@42 Na 10 jaar spreken ze nog steeds geen fatsoenlijk Nederlands....
@41 Beter lezen, en vooral begrijpen. Maar dat is voor iemand die niet gehinderd door enig fatsoen, schaamte, kennis of verstand ...
@34 Nee dat gaat niet want ze spreken geen Nederlands bij aankomst in Ter Apel.Hoe dan ook moet de selectie procedure om gelukzoekers en vlu...
@37 Laat ik het nu helemaal niet over afkomst of kleur gehad hebben. Kan je "aangifte" zo de prullenbak in. 😂...
@6 En dan moeten toegeven dat het christenen waren die de grootste moord op joden op hun geweten hebben?Natuurlijk niet, dit moet gebruikt...
@49 Je hebt blijkbaar echt geen idee. Jouw interpretatie komt eigenlijk alleen maar voor in extreemrechtse kringen, zelfs in islamistische milie...
@39 Dan kunnen we niets meer lezen van bv ronin. ...
Ik mis nog een paar woorden bij haar opsommingen ; Brug en gebouwen projecties. ...
Ik stel voor dat de NK admin een scheldfilter ontwikkelt. ...
@13 Zeker en als je toch je eigen groepjes wil toevoegen dan kan je het islamitisch smaldeel, de allergrootste groep antisemieten in Nederland, ...
Ik woon niet in de buurt, maar kom. Het is groot zat!
Nja, het is toch heel simpel: Schiphol zorgt voor 50.000 banen en maakt 150.000 mensen ziek door de overlast. Krimpen is dus het devies.
Maar ja, de gemiddelde Nederlander vindt het helaas toch belangrijker om voor een paar tientjes een of ander zwembad-annex-vreetschuur in een ver land te kunnen opzoeken. Meerdere keren per jaar, als het even kan. (En ja, dat kan, want het kost toch allemaal niks.)
duizenden mensen denken blijkbaar dat hun mening telt. het verklaart veel
* Verwijderd door de redactie *
stoppen met groeien!
Dit is helaas wederom niets meer dan een charme-offensief, voor zover er nog mensen intrappen natuurlijk.
De ORS bestaat voornamelijk uit vertegenwoordigers uit de sector zelf. En ja, er zit ook een aantal burgervertegenwoordigers in maar hun stem doet volstrekt niet ter zake. Deze enquête wordt gebruikt om te kunnen zeggen dat 'in overleg besloten is om' iets te doen: groeigroeigroei...
Het is te walgelijk voor woorden als je beseft dat dit onze eigen overheid is die de kluit belazert, zonder duidelijke redenen want Schiphol kóst héél veel geld. En banen levert het nauwelijks op, die 50.000 zijn er minimaal 40.000 te veel.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.