@90 Als ik maar schik heb. 😊...
Tel al snel 3 fouten in reactie 84.Wat een aandacht trekkende kneus is het toch....
@87 Precies! Het houdt niet op. Ook niet als je eropin blijft gaan. Juist dan niet....
@69 Marxisme eindigt altijd in totalitair communisme , dus dat klopt wel. Elke keer beloven ze wat anders en was het niet het echte communisme o...
@80 Daar valt over te twisten.....
Mja.... Je moet er niet van op kijken als Rusland dc Baltische staten opneemt in haar Federatie. Mja...dat is niet hetzelfde als Polen aanvallen...
Hebben ze dan nogsteeds geen computers bij de belastingdienst?...
Das weer knap binnenlopen voor de NGO s...
@3 Nou ja... D66 denkt wel in rangen en standen. Zo proberen wel te beteren. Maar het gaat moeizaam....
@2688 Het zou ook kunnen dat er zóveel gemaild werd, dat die mails al sinds een jaar automatisch in de spambox verdwijnen....
Noodknop was aangepast naar omdraaien sleutel. . . .
Laat me raden.
Wat cosmetische aanpassingen afdwingen op papier om het gezicht van de minister te redden en dan kan die Stint weer de weg op.
Ja het onderzoek van TNO is afgerond. Het recherche onderzoek kon nog maanden duren las ik vandaag naar de schuldvraag. Er is toch een ondeugdelijk apparaat op de markt gezet waardoor doden vielen. Die doden daar moet iemand voor boeten. Ik vind dat de fabrikant daarvoor de bak in moet.
Er zouden zich problemen met de rem en het gas kunnen voordoen.
Als de gaskabel breekt dan blijft hij op 18 KM per uur doorrijden. En je kan niet remmen als je de gashendel in blijft knijpen. De rem MOET apart.
Ook waren er veranderingen door de fabrikant aan de stint uitgevoerd die niet aan het ministerie waren gemeld. En dat is fraude en oplichting. Na iedere verandering moet je weer keuren.
En buiten dat ook brommobielen zijn gekeurd. Echter er zijn steeds weer problemen gevonden die dan weer aangepast worden en een herkeuring er na. Ook die zijn nog steeds niet veilig. Scooters zijn ook goedgekeurd toch vliegen ze regelmatig in brand.
Je kan je als fabrikant dus NOOIT verschuilen achter die keuring
@3
We leggen de verantwoordelijkheid voortaan bij de producent en niet meer bij de bestuurder? Al die autofabrikanten moeten dus ook in de bak. Dat je om wat voor reden dan ook een ongeluk met die auto's kunt krijgen is onaanvaardbaar.
@4 ik las dat de recherche zoekt wie ze ervoor kunnen aansprakelijk stellen. De recherche zoekt dat uit nu. Het ziet er naar uit dat er ernstige tekortkomingen waren door een ondeugdelijk apparaat en in dat geval is de fabrikant aansprakelijk voor de dood van meerdere personen.
Hetzelfde als met een auto als je daar een auto maakt waarvan je bij voorbaat weet dat de airbag nooit zal werken b.v. dan stellen ze je ook aansprakelijk.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.