luchtvaart in NL vast te stellen. Is gewoon genegeerd, jaar in jaar uit. Net zolang getraineerd totdat clubs als Milieudefensie geen geld meer konden vrij maken voor het procederen.
In de laatste stikstofzaak heeft Cora hardop gezegd dat er wel weer een list verzonnen zal worden.
Vlieg tuig. Gelegitimeerde overheids criminaliteit. En die 2e Kamer vindt het allemaal té moeilijk en weet dat knokken tegen de overheid vrijwel kansloos is. Maar uiteindelijk zal het groeien stoppen.
@1
Ja klote dit soort berichten
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.