Tegenwoordig heb je vaak wel twee keer reclames aan het begin, een of twee aan het einde - en met een beetje pech nog minstens een halverwege je...
Je zou toch verwachten dat geschiedenisleraar Rutte wel eens les gehad heeft over het paard van Troje. Waarschijnlijk zat hij gedurende die ...
@2843 De felicitaties vanuit Groningen, Baba Jaga. Doe maar een colaatje....
Als we op deze voet door gaan dan zijn het er volgend jaar rond dezelfde tijd 19 miljoen.Die asieleisers worden verdeeld over alle gehuchten ,...
@5 Vlak de neo-nazi en white supremacy clubjes alsmede christelijke kringen niet uit Jack....
@2855 Leuk. Ga hem nu niet Dano(on)tje noemen omdat 'ie zo klein is hè. 👶...
De politiek daaronder Van der Burg, heeft deze ellende zelf veroorzaakt, dan mogen ze het ook zelf oplossen. Zonder dwang wel te verstaan....
En de grootste dreiging word niet eens genoemd terwijl het geloof hun verplicht om joden te haten .moet iemand nog raden over welk geloof het ...
@8 Gelukkig maar, de tijd van de gele ster op de kleding ligt achter ons. ...
Gelukkig haalt v.d. Burg grote aantallen Eritrese dienstplichtigen naar Nederland. Als Poetin ons aanvalt worden zij naar het front gestuurd....
Iets als;
Een auto mag een mens geen letsel toebrengen of door niet te handelen toestaan dat een mens letsel oploopt.
Een auto moet de bevelen uitvoeren die hem door mensen gegeven worden, behalve als die opdrachten in strijd zijn met de Eerste Wet.
Een auto moet zijn eigen bestaan beschermen, voor zover die bescherming niet in strijd is met de Eerste of Tweede Wet.
Helaas gaat het alleen nog maar over aansprakelijkheid
"De gesprekken zouden gaan over kostendeling, risicospreiding en aansprakelijkheidsproblemen.
Door standaarden voor zelfrijdende auto's op te zetten, moeten fabrikanten aan bepaalde standaarden voldoen. Volgens een anonieme bron "heb je een betere kans in de rechtszaal na een ongeval, als je kan aantonen dat jouw auto voldoet aan de nieuwste technische standaard"."
Ik zou graag zien dat ze het gaan hebben over een communicatie standaard tussen de auto's
Als de auto's standaard met de 5 of 10 auto's die het dichts in de buurt zijn dan een auto die een paar auto's voor je is aangeven dat hij gaat remmen en hoe hard. Zo kunnen de achterliggende auto's al vaart minderen zodat er een betere doorgang blijft.
Auto's van het zelfde merk is makkelijk te regelen maar je moet ook kunnen communiceren met andere merken en in de zelfde taal.
Ze doen hun best maar.... Wie wil er een zelfrijdende auto aanschaffen en daar in rijden?
Pak de bus, taxi of trein.... da's een stuk voordeliger.
@1
Dus de zelfrijdende auto gezien uw punt een zal in een stad dus nauwelijks tot niet gaan rijden
Ik steek gewoon lukraak over , de auto stopt toch wel zal men gaan denken
Waar ik bang voor ben is dat dit gaat resulteren in het afschuiven van aansprakelijkheid. De autofabrikant moet naar mijn mening volledige aansprakelijkheid nemen en anders is het niet zelfstandig rijdend. Je kan naar mijn mening niet zeggen dat in de standaard geen rekening wordt gehouden met kinderen op skateboard en dat je dan de aansprakelijkheid bij de inzittende legt.
Ja, er zullen nog steeds ongelukken gebeuren en dan zal er iemand aansprakelijk moeten zijn voor de schade. Als ik in een vliegtuig, een bus of een trein stap dan is de maatschappij die mij vervoert ook aansprakelijk als het mis gaat.
De vraag die beantwoord zal moeten worden is natuurlijk ook wat er gebeurd met de aansprakelijkheid als de fabrikant failliet is. Stel je rijdt rond in je mooie Tesla maar Tesla is plotseling failliet gegaan, wat gebeurd er dan met de aansprakelijkheid als jij je Tesla in auto pilot zet. Ik heb het natuurlijk niet over de huidige Tesla's maar over de Tesla's van de toekomst die echt autonoom kunnen rijden.
Stel dat je auto continu online moet zijn om gedetailleerde kaart informatie te krijgen en de fabrikant is failliet. De servers van die fabrikant staan dan uit. Is je auto, waar dan misschien geen stuur meer inzit dan ineens waardeloos geworden?
Uiteindelijk zal het heel lastig worden om consumenten te overtuigen om in een zelfstandig rijdende auto te gaan zitten. Zeker omdat het aantal ongelukken dat in de media zal komen van auto's die ongelukken veroorzaken zal toenemen. Als dan de boel niet goed geregeld is dan zal het publiek veel langzamer het idee van autonome auto's omarmen.
@4 dat zal zeker gaan gebeuren maar er zullen ook doden door vallen omdat het niet een zelfrijdende auto was maar een ouder type of door een mankement heeft de bestuurder de computer uitgezet en rijd zelf.
@5 Dit probleem is er ook al bij vliegtuigen en toen Fokker failliet ging moest voor faillissement eerst de verantwoordelijk over gaan op (in dit geval) Stork want anders mocht geen Fokker toestel meer vliegen omdat er een verantwoordelijke achter de luchtwaardigheid papieren moet zitten. (dit is natuurlijk het probleem van de overheden en niet de fabrikant dus op dit punt moet de overheid een eis stellen)
"De vraag die beantwoord zal moeten worden is natuurlijk ook wat er gebeurd met de aansprakelijkheid als de fabrikant failliet is. Stel je rijdt rond in je mooie Tesla maar Tesla is plotseling failliet gegaan, wat gebeurd er dan met de aansprakelijkheid als jij je Tesla in auto pilot zet. Ik heb het natuurlijk niet over de huidige Tesla's maar over de Tesla's van de toekomst die echt autonoom kunnen rijden. "
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.