@59 Ik word er ook niet wijzer van, want het was mij allang duidelijk, maar altijd leuk om te lezen dat mijn wijsheid bevestigd word. 😁...
"Amsterdam staat dit jaar nadrukkelijk stil bij oorlog en onrecht in de wereld, met veel aandacht voor Gaza en Oekraïne." Mooi hè, hoe Oekraï...
Hij vindt het "krankzinnig" dat "Bosma, door het CIDI als antisemitisch aangemerkt, een krans legt op 4 mei"....
@4 Precies ja. Maar gelukkig is er van opwarming en of het slecht gaan met de natuur geen sprake, dus niets aan de hand. ...
Zionistenhaat is prima. Massa-graven gevonden in Gaza, waar mensen geboeid in waren gegooid met een schot in het achterhoofd. Geen wonder dat me...
@2873 Dankje WF op de tafel staat nog teguila of cola....
Derdelanders? Dat zijn toch negers die in Oekraïne verbleven? Die moeten lekker terug naar hun negerland, wat moeten ze hier?...
Fijn voor Lillian. Gefeliciteerd. :)...
@3Ja die aquatische soorten hebben echt een typhus hekel aan droogte idd XD...
@2843 Proficiat baba....
Hij was al in de boeien geslagen. Er zal wel een reden zijn om het niet gewoon zo te laten, desnoods met een stuk tape over zijn muil als hij gaat schreeuwen, maar die reden wordt niet vermeld.
Alcohol controle bij het boarden.
Niet nuchter, geen toegang tot het vliegtuig.
Aan boord geen alcohol schenken.
Probleem met dronken passagiers opgelost.
@2
En door deze maatregelen extra wachttijden voor elke passagier (en dus eerder op vliegveld zijn), en duurdere tickets voor elke passagier. Vliegmaatschappijen berekenen dit gewoon door aan passagiers, deze kosten die ze moeten maken.
Waarom zou ik extra moeten betalen voor mijn tickets als zo'n lamzak niet weet te gedragen.
Deze lamzak moet gewoon alle kosten ten gevolge van zijn gedrag ophoesten...... ook de extra kosten van de overige passagiers hierdoor.
Desnoods tot zijn dood, dan maar onder bijstandsniveau de rest van zijn leven
@3 , Tja, persoonlijk vind ik de veiligheid die in het geding komt bij dergelijke malloten toch weer net iets belangrijker dan een tientje op het ticket erbij en een kwartiertje eerder op het vliegveld zijn.
Overigens denk ik dat het best wel mee zou vallen met extra tijd en kosten.
Als compromis zou je kunnen zeggen: Geen alcoholcontrole, maar mensen die duidelijk onder invloed zijn, nader controleren en eventueel weigeren en tijdens de vlucht gewoon geen alcohol meer schenken.
- Makkelijk in te voeren.
- Kost echt geen meer tijd.
- Ticket hoeft niet duurder te worden.
Maar ik ben van mening dat het probleem wel structureel aangepakt dient te worden. En dat lukt alleen maar met alcohol (nagenoeg) geheel te verbannen uit het vliegen.
@4 , Tja, persoonlijk vind ik de veiligheid die in het geding komt bij dergelijke malloten toch weer net iets belangrijker
Dan kunnen we eindelijk ook in alle auto's/vrachtauto's en motoren alcoholsloten in gaan voeren. Voertuigen kunnen pas starten als promillage binnen wettelijke normen is om te mogen rijden. Met veiligheid als dezelfde reden!
@4 Als compromis zou je kunnen zeggen: Geen alcoholcontrole, maar mensen die duidelijk onder invloed zijn, nader controleren en eventueel weigeren en tijdens de vlucht gewoon geen alcohol meer schenken.
Zo hoort het al in principe te zijn. Personeel aan de gate moet dit al beoordelen en zn test laten doen. Met name bij de budgetmaatschappijen gebeurt de controle niet (meer) en krijg je dit soort uitwassen
@5 , "Dan kunnen we eindelijk ook in alle auto's/vrachtauto's en motoren alcoholsloten in gaan voeren. "
In principe ben ik daar niet eens tegenstander van. Als het standaard van fabrieksaf erin zit, vallen de extra kosten per auto ook nog reuze mee.
Ik denk alleen dat dat in d epraktijk iets makkelijker te omzeilen is. Die auto registreet niet precies wie er blaast voordat ie start.
@6
Met biometrie valt er heel wat te doen..................... alcoholslot koppelen aan de biometrie van bestuurder (vingerafdrukken op stuur, irisscan via spiegel, etc), en alleen mogelijk vanuit bestuurdersstoel. Gehele procedure opnieuw als persoon op bestuurdersplek van plek afgaat.
Helaas te duur, gok ik
@6
Met biometrie valt er heel wat te doen..................... alcoholslot koppelen aan de biometrie van bestuurder (vingerafdrukken op stuur, irisscan via spiegel, etc), en alleen mogelijk vanuit bestuurdersstoel. Gehele procedure opnieuw als persoon op bestuurdersplek van plek afgaat.
Helaas te duur, gok ik
@8 Vanaf alleen de bestuurdersstoel.
Ik kan daar gaan zitten en de medepassagier kan even over mij heen leunen om voor mij te blazen.
Biometrie etc gaat wel heel erg ver en zal in de praktijk lastig te implementeren te zijn.
Je auto een keer aan iemand uitlenen zal dan bijvoorbeeld al erg lastig worden.
En hoe ga je dat doen met huurauto"s?
@3 , O, creatief, hoor, iemand voor een slechte dag maar weer straffen met schulden voor de volgende tien jaar.
Als u zich dan zorgen maakt over extra wachttijd, dan moeten er aparte blaastest-dingen komen waar mensen zelf die test kunnen doen terwijl ze hun ticket in een gleuf hebben zitten. Dan wordt op het chip-gedeelte opgeslagen dat ze geblazen hebben en kunnen ze zo door.
Stelletje total-control freaks hierboven. Overal volledig geautomatiseerde controle, en straks kun je een week vastzitten in een buiten gebruik gesteld deel van het systeem, en verhonger en verdorst je, gadver.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.