@149 Ik heb alleen aar lol Bop.Helemaal als anderen nergens tegen kunnen....
@2730Nee Olivia, het is gewoon gezond verstand, zie @2704. Als je dat ziet gebeuren dan concludeer je toch? Ga je nou wederom iemand de schu...
Je kunt heel fijn een (alcoholvrij) wijntje met hem drinken en dan veel praten over racisme, islamofobie, moslims en ga zo maar door. Wordt een ...
@147 Toch eens beter kijken naar wat jij doet in 136. 😋 ...
@2728Oh nee. Dat laatste helemaal niet met je eens. Ikzelf heb niets te verbergen, dus laat maar komen dat herkenbare ID. Dat voorkomt ook...
@39 Over adopteren hebben we onder jouw andere account gesproken. Op een bepaald moment liet je vallen dat je daar 24 X 7 uur mee bezig was en d...
@2720Je schijnt nogal veel inside informatie te hebben ? viel me eerder al op dat je als spreekbuis dient .Ik neem er geen genoegen mee enkel ...
@143 Dat moest ik even opzoeken. "Soyboys zijn volgens extreemrechts mannen die mannelijke eigenschappen ontberen". Dat wel zegt genoeg. Maar...
@2726 " Een riool is een riool, met bijbehorende leden." Ja, teveel drollen hier kennelijk de dienst uit willen maken dmv schelden, be...
@145 Je narcistische vriendin zit op OT rennen dude....
* Verwijderd door de redactie *
Laat ze zich er in vredesnaam niet mee bemoeien, dat kan alleen maar nadelig zijn voor iedereen behalve de EU.
Hadden ze het niet zo moedwillig dwars gelegen als eu zijnde was het al een feit.
Is dat gedrocht met het Syndroom van Down nog steeds niet opgedonderd ?
Merkel is mede verantwoordelijk voor de Brexit.
Brexit is een teken van onvrede die mede ontstaan is door het beleid van Merkel.
Volgens mij heeft heel Duitsland het down syndrome ...stelletje stakkers ...keer op keer maar op dat gedrocht stemmen ...gelukkig stopt ze er binnenkort zelf mee .
Pief paf poef, Merkel is de boef.
Dit wordt natuurlijk alleen maar geroepen om angst te zaaien dat de UK de afgrond in gaat. de werkelijkheid is dat de UK weer baas wordt in eigen huis. Ja, dat zal zeker een aantal jaren pijn doen, maar daarna zijn ze verlost van het juk dat de EU heet. En als het eerste schaap over de dam is, volgen er meer. De EU wil de brexit koste wat koste voorkomen, omdat ze zien dat het op langere termijn benificieel zal zijn.
https://www.businessinsider.nl/nederland-wordt-nog-grotere-netto-betaler-aan-eu-door-brexit-maar-duitsland-betaalt-het-meest/
Nu zie je meteen in de grafiek waar ze de schoen wringt als Groot Brittannië er uit stapt.Daar dan meteen de hele boel op zijn bek gaat.
Of zouden wij het goed vinden om nog eens een grotere bijdrage naar dat zooitje over te maken ?? Straks gaan nog veel landen dit doen daar het meer kost dan dat het oplevert. EN TERECHT .
@8
Dat ligt eraan hoe lang een "aantal jaren" duurt.
Hoe langer de economische malaise duurt, des te langer duurt het voordat het VK er weer bovenop is. En ik vrees toch écht dat die rare jongens aan de overkant een verschrikkelijke holschop gaan krijgen.
We gaan de komende weken zien of er een verdere leegloop van industrie gaat plaatsvinden, zo langzamerhand wordt duidelijk dat er een harde brexit aankomt, en dan gaat het pas echt mis.
Ik help je het hopen, maar niets wijst erop dat een brexit gunstig gaat uitpakken.
@10 . goede discussie hier. Een harde brexit zal zeker op korte termijn heel slecht uitpakken. De vraag is hoe snel de UK handelsovereenkomsten met andere landen kan sluiten, om zodoende weer wat nieuwe handel te genereren.
Zij kan makkelijk praten. Ze heeft een paar luchthavens waar meer douane aangesteld moet worden maar verder weinig grenzen naar Engeland. Nederland daarentegen heeft ook een paar veerboten en een grote kustlijn die je moet beveiligen tegen illegale oversteek. Dat worden urenlange files voor de veerboten.
Bij Londen hebben ze daarom al een compleet vliegveld ingericht als parking voor 4000 vrachtwagens waar ze 2 dagen kunnen wachten alvoor ze allemaal gecontroleerd zijn. In Nederland is het anders. Schiphol kampt nu al met te weinig douane. Na de brexit word het leger ingezet om de douane voor een paar jaar te versterken tot die weer op peil is
@11 Reken maar op een harde brexit Engeland is al keihard bezig met het aanleggen van vrachtwagen parkings voor grenscontroles
@12
Realiseer jij je wel waarom die parkeerplaatsen überhaupt worden aangelegd....
@13 ja dat realiseer ik me maar al te goed. Die kant willen we zeker niet op maar gaat zeker gebeuren. Alleen al in Nederland komt er een wachtrij van 3 uur voor vrachtwagens naar de boot. Als er hier aan deze kant ook geen grote parkings worden aangelegd. En in Transport en logistiek hebben ze al gezegd dat ze ook nog eens met bederfelijke goederen zitten, dus die moeten constant de motor laten draaien voor de koeling. Kost extra brandstof. Ik verwacht dan ook dat het in Nederland best een verkeers chaos kan worden met die 3 uur lange files naar de verschillende boten. En dat elke dag.
Ik werk zelf bij een bedrijf wat goederen over de hele wereld levert een onderdeel van VDL en onze sales afdeling is er ook niet gerust op. Er word ook veel aan Engeland verkocht en geleverd.
Wel is er een voordeel dat de fabriek van Mini dan wellicht naar Europa komt en VDL maakt in Born ook Mini's du al de fabriek naar Nederland komt en eventueel ook andere fabrieken is dat weer gunstig.
Maar al met al gaat het een hoop ellende opleveren
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.