ik gok, fifty fifty...
Een kalifaat? Misschien in Israël. Een soort van nationaal kalifaat tehuis."Een land zonder volk voor een volk zonder kalifaat"Nu nog e...
@37 "Geef eens een bron waarin staat dat de EU sancties tegen weigerlanden goedkeurt ?" Had je zelf natuurlijk ook wel kunnen vinden:...
@7Het is dan ook groener geworden op aarde de afgelopen eeuw volgens NasaCarbon Dioxide Fertilization Greening Earth, Study Findshtt...
Ik vond het uitvoeteren van Bush Jr. door een Irak veteraan ook wel leuk.https://youtu.be/BtkpCu-UGUo?si=jwvpA9XEHWv8yclo...
@36 Ik probeer juist NIET op de inderbuik af te gaan. ...
13 oktober 1995 (!)Sancties tegen weigeren asielzoekers DEN HAAG (ANP) - De regering wil desnoods via handelssancties onbereidwillige la...
@35Geef eens een bron waarin staat dat de EU sancties tegen weigerlanden goedkeurt ?...
@32En wat denk je nu zelf ?? ;)...
Op dezelfde dag dit voorstel tot vreedzame betrekkingen met de Verenigde Statenhttps://mid.ru/ru/foreign_policy/rso/nato/1790818/?lang=en...
ze zijn allebei oranje
Boeing heeft bewust een onveilig vliegtuig in de markt gezet met medeweten van de FAA autoriteiten.
-ze werkt het..... je besteed de veiligheid EN controle EN testen uit aan Boeing zelf als FAA......
21/ This is how the #US industry works now: 'as Boeing hustled to catch up to #Airbus' and release the #737Max, the FAA delegated the safety assessment to #Boeing. The safety assessment showed serious flaws, yet Boeing went ahead and sold an unsafe plane https://www.seattletimes.com/business/boeing-aerospace/failed-certification-faa-missed-safety-issues-in-the-737-max-system-implicated-in-the-lion-air-crash/ …
346 mensen overleden.
Zo te lezen door een productiefout, hardware of softwarematig.
Dat ontslaat Boeing niet van haar verantwoordelijkheid.
Schadeloosstellingen van een half miljoen of meer zullen ze om de oren vliegen.
Dat wordt een reservering van 200 miljard.
Maar met geld hebben die nabestaanden hun geliefden niet terug.
Denk aan de nabestaanden, kinderen die hun ouder(s) moeten missen etc.
Het is en blijft een enorme tragedie.
Minners op 3 die de waarde van hun Boeing aandelen zien kelderen.
@3 , toch zijn claims belangrijk, immers geld is de drijfveer om niet goed te testen of te snel iets op de markt te zetten.
Laten we de kidnderen in Oss ook niet vergeten die in de StInt zijn omgekomen, ook door onze overheid en toezichthouders zijn amateurwerk qua veiliheid op de openbare weg.
Paar centjes hier en daar in de politiek geven en aan toezichthouders is de norm van de dag, zeker in US maar ook in NL.
Overleden slachtoffertjes drama Oss waren 4, 4, 6 en 8 jaar oud
https://www.ad.nl/binnenland/overleden-slachtoffertjes-drama-oss-waren-4-4-6-en-8-jaar-oud-br-br~a1e8524e/
Zo gaat het overlal, managers willen een bonus, maakt niet uit of er fraude voor nodig is of niet, zie autoindustrie roet fraude onder supervise/steun van VVD van Baalen.
22/ "The FAA, citing lack of funding and resources, has over the years delegated increasing authority to Boeing to take on more of the work of certifying the safety of its own airplanes." #Boeing737Max
23/ "When time was too short for FAA technical staff to complete a review ... managers either signed off on the documents themselves or delegated their review back to Boeing. 'The FAA managers, not the agency technical experts, have final authority on delegation'" #Boeing737Max
My God, if this is true this is HUGE. Safety analysis of the 737 Max had "several crucial flaws". Seattle Times reporting that "both Boeing and the FAA were informed and were asked for responses 11 days ago, BEFORE the second crash" of the Ethiopian jet:
Boeing heeft bewust onveilige vliegtuigen in de markt gezet, ga daar maar eens over nadenken hoe bizar dat is........
Bedrijf heeft omzet van 100miljard.
Ik hoop dat ze een boete krijgen van 10.000 miljard dollar, + toop tien leiders 20 jaar de bak in gaan, immers bewust spelen met mensenlevens en de kern van je bedrijf is veilig vervoer door de lucht.........
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.