Hij doet zelf dus wat hij anderen verwijt .Dat zie je wel vaker aan de linkse kant....
Altijd weer die verdomde Finnen!...
@61 Ja, ze moeten hoge piefen gaan inzetten in de frontlinies. Dan gaan ze ineens heel anders denken over alles. ...
"Ik vind het niet de manier waarop we met klimaat moeten omgaan: dat we elkaar de maat gaan nemen en ieders individueel gedrag eindeloos onder e...
Sinds 1999 zit de navo dus al in Oekraine....
De navo heeft gewoon een kantoor in Kiev van waaruit zecde activiteiten coördineren. https://www.nato.int/structur/nmlo/nmlo_kyiv.htmBron, ...
@3 "lijkt er wel op dat ie niet-blanke handen heeft" Klopt ja, dat had ik ook gezien. Vandaar mijn 'rood vlees enz'. ') O...
@10 Heb je die rellen gezien op de universiteiten in engeland en usa? En weet je wie niet naar die universiteiten mochten? Moet ik je dat nog ex...
@1 Sarcoff,Volgens mij zijn mazelen en kinkhoest door het minder vaccineren daartegen in opkomst. Niet door vaccinatie (met name van volwass...
@87 Gelukkig heb ik wel wat eelt op mijn ziel.Maar het zijn indd vooral van die SJW figuren die dit online en in mijn geval vooral op NK zegge...
Een noodstroomaggregaat kan geen dip opvangen, apparatuur die absoluut niet uit mag hoort achter een no-break of ups. (ups= uninterruptable power supply) Ontwerpfoutje??
@1 , of geen onderhoud aan de no-break of batterijen. Regelmatig testen kan geen kwaad.
Maar zer er dan eens in het artikel bij wie het geïnstalleerd heeft
@3 in dit geval is de vraag: wat is er geïnstalleerd en de opmerking van caso is dan niet onbelangrijk.
Een "gebrekkige" noodstroom als je op de operatietafel ligt is heel vervelend............
Eenvoudigweg wanbeleid.
SPL kampt dit jaar met vele problemen. Een oorzaak kan zijn dat SPL nog nooit zoveel passagiers heeft moeten verwerken. Dé oplossing zal zijn dat er weer meer overheidsgeld ingepompt gaat worden en er weer banen zullen verdwijnen...
Trouw, 1995:
"Het is onbegrijpelijk dat er geen rendementsberekening is gemaakt voor de 31 miljard gulden die nu in 'Mainport Schiphol' wordt geïnvesteerd. Nederland mist overduidelijk een instantie die dit soort grote overheidsuitgaven vooraf doorrekent. "
"Vanaf begin volgend jaar kunnen reizigers 24 uur per dag contact opnemen met een Schipholmedewerker via telefoon, whatsapp en chat. Ook komen er zestien selfservicepunten in de terminals. De zeven vaste inlichtingenbalies in de terminals verdwijnen uiteindelijk.
Schiphol overlegt met de werkgever van de inlichtingenmedewerkers (ongeveer zestig mensen) over een andere baan."
https://www.luchtvaartnieuws.nl/nieuws/categorie/3/airports/schiphol-social-media-vervangt-medewerkers-infobalies
Had begrepen dat er vanochtend ook een stroomstoring was bij aankomst 3/4 bagagebanden.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.