@82 "Als een ware NSB'er. Het feit dat mijn reacties blijven staan, betekend dat mijn reacties aan de huisregels voldoen. " Al weer sche...
Ze kunnen ook beter onder de grond liggen....
@79 Dank je Bop. Ik was het gisteren zo zat dat ik toen niet meer kon/wilde reageren. Gezien mijn vermoeden dat men mij ee...
@81 Nietes, jij 😂...
@66 Als een ware NSB'er. Het feit dat mijn reacties blijven staan, betekend dat mijn reacties aan de huisregels voldoen. 😇...
@78 "Dat is geen schelden maar een constatering" Ik constateer dat JIJ een klote trol bent. Dat is geen schelden, een constaterin...
@1 Nee die hebben geen ruimte in hun kapitale villas. Ook niet in hun overige panden. Ze gaan vast voorstellen om sociale huurhuizen op te delen...
@77 Mijn humor is leuker. 😁...
@74 Die zie ik hier nu niet dus daar zeg ik maar niets over.Mag ik eerlijk zijn? Ik was verbaasd toen in de laatste reacties zag toen ik o...
Echt schandalig hoor.Zijn er nou echt geen genoeg linksmiegels die die arme zielige vluchtelingen kunnen opvangen?Schande....
Als ik naar de foto's kijk denk ik eerder dat het probleem bij de Tesla begon dan in de landpaal door kortsluiting.
Sinds er steeds meer voertuigen op accu's zijn komen dit soort branden steeds vaker voor.
Ook fietsen die bij mensen thuis staan te laden en mobiele telefoons hebben dit probleem, maar ook dan is het geen kortsluiting bij het laad apparaat
Slechte connectors uit China. Daardoor krijg je een weerstand in de bedrading waar grote stromen door moeten.
Ergo warmteontwikkeling. Bij mijn elektrische fiets heb ik jaren geleden alle connectors eraf geknipt en de bedrading vastgesoldeerd. Zo'n ding staat vaak buiten wat corrosie in de hand werkt. Corrosie=weerstand=warmteontwikkeling. Zelfde als bij de stint. Is al 100 jaar bekend als je iets van elektronica afweet.
Kan er geen thermische schakelaar tussen gezet worden?
@2 Is die bedrading te dun, of is die niet goed geïsoleerd?
https://gocar.be/nl/autonieuws/crash/Een-brandende-Tesla-Model-S-blussen-doe-je-zo-VIDEO-11246717
De Ruyters zeggen: "Eens kijken of die Musk(usrat) nog zo breeduit staat te smilen als dit vaker in het nieuws komt want die rijdende Tesla batterij is kwalitatief helemaal niks."
Zo snel mogelijk mijn Tesla aandelen verkopen voor het leed niet te overzien is.
@4 Nee het ligt niet aan de bedrading zelf, het ligt aan de stekkertjes waarmee draadjes met elkaar verbonden worden.
Die stekkertjes gaan na verloop van tijd oxideren (roesten). Daardoor ontstaat er een slechte verbinding (weerstand) die warm wordt als er stroom door loopt.
En als hij te warm wordt krijg je brand. Veel branden in huis ontstaan zo.
Zonnepanelen worden vaak niet door dat bedrijf op het dak aangelegd (mensen hebben vaak hoogtevrees) maar dat wordt uitbesteedt aan een dakdekkersbedrijf.
Die hebben weer geen benul van elektriciteit. Kabels en stekkers liggen los op dak (op een plat dak bijvoorbeeld). Dan gaat het regenen en liggen die stekkers in een plas water met bovenstaande gevolgen. Je hoort daarom ook steeds meer dat er brand ontstaat onder zonnepanelen.
Een stint wordt verboden, maar waarom die protserige Tesla's niet? Zal wel niet passen in het groene straatje.
@1
Mobile telefoons en opladen van e-bikes e.d, komt ook imdat de originele kabel niet gebruikt wordt heb ik al eens gelezen. Mijn e-bike bijvoorbeeld daarvan doe ik de stekker eruit ‘s nachts
Heel ver uit de buurt blijven van die T's op de gril, zowel op de weg als op parkeerplaats. ofwel verbieden zie zooi.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.