De navo heeft gewoon een kantoor in Kiev van waaruit zecde activiteiten coördineren. https://www.nato.int/structur/nmlo/nmlo_kyiv.htmBron, ...
@3 "lijkt er wel op dat ie niet-blanke handen heeft" Klopt ja, dat had ik ook gezien. Vandaar mijn 'rood vlees enz'. ') O...
@10 Heb je die rellen gezien op de universiteiten in engeland en usa? En weet je wie niet naar die universiteiten mochten? Moet ik je dat nog ex...
@1 Sarcoff,Volgens mij zijn mazelen en kinkhoest door het minder vaccineren daartegen in opkomst. Niet door vaccinatie (met name van volwass...
@87 Gelukkig heb ik wel wat eelt op mijn ziel.Maar het zijn indd vooral van die SJW figuren die dit online en in mijn geval vooral op NK zegge...
@1 lijkt er wel op dat ie niet-blanke handen heeft... het zal wel niet aan de persoon zelf liggen dat hij klappen uitdeelt, maar dat hij zich ge...
@2 Bop,Volgens mij is het heel goed mogelijk om ook zonder ad hominem uw punt naar voren te brengen....
Ja maar de wetenschap.......
@16De eerste prikken heb ik wel gehad omdat er toen nog op gehamerd werd dat dat moest anders.... De laatste prikrondes heb ik dan ook overges...
Hee. . . een vrouwenhater op dit forum. . . ...
** gebruiker verwijderd **
@1 geld iedere minuut dat een vliegtuig aan de grond staat kost geld dus als er 5 minuten eerder kan worden vertrokken en je hebt 2500 vliegtuigen die dagelijks een 10 vluchten uitvoeren zoals Ryanair dan scheelt dat enorm 25000 x 5 minuten = 125.000 = pak en beet een winst van 2000 uur per dag.
Ik heb een idee dat heel veel verschil zal maken.
Momenteel is de norm voor een economy vlucht:
- check-in 23kg
- carry-on 12kg (afhankelijk v/d maatschappij)
- klein item
Het in de bins plaatsen van de carry-ons kost veel tijd.
Als het totaal v/d check-in+ carry-on op 35kg gezet wordt dan kiezen veel mensen om alles in de check-in te proppen. 1 koffer rondzeulen is handiger dan 2. Ook sneller bij de doane.
Dat is althans mijn persoonlijke ervaring. Mijn check-in is aan de gewichtslimiet maar nog niet vol.
@2 Of die 2000 uur veel finacieel voordeel opleveren is de vraag.
Sneller boarden is alleen nuttig als daardoor meer vliegtuigen kunnen opstijgen. Daarvoor moeten dan wel ruimte op de landingsbanen zijn. En uiteraard extra vliegtuigen en crew. Extra vluchten brengen alleen extra op als het aantal passagiers ook fors stijgt.
@4 of je hoeft daar door minder vliegtuigen aan te schaffen als je de vloot efficiënter kunt inzetten als draait om tijd en tijd is geld voor vliegtuigenmaatschappijen zeker voor de vliegtuigen die korte afstanden afleggen 1 uur vliegtijd dan is een besparing van 5 minuten best veel. En de vraag naar vliegreizen gaat de komende jaren alleen maar stijgen.
“Het eerste probleem dat wordt aangepakt: hoe krijg je passagiers sneller aan boord?”
Wat maakt het uit. Er is toch altijd wel een eikel die op het laatste moment komt waar het hele vliegtuig op moet wachten.
@6
Dat maakt natuurlijk wel uit.
Het "laatste moment" ligt dan immers ook 10 minuten eerder.
@7 , Nee hoor. Al het boarden van 7 tot half 8 is, komt er altijd wel iemand op het laatste moment. Of de rest nu al om 10 over 7, kwart over 7 of 20 over 7 klaar zit.
Er is altijd wel iemand die op het laatste moment komt.
** gebruiker verwijderd **
Gaan we het wiel opnieuw uitvinden?
Mythbuster hebben dit 2 jaar geleden al uitgevogeld
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.