Het blijft een grappige ventBeterschap Youp...
@2721Omdat ze er helemaal niet zijn voor hun leden, kun je enkel concluderen dat het hen om de clicks gaat. Iets wat geld oplevert in in ied...
@136 "Degene die anderen onder losers scharen om wat mopjes die zij vrouwonvriendelijk vinden zijn dus waarschijnlijk feministen en tegenwoor...
@2712Die laatste opmerking was niet van mij afkomstig.Wat de IP-adressen betreft: dat klopt inderdaad. Alleen is hier en op NJN destijds een...
@141 Met welke bedoeling plaatste jij @110 dan?...
@142 Nee dat zijn geen mannen dat zijn soyboys....
@140 Ook de meeste mannen zien in dat seksistische "grappen" niet grappig zijn. En de rest sputtert nog wat na....
@2716 Jazeker is dat zo t staat zelfs bij hun privacy beleid , en t geldt voor iedere site , dan moeten ze t wel doen natuurlijk Ik begrijp ...
Waarom die minnen bij #1?...
@139vIk heb niets met die mensen te maken Bop.Wat jij not done vind is niet wat ik not done vind.Woorden doen geen pijn....
Nepnieuws gesponsord door de auto-industrie. Overigens is NOx maar 1 van de milieuvervuilende zaken die aan fossiele brandstof gerelateerd zijn.
Hoeveel vervuiling heeft er al plaatsgevonden voor het produceren van een elektrische auto vóórdat hij überhaupt op de weg komt?
Is dát weleens berekend?
Dus het vinden van grondstoffen voor in de accu's en zo heb ik het over.
Verder vraag ik me wel eens af of die accu's brandbestendig zijn, want er vliegt zo af en toe wel eens een auto in brand. Wat gebeurt er dan met die accu's? En wat doet de inhoud van zo'n accu met de natuur?
Katalysator maakt van CO > Co2. Arme boompjes.
@1 , de autoindustrie wil zoveel mogelijk electrische auto's verkopen.
@4
De auto industrie wil auto’s verkopen. Punt.
@5 zeker, en als dat niet lukt gaat de auto-industrie lobby-en bij de EU. En dat heeft Tesla bijvoorbeeld geen windeieren gelegd.
Terwijl het milieu er bijna niets mee opschiet, betaalt onze overheid (u dus) zich helemaal blauw, groen en geel aan die blitse Tesla van hij van hiernaast.
https://www.geenstijl.nl/5144610/geen-sjoemeldiesel-maar-subsidie-shuffle/
Toch hebben ze gelijk. Ik zie ook dat een Honda ivic een enorm vervuilende auto is maar dat daargelaten.
Een emissie auto is veel beter voor het milieu. Zeker een BMW of Mercedes. Dat is in het staatje ook goed te zien. Ter vergelijking een Tesla is qua CO2 net zo schadelijk als een benzine auto in 35 jaar, los daarvan moet er een kolencentrale voor de Tesla draaien die ook nog eens een keer uitstoot.
Kan je beter op gas of diesel rijden.
Zo schoon zelfs, dat je zonder problemen een lange slang van de uitlaat zo je auto in kunt laten lopen … schonere lucht zal je buiten zelfs niet aantreffen, en als je zo een nachtje slaapt treft men je 's-ochtends 'fris en fruitig' aan, met gezonde appelkleurige wangetjes.
@8 niet alles is zwart of wit. Dat je CO2 kunt inademen zonder er ziek van te worden betekend nog niet dat er genoeg zuurstof overblijft in de lucht om te blijven ademhalen. Zet een flinke boom in je auto die de CO2 omzet in zuurstof, zorg dat er geen NOx vrijkomt er dan zou het theoretisch kunnen.
Maar goed, als je mag kiezen tussen de lucht inademen van de kolencentrale die de electra voor de Tesla maakt of een Mercedes zo schoon filtert dat die geen NOx meer uitstoot dan is de keuze snel gemaakt klijkt me.
@5 Idd. En mbv de overheden en de milieu gekte lukt dat aardig.
Zo hebben ze iedereen overtuigd dat auto's minder moeten verbruiken want milieu.
Resultaat is dat je auto's hebt die wat minder verbruiken maar maar +-1/3 van de levensduur hebben. Laat nu 3 auto's fabriceren en afbreken meer vervuilen dan dat beetje extra brandstof.
Dus goed voor de economie maar slecht voor het milieu en je portefeuille.
https://www.autoblog.nl/nieuws/surprise-downsize-motoren-zijn-onbetrouwbaar-120970
@9 Waarom geen wind- of zonnepark dat de elektriciteit voor de tesla maakt? Waarom moet dat een kolencentrale zijn? en als je dan toch 'vervuiling' wil impliceren, is een bruinkool centrale dan niet veel toepasselijker.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.