Enigma - Sadenesshttps://www.youtube.com/watch?v=x4maoo4A3x4...
Vangelis - Conquest Of Paradisehttps://www.youtube.com/watch?v=WYeDsa4Tw0c...
Carl Orff - O Fortuna ~ Carmina Buranahttps://www.youtube.com/watch?v=GXFSK0ogeg4...
ERA - Amenohttps://www.youtube.com/watch?v=6xUnSVTh8fI...
Wes - Alanehttps://www.youtube.com/watch?v=3gl5OEZ8j_o...
Beatrix met Poetin dat is not done. 😁Waar is Jesse klaver en Jan Paternotte?...
The Foundations - Build me up buttercup (There´s Something about Mary - soundtrack)https://www.youtube.com/watch?v=vsqAYdFl9Bo...
Jarabe De Palo - Bonitohttps://www.youtube.com/watch?v=xxhET61yB1A...
Mijn vader heeft nog als coupeur aan die koningsmantel gewerkt. Ik meen herstelwerkzaamheden. Al weer héél lang geleden....
Tja Joost Eerdmans; een ijdel leeghoofdje....
alle Marokkanen dan maar van openbare scholen afhalen..
Ik ben ook vóór gesegregeerd onderwijs, dat is een aparte stapel bij cv's
Met een gemiddeld cijfer van 9,3 is de islamitische school El Habib in Maastricht een van de best scorende basisscholen in ons land. Vincent Schuimer (46) staat er voor de klas. "We hebben 100 procent allochtone kinderen, daarom leggen we extra veel nadruk op begrijpend lezen en taal."
http://www.rtlnieuws.nl/nederland/vincent-geeft-les-op-excellente-school-waar-alle-leerlingen-allochtoon-zijn
Helaas wordt met dit soort toetsen volop gezwendeld.
ja. niet dus. even doorklikken dan kan je de berekeningen lezen. de citocijfers worden gemanipuleerd om zo kinderen uit lage mileus en die dus dommer zijn en lagere cijfers halen, te compenseren.
aangezien gelovige scholen voornamelijk, en met name islamitische scholen dit hebben, lijken ze hierdoor als beste uit de bus te komen, terwijl ze feitelijk dus de laagscorende kinderen hebben
hilarisch hoe men het mar blijft proberen, gelovigen en buitenlanders positief te laten overkomen.
@3 Dat is een uitmuntend resultaat en daar mogen de betreffende docent en zijn leerlingen beretrots op zijn.
@5 : Citocijfers worden gemanipuleerd"
Kunt u daar a.u.b. even een link van geven? Ik wil die graag lezen.
@5 Kunt u in het kort uitleggen hoe dat werkt ?
Ik heb ook doorgeklikt , maar daar worden statistische termen zoals ''standaarddeviatie'' en dergelijke gebruikt en daar heb ik geen kaas van gegeten.
** gebruiker verwijderd **
Ik geloof niets van dit verhaal.
@5
De standaard deviatie (sigma) is de wortel ui gemiddelde kwadratische afwijking.
(De Variantie).
Is basis kennis in de statistiek hoor.
@5 ''om zo kinderen uit lage mileus en die dus dommer zijn en lagere cijfers halen''
Ook het verband dat u hier postuleert ben ik nog niet direct mee weg.
@11 Sorry ik heb alleen maar verstand van partiële differentiaal vergelijkingen van de tweede orde .
@12
Maar zo gebeurt het dus wel.
Om het op zijn jan boeren fluitjes te zeggen:
Niet ieder kind krijgt het zelfde voor de zelfde prestatie.
@13
Dat heb ik ook.
Dus je hoeft je nergens voor te schamen.
Verplaats die islamitische scholen inclusief de leerlingen naar islamitische landen. Ze kunnen daar nog wel een zooitje slimmeriken gebruiken.
@14 De poster in @5 gaat dat nog uit de doeken doen hoe dat werkt.
Ik denk geen islamitische scholen
@14 Net als met Global warming cijfers, je hoogt het her en der wat op zodat het plaatje klopt in de lijn der verwachting.
Het is nu ongeveer -2 maar na correctie is het -1
@4
Precies!
Weet uit eigen ervaring dat vele islamitische scholen frauderen met dit soort toetsen. De leerlingen zijn dan zwaar de klos bij het voortgezet onderwijs en stromen véél te hoog daar binnen.
Dan vind ik het bijzonder dat de gemiddelde islamitische leerling op het voortgezet onderwijs niet beter scoort dan zijn medeleerlingen van openbare basisscholen.
Ik ben benieuwd naar de verklaring van de hogere scores. Aan het IQ zal het niet liggen, gok ik.
Er is altijd een weging bij dit soort scholen, zeg maar de allochtonen bonus , correctie factor om op dit niveau te stralen.
Hey voortgezet onderwijs heeft dat niet , tenzij het ibn kalkoen is ofzo
@20
Hecht er niet veel waarde aan, maar ik snap die min niet. Ik spreek uit eigen, jarenlange ervaring waarbij kinderen met een islamitische achtergrond massaal te hoog instroomden en nog steeds. Dit levert een gigantisch probleem op, zowel voor de scholen als voor alle leerlingen en niet in de laatste plaats de betreffende leerlingen. Zij moeten ieder jaar weer verwerken dat ze een of meerdere niveaus worden teruggeplaatst.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.