@41 Ik trek mij daar, in tegenstelling wat jij suggereert, wel wat van aan. . . Ieder onschuldig slachtoffer is er 1 teveel!!! Helaa...
@5923 cm gerekend vanaf de stam weet wel raad met die Akwasi- neger....
@20 Lul toch niet zo dom....
@34 En ter info: zelfs volgens het IDF zelf, is tegen de 70% van de doden een burger. Kun je nagaan wat het echte cijfer is. ...
@26 Keiharde realiteit en dat weet je verrekte goed....
@58 Ja kijken of hij dan nog zo een grote bek heeft...
@25 Je heb het nu over de 40+ jaar vooraf aan die oorlog of vergeten we dat maar even?...
@24 Dat is bezinning, Poetin is duidelijk agressief en onbetrouwbaar. Dat hebben we ons in het westen veel te laat gerealiseerd, beter gezegd, h...
Het uitbundige feest in de Gaza na de slachtpartij van Hamas op 7 oktober j.l. was van korte duur....
@32 Het geweld moet wél stoppen. . . . Zo snel mogelijk.Echter, als Israel nu stopt met het opsporen van hamas/terreur groeperingen en z...
Gewoon de hoorn opleggen en daarna de publiciteit opzoeken en het betreffende bedrijf op alle mogelijke social media zwart gaan maken.
Zakelijke gesprekken mogen gewoon worden opgenomen.
@1 Maar dan ben je nog steeds niet geholpen! Bedenk wel dat jij hun belt voor vragen.
@2 Niet zonder meer. Er moet een "gerechtvaardigd belang" zijn. Bijvoorbeeld om de dienstverlening te verbeteren bij gesprekstrainingen voor de medewerkers e.d. Bovendien moet het, voordat het gesprek begint, gemeld worden aan de klant.
** gebruiker verwijderd **
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.