@45 Jeffrey Sachs heeft het over 500.000 troepen die gesneuveld zijn aan Oekraïense zijde. Ollongren heeft het over 20.000 troepen die gesneuve...
Ik vind dus dat zaken bilateraal geregeld moeten worden. Nu willen ze alles centraal doen. De euro moet eigenlijk weg. De interne markt moet eig...
@47 Roest, wodka, medailles, begrafenissen, kuiltje graven om te poepen, weeshuizen, corruptie, folklore, horigen, deportaties, massamoorden, ...
@46 vos-haren-streken. ...
@41 Ook Parry levert geen bewijs. Het oosten van Oekraïne nu nog als onafhankelijk bestempelen is dan ook alleen maar iets voor totale le...
@43Dat waren de Sovjets, niet te vergelijken met het Rusland van nu.Al willen velen graag in die nostalgie blijven hangen omdat het lekke...
Antoon - Oliviahttps://www.youtube.com/watch?v=dditG7h5SnY&t=14s...
Jeffrey Sachs die oost europese landen hielp met hun economie na de koude oorlog is redelijk duidelijk Jeffrey Sachs: Biden Has DESTROYE...
Cremeren is een beter alternatief.Het wordt tijd voor grafbelasting.Tientje per maand lijkt me redelijk....
Bandera moet dat zijn, niet Banderas natuurlijk....
Job naar de manege voor aangepast paardrijden gaat?
Dan gaat hij volgende keer toch met een paard.
@1 : Flauwe reactie!
Ik moet eerst van alles aanvinken om het artikel te lezen.... maar als ik het kleine fotootje zie....is het een fiets met daarvoor een rolstoel er op.... Wat is daar mis mee???? Gun iedereen de ruimte....
@1 Als dat zomaar kon, was het paardrijden niet aangepast.
Je kan ze bij mijn baas huren sinds kort, maar niet op de stalling waar ik werk.
Daar kun je alleen gewone fietsen huren.
Schandalig dit! Een uitstekend hulpmiddel waar men hartstikke blij mee is.
Maar niet gerepareerd wordt!
En zij zijn niet de enige momenteel.
@6 ok... ik kon het artikel niet lezen helaas....
@7 : Rolstoelfiets
Zo houden we het falende systeem in stand
De elektrische fiets zit in de lift, behalve die van ons. Mijn frustratie piekt op het fietspad als ik krom over het stuur lig terwijl bakfietsmoeders met een half dozijn koters me lachend voorbij zoeven.
Mijn fiets heeft ook een motortje. Al meer dan tien jaar. Ooit waren we zelfs pioniers met onze rolstoelfiets-met-trapondersteuning.
Maar nu is die voorsprong door techniek een kwelling geworden. In het beste geval kun je ons rijwiel vergelijken met een slecht afgesteld fitnessapparaat. Het ding is eerder een rem dan een duwtje geworden. Jobs begeleidster heeft het opgegeven en laat de fiets wegens gebrek aan power onderaan de heuvel staan als ze met Job naar de manege voor aangepast paardrijden gaat. Lopend duwt ze Job in zijn rolstoel omhoog. Ga er maar aan staan.
Het lukt ons niet de rolstoelfiets gefikst te krijgen. Het is een gebed zonder einde. Al jaren worden onze klachten stelselmatig verkeerd genoteerd, slecht doorgegeven of vergeten. Reparaties worden gebrekkig uitgevoerd.
Vorige week verloor ik mijn geduld. Dit keer had ik gebeld om te zeggen dat de accu niet meer oplaadt, en we dus helemaal niet meer konden fietsen. De monteur die aanbelde, las van zijn briefje dat de accu ‘slecht laadt’. Geconfronteerd met ‘niet laadt’ zei hij dat hij daarvoor niet de juiste spullen bij zich had. Ik sprong uit mijn vel.
Omdat het al-tijd zo gaat. Als dit een commercieel bedrijf betrof, dan was de laatste klant op eigen kracht weggefietst. Wie wil er nou een fietsenmaker die uitvluchten aflevert en geen fietsen blijkt te kunnen maken? Maar als ‘gehandicapte’ kunnen wij niet overstappen naar een ander. De fiets is geleverd door de gemeente (je kunt ’m niet zelf kopen) en die heeft één hulpmiddelenbedrijf aangewezen voor alle reparaties. Zo houden we het falende systeem in stand.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.