Lijkt wat op ‘queers for Palestine = chickens for KFC” ...
@4 Moet zijn: Valt op dat links altijd naar RECHTS wijst om de schuld te geven van antisemitisme!Maar ze zeggen niet dat het hun achterban...
Over rascisten en terroristen gesproken!!De beroeps raddraaiers laten weer van zich horen!Alleen laten ze duidelijk zien dat de toespraa...
@3 Ik betwijfel of dat helemaal klopt. Ik zie eigenlijk steeds meer dat ‘islamitische’ mannen van een jaar of 25-30 de organisatie leiden, v...
Nederland heeft een open grenzen beleid voor alle soorten criminelen!...
Lachen een netwerk van Hilversumse -inwoners!!Moet de kop niet gewoon zijn een steld extremistische rascisten wil bepalen wat er moet gebeur...
Ach Timmermans is het grote voorbeeld van de club waarbij links lullen en rechts de zakken vullen helemaal tot topsport is verheven!En dat a...
@2 Valt op dat links altijd naar links wijst om de schuld te geven van antisemitisme!Maar ze zeggen niet dat het hun achterban is die bij de...
De antisemitische Hamasfans worden steeds gekker en extremer. Opletten. ...
Dan is e vast de waarheid gezegd!...
No way dat er "maar" 43 doden zijn gevallen.
Die flat zat vol met illegalen en op het moment van de crash begon ook nog eens de publiekstrekker studio sport.
Daar zijn veel meer doden gevallen dan er werd verteld.
Het heeft mij als semi betrokkene heel erg aangegrepen.
Een vriendin van mij woonde in de flat erachter en zag het vliegtuig door de flat heenbreken. Een vreselijke ramp.
Naar aanleiding van deze ramp besloot de Tweede Kamer (met uitzondering van de VVD) dat het intern en extern groepsrisico van Schiphol nooit groter mocht groeien dan dat het in 1990 was.
(Dit intern en extern groepsrisico is de kans op slachtoffers op de luchthaven en daarbuiten).
Verkeer en Waterstaat werd opgelegd (2006) om een zogenaamd statistisch causaal model te ontwikkelen om dit risico aan te tonen.
Inmiddels zijn we 24 jaar ná die ramp en nog steeds is dat model er niet. Het gaat er ook niet komen, een kind snapt dat als je twee keer zoveel vliegt het risico ook toegenomen zal zijn.
Het is een kwestie van wachten op de volgende crash en geen politicus die hiervoor de verantwoordelijkheid gaat nemen. Degene die er nog het meest op aangesproken zou moeten worden is Melanie Henriëtte Schultz van Haegen-Maas Geesteranus die er álles aan gedaan heeft te voorkomen dat dit model er zou komen, ondanks een verloren rechtszaak (als staatssecretaris én als minister).
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.