Oversterfte is nog steeds gaande. En onze jankende HOERnalisten doen hier geen enkel onderzoek naar.Bang voor hun baantje en niet onafhankel...
Dat snap ik wel. Academici willen hun lätte en avocado's en om dat te realiseren voeren ze laagopgeleiden in ruil voor een sportabonnement af n...
@29 Dat is een leugen....
@28 Hé ik hoor weer een lama schijten...Wat een fantastische bijdrage heb je weer gegeven in dit topic.MSM schaapje....
@39 Het tempo moet nog verder omgaan. Omdat mensen anders blijven slapen....
@64 Grote kop in de Telegraaf: NAVO verovert Oekraïne door de baarmoeder. New York Times kopt: NATO enlargement secured by the uterus. Victory ...
@64 Ja, inderdaad. Waarschijnlijk zijn dat soort figuren met een kalashnikov opgegroeid. Ze kunnen met een kalashnikov waar wij niet van kunnen ...
Apart. Mijn vader zei laatst tegen mij dat hij Rutte die baan gewoon niet gunde. Daar was ik wel van onder de indruk. Ik weet het niet. Rutt...
@63 Goed idee. Geef ze daar een gratis huis en een kalashnikov....
Elk ander bedrijf was al 500 x volledig over de kop gegaan.
Waarom worden dit soort wanprestaties geaccepteerd?
gewoon weer dieselen of stomen op dat spoor.
Het stilstaan duurt zo lang omdat de trein helemaal gereset moet worden, legt Mulder uit. "Alleen zo krijg je 'm weer aan de praat. Dat betekent allemaal handelingen, en dat gaat niet altijd makkelijk."
"Het zit ergens in de software van het beveiligingssysteem, dat weten we", zegt Geert Jan Bazuin. Hoewel hij veel weet van de hsl-treinen, heeft ook Bazuin het precieze probleem nog niet gevonden, "Het zit echt heel diep in de software".
Windows ?
@3
Nope, open source. Het zal wel een Mickey Mouse Linux fork zijn
IK reis vrij veel per ICE door Europa , het is veel relaxer dan per vliegtuig , is iets langzamer maar milieuvriendelijker . Heb nog weinig klachten alhoewel het laatste jaar in Duitsland wel wat vertragingen maar dat komt omdat moeke Merkel de portomonee getrokken heeft voor groot onderhoud .
@2
Je wilt dus geen snelheid?
@4 Tsja licenties van echte RTOS systemen kosten geld.
maar ja, dan heb je ook wat
De remmen zullen wel stuk gaan iedere keer. De NS weet dat wel mar durft het niet te zeggen. De treinen moeten voor de paar minuten dat ze werkelijk een hoge snelheid halen wel zo hard afremmen dat daar geen rem tegen bestand is. Die slijt voor je ogen. Het hele idee van 'hoge snelheid' op zo'n kort stukje was pure gekte van een paar politici die dwars tegen het gezonde verstand in hun stempel op de geschiedenis wilden drukken.
**Als ze niet op tijd remmen dat sjezen ze het volgende station voorbij. De remmen moeten dus op tijd afgekoeld worden. Kost 20 minuten.
@8
De ICE rijd om sommige stukken van het traject wel 300 km per uur daar zullen ze bij de NS wel een bobbeltje van in de broek krijgen . Komt nog bij dat die krengen magnetische remmen hebben ,geleverd door onze firma heb er zelf ook nog aan gewerkt werken perfekt zeg maar ABS voor railvervoer .
Maar die MAGNETISCHE remmen zijn zeer duur , maar de NS kan ze gewoon kopen hoor . Maar dat zal wel geen optie zijn . De Deutsche Bundesbahn koopt gewoon wat goed is , ze hebben het beste Railnet van Europa .
@6 dus jij staat liever minimaal 20 minuten stil?
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.